Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ talia wat fijn dat E. is aangekomen!! Hoop dat ze dit zo blijft voortzetten.

@ Makkie heerlijk een dagje vrij. Kan daar ook zo van genieten!
    Slapen bagger. Een van ons slaapt op een matras op haar kamer of ze ligt tussen ons in. Ik heb werkelijk geen idee waar ze wakker van wordt..??

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ryanne, ja vreemd dan he? Lastig hoor, maar op een dag is dat ook goed...toch! En lekker je zwangerschap op hyves staan nu, super zeg! Wisten nog weinig mensen het?

Taliaa, las het ook op je hyves, wat super dat ze aangekomen is!!

heb er trouwens een 'baantje' bij! als vervangster van mijn zus bij Moeders voor Moeders! dus langs gaan als zwangeren vrouwen zich aangemeld hebben. Voor als mijn zus het heel druk heeft, of als ze met vakantie is. Echt keileuk. Heb alle spullen ervoor thuis liggen, inclusief heeeel veel zwangerschapstesten. Dus meiden die interesse hebben, wie wil er wat testen opgestuurd krijgen?

3. @ makkie das leuk! Bij ons was een nieuwe vrouw die superenthousiast was. Errug leuk.
    en dat slapen ach ik hoop dat t over gaat. Probeer me er niet meer druk om te maken, heb er al anderhalf jaar stress door en gaat toch niet beter. Ik was vroeger ook zo naar t schijnt en t is allemaal goed gekomen ;)

4. @ makkie eigenlijk wisten weinig mensen t. Weet niet hoe t komt maar was een beetje terughoudender. en kon er met jullie over 'praten' dus helemaal geheim was t niet. Daarnaast is t zo dat mn baas t pas van de 30e wist en heb t voor me gehouden tot hij t wist. Lullig als hij t viavia zou horen. Maar gister dahct ik ach wat.. gooi t erop

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    ja idd meiden: Elize is aangekomen!!!! 150 gram in 6 dagen, niet superveel vind ik, maar ze vond het genoeg.
    Verder weinig tips gehad, ehm geen zeg maar. Moest de ka maar bellen, of de ha (ik zag al welke vpk er was en had er weinig vertrouwen in;)) Maar vandaag is het SUPER goed gegaan, ze is heel ontspannen en slaapt veel, dus dat is erg fijn!!! we kijken het nog eventjes aan en over 2 weken sowieso naar de arts op het cb en over 4 weken sowieso naar de ka. Dus even kijken of we zolang wachten:)

Liefss, taliaa

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed zo elize!!!

jongens, wij iztten in dat gebied van de rook van de brand, Vindh te toch een beetje eng hoor. Zit met ramen en deuren dicht en tv aan...bah!

7. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    pfff zo die ligt weer in bed. hij was een beetje verdrietig omdat papa niet thuis was omdat ie moet overwerken. maar even met papa bellen doet hem goed. Maar nu slaapt ie lekker. Net mn ouders gebeld en die hebben ramen en deuren gesloten want ze begonnen de brand al te ruiken en ze wonen in de buurt in Leiden. Dus kun je nagaan. Debjes succes daar in scheveningen.

8. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Ja veeeeels te snel.
    Vooral bij de 2de ;)
    Nee we hebben nog geen idee, ze heeft al zoveel dus vind het heel erg moeilijk een leuk/mooi kado te vinden voor mijn meisje
    Maar we hebben nog 2 mnd SNIK SNIK.

En meeting heb er alweer zin in.
    Hopelijk kunnen we nu een datum en plek vinden dat dan wel IEDEREEN een xtje kan :D

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jaaa meeting, ik wil meeeeeee :)

@thamara, ja die ukkie svan ons worden over niet al te lange tijd 2/...pgfff gaat zo hard nu. :(

Wij hebben in zweden in een kringloop winkel een heel groot pakket van Brio treinen gekocht voor maar 15 euris...echt heeeeel goedkoop dus. Die krijgt hij voor zijn verjaardag en aan oma vragen we een driewieler.

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heb een lijstje met data gezet op onze hyves!!! WIl iedereen invullen wat je kan? EN ik rijd overal naar toe hoor :)

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa ben zo blij voor jullie dat Elize is aangekomen en wat fijn dat het vandaag super goed ging.

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meiden even snel!

Ik vind die brand echt vreselijk eng!
    En ze kunnen we zeggen tis niet schadelijk! maar goe dkan het ook niet zijn toch?
    Ze sussen ons maar gewoon wat!

We ruiken hier nog niet echt iets heel ergs?

verder gaat het hier slecht!
    Pijn en allemaal rare klachten! Maak mezelf helemaal GEK!
    moet er mee ophouden!!!!!
    Voel van alles!
    Plopjes in me buik (alsof je zwanger bent) of zijn het me darmen?
    Ik weet het allemaal niet!
    Bloed zit nog net niet tot aan me enkels!
    Bah sorry voor het geklaag!

Taliaa super hoor! Ben echt blij voor je!

Pooj ruiiken jullie al veel van de brand?

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, jeetje wat naar dat je je zo rot voelt... :( Ik dacht gisteren wel wat te ruiken, maar volgend manlief is dat psychisch. Ben blij dat de brand meester is gegeven... Maar hoe en wat de schadelijke stoffen nu zijn. Ramen en deuren mogen weer open, dsu ik ga er van uit dat ze dat niet zo maar zeggen

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje debjes, hou je jezelf goed in de gaten? want zoveel bloedverlies... straks wordt je nog dizzy, sterkte meis, ik heb de data aangevuld

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    debjes: knuff meid!!!!! hou jezelf goed in de gaten en anders weer de gyn bellen hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@brand, ik zou met de kids toch de ramen nog even dicht houden! brrrrrr

@ll, jullie zullen het niet geloven, hihi, ik iig niet, maar Elize had om half 11 gedronken en toen om........ :) half 6!!!!!:)
    helaas sliep ze pas om half 1, maar al echt super dat er zolang tussen de voedingen zat, kon mama even bijtanken!!!! en nu ga ik dr wakker maken voor de voeding.
    zo komt een vriendin op kraamvisite. zij staat wrs aan het begin van ivf, vind het zo moeilijk!! zit ik daar met 2 wondertjes.....

liefss

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hoeraaa Elize goed gedaan meisje nu nog even gelijk na de laatste fles gaan slapen dan hebben papa en mama al een hele nacht.

Taliaa moeilijk he, ik heb een collegaatje die in het traject zat en die al die tijd met mij erover praatte, vond het heel moeilijk te vertellen dat ik zwanger was. Maar nu smste ik haar oudjaarsdag zo van schiet alle ellende en tegenslagen vanavond weg en hoop dat 2011 jullie wens in vervulling doet gaan krijg ik een smsje terug is ze gewoon zwanger zo super, vanmiddag komt ze op kraamvisite.
    Heb je verder al een beetje meer zin in visite? en hoe gaat het je af zo alleen met 2 kids thuis?

Debjes wat rot dat je je zo voelt, let goed op jezelf dat je niet licht in je hoofd word door al dat bloedverlies.

Isa wilde savonds niet slapen of alleen bij ons voor haar laatste fles dus gister maar weer geprobeerd en ze heeft van half 8 tot half 11 lekker op bed gelegen soms wat mopperen maar het ging best goed toen wel wakker gemaakt voor de laatste fles helaas was ze er toen weer om half 4, het doorslapen is nog niet regelmatig. De laatste 2 dagen spuugt ze ongeveer 3 uurtje na haar fles wat terug en dat is bijna kleurloos maar ruikt niet zuur als maagzuur maar echt als spuug wat dat nou weer is.

Ik loop zelf nog steeds te tobben met mijn ogen, nog geen lenzen in en als ik ze in heb zijn mijn ogen binnen een dag weer rood en pijnlijk wat dat toch is. Wil zo graag mijn bril weer af en mijn lenzen in heb vorige week nog gebeld voor de zalf voor de laatste keer maar echt werken doet het niet dus binnekort toch maar weer even na laten kijken baal er best van.

17. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Taliaa wat goed van Elize!!

MAkkie wat leuk dat je zo kan invallen voor je zus bij MvM.

Pooh Pff die brand erg he lijkt me eng om er dicht bij te wonen.
    Jens ook al bijna twee wat vliegd de tijd voorbij. Wil je me nog PB-en over MvJ?

Debjes wel rustig aan hoor met dat hevige bloed verlies.

Lot balen dat Isa nog niet echt door wil slapen maar dat komt vanzelf. En balen van je ogen ik ken het heb het standaard als ik lenzen draag dus hier altijd een bril op.

Thamaraa jeetje nog even en dan is je kleine meid alweer twee.

Meeting jaaa ik heb er zin in!!

Gisteren even google gedaan mbt de niertjes ben er toch wat ongerust op. Lees gelukkig geen erge verhalen, maar heb wel het idee dat er dan toch altijd wel iets aan de hand is. Gelukkig aankomende woensdag naar de gyn en dan eens kijken wat hij ervan vind.

Jaimy ligt nu even lekker te slapen en nu maar hopen dat het vanmiddag nog even droog word dan kunnen we nog even naar buiten.

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Cira snap dat je je toch zorgen maakt, gelukkig mag je snel naar de gyn al duurt iedere dag te lang als je je druk maakt.
    Ja die ogen en vind een bril mij zo niet staan en ook niet praktisch met kinderen maar als het zo blijft weet ik ook niet of ik mijn lenzen weer in kan. En ja dat doorslapen ze doet het al knap maar Tygo sliep al door dus dan reken je er een beetje op dat zij dat ook doet rond die tijd maar ach ze is nog klein en als ik dan dat lachje zie weet ik waar we het voor doen.

Vanmiddag visite gehad van mijn collega, na 2,5 jaar is ze eindelijk zwanger zo super voor hun via de 1ste ivfpoging is het gelukt. Het was erg gezellig een schattig rood jurkje gehad en ook Tygo kreeg een kadootje. Ze heeft een hoop positiekleding meegenomen om te kijken of het wat is dan neemt ze dat over.

19. goedemorgen!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    goedemorgen ook:)

hier 2 drukke meiden, hihi, gezellig hoor!
    kom vanmiddag weer buurten. nu isab aankleden, we krijgen zo weer bezoek!

liefsss

Deel Deze Pagina