hihi thnx ja die vallen en stoten heb ik, zelf gebruik ik idd meer sudo, bepathen helpt niet en als het stuk is die ik er nestocil op. ja ben toevallig net naar loopdingen aan het kijken voor hun verjaardag, zit aan deze te denken, lopen/duwen en zitten in een: Zoeken - De leukste webshop in baby en peuter artikelen - babykoffer.nl- kidZwarenhuis baby-en kinderkamers, accessoires, textiel en nog meer! :: speelgoed :: hobbelen, lopen, rijden :: I'M Toy Houten sorteer loopwagen poes nu nog kiezen welke voor wie, haha en dan wordt er natuurlijk 1 favoriet of ze nemen die van elkaar vanavond even kijken of I het ook wat vindt.
die karren zijn leuk linda! jens heeft er maar weinig achter gelopen, want hij kreeg hem en gelijk daarna liep hij los. Hij speelt er nu nog wel mee, omdat ie vol met blokken zit.
ohja (sorry) spannend zeg, ik zou ook zenuwachtig zijn!!! maar komt vast goed!! goedemorgen allemaal!!! hier een meisje met spruw, zo de dok bellen. echt sneu
Cira, ik duim voor je woensdag! komt hopelijk allemaal goed! taliaa, he vervelend spruw! Hoe krijgen ze dat eigelijk, hier geen ervaringen met spruw, maar je hoort het zo vaak! Hoe is de nacht gegaan? Linda, super een loopwagen! hier ook veel schik mee gehad toen Seth kon staan. Heel lang heeft ie er niets mee gedaan, omdat hij zo snel kon lopen. Maar dan kan Kai er straks weer lekker mee sjeesen!
@linda ik had er een van V-tech met een activity center erop. Toen Thijs nog niet liep hebben wij het activity center zo op de grond gelegd en toen ie ging lopen, klikte we hem weer op de loopwagen. Hij vond het helemaal geweldig. Hij heeft er ook een van nijntje gehad, maar die vond ie doodeng. Dus die is weer snel de deur uit gegaan.
Hihihi bang voor nijntje, sneu toch dat ze sommige dingen zo eng kunnen vinden. Seth is soms echt bang voor harde luiden. Vanmorgen begon een vrachtwagen te starten en hij stond er vlaknaast. Hij schiet dan helemaal in de stress en hij viel door de schrik, zielig vind ik dat dan. Ook kan de wasmachine niet aanstaan als hij op bed ligt, dat geluid houd um dan echt wakker en dan is ie bang. Zal vast wel overgaan, maar hebben jullie tips voor zulke angsten?
aaaaahhhhhh ik had een keer teletubbies opgezet gingen ze op z'n filmpje tussendoor naar de boerderij, een mega varken op TV, evy krijsen!!!
makkie, hier kan ook geen wasmachine aan hoor als hij slaapt. Hij gaat er niet van huilen maar slaapt ook niet. De wasmachine is verder wel zijn beste vriend, inladen, uitladen, deurtje open, knopje aan....en dan er voor gaan zitten en kijken!!! En harde onverwachtse geluiden is ook niet leuk! @cira, al vast succes morgen!! Hopelijk is alles goed!!! @all, ben net terug van werken en daarna op kraamvisite bij collega. Was leuk!!! Ieniemini meisje....zo lief!!! Had alleen mega diaree voor we er heen gingen. Op zijn rotterdams gezegd,. "ik heb de hele pot vol gescheten" op mn werk....lol
cira, succes morgen!! @pooh, darmen nu rustig??? hope so! @ll, elize heeft echt flinke spruw, zoooo zielig. We gaan nu lekker naar boven, in bed tutten, (manlief blijft beneden slapen, dus even een moeder dochter momentje) flessen mee naar boven en dan de latefles om 000/030 en dan hopelijk lekker slapen dadelijk!!!! liefss, taliaa
Cira, succes vandaag!! Ik kom even naar jullie zwaaien, ik heb de laatste week erg weinig tijd gehad mee te schrijven, en mijn hoofd staat er nu eerlijk gezegd ook niet zo naar. We zitten volop in de onderzoeken met D.agmar. Ik ervaar het als heel heftig, soms lig ik er zelfs wakker van. D.agmar heeft steeds meer afwijkend gedrag en lijkt nu ook een soort van tics te laten zien. De capaciteitstest is inmiddels gedaan, en de rest volgt nog, morgen gaan we naar de kinderarts voor het medische gedeelte. Nog wel een lichtpuntje: Donderdag hebben wij een bezichtiging van onze oude woning. De eerste in een jaar tijd, nu maar hopen dat het wat oplevert. Liefs voor jullie allemaal!
@ Makkie Kan hier wel de wasmachine aan zetten, maar moet alleen niet op haar kamer komen als ze slaapt dan word ze wel wakker. M slaapt daartegen heel erg goed, kan daar zelfs de kleding in de kast hangen als die aan het slapen is. @ Pooh Hoe gaat het met de diaree ?? @ Taliaa En hoe ging het afgelopen nacht ? Lekker geslapen met je kleine meid ? @ Cira Succes vandaag. Laat je nog even weten hoe het was ? @ MArente Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor D Lijkt me heel erg moeilijk. En kijkers voor jullie huis nou ga duimen hoor dat die mensen hem kopen das dan voor jullie al weer een zorg minder. @ All Maandag alvast de taart voor N besteld En kaartjes en die via hyves en mail verstuurd. En nu is het wachten tot de BIG DAY En de onderste kiezen heeft ze nu ook, alleen de 2 laatste boven nog en dan is ze klaar Liefs T
goedemorgen! Netjes alles bijgelezen maar aan t werk dus geen tijd om te reageren Kleine muis weer ziek sinds zondagnacht. Houdt maar niet op. Gister 40.6 koorts en heeft geslapen van maandagochtend tot vanochtend. Steeds maar een paar minuutjes wakker geweest. Nu is papa bij haar thuis. sorry voor mn ego
Ryanne, o nee toch! arm meisje, wat zou er nu weer zijn? En zoveel slapen, dat is wel goed natuurlijk, maar geeft wel aan hoe beroerd ze is! heeel veeel beterschapp voor haar, ut zit jullie weer eens niet mee! Taliaa, en hoe is het vanacht gegaan? EN maatje 62 alweer, gaat snel dan he? Dat heb je met van die bulletjes hihihi. Pooh, hahaha nou beter op je werk de pot vol schijten dan thuis hahaha. gaat het weer een beetje? Seth vind de wasmachine sowieso maar een 'eng' iets. Thamara, ja het is nu aftellen voor jullie meisje haar 2e verjaardag!! nog effies! Linda, die van jou alweer hard richting de 1! Pffff waar is het jaar gebleven he?K Hier alles goed, had gehoopt dat mijn contact al binnen zou zijn, maar helaas. Dan hoop ik morgen, ben benieuwd wat er in staat. De jongens doen het super! kai gaat hard, maatje 68 wordt al krapjes .... en nog even en hij tijgerd denk ik al! hij is druk bezig met afzetten op zijn buik als hij ergens bij wil komen. En de tv vind ie ook bere interessant, lekker op zijn buikje liggen, hoofdje plat en kijken maar hihihi. Seth gaat ook zo goed, heerlijk mannetje, zo lief en makkelijk. Echt genieten hiero! Ben trouwens benieuwd wanneer ik een oproep krijg voor het CB voor Seth. dacht die al wel gehad te moeten hebben?
@marente heel veel sterkte met al die onderzoeken, ik kan het me voorstellen dat het heel heftig is. Maar als het allemaal duidelijk is weet je tenminste waar je aan toe bent en kun je daar rekening mee houden en naar leven. Wie weet hoeveel rust dat straks allemaal geeft voor jullie en voor haar. @pooh Thijs is heel bang voor de stofzuiger. Al vanaf een half jaar. Stofzuigen moet ik echt doen als ie er niet bij is. Als hij er wel bij is dan weet ie niet hoe ver weg die moet komen. enneh hij was ook heel bang voor de wc, maar nu met de verkleiner erop en hem heel duidelijk laten weten dat hij er niet door kan vallen, lukt het nu wel om 1x per dag op de wc te gaan zitten. @taliaa spruw wat vervelend zeg. Ik bel je van de week even om iets af te spreken. de 26e gaat volgens mij niet lukken omdat ik waarschijnlijk moet werken. Weet ik morgen meer over. @all zo lekker een dagje vrij vandaag. Vanochtend heerlijk gezwommen en bij het boodschappen doen erg gelachen met Thijs. Terwijl ik stond te praten met iemand, stond meneer mijn mandje vol te laden met druiven. ondertussen blij roepen Duiven duiven. Ik geloof dat ik 8 bakken in mn mandje had liggen. Dus hebben we er maar 6 terug gelegd en 2 meegenomen. meneer heeft nu al 1 bak op. Heerlijk vind ie dat. Er was trouwens wel een moeder heel jaloers, want die kreeg der kind geneens langs de koekjes, en die van mij staat vrolijk fruit in te laden, en die van haar lust geneens fruit. Gelukkig heb ik daar geen last van. Zo straks even met Thijs naar de kapper. Ben benieuwd hoe dat gaat. Of het gaat super of hij schreeuwt de tent bij elkaar en moet mama de houdgreep toepassen. grijns. we wachten het maar af.
Ryanne he wat vervelend! Wat is jullie meisje een zorgen kindje zeg! Lijkt me vreselijk om steeds een ziek kind in huis te hebben! Hoe gaat het verder met jouw? Sas haha lekker he van die fruit monsters! Hier ook hoor! En ja dat niet langs de koekjes gaan hebben ouders toch echt zelf aangeleerd denk ik vaak! Als ik hier niet oppas is mijn kind ook verslaafd aan snoep en al dat zoetigheid! Je heb dat toch zelf in de hand? neem ik aan Taliaa he bah spruw verschrikkelijk! Ik kwam er niet vanaf met Jess! Duurde erg lang! En ik zelf had het natuurlijk ook Makkie jeetje Kai gaat echt snel! Heb het gevoel soms alsof die net geboren is haah maar hij is gewoon al weer bijna half jaar oud! En rond de 2de levensjaar ga je naar cb ja! Maar goed Jesse was 28 maanden toen hij weer is mocht! Jesse is niet echt bang! Wel maand terug fase gehad van angst! Voor de magnetron, de kraan die openstond. de kerstman op tv. Die kerstman film (van plop) heb ik nooit meer aangedaan maarja de rest gebruik je nog wel is dus ging ik samen met hem er naar kijken. Verder was en stofzuig ik gewoon ook al ligt hij op bed, hij is het gewend. Peuterbed of groter bed! Wie van de dames heeft er al 1 En wie twijfeld nog hahaha! Ik weet het gewoon niet wanneer je peuterbed moet aanschaffen, wanneer is het de tijd? wanneer is je kind er klaar voor? Jesse ligt nog heerlijk in zijn ledikant haalt geen rare kunstjes uit (ligt altijd netjes in bed tot ik kom) maar goed als ik soms naar zijn kamertje kijk denk ik wel ismisschien wordt het tijd voor wat groter bed, aangezien hij geen ''baby'' meer is. Maar ben ook weer zo bang voor rare acties! Slecht slapen! uit bed komen! Mijn neefje was 3 jaar toen hij van ledikant naar bed ging mijn nichtje weer 2 jaar Beide zijn trouwens nooit uit bed gekomen aangezien er duidelijke afspraken waren en ze nog in een slaapzak sliepen (dat doet jess ook nog steeds)! Mijn neefje van 8 komt nog niet uit bed tot ze moeder hem komt halen hahahaha. dus kom maar op met reacties
@debjes wij gaan van het weekend een groot bed kopen. Wij willen geen juniorbed. Wij kopen gelijk een goed bed waar hij de rest van zn jeugd mee kan doen. We doen dit omdat hij een beetje klem komt te liggen. maar misschien ook omdat ie zoveel zooi mee naar bed wil nemen. Thijs kan zelf uit zn ledikant klimmen en dat mag pas na onze toestemming en dat doet ie dan ook. dus voor het grote bed hebben we goede hoop dat ie er ook in blijft liggen.
@ Debjes Wij hebben M met 2,5 in een ander bed gedaan. Zo'n bed van de ikea (wat je kunt inschuiven) En dat hebben we gedaan omdat de kamer waar die toen sliep te klein voor een groot bed was/is Dadelijk als N groot genoeg er voor is gaat ze ook in die bed, omdat zij nu op de kleine kamer ligt. Hahaha N zit nu op de knieen op tafel AAA mama lief AAA mama knuff hahaha het is ook zo'n knuffelkont EN ja wat is een goeie leeftijd, ligt denk ik aan de kindjes zelf. M klom toen zelf uit bed en we waren bang dat die een x een smak zou maken, want hij bleef echt niet liggen tot we kwamen. Dus we zien met de tijd wel wanneer N er aan toe is.