Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mariska, ik zag de fotos net ook op hyves. Wat een lekker stoer mannetje!!!Smelt smelt!!! :)

@@makkie, niet meer slapen 's ochtendes??? oef, dat ie daar vrolijk onder blijft!!! En leuk he, recht op zitten. Zie je veeeeel meer! :)

@all, ergens wil ik gaan testen, maar mn gevoel zegt zo dat ik niet zwanger ben. Ik voel helemaal niets!!!! Nies wat me herinnert aan het gevoel wat ik bij Jens had. Geen steekjes, krampjes niets.

2. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @linda kijk eens in de drogist voor stoomdruppels van dr Vogel. Ik heb bij Thijs als ie verkouden is en een verstopte neus een schaaltje met deze stoomdruppels in water op zn kamer staan. Dat houdt zn neusje redelijk goed open en het ruikt heerlijk naar menthol en mint op zn kamer. Is beter dan een half gesneden ui. Enneh het hoofdeind van het bedje omhoog zetten. Ik had onder de pootjes van het ledikant aan die kant aan elke poot een baksteen staan zodat het hoofdeind omhoog staat. Dat scheelt ook.
    @ryanne je bent geen slechte moeder hoor. Het klinkt alleen heel erg wat mn zusje vroeger had. Het bleek bij haar toendertijd een gronische bijholte ontstekking te zijn. Zij werd dan steeds ziek en kreeg dan AB maar de AB waren steeds net te kort waardoor het steeds niet helemaal weg was, waardoor ze een paar weken later weer ziek was. Daar kwam men pas na een jaar achter toen er een keer rontgenfoto's genomen werd. Laat dat een keer goed nakijken. Voor hetzelfde geld is dat ook steeds bij haar het geval. Sterkte in ieder geval.

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, je weet het gewoon nooit toch.... ik voelde bij Seth de eerste weken ook niets... teste ook pas bij een week overtijd voor het eerst. En bij Kai al veel eerder, oergevoel had ik toen. Dus tja, het kan echt 2 kanten opgaan toch!! Ik hoop het zo voor je!!

4. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    .... ik meld me even !

Pfff... heb bewust de afgelopen maanden even wat afstand genomen van het forum. 't Is niet niks wat we meegemaakt hebben. Maar nu durf ik weer voorzichtig te komen zwaaien. En met goed nieuws, want ik heb net (een uur geleden) een positieve test gehad (heb hier op kantoor over een stickje gepiest, ik wist eigenlijk van binnen al dat het goed zat)! Blij, maar goed, in ons geval is dit dus de 5e zwangerschap, en dat in combinatie met maar 1 gezond kindje is voorzichtigheid natuurlijk geen overbodige luxe.

Pffffffffff......... Weet je, ik zie vooral weer zo op tegen al die spanning van de komende maanden. Maar anderzijds ben ik ook weer zo dankbaar dat het weer zo snel raak is. Ik vlieg van de ene emotie in de andere merk ik. Ingewikkeld allemaal he.

Wel fijn om me weer even te melden! Ik heb jullie allemaal via Hyves gevolgd overigens! Leuk hoor, al die foto's van kindjes, die snottebel van Jens op de kaart, de dikke beentjes van Kai en de immer omhoogstaande krulletjes van Jesse. Heerlijk, en dan nu weer die plaatjes van de kleine van Mariska en noem maar op.

5. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hmmm... ook maar even de banner wijzigen. Die is nog van Guusje zie ik.

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Yep, gewijzigd! Nu maar hopen dat 'ie heeeeeeel lang doorloopt.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ehhh, hier een kloppend hart in mn keel . Ik zie een heel voorzichtig streepje!!!!!!!!!!!! whaaaaaaaaaaaa het zal toch niet waar zijn??
    Ben net naar de trekpleister gerend en heb nieuwe testen gekocht. Nu effe goed drinken en plas ophouden...whahaaaaaaa

oh meisje, het zou toch wat. tegelijk weer zwanger!!!! voorzichtig gefelicteerd!!

8. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    OHHHHHHHHHHHH Pooh, da's spannend zeg!
    Ik heb 3 testen gekocht: 1 CB (daar heb ik overheen gepiest) en de Kruidvat 2 voor € 5,- testen. Die zitten nog in mijn tas dus. En ik hoop dat ik ze NOOIT meer nodig ga hebben! ;)

Wanneer ga je weer testen?
    Gewoon straks weer, of pas morgen?

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Maak anders even een foto! Kunnen we meeblieken.

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wáááááát

allereerst meisje van harte!!!!!!!!!!!!!!! jeetje wat een spannende tijd nu, snap dat het erg emotioneel is, nou ik ga kei hard duimen!!!!

en pooooooooooohhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wow echt waar, nou je krijgt ECHT NIET zomaar een streepje hoor, wow krijg gewoon kippenvel, ga ook voor jou kei hard duimen

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    had nog ee nmatcare test liggen, van dit forum. maar ja, ik zie hem echt!!! heb nu 2 clearblue gekocht. Ik wil er een straks doen. Ben nu aan het drinken en dan zo lang mogelijk ophouden. Als het zo is en alles gaat goed, ben ik op mn eigen verjaardag uitgerekend!!! hahaaa

@meisje, is die van jou echt duidelijk??? of ga je nog eens testen?
    Ik heb een foto op onze hyves gezet maar duidelijk zichtbaar is ie daar niet

12. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik ga zo even naar jouw foto kijken.
    De mijne is inderdaad wel duidelijk ja.
    De verticale controlestreep van de CB is net zo felblauw en breed als het verticale streepje in dat kleine controlevakje.
    Ik ga effe kijken op de Hyves...

13. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Pooh, ik zie een tweede streep hoor! Ik ken die testen niet zo goed, maar als een streep rechts van de controlestreep (ongeveer een cm ernaast ofzo?!) betekent dat je zwanger bent, dan BEN JIJ ZWANGER!!!!! :D

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ga helemaal giegelen hier.
    Meisje, hoe ver denk jij dat je bent? Mijn vermoedelijke ei was 30-31 december

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Bij deze even een plaatje:

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Pooh: Hmm... ik denk dat mijn ei ergens rond 28-29 december was, dus dan ben ik rond 21 september ofzo ergens uitgerekend. Maar goed, 't wordt een geplande KS bij mij. Moet je de geboortedata van Ties en Guusje eens kijken... September is een bijzondere maand voor ons.

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wow pooh heb gereageerd.........

meisje, september is wel heel bijzonder ja..............

en ook nog een 09 10 en dan straks 11

18. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja, inderdaad. Daar gaan we in ieder geval wel vanuit! Deze baby moet gewoon blijven zitten tot de '9' weer in de maand zit, haha.

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    lieve pooh: niet duidelijk????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ik zie het streepje echtechtechtechtechtecht wel!!!
    heb je cb digitaal?????? Want die met die kruisjes vertrouw ik voor geen meter!! ben meer fan van de kv2v5!!!!!!!
    Oh meid, ik ga je gewoon alvast lekker (voorzichtig) feliciteren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SMAKKKKKKKKKKKKKKKK

@meisje, welcome back:) en gefeliciteerd natuurlijk!!!

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    me2!

Deel Deze Pagina