@ Pooh: hahaha wat had je dan gedacht, dat 'ie NIET ZWANGER zou zeggen? Ik ben wel misselijk ja. 't Voelt net als bij Ties. Bij Guusje had ik nergens last van, alleen heel erg moe. Denk dat ik deze zwangerschap weer net zo ziek zal worden als bij Ties, maar daar zul je me niet over horen mopperen hoor!!!
oh lieverd, had ik al gezegd dat ik ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO blij voor jullie ben?? Wat zei je vriend ervan? (ik realiseer me dat ik steeds heb gedacht dat hij Steef heette, maar zag net op t kaartje staan dat dat een afkorting is, hahaha.. sorry dat ik hem in het smsje ook zo noemde je zult wel denken..) Ik word helemaal kriebelig van je test! Is alweer even terug dat mijn test zo was @llemaal, ik heb mijn "werpsieraad" binnen, net bij de juwelier opgehaald! zal even kijken of ik een plaatje kan posten
mooi he?? Eerst wilde ik een diamantje voor "elk kind" (klinkt alsof ik er 8 heb, haha) in mijn trouwring. maar dat werd niet zo mooi met 2 diamantjes. (oneven is mooier) En ik heb een gouden ring en eigenlijk houd ik niet zo van goud (waarom dan een gouden ring zul je je afvragen), dus toch maar iets zilvers gekozen. oja, werpsieraad, haha. heb hem zelf uitgekozen en besteld, grijns.. ach ja, hij vond hem wel mooi! had ik al gezegd dat ik ook 2 jassen voor isab in de uitverkoop heb gekocht? eentje voor nu (ze had nog steeds geen mooie jas) voor 7 euro!!! en 1 voor volgend jaar voor 12 euro. echt super mooie jas, een soort ski-jack, wit met grijze bloemen erop. En handig; Elize kan dadelijk ook alles nog aan, dus die heeft dadelijk genoeg reserve jassen. (is wel de bedoeling dat ze zelf ook nieuwe kleren krijgt natuurlijk, haha) Liefssssssssssss, we gaan zo lekker frietjes bakken!!!!!!!!!!!!jammie
oh taliaa, wat ontzettend mooi!! zou ik zo zelf hebben kunnen uitkiezen!!! Enne, iedereen noemt hem steef hoor, kort voor Stefan
@meisje, ja ik ben dan gelijk onzeker, ik voel niets bla bla bla. Heb nu wat spelde prikjes en nesteldrang hahahaha Woensdag komen ze ene dakkapel plaatsen en een nieuwe schuifpui. Lijkt wel alsof het zou had moeten zijn, want dan kunnen we de zolderkamer voor JEns reserveren. Handig!!
taliaa, waarom heet het een werp sierraad??? Omdat je 2 kinderen hebt "geworpen", klinkt zo koe-achtig...hihi
Cira gelukkig waren de niertjes wat kleiner, fijn dat je extra controles krijgt. Taliaa, Isa slaapt op zich wel goed maar het doorslapen was een paar keer en is weer helemaal over, ze komt tussen 4 en 5 meestal. Lekker geslaagd voor schoenen dus heerlijk en dan ook in de opruiming, wil voor Tygo ook even kijken volgende week of er nog wat tussen zit. Hoe gaat het bij jullie, en het drinken van Elize? Is ze nog onrustig en heb je er nog niet helemaal een goed gevoel bij of gaat het beter? Ontzettend mooie hanger zeg. Had het geloof ik al gevraagd maar tot wanneer ben je met verlof? Meisje de kwaaltjes komen al dus maar je mag best 'klagen' bij ons hoor. Pooh vandaag dus weer bevestiging op de test heerlijk joh en het blijft vast nog even onwerkelijk. Vanmiddag even naar het dorp geweest, een lief spijkerrokje gekocht voor Isa. Ik kan weinig vinden in de opruiming voor de kids moet zeggen dat ik al die 'troep' in de winkels ook wel zat ben laat maar komen de nieuwe collectie. Zag leuke dingen bij de Hier maar er waren gewoon al veel maten uit en dat bij de nieuwe collectie, moet dus op tijd zijn.
@lot, leuk zo'n stoer spijker rokje!!! Echt schattig!! Heb een zwaar gevoel in mn onderbuik met kleine steekjes/ prikjes. Dat gevoel herken ik wel van Jens. Je word er alleen zo onzeker van. Broekloeren dus...
Pooh en Meisje ALs ik jullie banners zie word ik helemaal vrolijk Wat heerlijk zeg 2 nw zwangere onder ons. Hoop echt dat de dames die graag willen jullie 2 snel volgen. Liefs T
ik ook thamara!! Je weet hoe een ieder zich voelt, omdat we allemaal in die situatie hebben gezeten. En je gunt het iedereen. Het klinkt zo "gewoon" of "gemakkelijk", als ik het nu schrijf, maar jullie weten vast wel wat ik bedoel! Ik strooi effe wat hcg in het rond, nijntje vangen!!!!!!!!!!!!!!
Voor veel mensen is het gewoon. Maar voor ons clubje hier is een zwangerschap SUPERRR bijzonder. En ik gun het jullie allemaal.
er knalde net wat tegen mijn beeldscherm aan. het was de hcg van pooh. ik hoop dat ik jullie snel mag volgen.
goedemorgen allemaal!!! Ik heb heerlijk geslapen, en Jens sliep tot 7.50 uur , dus dat was een kadotje voor ons! We zijn vandaag thuis. De zolderkamer is bijna leeg en ik wil nog wat spullen op marktplaats gaan zetten. En hopelijk kunnen we even naar buiten!! ps taliaa, wat bedoel je met je onderschrift, van die spelfout??
halloooooooooooooooooo vind het zo leuk, de zwangeren onder ons haha, nu lijkt het ineens weer een ander topic, weer het zwanger-zijn topic, ik geniet lekker met iedereen mee, gister mijn vriendin hier, 1 mc en nog wat spullen overgenomen, vond het niet eens heel moeilijk (dat de spullen weg gingen) kon gewoon lekker meegenieten . Hier manlief gister met Evy naar de hap. Koorts voor de 3e dag boven de 39 en de dagen daarvoor had ze natuurlijk ook steeds verhoging gehad en ze klonk nu wel erg 'slijmerig' op de borst. Kreeg bijna op mijn kop van de assistente aan de telefoon omdat je je na 3 dagen al moet melden en ik belde eigenlijk alleen om te vragen hoeveel dagen ik paracetamol mocht geven...... nouja je weet zelf echt wel of je je zorgen maakt maar goed . Evy ging als een hoopje ellende ernaar toe en ging toen vrolijk zitten spelen en lachen in de wachtkamer haha. Nou gelukkig idd niks aan de hand maar we moeten wel 4x per dag puffen en over een week weer contacten met de ha want het schiet nie op met die puf want we moeten het eigenlijk afbouwen na 1 a 2 x per week maar dat lukt dus niet echt. ps ik merk dat ik de isa's door elkaar haal haha want wilde aan taliaa schrijven wat leuk van dat rokje maar zag toen dat het lot was haha
Meisje al lekker de kwaaltjes! geniet ervan en hopenlijk wordt de misselijkheid niet al te erg. Pooh niet onzeker zijn hoor je bent gewoon hartstikke zwanger! en heerlijk he dat opruimen. We zijn hier dit weekend echt aan het leeghalen geweest op de toekomstige babykamer. Taliaa lekker geshopt en geslaagd dus! Lot ja soms moet je er zo super snel bij zijn. Linda ik krijg ook vaak op mijn kop van de HA dat ik sneller aan de bel moet trekken maar ja ik ben zo gewend dat Jaimy ziek is dt ik net meer zo snel aan de bel trek als ik het nog vertrouw. Drinken is het belangrijkste. Hier is Jaimy ook weer ziek.Vannacht kwam hij aanstrompelen met auw buik en heerlijk kotsen. De rest van de nacht bij ons gelegen en gekotst. Nu is hij weer net wakker dus ga mijn "zielige"mannetje snel pakken want alleen bij mama zitten is op het moment goed.
@cira ach wat zielig, heb nu voor het eerst zo'n hoopje ellende meegemaakt, jaja we mogen hier echt blij zijn, dus neem hem maar lekker op schoot
@cira, ook wij zijn bezig. Woensdag komt de dakkapel, dus het zolder kamertje is nu leeg. Als alles goed gaat, gaat Jens daar dan slapen. Is wel makkelijk, dan blijft de babykamer hetzelfde en kunnen we Jens zijn kamer gelijk helemaal doen zoals we willen. We moeten daar dan alleen verven, lamp ophangen, gordijnen etc. En een bed en kast kopen etc etc. Heb net van alles op MP gezet en al 1 ding verkocht, die ze vanavond komen halen. Een sidetable. Is dit al nesteldrang of niet ,hahahaha
hihi, pooh, lekker laten gaan die nesteldrang, je hebt er nu nog energie voor! was je bij Jens ziek?? @cira,beterschap voor J!!!! @Linda, haha, die isa's. het is van mij ook luiigheid hoor, want ik noem isabella altijd isabelle en geen isa, maar dat typt zo lang Beterschap met Evy, maar ze moeten altijd iets zeuren he, die dokters hoe is het met jullie huizenplan? @ll, hier is het HEERLIJK weer!!!Net wezen wandelen, nu flink last van rug en bekken, maar wel frisse neus gehaald! Gisteravond heeft Elize dr hele voeding eruit gespuugd, echt alles zat onder. Maar: daarna was ze zoooo gelukkig! helemaal ontspannen, wakker en vrolijk!! ik janken joh, want zo had ik haar nog nooit gezien Dus dit is wel iets om te melden op t cb. Wij zijn er wel over uit dat ze een vorm van reflux heeft, maar weten niet (haha, hebben er ook niet voor gestudeerd natuurlijk) wat nu?? Liefss, taliaa