horror eerste klas hoor taliaa!!! En jammer genoeg ben je er nog niet van af.... Knuf, ik duik de bank weer op.
Welkom thuis taliaa Hopelijk kun je nu thuis lekker afwachten tot je kleine zich meld. Hier heel erg moe. N was vanmorgen al om 06.00 wakker. Manlief nog steeds erg verkouden die dus vanmorgen lekker laten uitslapen. Ik vanmorgen de kids onder de douche gedaan en zachtje aangekleed en naar beneden. En vanmiddag werd M ziek, warm/koud (koorts) die heb ik om 17.30 naar bed gestuurd die zat als een zielig hoopje op de bank. En zelf ben ik moe heel erg moe en heb mega last van mijn rug/bekken (lang leve het slechte slapen en koud weer) Zo ga nu plat nog even tv kijken en dan slapen. Liefs t Voor alle zieken heel veel beterschap.
Taliaa wat een verhaal en wat een pijn zo te lezen. Gelukkig dat het nu iets dragelijker is. Zo te lezen begrijpt het zh je goed en willen ze van alles doen te helpen bij een goede bevalling. Dus als het niet meer gaat aan de bel trekken he. Sterkte en dikke knuffel. Thamara bij jullie ook niet allemaal fit dus, beterschap en jij rustig aan met je rug en bekken. Morgen moet mijn man weer helemaal beginnen met werken, oh wat vind ik dat weer moeilijk, kan wel huilen wil zo graag nog even samen genieten. Zijn vast al die rondgierende hormonen die me dan wat verdrietig maken.
@taliaa: waaaahhhh wat een verhaal, wat vreselijk zeg maar je klinkt naar omstandigheden goed, je bent nu totaal overgeleverd qua hulp en zo, echt heel erg maar voor nu is het maar zo en nu dus maar afwachten, zou ook maar niet te lang wachten want dit trek je natuurlijk niet te lang. moet je daarna nou nog geopereerd worden? hele dikke knuffel van mij. wil niet gelijk over mezelf beginnen maar het lijkt zo op mijn verhaal toen met die cyste naast mijn vagina in de laatste fase van de zwangerschap, wat een hel dus denk dat ik wel een beetje weet hoe jij je nu moet voelen. die ruggenprik is gewoon GEWELDIG je zult er echt blij mee zijn, heb je het wel eens gehad? het is echt waar, minder erg dan een infuus in je hand dus wees echt niet bang. hou je taai meis!!! een echt voordeel, lichamelijk voelde ik me juist beter na de bevalling, alles was natuurlijk beurs en alles maar net of het toch beter was als daarvoor. @lot: dikke knuf meid, had ook zo'n last van die hormonen, is denk ik ook best pittig nu met twee he? knuf Hier alles ok, alleen ze presteren het om af en toe tot 7 uur te slapen maar dus om en om ook wel eens rond 5 uur wakker te worden, ben echt helemaal gebroken, uiteindelijk geef ik ze dan vaak toch maar alvast de fles, daarna slapen ze dan wel weer verder. Maar je probeert toch vaak eerst even de speen, soms probeer ik Timo nog even bij ons in bed maar die kan een keel opzetten dat is niet normaal! alleen de fles helpt dan nog. soms slapen ze direct door met het speentje maar nu dus ook steeds vaker niet, zucht. ze zitten ook vol snot dus ik denk dat ze daar ook steeds wakker van worden. vrijdag hotelletje, kan alleen maar denken: SLAPEN
Taliaa wat een verhaal! Jeetje meid ik heb het wel met je te doen! Ik hoop dat het allemaal nog beetje bij trekt voor je bevalling! Linda Jesse had ook periode dat hij rond die tijd kwam! Maar ik gaf hem dan ook gewoon een fles, had geen zin in gedoe en geschreeuw! En het is eigenlijk van zelf weer over gegaan. Heb ik al gezegd dat Jesse 4 dagen echt HELEMAAL door slaapt! (zonder te komen voor een speen,drinken,knuffel) Heerlijk! En hij slaapt uit tot ongeveer 08:30 t/m 09:00 uur! En gaat er 's avonds om 19:45 uur in!
Linda tot nu toe vind ik het met 2 goed gaan hoor, maar heb gewoon last van mijn hormonen. Heerlijk een hotelletje samen geniet ervan!! Debjes heerlijk zeg 8.30/9.00 uur dat mag Tygo ook best doen Taliaa hoe is het? Pooh ben jij weer opgeknapt? Makkie hoe was het werken weer? Gisteravond even last gehad van verlate kraamtranen luchtte wel even op. Vannacht niet zo'n goede nacht gehad, Isa was onrustig en vanmorgen werd ze wakker met een verstopt neusje waardoor ze wat paniekerig leek. Nu gaat het weer beter. Ben vorige week de hele week niet gaan slapen maar ga het toch maar weer doen vanaf vandaag want ik trek de avonden erg slecht ben vroeg moe enzo. Zo genoeg gezeurt. Verder een heerlijk ochtendje gehad met mijn kinderen en kreeg nog even 2 vriendinnen op de thee dus dat was wel even gezellig.
@lot, jeetje meid, je bent ook nog maar net bevallen! kraamtranen en vermoeidheid horen er helemaal bij!!!!! Doe rustig aan en ga idd even lekker slapen!! @linda, vond jouw verhaal toen ook zo eng...... en ruggenprik heb ik gehad, ZALIG dus ben er niet bang voor, maar was liever thuis bevallen....
mmh hier een slapertje van 1900 uur tot 6.30! Mag niet klagen dus. We gaan zelf altijd net voor 7.00 uur op elke ochtend. Heb net samen met Jens broodjes knakworst gegeten, En ik voel heen buikpijn meer. Dus hopelijk is hte virus weer we. BEn wel afgevallen i n1 dag! Zit nu op -5.5 kilo!!! Voel me zo veel lekkerder in mn vel!
half zeven zou ik ook blij mee zijn pooh, heb ook wel zin om weer af te vallen, de laatste 5 zwangerschapskilo's zijn me niet gelukt, denk dat ik maar ouderwets een goed voornemen ga nemen, misschien pak ik het sonja boek 1 januari weer eens uit de kast
Het sneeuwt hier De kids vinden het geweldig, maar ik heb er zo'n hekel aan. Maar ja als ik de vooruitzichten zie word ik helemaal niet vrolijk. Hele fijne middag / avond
ik lijn niet linda, tenminste ik eet normaal mn avond eten en brood. Ik snoep alleen heel weinig tot niets. En dat werkt perfect!!! 5,5 kilo in 2 maanden tijd! @thamara, ik walg ook van de kou/winter/sneeuw en alles wat erbij hoort. Waarom denk je dat wij niet in Zweden wonen? Dan heb je 4-5 maanden van die ellende!! Hier alleen een sneeuwlucht, maar nog geen vlokje gezien!
ik vind sneeuw wel leuk maar haat die kou en ik heb zo'n hekel aan winterjassen, sjaals, mutsen enzo helemaal nu met de kinderen, voordat de hele familie is aangkleed ben ik een half uur verder (beetje overdreven hihi)
Hier sneeuwde het ook, vind het wel leuk maar hoef ook de deur niet uit dat scheelt. Heb hier een klein meisje die een beetje neusverkouden is zo zielig. Ik moet minderen met de druppels die mijn ontlasting dunner maakten en nu is er gister wat kapot gegaan doordat ik naar de wc moest, heb hier vandaag wat last van. Kan niet goed zien wat het precies is dus manlief moet toch even voor gyn spelen want als het een hechting is moet ik toch even bellen.
@lot, kapot gegaan?? je bedoelt van onderen??? auch!!! @all, ja sneeuw...mmmh. het ziet er mooi uit (wij hebben amper een cm hier hoor), maar inderdaad dat gedoe met kleren aan, mutsen, sjaals en wanten die meneer niet aan wil hebben. auto krabben, files en gladheid, kou, bah bah bah. Was het maar vast lente, zucht!
oei lot..... ja, laat toch maar even kijken. balen hoor is het vandaag verder wel goed gegaan??? @sneeuw etc, ik vind het SUPER! maar goed, ook ik klaagde vorig wel toen het zo lang bleef liggen. En nu baal ik gewoon van de files(manlief komt later thuis) en t gevaar op de weg (horrorscenario's van bevallend in de auto in de file enzo...) @aambeien: t gaat een stuk BETER!!!! echt fijn!!!!! Ik kan nu al eventjes rechtop zitten (op een voedingskussen zodat mn billen de bank niet raken, haha). Na het badderen in de badedas leek meneer aambei ook een beetje kleiner JOEPIE!!!!!!! (ik had dit vanmiddag al getypt, maar niet gepost haha)
@taliaa welkom weer thuis. geniet nog even van de baby in je buik. @all pfffffff ik veel sneeuw heel erg leuk maar bijna 3 uur over een stuk van 25km doen met een jengelend kind op de achterbank vind ik toch wat minder. Affijn bij thuiskomst eerst even lekker een sneeuwballengevecht met thijsje. Was erg lachen. Je merkt echt dat ie het nu meer beleefd dan aan het begin van het jaar. ik hoop ook dat we eindelijk weer eens ijs krijgen zodat ik leuk een toch kan maken, of in iedergeval met Thijs kan gaan schaatsen. Ik heb wel een beetje medelijden met mn man. die heeft deze week oefening en moet ook buiten slapen. Lekker fris zullen we maar denken. Zo nu lekker even csi kijken.
Taliaa, wat fijn dat het ietsje beter gaat, hoe kijk je nu tegen de bevalling aan, heb je wat rust kunnen vinden? Sas, buitenslapen met -10, brrrrr knap hoor, ik moet er niet aan denken! Linda haha, heel herkenbaar.. hier 3 kinderen die allemaal hulp nodig hebben met laarzen, jassen, ritsen enz.. en dan heb ik er ook nog 2 die regelmatig hun handschoenen e.d. kwijt zijn. Ik ben eigenlijk altijd wel op tijd op het schoolplein maar wel nadat ik bij het aandoen van jassen, mutsen, dassen, wanten en laarzen al tig x heb geroepen dat het sneller mag en dat we te laat gaan komen Ik vind het weer ook dubbel, enerzijds bijzonder sfeertje, leuk voor de kinderen, maar aan de andere kant zie ik ook zoveel nadelen zo ben ik vandaag met de auto vandaag tegen de stoeprand aangeglipt, en ben ik steeds bang dat de kinderen bij het verzamelen van sneeuw ook hondenpoep oprapen
hondenpoep in de sneeuw, ieuw!! Marente, bah!! moet ik ook niet aan denken!! @taliaa, goed zo aambei!! @sas, oh vreselijk 3 uur over 25 km. pfff dat zou jens ook niet trekken denk ik....
even snel! Ik zal er deze dagen wat weinig zijn! Onze oma is vanavond overleden! Heel triest allemaal! 4 weken geleden nog haar dochter (onze tante) moeten begraven en nu dit! Maar goed ze was op! Ze kon niet meer! 2 kids in haar leven begraven dat was al teveel! Helaas blijft haar oudste dochter alleen over! En dat doet pijn! We zullen haar vreselijk missen. Taliaa als ik je deze dagen niet meer spreek en je bevalt! Succes meid! Je kan het!