Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    tja hier was de reflux onder controle met zantac en 4 scheppen nutriton, dat was volgens mij bij een fles van 150 of 180. wanneer moet je naar het cb want zou niet te lang wachten als ze daar zo'n last van heeft. maar hier had evy dus vooral last van het zuur want spugen deed ze niet = verborgen reflux.

2. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @taliaa ik zou naast de voedingaanpassing ook de osteopaat proberen. Zij kunnen hier ook verlichting in brengen. Enneh ze heeft het behoorlijk voor der kiezen gehad tijdens de geboorte. De osteopaat kan haar in iedergeval heel goed helpen met de spanning uit haar lijfje te halen.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, nee was alleen moe bij Jens, nooit misselijk. Wel dat bepaalde luchtjes van koken me niet aan stonden. Was ook veel moe toen. Heb net 2 uur op de bank liggen maffen .Jens was met papa naar de kinderboerderij. Alles van mijn eerste zwangerschap vloog door mn hoofd, allemaal herinneringen. ook hoe, gaan we het nu doen met opvang, Jens nieuwe kamer inrichten, etc etc...

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    tja, de slapeloze nachten komen ook weer pooh, dat je ligt te piekeren. maar maak je niet druk, alles komt goed!!!:)
    En fijn, niet misselijk. hopelijk nu ook niet!
    en neem vooral je rust, zeker nu je Jens hebt is dat moeilijker! ik vond dat wel, en moest ook echt momentjes plannen om te rusten!

@linda, welke speen gebruikte jij?(en fles). Wij gaan de nutriton ook ophogen. zitten nu op 2 scheppen, maar ze drinkt de fles niet meer leeg...
    Heeft de ka zantac voorgeschreven? of de ha?

@pooh, mijn onderschrift is een reactie op iemand anders haar onderschrift:
    "wie een spelfout vind mag hem houden"
    ja juist ja, vinD zonder t:)
    beetje flauw van mij, maar kan echt niet tegen spelfouten;)

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda gelukkig niet iets heel ergs met Evy! Hahah lekker gespeeld dar had ik met Jess ook de laatste keerp bij de HAP alsof er niks aan de hand was:(

Jeetje lijkt zeker wel andere topic hahah het zwangerschaps en baby topic ;)

Ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar goed geduld he! dan wordt je vast beloond!

En pooh heel normaal hoor al die gedachtes! Heb ik nu al en ben genees zwanger ;)

Meisje hoop niet dat je weer net zo ziek wordt als bij Ties!
    Ik zie daar toch wel heel erg tegen op als ik ook weer zo wordt! Maar goed je weet wel waarvoor je het doet! Zeg ik dan maar positief ;)

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    ff ego:

GETVER!!! ben er net achter gekomen dat Elize's hoofdje links al flink aan het afplatten is:(:( kan wel janken.
    Door alle andere sores letten we niet heel erg op d'r voorkeurshouding, ze heeft dat wel behoorlijk, maar kan ook de andere kant op kijken. maar als ze slaapt ligt ze eigenlijk steeds hetzelfde.
    Nu was ik haar fontanel aan het voelen en voelde ik een verdikking en toen ik verder ging voelen merkte ik dat haar achterhoofdje dus al flink aan het vervormen is!
    Dus nu weer bezig met alle dingen die we met isabella ook deden, en hopen dat het niet erger wordt:(:(
    *huiltje*

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @taliaa: cb adviseerde ons contact op te nemen met de ha voor zantac, ik heb de huisarts gebeld en gezegd dat ik zantac wilde hebben, ben niet eens langs geweest

wij gebruikten en nog steeds de difrax met de 1,2,3, speen.

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa je bent er vast nog wel snel bij! Ze is nog jong!
    Kan er helaas niet over mee praten! Jesse had nooit een voorkeurshouding! Wel was ik ook altijd alert erop hoor! Elk slaapje andere houding.
    Maar had geluk dat jesse allebei de kanten lekker vond slapen!

Even enorme EGO!
    Mijn mannetje plast al 2 dagen op de wc :D echt super trots! Hij heeft natuurlijk wel nog luier om! Maar vaagt wel steeds of hij even mag plassen op de wc!
    De straks liep hij half uur zonder luier en had hij 5x op de wc geplast:D eerste 2x waren het steeds druppels en de laatste 2x echt een straal!

vanaf morgen gaan we stickers plakken!
    ga het maar doorzetten!

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    goed zo JESSE!!!!!! knap hoor!!!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed zo Jesse!!!!!!!!!! :)

@taliaa, meid, niet huilen. Je weet door I wat het inhoudt, dat hoofdje, dus het is niet nieuw voor je. Bel, schrijf, mail naar iemand die je toen heeft geholpen. Kom je nog bij een kinderarts?? En anders binnenkort het CB. Die houden het ook in de gaten. EN je bent ook bekent met osteopaten, laat haar nekje na kijken. Je hebt een pittige bevalling gehad, dus ze kan best goed vast zitten.!

(zonder spelfouten) ;) ik ben er ook een knurft in hoor. Dat krijg je als je met ene allochtoon samen woont. Die was buiten de straat aan het vegen met een kwast (bezem dus). hahahaha!!

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    spelfouten ach maak er ook 100de vooral alsik te snel wilt typen!
    Ik stoor me alleen er nooit aan hahaha!
    Als het maar leesbaar is vind ik ;)
    Dus sorry Taliaa:p

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    hahaha, zo heb je altijd wat te lachen, met die allochtoon van je:)
    Nee, ik kan er niks aan doen, ik zie altijd en overal de grammaticale spelfouten. Moeilijke woorden niet zo, maar d's en t's , ahhhhhh nee, die zie ik meteen. Maar ik houdt ;) me in hoor!!!!

hey, ff heel vaag: ik heb het idee dat ik ongesteld ben?? kan toch helemaal niet???
    Maar ik vloeide bijna niet meer, alleen bruine afscheiding. Nu sinds eergisteren vloei ik weer meer, ook helderrood en heb ik ook menstruatiekrampjes. Heel gek toch?
    Of kan het vloeien zo variëren? Iemand ervaring mee??

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, hier ook eerst met Kai gedoe met zijn hoofdje... maar bleek later helemaal niets! Maar snap dat je allert bent na alles met Isa natuurlijk.... en tjee, helemaal vrolijk na het spugen... waarom probeer je geen peptivoeding een keertje? Kan geen kwaad en wellicht reageerd ze hier heel goed op??

Pooh, lekker laten gebeuren die nesteldrang hahaha. En vegen met een kwast... geweldig hahahaha!

Debjes, wat knap van jesse, fijn zeg! en zo snel ineens, heel goed hoor! En nog je vermoedelijke ei goed benut??

Lot, sorry meid, maar welkom terugggg! En had je helemaal niet gesmst over de zwangerschappen hier... maar had even niet door dat jullie op vakantie waren, dus nogmaals sorry! en ja, hier bevalt de spiraal super! Nergens last van/gehad!

Linda, beterschap voor jullie mooie meisje... hoop dat ze nu toch echt snel opknapt en dat de pufjes minder worden. Wel 'fijn' dat ze zo goed te pas was bij de hap, en idd, je weet zelf heel goed als het niet goed voelt en dan bel je natuurlijk eerder.

Ben even lekker aan het rondspeuren op MP voor kleertjes voor de jongens.. vind dat zo leuk he hihihi, kan dan helemaal blij worden als ik wat leuks heb gevonden voor een koopje!!

Hier trouwens alles toppie! Kai heeft vandaag twee keer een slappe lach aanval gehad hahaha. Hoefde hem maar aan te kijken en hij kwam niet meer bij.... met de hik als gevolg hihihi. Tis zo'n lekker vrolijk menneke! daarin lijken Kai en Seth wel erg op elkaar, zo vrolijk als baby! En Seth is nog een vrolijkerd trouwens. Hebben ze allebei van papa denk ik, ik kan nog wel eens in een onweerstemming zijn hihihi!

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    makkie vanavond maken we er nog maar even gebruik van ;) wie weet?????

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa Tygo had een lichte vorm van verborgen reflux en bij hem hielp hypoallergene voeding erg goed. Ook met Tygo bij de osteopaat geweest en die bracht ook verlichting ook was Sas zegt de bevalling was voor haar ook zwaar dus er kan zomaar een werveltje scheef zitten. Als je het niet vertrouwd even langs ha of cb gaan want dat maagzuur kan erg irriteren.voorkeurshouding hier ook een meisje met al iets een scheef achterhoofd, mijn schoonzus heeft net een zijligkussen gebracht hoop dat het werkt. hopelijk gaat Elize ook snel 2 kanten opliggen, lastig he. Jeetje herken me in een hoop wat jij schrijft je zal wel denken heeft Lot dat ook al :) maar ik had ook bruinverlies en dit werd ook weer even roder, dacht ook al te menstrueren maar denk dat het gewoon nog vloeien was.

Jesse knap hoor!
    Debjes leuke avond ;)

Makkie heerlijk he als je dan goede koopjes hebt. Welke maat heeft Kai nu? Heb ook nog kleding van Tygo te koop. Heerlijk van die vrolijke mannetjes!

Isa is soms best onrustig overdag, kan ook ineens in haar slaap heel hard brullen en is dan wakker wat dat toch is, ook slecht slapen overdag. Dinsdag toch eens vragen op het cb.

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    welterusten allemaal!!! gaaaaaap .Heb boer zoekt vrouw gekeken en ga nu naar bedt (taliaa, zie je hem ;) )

17. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    whahahaha ik heb net ook heerlijk geslapen, dat word over een paar maanden vast en zeker ook minder (taliaa, taliaa???) hihihi. Overigens zie ik het ook altijd meteen, maar goed, mijn vader is directeur van een basisschool dus bij mij is spelling echt vanaf de geboorte onderdeel van mijn dagelijks leven geweest, hihi.

Vandaag lekker mijn vrije dag, heerlijk!

X

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    moggel meisje!!! Hier ook lekker geslapen. Heb nu wat speldeprikjes van onderen, verder eigenlijk niets. Heb we wel opgegeven voor moeders voor moeders, die zullen vanavond wel bellen denk ik.
    En ga straks ook de vk maar bellen. spannend!!!!!!!

Merk wel dat ik heel onzeker ben. Als ik niets voel, word ik er nerveus van en voel ik wel iets van krampje/ steekje, ben ik bang dat het fout ga....ohhg

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    ja!!!!!!!!!!! ik heb ze!!! weer 2 d/t-fouten bij de verzameling:)

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    ohhhh domme ik, ik heb elize aan de borst liggen, onder het mom van "even kijken wat ze doet". nu ligt ze dus te "drinken"(heb natuurlijk bijna geen melk meer) maar oeioei, wat voelt dit fijn natuurlijk....

Deel Deze Pagina