Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa wil je dit dan nu blijven geven?

Pooh denk dat die steekjes wel ''normaal'' zijn! Gebeurd natuurlijk weer van allesdaar binnen ;)

Jesse alweer 2 uurtjes op school!
    Was om half 10 al klaar met boodschappen doen! En het huis weer schoon gemaakt ;)

Nu op de bank met een bakje koffie!

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Oh ja zit op de wachtbank!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    echt officieel debjes??? weet je zeker dat je een eitje het gehad??? spannend!!!!! :)

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    oei debjes, t wachtbankje!!! SPANNEND!!!! (wanneer moest je weer naar de gyn?)
    En mbt bv, ik weet het niet. Ergens begint het nu wel echt te kriebelen om te kijken of ik kan relacteren. Ben wat info aan het zoeken. maar omdat ze nog met zoveel dingen kampt durf ik niet goed te stap te zetten en weet ik niet of ik wel gemotiveerd genoeg ben om de boel weer aan te slingeren;)

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh zeker weet je dat natuurlijk nooit! Ik heb nog nooit een eisprong gevoeld! Oook niet toen ik een mooi eitje had met clomid slikken.
    Ik ben 31 december ongi geworden!

Dus daar tel ik dan 14 a 16 dagen bij op. En kan ik in het weekend een ei hebben gehad??
    Voor de zekerheid deze week ook nog even goed bijhouden ;)
    En dan maar zien wat er volgend weekend gebeurd.

Taliaa oke! Ja ik zou zelf voor E wel een keuze maken, misschien is het voor haar ook best verwarrend?. Wel een borst, geen borst, weer een fles?
    Of hebben baby's nog niet dat besef?
    Ik bedenk het alleen van mijn eigen positie hahaha ;)

Ik moet 3 feb weer terug naar ZKH

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, oh spannend hoor! :)
    De keren dat ik een ei had, heb ik hem duidelijk gevoeld (achteraf). Voordat ik door had dat het een ei was, waren we al te laat. hahahha!

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

pooh, wat heerlijk toch om te zien jou banner, word er helemaal vrolijk van!! Ben echt zo blij voor jullie, helemaal spontaan zonder poespas!!

Debjes, ja wie weet heb je wel een mooie sprong gehad joh! mss kun je over een tijdje ovutesten gaan doen? En als je naar de gyn gaat, gaan jullie dan ook weer beginnen met de mmm?

Taliaa, hihih deed ik ook hoor, met Kai. Vooral de eerste 2weken na het stoppen, dan liet ik ze toch nog even leegdrinken door hem, had enorme stuwing steeds. Maar ik twijfelde toen ook steeds weer hoor....

Hier alles goed, onze mannetjes werden vanmorgen om 9.30 wakker! Dus dat gaat de goede kant op, Kai heeft de genen van ons mbt uitslapen dus ook hahahaha. Zo Kai de fles geven, hup naar bed, dan even de was dan enzo en dan zal Seth wel wakker worden. Tis hier wel een ritme wat langs elkaar loopt hoor, is de ene wakker, slaapt de andere net. Maar ja, straks hebben ze dezelfde tijden met alles, dus wat maakt het uit!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    @makkie, wat heerlijk! dat ze zo uitslapen! en seth slaapt overdag ook nog goed?? Hier is dat afgelopen:(:(

@ll, had ik al gezegd dat Elize vannacht bijna een soort van doorgeslapen heeft?? Kreeg rond 2230/2300 haar fles (had de fles van 2100 weer helemaal uitgespuugd!!:(:(:() en sliep rond 0:00 (lag al wel even in) en toen........... heeft mama heeeeeerlijk geslapen tot............ 6:30!!!!!!!!!!!!!!!!! Om 6:45 de fles erin! En weer naar bed! knappe meid!!!!!

Ik ga meer regelmaat brengen, gewoon na de fles knuffelen enzo en als ze moe wordt naar bed!!! Even laten mopperen werkt heel goed hier!
    En kreunen/eventjes huilen doet ze ook als ze bij mij ligt, dus kan ze beter in bed, dan slaapt ze tenminste ook nog eventjes..

Morgen cb-arts, maar wij zijn eruit dat ze reflux heeft, nu even wachten wat zij zegt;)

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, dat is niet een soort van doorslapen... dat IS doorslapen! doorslapen is als ze snachts 5 uur achter elkaar slapen, dus dat doet ze goed!!!! En kan het echt niet meer dan Reflux zijn? Samenhang van een kma? wat een buurvrouwtje van mij had dat ook met haar zoontje, hele flessen kwamen er uit, dus reflux, maar door een kma..... ik heb nog 2 dichte potten van nutramigen, als je eens wilt proberen?

Zo, kai slaapt ook en Seth ook nog (taliaa, ja het slapen van seth gaat overdag heel goed, zo'n 2,5 uur en soms langer!) dus ben benieuwd hoelang mama even 'pauze' heeft hahaha

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    8 fabruari heb ik een date met de vk!!! spannend!
    Goh, wat voelde het goed, raar en spannend om ze te bellen en een afspraak te maken.... Het lijkt nog zo kort geleden!!

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    hihi, pooh! ja dadelijk als je in die wachtkamer zit komen er weer een heleboel herinneringen hoor!!

@makkie, wat heerlijk dat Seth overdag ook nog zo goed slaapt! een echt slaapkoppie dus;)
    Ja combi met kma zit ik ook aan te denken, maar wil morgen eerst die arts eens laten praten, zonder zelf al ideeën aan te dragen. Nutramigen, is nog allergievrijer dan pepti toch? wil misschien eerst die pepti proberen, maar goed wacht dus morgen even af.
    Sowieso over 2 weken naar de ka.

@ll, mn wasmachine is nu echt gesneuveld.. iemand tips voor een nieuwe? wat moet er op zitten? (deze hadden we tweedehands, dus heb eigenlijk geen idee van de mogelijkheden...)

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, wij zweren bij Mielle, die gaat echt heel heel lang mee!!!

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    mielle? en watvoor iets dan? wat is nou belangrijk om te kunnen?
    Ik wil sowieso een programma voor korte, kleine wasjes. En energiezuinig. Maar voor de rest??

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    kijk eens op KIESKEURIG: Vergelijk producten & prijzen, lees reviews en kies. Dan zie je prijzen, wat de apparaten kunnen en wat mensen er van vinden die hem gekocht hebben!!
    Ik gebruik eigenlijk alleen maar de korte en normale programma's. En ik was op 30 graden, behalve de handdoeken dan.
    Maar we hebben een mielle en mn hele familie ook. Wij zweren erbiJ!

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, gaaf joh om de vlos weer te kunnen bellen! en ja, tis ook nog niet zo heel lang geleden natuurlijk! ik vond het geweldig om weer in die wachtkamer te zitten. En het rook daar altijd zo lekker, kan het zo ophalen die geur, mmmmm! hihihi. Hoop er ook ooit weer plaats te mogen nemen. Krijg je denk je dan een echo? Of is het dan alleen de intake?

Taliaa, wij hebben de wasmachine destijds van mijn schoonouders gekregen, van Bauknecht. Heel fijn, korte programma's en wassen op 30 gr is altijd goed schoon. We hebben hem al wel een jaar of 7, maar doet het nog prima. Maar echte tips heb ik verder niet. Ja, de nutramigen is NOG allergievrijer. Kijk maar eerst morgen eens, ik kan je altijd de voedingen nog opsturen. Seth had destijds ook reflux en hier zantac voor, maar met de goede voeding was de reflux ook snel over.

Vanmiddag lekker gewandeld met de jongens, Kai in de 'grote wagen' en Seth zelf lopen. Geweldig vind ie dat en ik ook! Overal hele verhalen tegen, hoi doei roepen naar iedereen en heeeeel nieuwsgierig naar alles. We liepen langs een hele rij huizen, gaat ie bij elk huis stil staan en zeggen: huis ook een bel, huis ook een bel... hahahaha zo duurde het wel even voordat we bij de winkel waren. En Kai vind de wagen zo veeeeel leuker, lekker alles kunnen zien. Oooo geniet zo van mijn jongens, het loopt allemaal zo lekker zo en ze doen het zo goed allebei! Ben echt trots op ze!!!!

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Hey meiden

Talia relacteren ? wat is dat ?

Debjes wat spannend zeg !

Cira hoe gaat het met jullie ventje ? hij heeft toch een glutenallergie ?

Makkie volgens mij ben jij ontzettend gelukkig met je 2 boys ! het straalt er van af.

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa ik zou nu kiezen voor een wasmachine met timer zodat je hem in kan stellen en je wasje smorgens klaar is om op te hangen. Verder hebben wij ook een miele en dat is een fijne wasmachine, maar erg prijzig wij hebben hem gelukkig gekregen. Maar de laatste van mijn moeder is 15 jaar mee gegaan als het niet meer is dus dat is wel lang.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, ik kan genieten van jouw verhalen, geweldig!!!!

@all, soms maak ik me zorgen. Jens wordt 2-talig opgevoed. Hij praat veel ,maar onverstaanbaar. Sommige dingen wel hoor. daai=draaien, weg=weg, mama en papa zegt ie soms, doenienie (doet het niet). Maar ik vind hem "laat" met praten. Ik moet misschien niet te veel vergelijken, maar is hij laat of niet?

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh helemaal niet laat! Hij praat juist nog goed!
    Buurjongetje van hiernaast is precies even oud als JEsse 2,5 jaar dus.
    En praat nu net zoals jij het beschrijft van Jens!
    Dus helemaal niet laat! Ene kind ontwikkeld sneller het 1 dan het ander! Geen zorgen maken ;) Het kan zo zijn dat hij over 2 maanden ineens heel duidelijk alles gaat benoemen en over half jaar de oren van je hoofd kletst!

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hij roept nog veel uh uh, die die. Maar snappen doet ie alles .kleine opdrachtjes doet hij goed (schoenen weg zetten, wasmachine vullen) en hij kan elk lichaamsdeel aanwijzen!! :)

pfff, heb beroerd geslapen. Had was steekjes in mn buik met het naar bed gaan en kreeg gelijk de zenuwen. Heb el 2 uur wakker gelegen. Gelukkig was het niets! :)
    Nu weer zenuwen omdat ik moet gaan werken en het nog geheim wl houden. Oh maar daar ben ik zo slecht in...
    Gisteravond had ik een hele goede vriendin gemaild met het nieuws. Zij belde me gelijk op. Het was zo lekker om het effe met iemand te delen!

Deel Deze Pagina