debjes heel veel sterkte. Het is heel moeilijk om je kind te overleven, dat heb ik bij mijn eigen oma ook gezien die kon er ook niet mee leven en is kort na de dood van haar kind ook overleden.
Nijntje nee idd het hoort niet zo! En vooral niet 2 kinderen! Mijn vriend zijn vader (haar zoon) is 6 jaar geleden overleden! Dus ik snap wel dat toen haar dochter overleed het allemaal teveel was! Alleen voor haar oudste dochter had het prettig geweest dat ze nog wat langer door had gegaan! Maar goed je heb het helaas niet voor het zeggen!
Debjes, gecondoleerd en heel veel sterkte!! Lot, klinkt eng.. hopelijk valt het mee!! Rot dat je man weer moet werken, dikke knuf voor jou!
@debjes, gecondoleerd meis!!!!! sterkte de komende tijd!!! @ll, hier nog geen baby! morgen 39 weken. vanmiddag naar de verloskundige.
Taliaa wat fijn dat het beter gaat met de aambeien en voel je je emotioneel ook iets beter of niet? Gister is het goed gegaan hoor, vind het wel wennen dat ik nu alleen ben met de kids ben graag met mijn man thuis. Debjes gecondoleerd en veel sterkte! Mijn eigen persoonlijke gyn heeft gister even gekeken en het is geen hechting die open is gelukkig. Hij dacht een aambei maar volgens mij is het een stukje huid wat door de hechting erop ligt en niet mee geslonken is dus dat zal misschien een stukje wild vlees blijven, over 2 weken naar de gyn dus dan hoor ik het wel alleen als het kapot blijft gaan bel ik de vk wel even. Vandaag heb ik er geen last van gehad nog dus hoop dat het weer wat genezen is. Vannacht heeft Isa het weer goed gedaan dus dat was lekker want de nacht ervoor was niet echt top. Ze kan ook steeds beter even in de box rondkijken ipv alleen op de arm willen.
een teken van leven van mijn kant. druk druk en afgelopen dagen flink ziek geweest. Buikgriep wat heb ik me beroerd gevoeld. Nog niet helemaal over maar houdt weer wat binnen. Vanavond naar Lady Gaga in Ahoy. heb er zin in. Vanochtend echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien @ debjes gecondoleerd!!!!
oooo ik verwaarloos iedereen hier... zwaai even snel voorbij, net gewerkt, nu even snel de was doen en dan de jongens van het kdv halen. Kom snel weer goed bijlezen en reageren hoor! liefs Makkie
effe heel ego... Heb zaterdag en zondag een heeeel klein beetje roze slijm verloren. Nu niets meer... ra ra wat is dit?!
@debjes gecondoleerd, en sterkte, zijn toch zware dagen!!! @pooh: ik duim!!! @lot: fijn dat het beter gaat @taliaa: ben zo benieuwd!!!!!!!!! Hier alles ok, Evy begint met huilen als je wegloopt en terkt zich op aan je been enzo, wel schattig want ze doet nu ook haar armpjes omhoog, wij vinden het wel leuk want het is nooit een knuffelaar geweest maar ze zitten beide enorm in een sprong, huilen, huilen, huilen, gister werd ik bijna gek, krijsen dat ze deden, aaarrrccchhhh, wel een redelijke nacht met 3x fopspeenalarm maar zonder flessen enzo en uiteraard twee maffende kinderen terwijl ze naar het kdv moesten terwijl ze dus normaal klaar wakker zijn!!!
even een korte teken van leven (sorry ladies) vandaag geen/weinig leven gevoeld, dus net ctg gehad. Alles goed hoor!!! morgen weer een ctg. verloskundige was verder tevreden. nu ga ik plat en aambeien koelen
taliaa morgen 39 weken nu willen wij wel weten hoe de kleine meid eruit ziet dus laat ze maar komen. ik zit nog op de wachtbank tot 11 december. maar heb niet echt een goed gevoel over deze periode. maar het is afwachten misschien is mijn gevoel wel helemaal niet goed.
@ nijn ow spannend. was je ei wel goed gegroeid? @ talia laat die meid maar komen @ pooh misschien innestelingsbloeding? Je hebt geen idee wanneer je ei is? @ makkie zwaai
@pooh, misschien innesteling???? of ovulatiebloeding...??? of even een testje doen??? @makkie, hoe was het werken??? @lot, hoe gaat het nu?? kun je wel een beetje naar buiten met de kids, of geen behoefte aan? en het slapen? Ik voel me emo wel wat beter, zie het wel weer zitten.. (nouja, bevallen is geen feestje, maar durf het wel weer...) @nijntje, geen goed gevoel zegt niks!!! kijk maar naar mijn banner, hihi we duimen nog eventjes door. anders volgende ronde al IUI? @debjes, je zult het niet lezen, maar veel sterkte hoor!!! @llemaal, ben ontzettend moe, slecht geslapen. CTG vanochtend was goed, helaas nog geen weeën ofzo... Voel ook niks dat er op lijkt, dus we wachten maar af. Toch al wel weer 39 weken.. Ben vandaag nog bij mijn moeder ivm meneer aambei, morgen ga ik het zelf weer proberen om voor isab en mezelf te zorgen De pijn valt mee, vandaag voor het eerst geen paracetamols meer. Wel zalfjes en compressen, hihi Wel netjes, de chirurg die mij opgenomen had heeft mij net gebeld om te vragen hoe het ging. lief he? hij wil me na de bevalling graag zien, nou ja, mn aambeien ik ga ff verder internetten, liefss, Taliaa
ja (was trouwens een HEULE leuke man, hihi... lig je daar en gaat hij naar je poeperd kijken... charmant)
*ZWAAI ZWAAI* Druk hier. Man doodziek, N in bed en M aan de knutsel. En zelf giga pijn in de rug. *BYE BYE*
Taliaa wat fijn dat je moeder er voor jullie is. Doe rustig aan. Gelukkig dat je het allemaal weer een beetje ziet zitten. De kleine meid is rustig in mama de buik is zich aan het voorbereiden voor de bevalling fijn dat de ctg goed is. Vriendelijk dat de gyn belde zeg! Hier gaat het goed hoor, naar buiten heb ik niet echt behoefte aan vind het echt zo koud en ook voor Isa, ze is al een beetje neusverkouden dus hou haar lekker binnen. Ik ga smiddags nu toch weer slapen omdat ik het toch niet helemaal trek anders en ja de ene nacht gaat het super goed en word ze alleen voor de fles wakker en de andere nacht word ze iets meer wakker maar slaapt dan bij ons wel verder alleen slaap je zelf dan niet echt top. Nijntje spannend op de wachtbank ik hoop het voor je, mijn duimen draaien! Thamara doe je rustig aan! Gisteravond en vandaag wat kraamvisite gehad en nu weer lekker met zijn 4tjes. Isa slaapt vandaag veel dan hou ik toch mijn hart wel weer vast voor vannacht maar we zien wel. Tygo slaapt overdag erg lang dus die word snachts denk ik toch wel iets wakker van zijn zusje maar slaapt dan weer snel verder want we horen hem niet. Verder geniet ik echt volop van mijn kinderen alleen de nachtvoedingen zijn niet echt mijn ding ik ben altijd erg gehecht aan mijn slaap maar als ik mijn mooie meisje weer zie weet ik waar ik het voor doe. Ik ben alweer aardig wat kilo's kwijt maar als ik dan die flubberbuik zie vraag ik me af of het weer goed komt aangezien ik niet zo van het sporten ben.
sorry hurry hurry hier. Mannetje gisteren sollictatie gehad, morgen de uitslag,....spannend!! Vanmiddag meer krampen en bruin verlies, dus denk dat ik toch morgen ongesteld ga worden. We zien het wel.Ben morgen thuis.