@debjes gecondoleerd en sterkte de komende dagen. @taliaa hou nog even vol. En leuke dokter is ook nooit weg. @all bleh ze voorspellen morgen weer sneeuw in de ochtendspits. en ik moet morgen weer werken. Nou ik denk dat ik het eerst even bekijk hoe de files zijn, en de wegcondities. Als het al te erg is, dan werk ik eerst even vanuit huis. (als mn baas het goed vind tenminste) want ik moet wel 25 km rijden en thijs nog even bij het kdv afzetten. Ach we zien wel. Ik ben vandaag wel lekker even met Thijs naar buiten geweest. lekker even met hem gewandeld in het bos. Maar na 10 min wilde meneer al weer naar de auto. grijns. En vanmiddag moest ik nog even de stad in. Maar toen moest meneer in de wandelwagen. Dus ik had hem lekker zn skibroek en snowboots aangedaan en lekker zn warme muts en zn kapuchon eroverheen, zn gezichtje in het vet en gaaan met die banaan. Het ging harstikke goed, alleen de terugweg was tegen de wind in, toen heb ik maar even de wandelwagen getrokken. Dat vond thijs erg grappig dat ie achteruit reed. Maar het scheelde wel een hoop kou op zn gezicht. thuis was ie gelukkig nog steeds goed warm op wat koude handen na. Dus het zijn prutwandjes. Alleen had ie net wat verhoging 37.9, dus wat er aan zit te komen?? Hopelijk geen buikgriep, want dat heerst op het kdv. we zien wel.
@sas, wij hadden buikgriep vorige week op het kdv!!! Hop dat de file morgen mee valt voor je! Ik zal aan je denken in ieder geval! Mag ik het effe hard op zeggen .Ik hou niet van de winter!!! en dan zeg ik het heeeeel beleefd, grijns! Ik ben een korte broeken, zonder jas naar buiten ,zon in mijn toet, geen gladheid op de weg, niet er 10 minuten over doen om mn zoon winter proof tem aken buiten en geen natte neuzen type. zo....dat is er uit....
hihi, lot, komt echt goed met je buik hoor!!!! en wat klinkt het weer heerlijk!!!! Hoewel ik ook niet van de nachtvoedingen ben (zie ik ook wel een beetje tegenop hoor...) @pooh, hihi, jij en winter en bah, NIET ongi worden!!!!! hoe voel je je onder je cyclus?? hij wordt steeds langer he?? @Thamaraa, oei, moeder moet weer flink aan de bak dus... succes en doe rustig aan met je rug!!! @ll, morgen voor het eerst alleen met isa weer thuis. Even kijken hoe het gaat... MIjn buik doet trouwens wel zeer, staat veel spanning op. maar geen krampen of wat dan ook, dus meisje blijft nog zitten
@taliaa, nee ik heb er een hekel aan, kan er niet veel positiefs over zeggen (de winter dan he). Ik ben niet heel erg bezig met zwanger worden. We hebben zo'n hectisch leven gehad de afgelopen maanden , dat het allemaal een beetje langs me heen is gegaan. Tuurlijk baal ik van die lange cyclussen ,maar de mmm schrikt me nog te veel af.
Kwam even snel kijken of Taliaa al bevallen was Maar nog geen nieuws! Fijn dat het met de baby goed gaat! Nijntje spannend het wachtbankje ik blijf hard duimen! Pooh haha ik zag je www over de winter Ik ben ook niet echt een winter mensen! Maar kou en sneeuw vind ik wel leuk! Vooral zo rond de feestdagen! Met kou kan je je goed kleden (alhoewel het vandaag wel Extreem was hahaha dat vond ik ook minder leuk) maar ik HAAT regen, wind, storm hahaha dan maar liever zon Ik ben de rest kwijt sorry! Vrijdag hebben wij de begravenis van oma! Allemaal zo rot rond die feestdagen! Het is nooit leuk! Maar nu is alles zo dubbel!
85 erg mooie leeftijd natuurlijk! Zou er voor tekenen! maar goed het gemis is niet minder erg vooral omdat ze zoveel voor ons betekende! Vooral voor mijn vriend. Ze was ook echt nog bij de tijd! Ze had alleen COPD en nog maar 30% van haar longen deed het de rest deed de zuurstof. Ze heeft luchtwegeninfectie gekregen dat is haar dood geworden, maar niet alleen dat ze wilde er niet meer voor vechten ze was op zij ze! Ze had genoeg meegemaakt in haar leven! Eigenlijk teveel! Oma komt uit een gezin van 15 kinderen waarvan zij de oudste was! 9 van haar broers en zussen zijn binnen nu en 10 jaar overleden haar jongste zusje stierf op 24 jarige leeftijd en liet 2 kinderen achter. Ze raakte haar man al snel kwijt en toen 6 jaar geleden haar zoon en 5 weken geleden haar dochter.
hoi dames, Alles goed met ons Ben nu enorm aan het aftellen nog 3 weekjes te gaan, de buik zit echt behoorlijk in de weg. De kleine stampt tegen de ribben en duwt heel veel in m'n maag vandaar veel maagpijn. Zie momenteel niet veel meer positiefs aan " de laatste loodjes " Maandag terug naar de gyn geweest en hij wordt nu geschat op 2kg600... Hoop dat het deze keer allemaal normaal verloopt en dat ik niet terug een zwangerschapsvergiftiging oploop. Heb gewoon niet veel fut om te reageren op jullie verhalen... Het zijn drukke dagen met de nieuwe kamer bezig zijn voor malika en dan bezig houden met ons prinsesje Lees wel mee met jullie hoor vele groetjes Mariska
sssttttttttt niet verder vertellen, maar van mij mag de kleine meid komen!!!!! ookal zijn we nog niet helemaal klaar (box moet nog etc etc) ik ben het ZAT! nee, ik wil mijn meisje zien!!!!! Hoelang nog???? pfft, ik ga douchen en hopen dat ik vannacht even wat beter slaap dan gisteren...
hoi meiden. Hier weer eens ongi na een dag op 66 geloof ik. Ga het zo effe na tellen.. Verder is het hier druk. Vandaag horen we of mn vent de nieuwe baan krijgt!. Verder zijn we alle drie weer eens verkouden, bah! Niet heel erg gelukkig!
ff snel ik heb t koud! er vanochtend lang over gedaan, sm ziek dus snel andere oppas moeten regelen. Hoop gedoe en druk op kantoor. Daarnaast weer misselijk Mn humeur is dus niet al te best. (om t maar netjes uit te drukken ) @ lot heerlijk om te lezen dat het zo goed met jullie gaat @ talia ik weet precies hoe je je voelt. Wel aardig dat de arts je belde. @ mariska wow ook alweer 37 weken. wat vliegt de tijd zeg. Door jullie banners zie ik dat pas hoe snel t gaat @ sas en ben je gaan werken? Hhihi die thijs. F houdt ook niet van kou en sneeuw. ze kijkt er vies naar en raakt t niet aan. @ pooh spannend van je mannetje. hoop zo dat ie aangenomen wordt. 66 dagen. hoeveel was t vorige keer? @ debjes wat een taaie tante. erg als een mens zoveel verdriet kent. en inderdaad mooie leeftijd. op een gegeven moment is t ook goed.
Debjes gecondoleerd! heel veel sterkte morgen. Taliaa jeetje zeg wat een horror verhaal. Gelukkig gaat het inmiddels redelijk met je en fijn dat als het niet gaat je ingeleid word. Veel succes vandaag met Isa. Pooh ik heb gemengde gevoelens mbt het weer. Met Jaimy vind ik het super om buiten te spelen maar om op mijn werk te komen of de boodschappen oid vind ik het helemaal niks. Balen dat je ongi ben geworden. Ryanne wat super dat je een kloppend hartje het gezien! Lot jeetje Isa neusverkouden is altijd zo naar voor die kleintjes. Thamaraa veel beterschap voor jullie allen!! Nijntje ik ga heel hard duimen voor jullie!! Mariska 37 weken alweer zeg jeetje wat vliegt de tijd. Makkie hoe was je eerste werkdag? MArente zal best veel werk zijn met alle 3 hun sneeuwproof kleding aan te krijgen en dan ook nog op tijd op het schoolplein. Hier gaat alles goed. Denk alleen de laatste tijd veel aan de vorige zwangerschap. Dan had ik bijna met verlof gegaan, Maar het mooie kindje in de buik maakt een hoop gevoel goed. Het weer is met Jaimy echt om te genieten maar verder heb ik er niet veel mee. Verder druk met Sinterklaas voorbereidingen. We gaan vrijdagavond naar mijn schoonouders en mijn ouders komen zaterdagavond bij ons. En dan heel hard zingen dag Sinterklaasje. Ben blijk als de goed heiligman weer vertrokken is.
Taliaa beetje bij kunnen slapen? Red je het met I.? Ben zo benieuwd wanneer jullie kleine meisje komt en hoe ze heet!
nee, hij smste me het , maar kon niet praten, zit op zijn werk...hij zal zo wel thuis komen! Er was een tweede kandidaat, dat wisten we wel!