Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, jammer voor je vriend (en jou ook natuurlijk) En hier ook eentje die niet echt fan is van de winter..... vind het effies leuk die sneeuw enzo, maar na een paar dagen mag het weer voorjaar/zomer zijn van mij!

Debjes, sorry helemaal niet gelezen, maar nog erg gecondoleerd!!

Taliaa, wat ee gedoe allemaal meid wat er is gebeurd! pfffff petje af dat je nu weer zo positief klinkt! ben ook benieuwd wanneer de kleine meid zich laat zien!

Mariska, wat gaat het hard en gelukkig dat het goed gaat! Hoe vind Malika het allemaal?

Nijntje, wie weet is het dan juist wel gelukt, omdat je voelt van niet... soort bescherming miss? Ik duim voor jullie!!

thamara, beterschap voor je man!!!!

Linda, oei beetje verlatingsangst dus! zielig is dat altijd. Is gelukkig maar een fase. Gaat slapen savonds wel goed? Dat was bij seth een combi, verlatingsangst/eenkennig zijn en dus slecht gaan slapen savonds.

Pfff heb echt jullie verwaarloosd hoor, maar ben weer vollop aan het werk (echt leuk weer!! heb diensten van 8 tot 13) en smiddags is het hier vaak druk met 2 mannetjes en ben ik savonds blij als ik op de bank kan duiken en ga dus ook niet meer achter de computer zitten. Verder gaat alles super hier, echt genieten en Kai wordt groooooot! maandag naar het cb, wegen meten je kent het wel, en weer die rotprikken.. gelukkig even de laatste voor een hele tijd. Tis druk zo met 2 kindjes, maar wat is het toch heeeerlijk!!

2. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Taliaa
    Nou ik ben ook heel benieuwd naar jullie meisje (incl de naam)

@ Pooh
    Wat balen zeg, eigelijk dubbel balen.
    Je vriend de baan niet en jij ongi :x
    Hier ook iemand die giga hekel heeft aan de winter.

@ All
    Allemaal een fijn SINTERKLAAS weekend.
    Wij hebben gisteren avond pakjes uitgepakt.
    Kids waren super blij met de kado's.
    Met mijn man gaat het iets beter, N vanmorgen met 38,2 uit bed gehaald en vanavond met 39,0 in bed gelegd :x en M klaagde geregeld over buikpijn :(
    Zal blij zijn als alle ziektekiemen weer weg zijn, want ik zie het soms niet meer zitten, de wasmachine draait maar door (kan iedere dag ons bed verschonen man zweet zich kapot BAH STINKT)
    N hangt constant aan mijn benen en dan tussendoor M naar school brengen en de huis schoon houden ARRRG
    En dan gaan we morgen ook nog weg :x
    Bah had er zo'n zin in maar dat is nu allemaal verdwenen, door alle ziekte en sneeuw.
    Hopelijk kun we er nog iets leuks van maken :D

Ik wens jullie al vast een fijn weekend.
    Wij hebben een heel druk weekend, dus zal weinig tot niet online zijn.
    Liefs T

PS
    Als baby van Taliaa komt wil je me dan even sms *** POOHBEAR ***

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    het moet niet gekker worden. Van de een hoort ie dat ie niet door is, van de ander hoort ie da ze pas na het weekend beslissen.....what the F@ck???

@thamara, tuurlijk sms ik je!!!! :)
    succesm et zwaan kleef aan N en de ziektekiemen in huis...wij zijn allemaal wat snotterig, maar niet echt ziek (afkloppen)
    Zaterdag hebben we sint viering op mn vriends werk. Ben benieuwd hoe Jens daar ook reageert. Alleen is het van 1100 -1400 uur, lekker tijdstip, maar niet heus.

4. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    pooh wat raar dat hij van de een wat anders hoort dan van de ander.

ik weet niet wat het met mij is ik ben moe heel erg veel last van mijn rug en veel puistjes ( hier heb ik nooit last van)

wij hebben een rustig weekend denkt dat we zondag morgen gaan zwemmen.

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @pooh wat super balen!!! dat verhaal heb ik nu al twee keer gehoord, dan houden ze nr. 2 aan het lijntje om eerst zeker te weten of ze met nr. 1 eruit komen, financieel bijvoorbeeld!!!

Hier knuf voor jullie allemaal, wij gaan dit weekend op pad, misschien log ik bij mijn schoonouders nog wel even in en morgen maybe op het werk even, ben natuurlijk zo zenuwachtig voor taliaa!!!

en vandaag kroop Timo op zijn knietjes!!! dus ben benieuwd komend weekend!

6. hallo hallo

ow nijn het wordt weer spannend!! deze maand wordt jullie maand oke

@ pooh wat balen zeg :( en wat een verhaal. Hoop dat ie alsnog aangenomen wordt.

@ thamara beterschap met je ziekenboeg.

@ makkie kan me voorstellen dat t druk is hihi. Wel heerlijk weer aan t werk he

@ all fijn sinterklaasweekend!!!

zit met iets en weet niet wat ik er mee moet doen.
    F doet heel vaak met haar voeten over elkaar heel hard en dan heel hard krijsen. Eerst dachten we dat ze pijn had maar ik heb het idee dat ze het doet als ze boos is. Geen idee waarom ze het doet maar ze doet het oa als ze naar bed moet en niet wil of als ze haar zin niet krijgt ofzo.
    Nu is ze alweer een tijdje snachts aan t spoken en vannacht zouden we haar laten liggen. Om 2 uur was t raak en heeft ze wel een kwartier aan een stuk gebruld. niet gehuild maar echt geschreeuwd niet normaal. Uiteindelijk toch gaan slapen en toen ik haar vanochtend oppakte zag ik dat beide voetjes op de bovenkant helemaal kapot waren. zoals wij een bijnablaar hebben van nieuwe schoenen ofzo. zo'n bovenste vel eraf
    nu weet ik niet wat ik hiermee moet..

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    haaizwaai. buikbaby zit er nog in. ga nu even tukken, tot vanavond!

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ryanne, jee geen idee joh! is het uitslag, of echt kapot? En doet het de hele dag zeer bij haar? Ik zou even langs de ha gaan of bellen, dan weet je vast meer. Hoe voel jij je verder, niet meer zo beroerd hoop ik?

Taliaa, slaap lekker!!

hier alles goed, vanmorgen met Kai naar een homeopaat geweest voor zijn darmpjes. Hij kan niet af zonder lactulose en dan is het zelfs nog maar om de 2 a3 dagen en hij heeft er veel moeite mee. En nog steeds best vaak krampen. Zijn ontlasting is wel mooi zacht, zijn darmen zijn denk ik echt overgevoelig. Straks komt ze een brouwseltje brengen waar hij een paar keer per dag aan moet ruiken. Ben benieuwd....

ga zo even wandelen, Seth is wakker en Kai is aan het keten in bed.

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @pooh, wat raar hoor???? En ongesteld:( ik hoop dat je nu een kortere cyclus hebt!!!! (en met een HEUL mooi resultaat!!!)

@Ryanne, ahhhh, t klinkt heel zielig!!! weet ook niet, geen tips helaas...

@Lot, hoe is het???

@mvj, hoe gaat het meid?????

@nijntje, klinkt goed:):) nog eventjes meid, dan weet je het!!!

@ll, baby is weer wakker, gelukkig. vandaag weer een dag thuis met isabella zonder hulp. gaat wel goed. isa is lief (tv staat aan;)) Zelfs even wezen wandelen door de sneeuw (met mijn zus) en vanavond gaan manlief en wij even de stad in, gezellig! dus zo maar even isabella eten geven!
    En dan maar weer wachten tot de baby zich aandient! vandaag en morgen is prima. maar zondag houd ik mijn benen bij elkaar, haha

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @kai, arm manneke toch! hoop dat t poepen snel goed gaat lukken hoor!!!!!!!!!;)

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja meiden, dat gevoel hebben wij ook. Zo van als het met nummer 1 niets wordt, dan.... We gaan maar van nee uit, dan kan het alleen maar mee vallen. Maar raar is het wel.
    Vanochtend zouden ze EINDELIJK de vloer af komen maken. Mn moeder was er speciaal voor gekomen om er bij te zijn omdat wij moesten werken. Waren ze na 20 minuten al weer weg, WANT ZE HADDEN NIET DE GOEDE SPULLEN BIJ ZICH EN ER WAREN DINGEN NIET BESTELD!! Ik ging uit mn dak toen ik het hoorder. Morgen gaan we maar naar de winkel toe, want dit is echt bezopen!!

Verder heb ik keelpijn, oorpijn en grieperig (whats new). Morgen sint viering op mn vriend zijn werk.

@taliaa, knuf meid, de laatste loodjes..... :)

@ryanne, waar zit die plek dan, aan de onderkant van haar voetjes?? wat raar!!

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, grrrrr wat een stomme actie! Lekker dan zeg..... beterschap verder!

Oooo net zaten gedo en ik samen op de bank. papa gaf seth zijn papfles en ik kai zijn fles. we keken elkaar echt zo aan van, wauw wat een rijkdom, wat fantastisch mooi is dit toch! twee heerlijke gezonde kindjes, echt genieten was dat. ze liggen nu allebei te slapen, straks komen mijn ouders lekker chinezen. hoop dat seth niet al te ziek word, hij voelde warm en had 39,3 graden!! maar verder vrolijk en druk zat. alleen wat sneller moe en komt meer knuffelen. toch gek bij die kleintjes, zoveel koorts maar weinig te merken!

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    hoop dat seth snel helemaal weer koortsvrij is, met de komende dagen:) bijna 2 zeg:):)
    en ja, wat een rijkdom!!!!!!!!!!!!! WOEHOE!!!!!

@pooh, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ik zou ze opgeven bij radar ofzo, jeetje, prutsers!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja , de koude douche gaat naar........ hahahaha

"makkie, heerlijk toch, genieten hoor meid! Het wordt allemaal veel te vanzelfsprekend genomen, gezonde kindjes.... Liefs!

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    auchie, wat naar ziet dat er uit!! geen idee.....

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh heeel zielig!!! misschien toch even de ha laten kijken? of op het cb??? heb geen tips, maar vind het wel sneu hoor!!:(:(

@ll, baby nog in buik!

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Kom even snel voor bij!

taliaa nog geen baby! Nog even geduld dus!

Nijntje spannend hoor! Nu zo op het wachtbankje!

Pooh lekkere actie dan! Wordt je ook niet vrolijk van!

Makkie ja is zeker rijkdom 2 van die gezonde kids!

Hoe is het met de sneeuw bij jullie?
    Hier sneeuwt het al 2 dagen flink door! Ligt al behoorlijk pak :D
    Maar gaat weer dooien morgen! Met ijzel! Daar wordt je dus niet vrolijk van! maar goed eerst zien dan geloven ;)

Gister begravenis gehad heel emotioneel! En nu begint het gemis te komen! En nog dingen regelen! Huis moet leeg enzo dus we zijn nog wel even zoet!

Jesse vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot 09:30 uur! Hij is alleen nu weer chago dus gaat zo weer even tukkie doen!

Kennis van ons is 12 weken zwanger had ze bij de 12 weken echo echo en nekplooimeting blijkt nu dat het niet goed zit! Ze zien in de nek een hele donkereplek! Ze heeft nu een vlokkentest gehad en over 2 weken de uitslag!Jeetje dan denk je helemaal wat een wonder is eht toch als je een gezond kind krijgt! Moet er ook steeds aan denken! Ben je zo stralend zwanger en dan ineens val je in een diep gat als je zoiets hoort:(

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ryanne zijn leleijke plekken zeg. Ik zou idd even de HA om advies vragen. Als ze het echt doet uit boosheid dan valt er alleen zo weinig aan te voorkomen.

Pooh wat raar zeg!

Thamaraa beterschap bij jullie

Debjes ja het is echt zo'n zegen om gezonde kindjes te mogen krijgen.

Makkie ow wat een heerlijk gevoel lijkt me dat. Hopenlijk gaat Kai beter poepen met het goedje wat je heb gehad. Had Seth dat ook niet?

Taliaa nog geen baby dus. Kom op volgende week is gewoon jullie week. Fijn dat I zo lekker lief en rustig is nu.

Gisterenavond sinterklaas bij mijn schoonouders wat zijn die kleintjes weer gruwelijk verwend zeg.
    Jaimy is zo blij met al zijn spulletjes en hij mocht ook een pakje voor de baby uitpakken en toen legde die dat zo lief op mijn buik.

Vanavond als het goed is sinterklaas bij ons met mijn ouders, maar mijn moeder is vanmorgen weggeroepen omdat het erg slecht gaat met mijn tante (opgegeven met borstkanker en alle daarbij horende uitzaaiingen) Dus we weten niet of het nu wel doen vanavond. Ligt er ook een beetje aan hoe laat ze terug zijn en hoe het is gegaan.

Zo ik ga gauw mijn mannetje wakker maken en nog even heerlijk met het gezin de sneeuw in. Er ligt hier echt een behoorlijk pak dus nog even genieten van de sneeuw.

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier ook de noordpool, den kdat er zeker 8-10 cm buiten lict, misschien zelfs meer.
    We moesten vanochtend naar de sint viering op het werk van mn vriend. Was erg leuk. Terug hebben we gekropen over de snelweg. er reden sneeuw schuifers voorbij, echt doodeng zoveel sneeuw!
    Ben blij dat ik nu niet meer weg hoef!

@cira, sterkte met je tant!! :(

debjes, jij ook sterkte!!!

Deel Deze Pagina