oei, dat is wel veel.... hier niet zoveel hoor. hoop dat we morgenochtend nog even kunnen sleeën, nog niet gedaan... @ll, last van mijn buik... maar hoop niet dat ik vandaag weeën krijg, dan wordt het een sint-kind achja, vanaf morgenmiddag mogen de weeën beginnen!!!!!!
Pooh ben je naar de vloerenwinkel geweest en? Erg slecht zeg en dit is toch de 2de keer of niet? Ryanne jeetje wat een plekken op haar voetje, misschien toch even naar laten kijken. Makkie een rijkdom is het zeker he, geniet lekker van je mannen en nog even en Sethje is alweer 2. Hopelijk word hij niet ziek. Debjes een moeilijke periode voor jullie met alles uitzoeken enzo, sterkte. Jesse heeft het slapen weer ontdekt he heerlijk joh geniet ervan. Wat erg van je collega wat je zegt daar gaat je roze/blauwe wolk ineens is het een hele donkere wolk. Taliaa als je niet wil dat je kleine meid komt gaat ze zich vast aankondigen Hier gaat alles goed, voel me steeds beter van onder alleen blijft het stukje huid kapot gaan dus ben benieuwd wat de gyn zegt, ben eigenlijk een beetje bang dat hij zegt dat dat stukje nog weg moet dus dan beginnen we weer opnieuw maar wacht maar af. Met Isa gaat het goed ze is wat onrustig vandaag maar we knuffelen gewoon lekker samen. De afgelopen nachten gaan goed ze komt 1x en dan smorgens tussen 6 en 7 dus hoop dat ze dat volhoud al heb ik niet altijd het idee dat ze heel hongerig is snachts maar toch word ze wakker. Tygo heeft vandaag lekker in de sneeuw gespeeld, opa geholpen met mooie lampjes ophangen enzo. Ik heb de kerstboom al opgezet vandaag, staat weer zo gezellig en we doen dit jaar nog niet aan sinterklaas dus het kon nu al. We hebben gister een midweekje weg geboekt voor januari heerlijk met ons eigen gezinnetje weg, nu al zin in.
Taliaa hoe is het daar? Nog beetje rustig? Lot vraagt kleine man niet om de Sint? Wel leuk kerstboom weer! Maandag gaat hij hier op! lekker even weekje weg heerlijk! heb ik ook gedaan 10 weken na mijn bevalling. Wij vieren morgenavond Sint! jesse wordt weer erg verwent! Ik heb zelf gister nog de little people kerstal gekocht! Vond hem zo LEUK! hij was maar 20 euro bij de kruidvat!
Debjes Tygo is er nog niet echt bewust van. Als de sint op tv is vind hij het wel interessant maar echt snappen doet hij het niet. Mocht van de week op het kdv zijn schoen zetten daar hadden we het net over want hij heeft zijn schoentje net wel gezet maar hij echt snappen deed hij dat ook niet. Vandaar dat we nog 1 jaartje kadootjes met kerst doen en dan volgend jaar gezellig sinterklaas vieren.
Lot groot gelijk hoor! Als Jesse geen neef en nicht had, hadden wij het ook overgeslagen 1 jaartje maar goed Jesse is nu de laatste dagen wel erg bewust van de Sint! Alleen snapt hij niet dat er niet elke dag wat in zijn schoen zit ahahaha
@lot, oei, klinkt pijnllijk. ga je lekker met je onderkantje in de badedas? En de kerstboom, leukleuk! wil ik ook. maar moet even hopen dat manlief er van de week of volgend weekend een wil kopen. @debjes, de kerststal is zoooo leuk! wij hebben hem ook! @babybuik: nog rustig hier. zoals Lot zei, misschien komt ze juist als wij het niet "willen"hihi... maar hoop toch stiekum dat ze morgen niet komt hoor. alhoewel, is ook prima!!! maar dan zonder aambeien en inknippen. had ik al gezegd dat vlos denkt dat het geboortegewicht richting isabella zit? dus ruim 8 pond, richting de 9... Ze zei letterlijk: ik denk geen 7,5 pond hoor. Dus ik dacht minder, haha. niet dus.. we zullen het wel zien, maar ze moet er wel uit kunnen he
Debjes wat een mooie foto in de sneeuw. Taliaa is dat goed badedas? Het lijkt wel een stukje huid/vlees wat door de hechting niet glad is zeg maar een een flubbertje blijft. Zou wel lekker zijn als de kleine even wacht tot de sint voorbij is he. Gewicht van je kleintje, hoop dat ze gewoon niet zo groot is want snap dat je denkt ze moet er wel uit die gedachte had ik ook zo erg. Kerstboom: wij hebben vandaag maar een nepboom gekocht, mijn man vind een echt altijd zo'n gedoe en we zagen nu wel een mooie nepperd met lampjes erin dus dat is wel makkelijk.
leuke foto van Jesse, debjes!! @taliaa, oeh ,geen kleintje dus. Ach, het komt vast goed!! Ik hou mn mobiel in de gaten @lot, wij hebben een hele mooie nep boom. Heb hem alleen al 2 jaar niet neer gezet. 1x was ik hoogzwanger en vorig jaar kroop jens door de kamer. Ik denk dat hij het nu wel heel leuk vindt! @all, zo, papa is weer werken en ik probeer wakker te worden. Heb een beetje diep geslapen geloof ik. De sneeuw is hier veranderd ineen modderboel door de regen van vannacht. Wij zijn de enige die e boel schoon hebben geschept. Ik ga straks weer effe te keer op het carport plein, want dat veranderd anders zo in een ijsbaan.
Pooh hier ook 1 grote modderboel! De duinen is een ijsbaan geworden! Niks aan! Hier hebben we elk jaar de kerstboom gehad! Jesse heeft er nooit aangezeten, Vorig jaar liep net en wilde hij een keer de kerstbal aanraken maar na 1x nee zeggen bleef hij er keurig af! Nu vind hij de lichtjes wel heel mooi! Dus ben benieuwd zijn gezicht van de week als we hem hebben opgezet! Laatste dagje van de Sintspullen genieten Ik heb slingers en ballonnen al 4 weken in huis (vanaf de dag dat hij aan kwam)
ha meiden, het is SINTERKLAAS!!!! en ik heb geen weeën!!! JOEPIE, hihihihi.... dus geen sinterklaaskindje! Maar morgen mag ze komen hoor! laat de weeën vanavond maar beginnen, hopen jullie mee? Wij gaan vanmiddag naar mijn moeder en dan sinterklaas vieren! Isabella wordt echt vreselijk verwend. Ik had maar een pakje eruit gehaald, want anders wordt ze helemaal hysterisch.... @makkie, ik hoop dat ik niet online ben: alvast gefeliciteerd met Seth zijn verjaardag! misschien heb ik volgend jaar ook een verjaardag dan hihihihi hoe is het verder meid?? @kerstboom, wij zetten hem ook gewoon hoor. denk wel een kleinere dit jaar, met kind én box. Vanmiddag gaat de box naar beneden, joepie verder weinig nieuws te melden, behalve dat mijn buik in de weg zit... Liefss, Taliaa
nou ik ben toch maar begonnne. De boom staat en de sneeuw is geruimd. oef, heb ik gelijk last van mn rug... oghhhh leuk!!! de buuf komt net langs, of we straks weer willen bonzen op de ramen, net als elk jaar!!!
hihi pooh-piet @lot, badedas is goed tegen ontstekingen en houdt de huid heel soepel. Wel badedas classic! Ik moest het na de bevalling doen en nu met meneer aambei weer.
Lot, ik gebruikte ook badedas classic, gewoon me wassen of een klein badje en daar met je bips inzitten. Hier hielp dat bij beide keren super goed, snel nergens last meer van. Taliaa, wie weet komt de kleine meid wel op Seths zijn verjaardag! zijn leuke kindjes hoor, van 7 dec. hahaha. En ruim 7,5 pond, pfffff had er bij mij niet uitgekund hoor, hihihi. Kai was ruim pond. Maar ging prima, komt er echt wel uit hoor! En bevalling binnen 2 uur, kan wel hoor! is wel erg snel natuurlijik, maar toch! Ik wens je heeeeel veel succes, gaat nu vast niet lang meer duren!! Pooh, top dat je de boom al hebt staan! doe ik woe of do. Lekker sfeertje geeft dat weer in huis. Sint, Seth snapt het ook nog niet, maar natuurlijk is kadootjes openmaken altijd leuk. We gaan het zo bij mijn schoonouders vieren. Ons ventje bijna 2!! Hij krijgt van ons de garage van Little People, die van ruim 60 cm hoor. Hij is gek op garage´s, de kleine van little people heeft hij ook. En hij is niet verder ziek geweest, gister nog wat verhoging en vandaag niet meer. Hij is sowieso niet erg ziek van de koorts geweest, gelukkig maar! Voor wie het vieren, fijne sint allemaal!!
Hallo allemaal, Hier is de Sint gister al geweest, nouja bij mijn schoonouders dan, inmiddels is ons mandje speelgoed te klein geworden, ze zijn leuk maar niet te overdreven verwend. Het overnachten in ons hotelletje was heerlijk, nouja vooral het uiteten en het cafetje daarna, heerlijk ouderwets. Wel was het vervelend dat Evy dus helemaal niet lekker in haar vel zat toen Ivo haar bij mijn schoonouders bracht. Zaterdagochtend had m'n schoonmoeder ons ook bijna gebeld en wat bleek... ze heeft haar eerste boventandje! maar wel ene naar gevoel dat ik er niet bij was toen ze zoveel moest huilen. Ze heeft inmiddels weer keelpijn, het is nooit helemaal over gegaan na die 1e ker ziek en nu steeds were huilen. Nu zit ik dus te dubben, wel/niet langs de dokter. Ivo is niet zo bezorgd maar ik denk steeds, straks is het toch iets met de longen en bronchitis zit ook in de familie, misschien in ieder geval morgen even bellen. Taliaa: spannend!!!!!!!!!!!
Taliaa alles nog rustig dus, we gaan er niet meer vanuit vandaag maar ja het kan snel gaan. Linda heerlijk dat jullie genoten hebben maar wel balen dat Evy niet helemaal fit was, als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even langs de ha gaan beter een keer teveel dan te weinig. Pooh troep nu he met de sneeuw, hier ook lekker papperig van de regen. Voor degene die sinterklaas vieren vandaag heel veel plezier! Durf me niet zo goed te wassen met sop of iets maar badedas kan dus geen kwaad zal het onthouden. Isa was vannacht om kwart over 5 erg verdrietig en het was geen tijd voor haar fles, papa haar bij hem gepakt maar ook dit was niet goed, uiteindelijk maar weer bij mama in haar armen en dan is ze zo stil alleen slaap ik dan niet zo super vandaar dat papa het eerst had geprobeerd, bij mij sliep ze snel weer tot 7 uur, klein prinsesje met voorkeur ik mocht uitslapen dus dat was lekker merk dat ik nog wel wat moe blijf maar verder voel ik me steeds iets beter al duurt het zeker langer dan bij Tygo toen. Vandaag lekker de hele dag samen thuis, lekker bij de verwarming, kerstboom aan gezellig en rustig dagje.
heb net noerdhard bij de bueren gebonst. vriend loopt opeens mank nadat hij zijn voet aan het bed heeft gestoten, huisartsen post zegt hoog houden enn aankijken,,,pff het is hier ook altijd wat!
Pooh hoe is het nou met zijn voet? Taliaa gaat het echt geen sinterklaas kindje meer worden..... Badedas classic: de dames die dit gebruikt hebben hadden jullie ook hechtingen? en mag dat dan wel in een badje met badedas ivm infectiegevaar want gewoon in bad mag niet? anders ga ik het eens proberen heb nu weer last van dat plekje dus wil er graag wat aan doen. Tygo had vandaag geen oren aan zijn hoofd zitten geloof ik jeetje wat een boef en wat was hij ons aan het uitproberen hoop dat het alleen vandaag was.
@lot, ja ik had hechtingen...... en niet te zuinig. 1 plekje week/wijkte een beetje. Ik kreeg het advies om met mn onderkantje te weken. Ik deed het als volgt: een grote plastic (ah) tas over de wc-bril trekken en dan water in het kuiltje gieten en dan een beetje badedas erin. Zo zit je nog een beetje gemakkelijk. alleen wordt de vloer wel wat nat Over infectie, de vlos gaf aan dat ik ook mocht p**pen in het water, omdat ik daar zo bang voor was. maar dat wel daarna eruit natuurlijk, haha... (niet gedaan overigens). Maar je zit dus in schoon water, zonder de rest van je lijf. en zo mocht het allemaal.. Het houdt de boel goed schoon en soepel. na een aantal dagen mocht ik nog maar 1x per dag omdat de boel wat week werd. Nou genoeg vieze praat Wanneer heb je controle? @pooh, jeetje... pechvogels! Heeft je vriend nog een beetje hoop voor morgen? (sollicitatie) @Makkie, LEUK die garage!!! Vriendje heeft hem ook!!!!! en 7 dec. kindjes zijn zeker leuk maar hoop nu toch meer op 6 dec. @Linda, heb je niet lekker geslapen dan?? En dr eerste tandje, jeetje grote meid alweer!!! @ll, hier weer schandalig verwend met sinterklaas. Isabella heeft haar pop gehad en is er helemaal blij mee! (en nog veeeeeeeeeel meer) MIjn buik en rug voelden de hele middag/avond onrustig, nu weer wat minder. alleen ontzettend last van spanning op de buik en pijn van de ribben. Jeetje zeg..... Ik ben het nu echt BEU!!!! Laat de baby maar komen!!!!!!! 6 december is een HEULE mooie datum!!!