ppppppppfffffffffffffffff wat schrijven jullie veel! marente heel veel sterkte heftig hoor wat goed van de uitslag zeg! I is zeer waarschijnlijk dat ook, nooit officieel getest maar alle kenmerken (ook qua gedrag) heeft hij, heeft hierdoor ook problemen op school gehad, nooit goed mee omgegaan, dit kwam later in zijn werk naar voren, na hulp van een coach, tijdens onze mmm kwam alles naar boven gaat het nu heel goed, zo zie je maar..... lot ik vind het niet niks hoor je onderkantje, dat is toch onwijs vervelend zeg, kunnen jullie wel ............ deed bij mij in het begin zowieso wel pijn, nou ik hoop dat het speodig verloopt @cira: met evy gaat het nu best heel goed al heeft ze wel weer sinds gister groene snottebellen, nu ga ik volgende week donderdag alleen puffen we nu bijna niet haha, maar goed ook pas een week na de zware atibioticakuur vandaag naar beurs geweest, vond het zelf erg leuk, wel druk hoor, en die huishoudbeurs, was er nog nooit geweest, ook niet naartoe geweest vandaag hoor, maar keek m'n ogen wel uit naar al die koffers haha timo was erg gezellig maar evy vond het niks, die heeft als ene apie de hele beurs op mijn arm gezeten en maar zwaaien, maar in de wagen ho maar, nu heb ik dus spierpijn. ben lid geworden van de ned. ver. v. meerlingen daarbij leuke dingetjes gekregen, heb een MOMMY HOOK gekocht haha, voor aan de wagen, kan je tassen aan hangen tijdens het winkelen. oja en van difrax van die rietjeshouders, waren zo'n beursaanbieding. @taliaa: ik denk dat jij een ouder model hebt want onze bakken gingen er in 1 handeling op, was vanaf het model 2010. ik liep langs de stand van EW op de beurs en ze zagen dat ik de doppen op de achterwielen kwijt was (die je in moet drukken om de wielen eraf te halen) nu kreeg ik gratis de 2011 doppen want die waren vernieuwd en kan je niet meer verliezen oja en ze zijn nog 3x op de foto geweest op de beurs maar evy kijkt op alle foto's erg ongelukkig..... heb ik weer net zo niet-fotogeniek als haar ouders, alleen timo is een lachebek
@cira, jee, lastig als ze dan niet kunnen vertellen wat hij wel heeft. Bedoel, waterpokken is een duidelijke diagnose. Jens had ooit vlekjes en dat werd dan de 5e of 6 e ziekte genoemd. Het zal wel, denk ik dan! @marente, oh meid, ik voel met je mee. Bij mij is de misselijkheid zo goed als weg. Wel erg snel moe en snel last van die bandenpijn. Ik lig het liefste..hahaha!! Ik zag ook heel erg tegen vandaag op. heel de dag met Jens, en dan ook nog hem in bad en nara bed doen. dat laatste laat ik mn vriend veel doen de laatste dagen, omdat ik dan echt kapot moe ben. Maar dat ik niet heb hoeven koken en afwassen door bij de mc te gaan eten, dat scheelde enorm. @linda, leuk die beurs, maar mij te druk!
haha 1111 ja, dan hebben wij idd een ouder model ik ben ook die doppen kwijt, haha.. Ben wel SUPER tevreden over de service van easywalker de bak is laatst MET ELIZE erin van de wagen afgevallen, over de kop, BOEM op de straat. gelukkig lag elize er nog in en had ze niks. (hier niks gezegd, het zat me te hoog, kan het nu pas typen zonder te huilen) Bleek dat er palletjes waren afgebroken. wrs vanaf het begin al, maar ja, 2ehands dus geen idee. Heb ew gemaild en kreeg GRATIS nieuwe thuis! Nu zit hij zo vast als een huis, maar ik krijg ze niet meer los, haha fijn dat het zo leuk was!! heb je niet meteen een draagdoek aangeschaf? haha, bodybuilder, want ze zijn zo licht niet meer he! Die mommyhook is IDEAAL! ik heb er 2 @cira, veel plezier en lekker uitslapen! @debjes, ik heb een babyweegschaal en weeg voor en na de voeding. (niet altijd, maar ik wil wel zien hoeveel ze drinkt omdat ze dus gewoon nog de fles krijgt) GOED van jesse dat hij zo goed geslapen heeft!(wel "vroeg"wakker, haha) @pooh, heb jij soms prikkelbare darmen? en lekker he, de mac. heb je niet toevallig de winterburger gehad? @allemaal, zo nu lekker widm kijken!
@taliaa, jee wat zal jij geschrokken zijn toen die bak met Elize viel...brrrr doodeng! Ik lust geen kaas, dus voor mij valt al een hoop af bij de mc. Ik ben gek op de normale hamburger daar en soms kipnuggetje of mc chicken. Ik heb snel last van mn darmen. Heel raar, echt opeens enorme buikpijn, 1 flinke diaree aanval en dan is het over.
Marente wat rot dat je je zo ellendig voelt, dan maar alles op laag tempo toch. Fijn dat de uitslag goed was van D. Linda ja we kunnen het wel doen, het zit tussen mijn vagina en anus in zeg maar. Leuk dat de beurs geslaagd was, alleen jammer dat Evy alleen op de arm wilde. Zo'n mommy hook heb ik niet gezien lijkt me namelijk erg handig voor je tas, maar eens even googelen. Taliaa wat schrikken dat de bak gevallen was met elize erin, snap dat je geschrokken bent. Ik heb me vanmiddag vertilt met de maxicosi, mijn rug doet wel erg zeer nu. Laat de maxicosi maar in de auto staan en zet Isa er dan wel in, want ze word zo zwaar.
Sorry even ego.. Ik ben vanavond op de hapost geweest, omdat ik me niet goed voelde en mijn tong steeds dikker leek te worden. De ha heeft alles opgemeten van bloeddruk tot suikerwaardes en gelukkig niets geks gevonden. Waarschijnlijk is het een bijwerking van hoestdrank die ik vorige week van de dokter heb gekregen, en gisteravond heb ingenomen. Had ik al eerder ingenomen, toen geen last, dus ik snap er niks van.. Als het morgen nog is, of erger wordt ga ik opnieuw naar de ha, want ik vertrouw het nog steeds niet helemaal. Nu slapen, voel me nog steeds niet lekker.
@marenthe, oei, goed dat je gegaan bent!!! hopen dat het snel over gaat! @pooh, ja was echt veel te erg geschrokken. had natuurlijk isabella ook nog bij me... gelukkig kwam er iemand helpen. Manlief lust ook geen kaas, maar die besteld altijd een bigmac zonder kaas! @lot, is ook harstikke zwaar! voorzichtig aan dus! zo ik ga het warme water beneden halen en dan voeden en slapen. trustennnn
Hier ook ineens een drang om MC te eten. Taliaa jeetje zeg de bak met Elize erin. Pff ik word al eng van de gedachte. MArente hoe is het nu met je tong?? en verder ook natuurlijk. Lot heb bah ik weet nog dat ik de maxi cosi altijd al zwaar vond met Jaimy erin en dat was nog een lichtgewichtje. Linda dat is wel fijn dat je even niet hoeft te puffen. Ik hoop Jaimy vandaag ook weer zonder het puffen te laten doorbrengen. Ik ben benieuwd wat ze zeggen volgende week. Zo'n Mommy Hook ga ik straks ook eens naar kijken. Heb er al eens eerder over nagedacht maar vond hem toen niet echt nodig. Denk dat ik hem nu toch wel ga halen. Zo nu eens lekker cleanen in huis met hubbie en dan straks Jaimy weer ophalen van school. Gezellig samen lunchen en vanmiddag Jaimy naar opa en oma toe brengen. Wij lekker op tijd met de bus naar utrecht en daarna met de trein door naar de RAI. Heb er echt megazin in.
Cira veel plezier! Marente jeetje wat erg allemaal! hoevoel jij je nu? Taliaa oh oke! vandaar dat je het weet! Ik dacht al ik heb nooit geweten wat jes binnen kreeg hahaha. Lot oei en rugpijn kan zo'n pijn doen! Ik bemn gister op de fiets anar werk gegaan! jeetje had meteen 's avonds enorme pijn in me spieren bij me knieen! En nu heb ik zadelpijn hahaha ben ook niks gewend Jesse vanmorgen uitgeslapen tot 08:30 uur! Heerlijk!
Cira, veel plezier vandaag! Taliaa, wat schrikken!! Gelukkig was alles goed met E. maar wat een drama zeg, ik zou me ook rot schrikken. Wat is een mommy hook? Met mij gaat het wel weer, nog steeds erg moe, en helemaal niet fit, maar met mijn tong gaat het beter. Vandaag gewoon lekker rustig aan en dan hoop ik dat het snel beter gaat.
Pffff deze dag duurt LANG! Heb het helemaal niet meer druk, geen afspraken buiten de deur en dus nog 3 lange uren achter mijn pc. Bleeh ben blij als het weekend is...
goedemiddag!! @marentje, ik heb ook zoiets. Dat is een haak die je met klitteband aan je wagen vast maakt (aan de duwstang) en daar kun je tassen aan hangen. ideaal als je gaat shoppen. Dat miste ik echt bij de wandelwagen, bij de buggy kan dat natuurlijk wel. @meisje, arme jij! bijna weekend, nog even! hoe is het met de misselijkheid?? @debjes, ik weeg omdat ik dus geen idee heb wat ze binnen krijgt, STEL dat ik ooit 100% kan geven, of ze gewoon goed groeit en drinkt dan gaat de weegschaal weer weg hoor! @ll, vandaag gaat mijn man naar zijn broer, film avond. dus vannacht voor het eerst sinds 2,5 jaar alleen thuis. Vind het niks, haha. Normaal ging ik dan lekker weg en laat thuis en naar bed. Of al vroeg in de pyjama en allemaal video's kijken. Nu heb ik natuurlijk de kids en vind ik het nog minder leuk.. maar goed, het is maar 1 nachtje. Binnenkort gaat hij 2 nachtjes weg...
Taliaa niets aan alleen thuis, ik vind dat ook niets. Gewoon even goed lekker in je pyama op de bank, Isa vroeg op bed en Elize tussendoor voeden en lekker de benen in de lucht als dat kan Grrr ik was even in het dorp en wil zooooo graag een andere spijkerbroek of die van mezelf aan maar ik hang nu tussen 2 maten in in de winkel en mijn eigen broeken dan komt er zo'n rol overheen ik wil er weer leuk uitzien, lekker kunnen shoppen. He moest even zeuren
@ Lot: Ik zag vanochtend in mijn lievelings-spijkerbroek (jajaja klinkt kinderachtig maar ik heb er 1!) een klein gaatje zitten, gewoon van het verslijten! En nu zijn we financieel een beetje op aan het letten, gewoon omdat dat wel eens goed is, maar ik kom echt tot de conclusie dat ik helemaal niks fatsoenlijks meer in mijn kast heb hangen... Drama dus!!!! Misschien een keer samen shoppen, hahaha. @ Taliaa: Mwah, vanochtend weer gespuugd hier op kantoor. 't Kwam er via mijn neus uit, dus dan weet je het wel. Overigens vind ik het ook nooit leuk als mijn vriend weggaat, maar ook weer niet echt een punt ofzo. Ik vond de wintersport dit jaar dermate niet leuk dat ik zelfs gesuggereerd heb dat hij komend jaar (en dan zit ik dus ook met 2 kids) maar weer alleen moet gaan met zijn familie en vrienden (ze gaan altijd met een groot gezelschap namelijk). Dus ik verkies alleen thuisblijven echt boven ergens heengaan waar ik het niet echt naar mijn zin heb. Ga je vanavond lekker voor de buis met X-factor ofzo, is toch ook leuk? Succes!
Meisje vond je het ook niet lekker om met wintersport gewoon lekker in het huisje te blijven warm bij de kachel en soms even wandelen dat doe ik namelijk meestal. Je lievelingsspijkerbroek kapot dat word dus toch shoppen. Ik heb nog wel een colbertjasje gehaald leuk voor op een spijkerbroek maar ja dan moet je die wel hebben zonder vetrol
@ Lot: Op zich houd ik heel erg van gezelligheid hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar onze Ties houdt vooral van lekker bezig zijn, naar buiten gaan en wandelen enzo. Dat ging daar dus niet (hij wilde niet graag in de slee, en op mijn rug in zo'n rugzak vond ik zelf wel gevaarlijk). Dus Ties was best humeurig, ik was niet fit (door de zwangerschap) en ik verveelde me op zich wel (ik houd van lezen maar dat is niet handig met een kindje dat een beetje vermaakt moet worden). Wellicht dat het gewoon een kwestie van 'wrong place, wrong time' was, en dat we later nog eens een keer gaan maar dan gewoon naar iets kindvriendelijks in plaats van een geïsoleerd oord boven op een berg, zonder winkels en alleen maar sneeuw, piste en een skiverhuur.
ha, idd ik ga er gewoon een leuke avond van maken!!! isa krijgt zo pizza, dus die heeft haar private party! Elize heeft net gegeten! (90!! borst en wilde geen fles meer, wel veel gespuugd, maar goed). Hopen dat Elize dadelijk gaat slapen en dan gaan isa en ik samen douchen en in de pyjama. En als isa ook naar bed ik bestel ik de grootste, meest stinkende pizza. zo lang geleden, vond dat ik dat wel verdiende Liefss, taliaa ps meisje, he getver!! Heb je nog niks tegen de misselijkheid dan? EN jij liever dan ik, een hele week alleen thuis!