Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    ik weet nog dat ik altijd zat te klooien met de boterham. op een gegeven moment at ze vaak om 1100-1130 al de boterham en dan meteen naar bed. En dan sliep ze wel 3 uur ofzo. (oh wat was dat heerlijk)
    Lijkt me met een tweeling wel lastig, want je wilt ze natuurlijk wel in hetzelfde ritme hebben:)

@pooh, heerlijk zo'n pannenkoekenhuis in de buurt! lopen jullie erheen?

@cira, rustig aan doen jij!!!

@ll, moehoe... gaahaap.... zegt manlief: ik doe de late wel. Maar dat kan ik ook weer niet over mijn hart verkrijgen, dus we kijken het eventjes aan..
    liefss, taliaagaateenkoppiekoffiezetten

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    nieuwe pics op hyves!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    linda, succes bij de gyn morgen! :)

@taliaa, ik zag de fotos van jullie meiden op hyves!! Wat lijken e op elkaar zeg! geweldig!!

4. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Taliaa: Wat een heerlijke foto's op Hyves! Ben er maar trots op hoor, wa'n lekkere meiden!

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda wat zijn hun slaaptijden nu? Succes bij de gyn!

Taliaa wat een leuke foto in je profiel ik krijg dat nooit voor elkaar. Ga zo je fotos op hyves eens bekijken, ben benieuwd naar je meiden.

Makkie wat fijn dat het eerste stukje brood weer goed ging, vind ik toch altijd weer eng.

Cira rustig aan doen dan hoor.

Marente hoe is het bij jullie?

Gistermiddag op de koffie bij mijn ouders, daar gezellig gegeten en gisteravond heerlijk op de bank. Ik ben de laatste 2 weken iedere keer duizelig, net de fysio maar weer eens gebeld mijn nek zit zo vast dat ik denk dat het daar vandaan komt. Het begint er na bijna een week toch op te lijken dat Isa doorslaapt, oooohhhhhhhh wat ben ik daar blij mee. Morgen moet ze haar 2de prikjes blijf het zielig vinden. Zometeen even naar mijn werk als het lukt met 2 kids want ze hebben carnaval met de kinderen.

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @lot yes van doorslapen!!!(hier vannacht van 030-600)zou zeker even naar de fysio gaan!!

typ met links, elize ligt aan de borst, zo GENIETEN!!!!

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    nu al carnaval???????????????

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

even trots: Hier al twee avonden geen late fles meer gegeven! gisteravond ging Kai om 19.30 naar bed, daarvoor een fles en om 18.00 avondeten met toetje. En gewoon doorgeslapen tot 8.00 uur!! Goed van hem, maar ook wel weer gek hoor....

ga even douchen, papa gaat zo werken.

9. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Goed van Kai!!!

Mariska, wat een mooie foto's, wat een dotje is Maxxim!

Cira, wat aso zeg, die mensen met die tassen op de 9 maanden beurs.

Debjes, hoe was je verjaardag?

Sorry, alles gelezen maar de rest is niet zo bij gebleven. Ik ben alleen maar misselijk misselijk en nog eens misselijk..bleh, nu weer liggen.

10. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    ik zal binnenkort is even op hyves kijken, volgens mij mis ik wel wat. Ik zit bijna nooit op hyves. Dus vandaar dat ik daar helemaal niet reageer. Nou we hebben gisteren de beslissing genomen, dat er voorlopig geen 2e komt. Ik heb er helemaal nog geen zin in om zwanger te worden, en mn man vind dat we te klein wonen, en voorlopig zetten we ons huis niet te koop omdat de markt zo verschrikkelijk slecht is in onze woonplaats. En daarbij zijn bij mij zoveel twijfels, ik wordt dit jaar ook al 40 en wie kan mij garanderen dat het een volkomen gezond kindje is, wat als ik weer bekkeninstabiliteit krijg etc etc. Dus vandaar dat we het niet doen en ik nu over anticonceptie zit na te denken. Ik zal volgende week eens een afspraak maken bij de ha hiervoor. En dan ook een verwijzing vragen tegen het broekplassen. grrrr. Dat is toch wel een vervelend kwaaltje wat ik aan de bevalling heb overgehouden. Ik heb daar ook fysio voor gehad, maar het laatst stukje wil gewoon niet. Dus ik ga binnenkort maar wat babyspullen op marktplaats zetten. Behalve het wiegje. Dat krijg ik nog over mn hart.
    En thijsje is gelukkig weer helemaal beter, alleen nu zijn papa en mama aan de beurt. Maar ja ik weet niet of ik nu verkouden ben of dat ik last heb van de hooikoorts. Ik denk zelf een combi.
    Zo ik ga weer wat voor de baas doen.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @sas ik heb respect voor jullie beslissing. Het is goed zo en dat is het belangrijkste!! :)

Lastig dat broekplassen,. Mijn moeder heeft het ook over gehouden aan de bevalling van mij.e heeft bekken fysio gehad en dat hielp wel, maar nu ze verkouden is en hoest, komt het er weer met scheuten uit. Vreselijk irritant!

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Sas, meid het is goed zo voor jullie en dat is perfect toch! jullie hebben samen een heerlijk zoontje en een heerlijk gezinnetje!! Beterschap met de snotterij!

Mag ik even opscheppen over HOE SUPER GOED onze ventjes het doen! allebei zo lief, gezellig, goed slapen, eten en samen spelen, tis zo genieten!!!!!

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sas goed dat jullie een beslissing hebben genomen wel lastig. Dat broekplassen had ik na Tygo ook en de fysio heeft mij wel erg goed geholpen, heb ook wel goede tips gehad die ik nu nog gebruiken met niezen en hoesten.

Makkie tuurlijk mag je even 'opscheppen' hoe je geniet, lekker blijven genieten meid van je 2 wonders.

Taliaa heerlijk dat je zo kan genieten van de bv. Hoe gaat het verder met Elize? Ja nu al carnaval op mijn werk ach het is meer verkleden en een gezellige dag :) Elize maakt ook al een aardige nacht zo hopelijk word jullie nacht ook snel langer en langer.

Marente oh wat naar dat je zo beroerd bent, sterkte daarmee.

Net even naar mijn werk geweest en Tygo was zo lekker aan het spelen dat ik hem met moeite mee naar huis kreeg :) leuk om er weer even te zijn maar moet er nog niet aan denken er weer 10 uur per dag te zijn, stop het gewoon nog even weg :)
    Als we toch aan het opscheppen zijn ;) ik geniet ook steeds meer, Isa heeft haar draai lekker gevonden. Het slapen gaat goed en rustiger ze kan nu lekker in de box liggen en kletsen en kijken ipv huilen en Tygo is ook zo lief voor haar en vermaakt zich ook zo goed, ook soms wel een ondeugende peuter en sommige opmerkingen moet ik zo om lachen, het is wel een boef, het blijft bijzonder 2 kindjes van jezelf en genieten is het zeker.

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    hihi, makkie, ja tuurlijk!!! Genieten joh!!

@sas, respect voor jullie beslissing! en broekplassen is zooooo irri!!! hier ook hoor! moet ook maar weer naar de bekkenfysio. ben alleen "bang" dat ik weer met de billen bloot moet daar, GEEN zin in!!!!

@marenthe: beterschap!!! ik weet nog zo goed hoe ik me voelde. het viel me zo zwaar icm kindje en werk.
    bij mij was het met 12 weken bijna over. Ik hoop dat het bij jou ook snel beter gaat! hoe bevalt de hulp nu?

@ll, daarnet mijn niet zo'n aardige excollega gezien. tja wat doe je dan he?? toch een praatje gemaakt, behoorlijk hypocriet van me.
    Ging ook nog even langs de action, heb van alles, maar niks waarvoor ik kwam *zucht* Elize zette de sirene aan...

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @lot, ja heerlijk zeg!! fijn dat jij ook wat meer je draai vindt!!! En isa!!!
    10 uur per dag?????/ wohhhhhhh

@ll
    genieten doen we wel. maar isa doet ZOOOO vervelend, dat ik het gewoon vaak helemaal gehad heb met haar!! klinkt erg, en vind het ook niet leuk, maar hoop zo dat dit een fase is!

16. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Sas, van mijn kant uit ook respect, ik snap je afwegingen heel goed, in jou situatie (voor zover ik me voor kan stellen) had ik waarschijnlijk voor hetzelfde gekozen.

17. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Taliaa, dat is typisch meid én fase. Die fases zul je nog heel veel gaan krijgen ;). Hangt ook wel af van het karakter, blijft vaak lastig zeker omdat je als moeder dat gedrag gewoon niet wilt.. vaak in strijd met wat je zelf prettig vind, en meestal heel irritant, vooral bij de oudste. Hier eentje die soms heel brutaal is, vaak heel gehaaid, en dat is nou net waar ik niet van hou. :( Ze zijn een ware leerschool haha.

Lot en Makkie, lekker opscheppen hoor, heerlijk dat genieten!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie en lot, heerlijk toch dat het zo lekker loopt nu! Genieten meiden!!! :)

@taliaa, sterkte met de peuter pubertijd. Moeilijk he. Hier af en toe ook dagen dat ik er geen klap aan vind. Maar dat komt deels ook omdat ik zelf niet top fit ben. Vandaag is echt niet mijn dag. Moe, moe ,moe, en een hele moeie buik. Groeipijn....
    heb me net gedwongen om naar de c1000 te wandelen (5 minuutjes lopen). Jens zit net 2 boterhammen en een hele croissant weg te werken .het eten gaat opeens weer beter!!

19. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    pooh, respect hoor, als ik me zo voel, moet ik mezelf zo dwingen van de bank af te komen. Soms ben ik gewoon nog te misselijk om te gaan douchen. :(

20. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @lot /taliaa / pooh de bekkenfysio ben ik vorig jaar steeds geweest en we krijgen het laatste stukje gewoon niet opgelost. Enneh ik heb nu last van de hooikoorts, dus ik wordt er echt niet blij van. en er bestaat iets dat ze een rubberbandje om je plasbuis maken. enneh nu ik toch niet meer zwanger wil worden kunnen we dit misschien wel doen.
    Ik ga van de week maar eens langs de HA ook om de anticonceptie te bespreken. Want aan de pil wil ik niet, daar wordt ik altijd zo bedrukt van. En een spiraaltje vind ik een beetje eng. Misschien zo'n staafje onder de huid of zo iets. Ach ik ga het gewoon eens vragen.

Deel Deze Pagina