Makkie, ja Isa slaapt ook lekker savonds voor haar late fles. En dan moeten we haar de ene keer wakker maken en de andere keer komt ze zelf voor de late fles. Heerlijk dat Kai zo pittig is en lekker dat Seth geen last heeft van de peuterpuberteit. Hier sinds gister(na het opscheppen hier ook een dwarse peuter, hij wilde iets wat niet kon krijste zich helemaal overstuur, lastig hoor want je dringt ook even niet helemaal door kom er dan niet bovenuit. Vandaag was het bij mijn moeder prima gegaan en met eten had hij het weer even maar niet zo erg. Hopelijk was het voor 2x cb: isaatje is weer goed gekeurd, ze weegt 6520 gram en is 61 cm. Verder was alles goed met haar maar moeten wel goed oefenen op haar buik want haar hoofdje optillen gaat nog niet super. Debjes heerlijk 2 dagen vrij, geniet ervan. We hebben vandaag besloten dat ik op vrijdagmorgen stop met werken, ik wil dit al heel lang maar twijfel financieel dan zo maar mijn man zegt ook dan moeten we het met iets minder doen en hij gaat op vrijdagmiddag weer bij mijn vader werken en verdient daar ook mee. Dus na mijn verlof 2 dagen aan de gang heerlijk nu nog even bij mijn baas en collegas aangeven en Tygo en Isa voor die halve dag opzeggen op het kdv.
*zwaai* Ik ben gisteren de hele dag heel erg ziek geweest, ik hou geen maaltijd binnen op het moment Sorry voor ego bericht, maar als iemand tips heeft??
zo, ik heb lekker voor mezelf en frummeltje gekozen, en blijf vandaag thuis. Heb vannacht niet goed kunnen slapen door het hoesten en snuiten. En voel me knap beroerd. Normaal was ik dan toch gaan werken met neusspray en paracetamol, maar ik heb er niets aan als ik daardoor langer of erger ziek wordt. Frummeltje gaat ook voor Jens is door papa naar de crèche gebracht, dus het is hier stil en ik kan nu ook echt effe uitzieken. HeerlijK! @marente, ik neem aan dat je al emesafene hebt??? Als het te gek wordt, moet je wel effe je vk of huisarts bellen hoor. Pas aub op met uitdrogen!!
@lot: wat heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!! fijn zeg! en wat je man zegt, dan gewoon met iets minder doen. Als het kan, kan het he!!! super hoor!! @ll dadelijk meer. gaapslaap voedtietverschoonpoeppiepenpeuterachterhetbehang!
Marente jeetje het gaat niet beter he, als je echt niets binnen houd gewoon even contact opnemen met de vk. Eet je al kleine beetjes verdeeld over de dag vast wel. Sterkte Pooh beterschap en goed dat je aan jezelf hebt gedacht en de baby. Hier vannacht niet zo'n goede nacht. Denk dat Isa toch last heeft van haar prikjes. Ze dronk al bijna niets van haar laatste fles en werd toen om de haverklap wakker, om 4 uur maar iets voeding aangeboden omdat ze de avondfles ook bijna had laten staan maar hier dronk ze ook maar 30cc van. Ze bleef wat onrustig. Om 7 uur bij papa een fles en meestal gaat ze gelijk weer slapen maar was nu ook verdrietig, haar speentje werd ze rustig van toen was ze om half 10 weer even wakker maar eigenlijk nog moe en nu slaapt ze met haar speentje weer even. Kijken hoe het straks gaat, ze had ook wat verhoging gisteravond.
Marente vervelend weet wat het is! Bij mij hielp echt niks! Ik moest zelfs al overgeven als er gekookt werd Ik zal even je VK bellen! Ik moest op een gegeven moment wel bij houde dat ik minstens 2 flesjes )van die spa blauw flesjes) binnen hield! voor uitdroging. Lot arme Isa altijd vervelend als ze niet lekker zijn! Hopelijk knapt ze vandaag weer op! Cira heerlijk he dwarse peuters hier vanmorgen ook 1! Die kan zo ZEUREN! en zo lui dat hij is! Mama pak jij dit even, mama pak jij dat even! Mama ben me pip kwijt! jesse die ligt in je kamer! Pak jij even mama! Poh groot gelijk dat je voor jezelf kiest! lekker dat jens dan evennaar KDV kan! Dat heb ik straks weer niet als ik zwanger ben! Heb dan wel mijn ouders maar goed hun gun je soms ook een dagje vrij
Cira al bezig met jongensnamen? En pooh al beetje een idee? Ik heb zelf wel wat namen op mijn lijstje staan voor jongens en meisjes Zal ze hier is neerzetten Jongens: Quinn Liam Ties Meisjes Lynn Isa Chloe Vienna Gwenn
jongen: GEEN IDEEEEEEEEEEEEEE Ik vind Finn en Kay zo leuk, maar mn vriend niet! meisje, Ilja, eva, annika, maja.
@linda, ik vind dat je heel knap van je hoe je omgaat met de kans op een zwangerschap! Het is idd een kleine kans en knap dat je er niet op gaat hopen.. (maar de kans zit er) Wordt endo niet erger? mijn nichtje heeft het heel erg (zit ook in een rolstoel daardoor) en die moet nu lucrin spuiten? weet jij waarvoor? want vind het zo moeilijk om dat allemaal aan haar te moeten vragen En wat heerlijk die tweeling van je! ik mompel vaak :"ben blij dat ik geen tweeling heb" dus heb alle respect voor jou! (klinkt stom, maar bedoel het goed!!) maar van die mooie dingen van jouw twins smelt ik helemaal!!! En ze zijn ook nog eens HEEL knap!! En mbt die bruine leidster, isa heeft het ook (gehad). En die riep op een gegeven moment heel hard "PIET" naar bruine mannen, ook lekker gênant. gaat wel over! en maak het bespreekbaar met die leidster, ze maakt het heus vaker mee, hoef jij je niet lullig om te voelen! was je nog op zoek naar een andere baan? @Makkie, thnx voor het vragen! met mijn man gaat het íets beter. kan weer wat slapen enzo en is ook gewoon aan het werk. en vanavond mag ik een bed-avond JOEPIE! Elize slaapt 's avonds echt super goed!!! Gaat na de fles van +/- 1900 naar bed, huilt zichzelf in slaap (doet ze altijd behalve 's nachts) en dan moeten we haar echt wakker maken voor de late fles. Vannacht schoot ik om 100 wakker en sliep ze nog. ze verlegt haar nacht dus. Normaal maak ik haar tussen 2300 en 2400 wakker en dan komt ze rond 400-500 weer. @lot, hoe is het nu met isa?? zielig he? en wat is zo goed gegroeid!!! elize was ook 61 cm en maar 5500 gr. wat een verschil he elize moet nu ook echt goed gaan groeien!! en hoofdje optillen, dat "hoort" nu dus al? elize kan dat echt nog niet! en met de afplatting, hoe was dat? @pooh,heel wijs! geniet je een beetje van de rust? knap je een beetje op? Wij hadden ook Eva op ons lijstje staan en moest steeds huilen bij dat liedje.. (eva, eva, ik oefen nu gewoon alvast je naam) ik vind annika ook heel leuk, maar een beetje pipilangkous @lastige peuters, hier echt heel erg hoor!! ze gaat nu ook slaan. ben het ZOOOO zat! maar het helpt (mij, haha) om haar in de keuken te zetten met de pieper op 2min, dan heeft ze de kans het alsnog te doen of sorry te zeggen (net waar voor ze in de keuken zat) en anders gaat ze weer in de keuken. opvoeden die handel, maar zooooo moeilijk. Heb het soms echt gehad en wil dan toegeven.. (maar zie in mijn zeer directe omgeving het resultaat daarvan en dus zetten we door) zoooo nu even mijn soepie uit de keuken halen en hij is alweer op, moppie huilt dus: tjuussss
N afgelopen nacht liggen spoken, werd telkens wakker omdat ze het koud had. Dekens over en speen in de mond en dan sliep ze wel verder. Maar vanmorgen telkens jengelen, en ze lag om 11.00 in bed ze vroeg er zelf om. Toen ik ze weer uit bed haalde merkte ik aan haar dat ze nog niet lekker was, en ik had gelijk want ze begon me toch te spugen NU gaat het alweer stukken beter met haar, heeft haar gewoon iets dwars gezeten waardoor ze buikpijn had. Vanmiddag ben ik naar de kapper geweest een stuk eraf (was weer nodig) Dadelijk vast beginnen aan het stoofpotje JUMMIE En dan vanavond vroeg naar bed, hopelijk mijn gemiste slaap van afgelopen nacht inhalen Alle zwangere heel veel sterkte. Er komen hopelijk snel betere tijden voor jullie aan. @ Cira hoe was de echo ?? Liefs T
@thamara, beterschap voor je meisje!!! Ben benieuwd naar je nieuwe kapsel @all, bah, ik ben beroerd zeg. Hoesten is iets minder, het is een kriebel hoest en ik heb al 5 mokken thee met honing op. Mn neus zit het meeste in de weg, al dat snot, gedsie!! @taliaa, hier ook soms nodig hoor. Ik zet hem op zijn billen op de grond, vertel "wat de aanklacht is" (grijns) en dat ie moet blijven zitten en nadenken. Dan gaat ie huilen etc etc...en vraag ik na een minuutje, ben je klaar...meestal is dan het antwoord neeee. Maar als ie klaar is komt ie naar me toen, knuffelen we stevig en is het meestal ook over.
@marente destijds zat er een vrouw bij mij op de zwangerschapsgym en die was tot 6 maanden vreselijk beroerd geweest van haar zwangerschap. Zij is toen op aanraden van haar vlos naar een homeopaat geweest en die had haar korrels voorgeschreven en binnen een week knapte ze er van op. Misschien helpt dit jou ook wel. Ikzelf heb destijds elke week voetreflex laten doen. Dit verlichte ook een heel eind de klachten. Sterkte ermee. @alle zieken en zieke kindjes. Sterkte ermee. Er heerst een virusje. @alle dwarse peuter pubers. Pas op als jullie zo lastig blijven kopen de papas en mamas steenstrips ipv behang. Daar kunnen jullie geluidsdicht achter. ha ha. Hier ook zo'n dwarse hoor. Ik negeer hem compleet als ie zo zeurderig alles vraagt en als hij met dingen gooit of slaat, dan gaat ie 2 minuten op de gang. Vanochtend heeft ie daar alles bij elkaar wel zo'n half uur doorgebracht. super vermoeiend. @all vanochtend met Thijs een basisschool wezen kijken. Hier gaan we hem ook op inschrijven. Dit is een mooi alternatief als die andere school niet van de wachtlijst komt. Verder ben ik naar de huisarts geweest en vrijdag zet ze de mirenaspiraal. Je moest daar 3 dagen voor menstrueren. Nou het geluk wil dat ik vandaag toevallig net weer begonnen was. grrrrr wat ben ik dat toch zat. Daar is de laatste maanden echt geen touw aan vast te knopen. Maar ja wie weet stopt het straks met het spiraaltje. Wanneer is nu trouwens de bijeenkomst??
Meisje Chloe (spreek je uit als Glowie) deze naam hadden we ook als Jess meisje zou zijn We vinden nu Gwenn leuker maar goed onze 2 buurmeisjes hebben deze naam al gekregen hahaha Sas fijn dat hij ingeschreven staat! Pooh ik vind Finn heel leuk!
@sas, wist ik het maar (de meeting ) Als het goed is krijg je helemaal geen bloeding meer met die spiraal!!! Of echt minimaal (wat ik van collega's weet)
meeting; ik ben voohoor!!! anders toch maar beschuit met muisjes hierzo?? *grijns* @sas wahahahahaha steenstrips! goed idee!! Hier gaat isa ook 2 minuten weg! kan niet wachten tot ze 15 is, dan heb ik 15!!min rust, hahahaha (wanneer kwam je ook alweer?? en heb je nog abo op dierenrijk? kunnen we ook een keer samen heen gaan als het mooi weer is en ik de auto heb!) @debjes, vind chloe eigenlijk wel een mooie naam.. is hier een beetje "foute"naam, maar ik vind hem eigenlijk wel mooi, hoe vaker ik hem zeg, hoe mooier hij is! hihi, onze jongensnaam vertel ik nog niet.*grijns* bij ons stonden voor meisje dus ook Lize, Eva, Lizette en Joëlle/a ooit op een lijstje. voor een jongen Thomas, Joël, Ezra(mijn favo) en Levi
wat schrijven jullie veel! al die mensen met verlof ook @taliaa: lieve woorden! ik denk dat ze lucrin moet spuiten om alles 'plat te leggen' als je geen baarmoederslijm aanmaakt leg je dus ook de endo als het ware stil net als tijdens je zwangerschap. er zijn ook mensen die nonstop orgametril slikken. ik heb nu geen klachten, ik heb zowieso onligische klachten, juist met pil n ander medicijnen veel klachten en nu niks, waarschijnlijk is dat het 'voordeel' van pco, stel dat ik 4x per jaar een ei heb dan maak ik als het ware ook maar 4x per jaar baarmoederslijm extra aan, zo wakkert de endo niet echt aan. toen ik de mmm instapte werd de endo erger doordat er elke maand een ei gekweekt werd zeg maar. @Lot: echt niet te druk maken om dan hoofd optillen hoor, dacht echt dat er iets mis was met evy maar ons meisje probeert nooit iets, ze doet het pas als ze het echt kan haha @makkie: heel herkenbaar van de afstandsbediening, hier is de bieropener van Ivo ook heel favoriet, niet dat hij de hele dag bier drinkt hoor haha maar het is zo'n design ding en als timo die ziet kan hij pijlsnel langs de tafel of bank lopen, heel grappig, oja autosleutels, opladers en al het andere met electra is erg in terk, veilig he Oja taliaa: baanzoektocht even op lager pitje nu we druk met de huizenzoekerij bezig zijn. Leuke namen zag ik: ik vond leuk: Eva, Joel, Lisa, Lynn, Levi (al moet ik dan altijd wel aan een spijkerbroek denken) dus vind liam leuker maar dan denk ik weer aan de pfafs, tja anderen denken bij Timo aan de Lion King . Ik vind Fay ook leuk en Finn ook. Maar een hollandse naam zoals wessel vind ik ook leuk. Zelf vind ik ivo ook een leuke naam maarja zo heet m'n hubbie, timo en evy zijn daar wel een beetje van afgeleid overigens. we vonden ook ivy leuk maar vonden dat niet bij timo passen.