Debjes ..ik zei het toch van de cb ??? Krampjes als of je ongi ngaat worden had ik ook...bij Jelmer dan, bij Sanne ook wel maar toen dacht ik echt dat ik ongi ging worden. Pooh ik ga zo ff op je hyves kijken. Makkie en Lot beterschap! Hier een druk weekendje gehad. Hoop verhuisd en ik ga zo een hele nacht mogen werken ...geweldig.
Mvj ja echt piep testen zijn het. Het zijn niet echt enorme krampen meer zeurende pijn in de onderbuik. Lot beterschap heerst echt heel erg. Hier is de man des huizes net naar het werk na 2.5 week vrij. Ik kan nu ook niey meer slapen. Over 20min mijn gaat min wekker. Dus ik blijf maar op. Ik moet vandaag werken van. 08:30 tot 14:30.
Ik wordt zo moe van het ziekenhuis. Ik mag niet zomaar bloedprikken ik moet eren formulier hebben van de gynaecoloog. En die ksn ik pas krijgen als ik op bezoek ben geweest bij haar. Dus ik zeg kan ze hem niet voort me uitschrijven. Nee mevrouw vrijdag hebben we plek voor u. Mijn god ik kon haar wel wat aan doen. Ik koop wel weer testen straks
JEEEETJE wat een nieuwtjes hier!!!! (*smile smile*) SUPER!!! Ik had gisteren (of eergisteren, ben het besef van tijd echt even kwijt) een bericht gepost maar kreeg een error, dus bij deze nog een keer! Hier gaat alles hartstikke goed. De bevalling is prima gegaan, alleen is tijdens de KS een eierstok met cyste van 6 cm gevonden die ter plekke verwijderd moest worden (die cyste dan he). Daardoor heb ik wel veel last van pijn gehad op de dag van de bevalling en de dag erna, maar da's nu al helemaal over. Donderdag zijn we dus thuis gekomen. Het gaat echt goed, alleen (en daar baal ik wel van hoor) drinkt Tijn niet echt goed. Hij hapt wel heel goed aan aan de borst, maar drinkt dan niet door. Resultaat: hij was na 2 dagen al 10% afgevallen en heeft d.m.v. bijvoeding toch het minimale 'ontslag'-gewicht gehaald in het ziekenhuis waardoor we wel naar huis mochten. Maar goed, nu thuis is het hetzelfde verhaal; vandaag is hij een week oud en hij weegt nu 3380 gram (en bij de geboorte 3695 gram). Hij komt dus niet aan, en nu ga ik mijn voedingen allemaal kolven zodat we weten wat hij binnenkrijgt (en ik heb meer dan genoeg voeding, dat blijkt wel uit het gemak waarmee het kolven gaat). Behoudens dus dat drinken maakt Tijn het goed; Ties doet het ook goed maar we merken wel dat hij wat mopperig is en wat meer aandacht vraagt dan normaal. Maar da's niet raar natuurlijk. Met mijn herstel gaat het ook goed; ik stond een dag na de bevalling in het ziekenhuis al weer onder de douche en nu zou ik ook het liefst lekker gaan wandelen, maar we hebben een strenge kraamhulp (op zich wel goed natuurlijk) die mij 'verplicht' om mijn gemak te houden. Maar ehh... ik lees hier allemaal hartstikke veel nieuwtjes; Debjes en Makkie... en de geboorte van de kleine Maja, super hoor! Ik heb geen tijd om alles op mijn gemakje terug te lezen maar ik hoop me snel weer te melden hier, dan kan ik alles weer lekker bijhouden. Allemaal bedankt voor jullie lieve krabbels en berichtjes op FB en Hyves, en voor de lieve kaart van Pooh, echt HEEL leuk!!!! X
Meisje wat heerlijk dat het goed met jullie gaat! Hopelijk drinkt Tijn beter uit de fles en komt hij lekker aan. Debjes jeetje wat balen van het zh, dan toch maar testen kopen en kijken wat die nu zeggen. Geen bloed geeft moed he. Makkie Pooh jullie lekker aan het genieten? Hier toch maar thuis gebleven, ben nog niet fit en de nacht was hier weer drama dus alles samen was ik even uitgeteld. Isa was weer zo verdrietig vannacht, ze heeft geen koorts meer maar wat het wel is we wisten het echt niet. Uiteindelijk na 1.5 uur verdriet maar een zetpil gegeven. Papa liet mij liggen heel lief maar toen gaf hij per ongeluk een zetpil van Tygo dus dat is het dubbele van wat Isa krijgt oh wat maakte ik me een zorgen het zou je maar gebeuren dat ze niet meer wakker word ofzo ik haalde al van alles in mijn hoofd. Toen heeft hij toch maar de ha post gebeld en zij waren heel vriendelijk overal goed nagevraagd ook omdat ze dacht dat het schade kon aanrichten maar gelukkig als het maar niet vaak gebeurd kon het geen kwaad dus toen konden we rustig gaan slapen, isa eerst bij papa en daarna in haar eigen bed verder.
Lot, tjee wat rot zeg! helemaal als je niet weet wat er is! Hier ook een keertje een pc van Seth aan Kai gegeven, was ook even in de stress maar idd, kan geen kwaad zolang het niet te vaak gebeurd. Hier trouwens ook en huilende en verdrietige Kai vanacht. Even bij ons laten slapen, toen weer terug naar bed. Zou er iets in de lucht hangen?? Meisje, wat fijn dat het zo goed gaat met je herstel, goed luisteren naar je kraamhulp hoor!! Maar dat doe je al dus.... Jammer van het drinken... hopelijk heeft hij het alsnog snel onder de knie, aan de hoeveelheid ligt het dus niet. En kolven en met de fles geven is toch ook geweldig!! Fijn om even wat van je te horen! Debjes, grrrr stomme reactie bij het zkhuis zeg.... je wilt toch duidelijkheid, snappen ze toch wel! echt koop nogmaals de kruidvat 2 voor 5, zijn nu vast donkerder, je testjes zijn echt duidelijk meid!! Kan niet anders, we zijn saampjes zwanger hoor!!!!!!!
zwaai zwaai, alles goed hier. Alleen mega spierpijn van het persen denk ik ,hahahah! maja doet het super!
Debjes wat balen zeg, alleen heb je dan geen ochtendurine gebruikt dus ik heb nog een beetje hoop voor je en blijf duimen het moet gewoon zo zijn het zou jullie zo gegunt zijn en deze onzekerheid maakt je zo verdrietig joh.
Nou als wet naar de test kijken zien we wel heeeeeee licht één streepje maar echt heeeeeel licht. Hij iaa zeg maar wel iets opgekleurd., wat nu????
Js die van teer voor vijf euro van de kruidvat. Dit is zooooooo niet leuk. Ik wacht nog twee dagen en test ik opnieuw. En anders bel ik toch weet op voor een bloedtest. Ik zit nu op dag 34.
Ik zou dan misschien toch een ander merk halen. Misschien bij de supermarkt bij ons hebben ze hele gevoelige bij de supermarkt. Ik zou in jouw geval niet 2 dagen kunnen wachten. Vind het echt zo rot voor je. Hoop dat deze onzekerheid met positief beloont word.
Lot ja ik ben klaar met die rot testen kopen! Ze zijn helaas ook niet super goedkoop! Ik die donderdag gewoon nog 1 test! Is die niet donker dan bel ik op! En vertel ik dat ik tochw eer opnieuw heb getest en niks zag en ik toch graga even echo wilt! misschien propt die Muts me dan wel er tussen
@debjes, jeetje zeg, wat een onduidelijkheid! knuffel!! @ll, zat net in het streepjesturentopic te kijken, zag ik daar toch 2 hele mooie testen voorbij komen. Er is er 1 zwanger hoera, hoera. Dat kun je wel zien dat is??????? haha en debjes, hoop dat jouw streepjes heel snel duidelijk worden!!!