Oke ja de vermoeidheid kam bij mij ok komen door het overgeven zei de gynaecoloog. Ook als ik overgeef heb ik vaak boven mijn buik harde buik. Dat was normaal zei ze maar moet wel voldoende rusten daarna tot het weg is. De kleine voel ik nu wel maar nog niet heel duidelijk. het zijn meet plopjes en draai bewegingen. Overdag voel ik hem niet als ik bezig ben alleen als ik in de avond zit of in bed lig. Jesse voelde ik pas met 24 weken ook bij hem lag mijn placenta voor en nu dus weer. het zal over paar dagen wel steeds meer worden. Lekker dat je in de middag nog kan slapen. Dat gaat hier niet. Alleen op woensdag . Jesse wil dan wel sinds vorige week woensdag met mij in het grote bed liggen en valt dan ook bij mij in slaap dus daar profiteer ik maar van als ik vrij ben. Nu zei hij ook net weer mam zullen we vanmiddag slapen in jouw bed dus daar maak ik gebruik van
even een berichtje van mij. de kleine man mag nog niet mee naar huis. hij was maar 10 gram aangekomen en ze willen het nog even in de gaten houden omdat ze het nu niet weten waarom hij niet aan wil komen. sinds gisteren spuugt hij weer meer en heeft hij weer buikkrampen. de uitslagen waren allemaal goed dus het is geen virus of zo. ik ben wel blij dat ze het goed uitzoeken, niet dat ze je naar huis sturen en over 2 dagen zit je weer in het ziekenhuis. ik wil gewoon graag weten wat mijn mannetje heeft, en dat ze er iets aan kunnen doen.
nijn, sterkte met alles meid. niet leuk hoor mn moeder is maandag gevallen, uitgegleden op een trappetje buiten bij de bank. Bont en blauwe arm en vandaag toch fotos laten maken. Elleboog gebroken. Dus geen oppas de komende dinsdag(en). pfff weer wat te regelen... En gisteren heeft ze nog hier opgepast (het ging allemaal wel ,ja ja) bikkel!
ik kan de komende 2 dinsdagen vrij nemen, daarna moet S eendag thuis blijven ,als ze nog niet kan oppassen. Ze heeft geen gips, maar drukverband. En moet volgende week donderdag terug komen. We zien het wel...
hey meiden hoe is het met jullie ? las op fb al ietsv van pooh haar moeder die een schouder gebroken heeft en nijntje dr kleine man in het zh. Wat een tegenvallers.
Pooh jeetje wat schrikken en je zit dan gelijk met je handen in het haar hè. Mvj hoe is het met jouw gezondheid? Niet meer zomaar flauw gevallen? Gaaaaap waarom is Tygo ineens weer voor 7 uur wakker het ging zo goed. Hoop dat het snel weer naar half8/8uur gaat.
Lot nee gelukkig niet meer. Inmiddels wel een anafylactische shock alias allergische reactie categorie behoorlijk. Maar verder rustig. Suikers zijn nog niet in te stellen maar dat komt nog wel.
@mvj, ze is maandag gevallen, uitgegleden en heeft dinsdag gewoon" opgepast met een bonten blauwe arm. Gisteren toch foto's laten maken en elleboog is gebroken. En ja, je zit dan echt om het hand. ben al blij dat ze niet geopereerd hoeft te worden!
Vervelend pooh. Dat is weer nadeel van oppas aan huis als ze iets hebben moet jezelf wat regelen. Mvj jeetje zit je niet mee hé!!! Lot ik ken het., maar jesse slaapt sinds twee dagen weer uit!!!!
Debjes Jesse had ook zo'n periode ja, Hoelaat duurde dat? Was rond Tygo zijn leeftijd nu toch? Syb doe je rustig aan. Makkie en Linda erg leuk dat jullie er waren, was erg gezellig en de kinderen waren zo lief aan het spelen. Makkie je hebt weer een prachtige buik!
Was erg gezellig! Weet in ieder geval zeker dat ze een keukentje krijgen voor hun verjaardag haha. Zei buiten nog tegen makkie jammer dat we geen fotos gemaskt hebben. Heb ze met brood en melk wakker gehouden en rechtstreeks bedje in. Super mooi huis heb je ook trouwens!
Ja ik doe echt wel rustig aan, ken mijn grenzen inmiddels goed. Debjes ben zo benieuwd hoe het je is, hoe voel je je ?
Lot en Linda, was zeker gezellig vanmorgen! lot je hebt een prachtig huis en wat waren alle kindjes lief aan het spelen!! Wat een schatjes hebben we toch! MvJ, rustig aan meid..... heb je genoeg mensen om je heen die je helpen, zodat je aan je rust toekomt? Hoe is het op je werk? Taliaa, rustig bij jou meis... gaat alles wel goed? Hier nog een middagje met mijn vriendinnen en kids naar chimpiechamp geweest, Seth was door het dolle, gister ook al geweest... is ook zo leuk voor ze!! Nu liggen ze lekker op bed. Ga morgen weer met Seth naar de huisarts, zijn AB kuurtje is op, maar hij piept/kraakt nog steeds op zijn borstje en hoest flink....
Lot ja jesse had het ook op die leeftijd maar was best snel over! Maar hij heeft het nu ook weer periode gehad en die heeft wel 14 weken (vanaf dat ik ziek werd van mijn zwangerschap) geduurt. Sinds nu 2 dagen wordt hij ook in de avond niet meer wakker en slaapt hij weer langer door! Hopelijk heb ik niet te hard dit gezegd haha! Linda,Makkie leuk dat jullie zo dicht bij elkaar wonen! En was dus erg gezellig!!!!! MVJ met mij gaat het beter dan al die weken ervoor! maar misselijkheid en overgeven blijft helaas. Ene dag meer als de andere! Misselijk blijf ik wel 24 uur per dagen! Maar het is beter te doen dan paar werken terug!