Debjes wat een opluchting voor je ! Heerlijk nu kan je genieten ! Makkie op zich red ik het wel heel goed alleen hoor. Meestal doen jelmer en ik een tukkie als Sanne slaapt.
Linda dat is wel erg pagina 2 Net even lekker naar het dorp geweest, eindelijk weer even naar buiten. Tygo wilde zo graag net zo'n tandenborstel als mama waar je op het knopje moet drukken zoals hij zegt en die dan beweegt. Dus hij heeft net een hele mooie van cars uitgezocht.
Mijn mannetje mocht vandaag weer mee naar huis en nu ligt mijn meisje met 40 graden koorts op de bank.
wat een.....dag. MEGA druk op mn werk, niet n ormaal. we stonden elkaar echt aan te kijken, van wat is dit?! Het leken wel de dolle dwaze dagen in de bijenkorf! Oef! Toen de kids gehaald. die hadden het prima gedaan. J wilden iet mee naar huis. die moest ik in de houtgreep houden, jas aan, laarzen aan en toen mee gesleept naar d auto. Gillen, brullen, ik wil niet meeeeee! In de auto ging hij nog lekker door met janken...bah! Thuis niet willen eten, tanden poetsen en naar bed en toen weer brullen en krijsen met nar bed gaan. Ik ben effe totalloss! Ps, ik mis taliaa hier??
Ja we missen je!!! Gaat het verder goed met je? Met alles waar je over zat te dubben qua werk, pleegkindje, etc.?
oh is I ook weer zo bezig? Ons mannetje ontploft om niets. Hij is heel vrolijk en knuffelig en opeens ontploft hij. GEk wordt je er van. Luistert slecht en is heel koppig! Hoe is het met E? Balen, ik moet van 1300 tot 1730 dienst draaien. Is lang geleden dat ik dienst had (juli geloof ik) en de zaterdag is niet zo favouriet bij mij. Meestal is het behoorlijk druk en ik sta alleen
Pooh wat balen ! Sterkte meis ! Mijn mannetje heeft net de molentocht van 50 km geschaatst ben wel heel erg trots op hem !
Pooh werkze hoor!! Mvj, whaaaat fanatiekeling, zou hij ook de 11 steden hebben gereden? Hier gaat het wel hoor! Hard bezig met sporten!!! En afvallen! Gaat alleen super langzaam en dat heeft effect op mijn humeur Maar goed, nog 7,2 kg Ik sport nu 4-5x per week. 2 keer een uur fitness en 2-3 keer evystarttorun. Ik heb zo'n schoon genoeg van mijn lijf, daar moet verandering in komen! Verder doen de meiden t super goed. Alleen isa is echt terror, en elize wordt nog steeds super vaak wakker, en dat slaat ook op mijn humeur! Zou zoooo graag een nachtje door willen slapen. Maar goed, voordat ze 18 is komt t goed. Liefss, taliaa
Taliaa afvallen kan beter minder snel gaan dan komt het er vaak niet meer aan ! maar snap je ongeduld hoor! Heb dat zelf ook! Lastif zeg dat E nog steeds wakker wordt! Had I dat ook lang? Zou dan echt geen tips weten als je al alles hebt geprobeert. Pooh werkse! Makkie las dat je niet lekker was! Beterschap! Hier vandaag niks te melden! Mijn vriendin.collega heeft vandsaag te horen gekregen dat ze meisje krijgt! super leuk voor hun! Gister verjaardag geweest! Toen vroeg iedereen hoever ik was en of ik wist wat het werd! Toen ik vertelde dat het een jongen werd, gingen mensen me zo wat troosten Ach nou is toch ook weer leuk zeide ze? Ook weer leuk?? ik vind het SUPER leuk! Ik dacht echt huh? mis ik iets?? ik ben toch niet teleurgesteld? Ik voelde me best ongemakkelijk! Alsof het vreselijk is dat jeeen tweede jongen krijgt! Ben al blij dat me kind 10 vingers, 10 tenen en 2 handjes en voetjes heeft en een neusje en oogjes! Snap zulke mensen echt NIET! Maar goed blijkbaar is het dus voor vele teleurstelling het zelfde geslacht! Nou hier gaat dat niet op! Hoe leuk ik het roze ook vind (je blijft toch een vrouw )
jep ,verdient iets extra he twas gelukkig rustig vanmiddag! Geen gekke dingen! @taliaa, wat is dat evystarttorun voor iets? Ik MOEt ook echt iets gaan doen .Weet alleen niet waar ik de energie vandaan moet halen. Ben 's avonds afgebrand! Misschien van de zomer maar weer .Ik mis ook het buiten leven. Voel me opgesloten in huis met een kleine baby en die kou! Morgen gaan we naar MINIRAILZ in rotterdam, we hebben er zin in! Railz Miniworld | Dagje Rotterdam In Miniatuur | Grootste Overdekte Miniatuurwereld van Nederland @debjes, nou ja zeg, ik zou me ook ongemakkelijk voelen zeg. Wat een raar iets, alsof 2 jongens het einde van de wereld is. Ik riep altijd dat ik een jongens mama was. Nu M er is, ben ik opeens een roze mama, heel raar! Maar het had me geen REET (sorry) uitgemaakt wat het was!
Pooh dat is een super uitstapje, Jelmer vind het daar super ! Debjes nou ja wat een rare reacties.....
Debjes, ja raar he... Wij hadden het niet verteld, dus hadden niet zozeer de reacties. Maar wel: een jongen zou wel heeeeeel leuk zijn he. Ja, tuurlijk, maar een meid ook En ik werd ook helemaal moe van al die mensen die mij een echte "jongensmama" vinden en dat steeds maar moesten zeggen.. En nog steeds. Ik denk dan steeds: heb ik de jurkjes niet goed gestreken? De haartjes niet netjes gevlecht? Heb ik modder aan mn schoenen? Haha, mensen hebben áltijd iets, en lekker laten jeweetwellen!! Pooh, dan is evy echt iets voor je! Dat download je en dan geeft ze je een hardloopschema op mp3, met leuke muziek enzo en super goed te doen( ok, ik vind het wel zwaar, maar goed, ik ben ook een watje) maar ik vind het wel heeeeerlijk! Lekker buiten en eerlijkiseerlijk, je krijgt er energie van!! Over elize, tja, ik weet het gewoon echt niet meer. Ze is overdag zo'n heerlijk ding! Maar 's nachts een spookje. Het gaat wel iets betet hoor, laatst was het echt drama, nu is het weer "normaal". Dwz: 5-10 x per nacht wakker, huilend/mopperend, een minuutje max en dan slaapt ze weer. We denken dat ze heel erg heftig droomt, maar jeetje, wat is het slopend. Het begint ook pas vanaf 100 en overdag met slapen heeft ze het niet. Nou, als iemand nog tips heeft? Makkie, wat ga je hard meid!! Las dat je ziek was?? hoe gaat t nu? Liefss, taliaa
Taliaa ja raar hé. Teer meisjes is dus ook niet goed. Perfecte plaatjes is dusssss jongen en meid voor meeste.
@taliaa, ik ga eens kijken dan. Misschien is het wel wat. Ben geen team verband speler en wil graag iets zelf doen Geen idee wat er met E is. Misschien veel dromen ja. J kan ook midden in de nacht in paniek me roepen, dan kom je boven en is er niets. Hij is de laatste 2 weken ook dramatisch slecht me t nara bed gaan. Tijd trekken ,nog een boekje, nog een knuffel, sok niet goed, etc etc. We moeten het ook echt samen doen. Soms is hij zo over zijn toeren dat hij over het traphekje wil klimmen, doodeng! Hij heeft het over zwart wat uit zijn bed komt ,groooot zwart mama... En mensen die praten. Of hij wat van buiten of de buren hoort, of hij droomt, we komen er niet achter. Ik hoop maar dat ie niet paranormaal is of zo. Ik zie/voel zelf niets, maar soms den kik bij hem wel eens, misschien ziet hij wel wat. Ik vraag wel eens spelenderwijs, van welke mensen praten er dan, heb je ze gezien, of had je een filmpje (droom) in je hoofd maar daar kom ik niet achter..
Pooh, tja wie weet ziet hij wel iets.... hoor je zovaak bij kleine kindjes, ken wel een paar ouders met voorvallen waarbij ze dat denken of de kleine zelf zegt... Seth heeft het een paar keer gehad over een vrouw met strepen op haar gezicht... in onze kamer en zijn kamer. Ook een keer in de auto was ze er ineens. Twas wel een lieve mevrouw zei hij.... een keer of 4 dus maar over gehad. Moeilijk soms he... ze kunnen ook zo half slapen/half wakker zijn en vanalles zien/dromen. Dan krijgen we ook moeilijk contact met Seth, moeten hem dan echt goed wakker maken en dan is het weer over. Je weet het echt niet he.... hopelijk gaat het snel weer over. Taliaa, tjee jullie meisje ook nog zo spookje snachts... geloof dat Isa van Lot dat ook nog regelmatig doet.... wel fijn dat er overdag niets is, dus dan lijkt me er ook niets ergs... anders zou ze overdag ook onrustig moeten zijn. Miss dromen, speen kwijt, ogen opendoen en schrikken van het donker? Fijn dat het verder dus wel goed met je gaat, maakte me een beetje zorgen omdat je voor jou doen hier zo rustig bent. Knap van je sporten hoor, respect! Debjes, oja zo herkenbaar. Lekker laten lullen. Ik wist voor mijn gevoel ook zo zeker dat we eerst 2 jongens zouden krijgen. Was ook zooooo trots en blij toen we dat wisten en kreeg ook vaak van die opmerkingen.... ik trok me dat erg aan in het begin, later dacht ik, zout lekker op..... nu krijg ik juist de opmerkingen van 'o wat fijn, gelukkig nog een meisje erbij, dat is wel EXTRA leuk he!!' GRRRRRRRRRRRRRRR nee dat ze gezond is is het belangrijkste en tuuuuuuurlijk is een meisje nu super!! Maar een jongen was net zo leuk, fijn en welkom geweest! Dus ik snap je heleeeeeeemaal!! Hier alles goed, meisje is zooooo druk soms.... soms denk ik wel eens, dit is niet normaal! echt trappen die al wat pijnljk zijn, ook tegen mn ribben! (met de jongens nooit tegen de ribben gehad) en als ik op mn rug lig in bed komen er allerlei bobbels, knietjes, elleboogjes voorbij.... dat zie je dan gewoon heel duidelijk.... verder heb ik echt exact dezelfde buik als bij de jongens (mss ietsjes groter nu al). De jongens gaan super, lekker verkouden allebei en dat duurt al een paar weken helaas. Maar niet ziek/koortsig meer. Ben wel met Seth vrijdag nog een keer naar de ha geweest en hij heeft toch een milde vorm van astma.... hij zit nu aan de pufjes, maar wat helpt dat goed zeg! tis alleen nodig als hij naar bed gaat savonds, maar hij slaapt nu heerlijk en niet meer onrustig en steeds wakker. Dus fijn voor iedereen. Hoop alleen dat het snel over is en niet regelmatig nodig zal zijn...Helaas zit astma in de familie en hij is er echt gevoelig voor (even 1,5 jaar niet, het eerste 1,5 jaar erg veel en nu dus weer). Ik ben niet lekker, denk half half een griepje dat nog niet doorzet...bleghhhh