Debjes, ja hoor, en dat gaat heel goed (gelukkig werd kai niet wakker van Seth zijn onrustige slapen) en ze vinden het zo leuk samen! Ze kletsen nog even en dan vallen ze in slaap, ook het middagslaapje samen gaat goed. Dusseh, dat kan bij jou jongens straks ook helemaal goed gaan hoor!
Makkie leuk om te horen dat het zo goed gaat!!! En dat ze het ook leuk vinden. Jaar kijkt er ook al naar uit hoor! Hij krijgt natuurlijk eerst zijn nieuwe kamer en dan staat de ledikant al in zijn kamertje, kan hij alvast daar aan wennen
zwaai. Net terug van minirailz rotterdam . Het was een toppertje! J was helemaal gek van alle treintjes en lampjes. Hij zat tegen iedereen te kleppen hoe mooi het was!
Pooh, super zeg, als de kleintjes lol hebben is alles goed toch! Taliaa, wat je zegt over 'balen van je lichaam' ik kan je dat gevoel toch niet wegnemen, maar wil even zeggen dat je wel mooi twee prachtige meiden hebt gedragen en gebaard... dus je lichaam is wat dat betreft prachtig! en ik vind jou sowieso een mooie vrouw hoor, echt een vrouw zeg maar. Beter dan bij mij, alles zo iniminie en meisjesachtig.... niemand is tevreden, maar wilde het wel even zeggen tegen je zeggen.....
Ahh makkie, je hebt me aan het janken Liefff van je! Ik ben supertrots op mijn lijf wat 2 kindjes heeft gedragen, maar wil weer veilig in de groene marge van de bmi zitten!! En idd niemand is tevreden, want ik vind jou echt een super mooie vrouw Leuk pooh, dat het zo leuk was!
in het kader van "niet tevreden met mn lijf" het sneeuwt hier,wat the f*ck?! daar heb ik ECHT geen zin meer in J is nu naar buiten met papa, kan mama effe soppen (de taken zijn hier goed verdeeld) Heb mn crosstrainer net afgestoft en al 7 minuten gecrost. Moet echt iets gaan doe n, want ik ben net een zak aardappelen. En de apparatuur staat boven..... Ik vind mn lengte prima en mn lijf ook .alleen heb ik zo'n flubber buikje. Als ik niet netjes recht op sta (taliaa zal dit wel herkennen) , lijk ik net 20 weken zwanger. Dus we gaan er tegen aan. taliaa, hoeveel weeg jij nu? Ik ben 1.84 en weeg 75 kilo, zou wel naar de 70 weer willen.
Taliaa ook ik miste je hier en vroeg me af of alles goed ging. Vervelend dat E. zo onrustig slaapt, kan ze het koud hebben? Misschien een extra dekentje of het donker misschien een lampje in het stopcontact? Roep maar wat weet hoe veel energie het vergt. Hoop dat je sporten slaagt in wat je wil. Makkie Seth astma, vervelend hopelijk overgroeit hij het heb het zelf als kind ook gehad.
taliaa, ik heb dat hardloop schema gedownload. Zier wel oke uit, moet te doen zijn! Heb jij die muziek ook op je mp3 speler staan? En in welke week zit jij nu? Ik moet gewoon wat gaan doen. Ben 's avonds afgebrand, maar misschien geeft het juist wat energie. En ik heb weer behoefte aan een fijn(er) lichaam en wat tijd voor mezelf! @lot, hoe is het met je knie nu?
Top pooh, dat je het ook gaat proberen! Maar 75 kilo bij 184 cm, is toch niet te veel?? lot, ja hoo dat oooooo, dat hij er overheen groeit....tis nog helemaal niet zeker dat hij het echt heeft, maar het lijkt er wel op. Dokter geeft het ook niet voor niets me lijkt me....hoe is het nu met je knie?
Pooh en makkie ik heb vandaag wel wat last van mijn knie, gelukkig kan ik over 2 dagen weer wat bewegen als het gips eraf is. Taliaa er schiet me nog wat te binnen, Isa sliep ook zooo slecht maar we hebben haar bedje van de muur gehaald en middenin haar kamertje staan, overigens niet handig maar het was hier wel een oplossing. Sporten zou ik ook eens moeten doen vind het niets aan maar je krijgt er wel energie van misschien als het weer wat beter word ook lopen weet dat ik het met dit weer toch niet doe.
Owh pooh, grommmm. 75 is mijn droomgewicht, haha grijns Ik weeg nu 83. Ga eerst naar de 80 en dan naar de 75. Het liefst naar de 70, maar kan me niet voorstellen dat ooit weer te wegen. En over niet rechtop staan, idd.. Ik merk het nu met hardlopen; ik loop idd vaak ineen gedoken. Ik heb de muziek erbij ja! Anders heb je niks toch? Ik heb vandaag les 9 gedaan dus straks weer nieuwe week in. Debjes, leuke babyshower gehad van vriendin? Mooie buik heb jij ook al hoor!! ( wat ik me ff afvroeg, oma(?) zat daar lekker te roken op de foto, vind je dat niet vervelend om daar zwanger naast te staan?) Lot, oei, dekentje. Voel me nu heeeeeel dom. Maar elize heeft geen deken slaapt met dikke slaapzak. Deken heeft geen zin, want mw gaat heel haar bed door. Hoe doe jij dat dan met isa.. Blijft die eronder liggen? Woensdag naar t cb, hoop dat zij ook nog tips hebben!
Taliaa dat had ik met Tygo ook altijd maar Isa blijft wel met haar hoofd dezelfde kant op liggen maar kruipt helemaal naar boven, ik heb haar dekentje helemaal tot bovenaan liggen maar de zijkanten niet ingestopt omdat ik bang ben dat ze eronder komt maar tot nu toe gaat het goed. Misschien heeft e. het toch koud, extra sokken, dikkere pyama of verwarming iets aan ofzo, ik roep maar wat hoor.
Bij kai was het ook een tijdje kou denk ik achteraf. Nu met dikke slaapzak, deken en verwarming iets aan, slaapt hij vaster. Tis ook zo bere koud snachts! hoewel ik er geen last van heb, zweet me rot snachts, zulllen de hormonen wel zijn.
Ja, verwarming staat de afgelopen weken aan. Blijft 15 graden in de kamer. Overdag ook. Tijdje terug was het kouder en toen merkte we niet dat het erger was! Ohw, wisten we het maar Het feit dat ze niet echtecht wakker wordt stelt me wel gerust dat het niet echt pijn is ofzo.. Nouja, het zal wel goed komen.
Taliaa ja heel vervelend ! Was ook eerste wat ik zei toen ik thuis kwam. Ben ondanks ik roken echt vies vind helemaal geen zeur erover mensen moet het zelf weten, maar kom op twee zwangere vrouwen. Gelukkig ging de helft in de keuken staan omdat min nicht opmerking maakte. Maar verder was het leuk! Pooh 75 is toch mooi gewicht. Ik zou daar van dromen straks ik weeg nu 80ben zes kilo afgevallen en vier bij gekomen. Mijn streef.is straks ook.70 kilo. Ik ben 1.75 m
Heb de foto van debjes even opgezocht op fb Je ziet je buik nu echt goed meid, moooooooi! En erg he, hier heeeeeel veel rokers in aan de kant van gedo, niemand, echt helemaal niemand, die rekening houd met mij, ik ben dr dus ook niet vaak bij....
Ah, debjes, was gewoon even benieuwd hoe je het vond en of ik dan zo'n miep was ja weet je, veel mensen denken : vroeguh was het ook geen probleem.. Maar goed. Krijg jij straks ook een babyshower? lijt me leuk!! Makkie, houden ze wel rekening met seth? Want hij zal er niet goed tegen kunnen denk ik? Of merk je daar geen verschil in? Moet zeggen, wij hebben geen familie/ vrienden meer die roken, ben daar wel blij mee hoor!
Ja hier wordt echt absoluut niet gerookt, ziezo roken wet beide al niet. Ben zelf ook licht astmatisch.dus kon er vroeger al niet tegen. maar wij hebben best veel mensen om ons heen die roken. En daar baal ik ook van. Gelukkig houdt de helft rekening met kinderen, maar je heb ook egoïst erbij zitten. Makkie ja me buik gaat goed!!
taliaa, ja overdag bij iemand thuis en er zijn kindjes gelukkig wel, maar een dikke buik, daar denken ze niet bij na.