hier in de fam zijn ook veel mensen die roken maar ze gaan of naar buiten of naar de garage ofzo maar niet in de kamer waar iedereen zit. Morgen is mijn eerste dag alleen thuis. mijn meid gaat wel naar oma denk ik maar ze heeft nog steeds koorts dus het kan zijn dat ze ook thuis blijft. en ik moet ook naar therapie dus moet even kijken hoe dat gaat.
Oja, ik kom trouwens echt nergens met de kids waar gerookt wordt....vind dat echt gewoon niet kunnen! maar als oma gerookt heeft buiten, weer binnen komt en de jongens kust/knuffelt is dat alsnog schadelijk....maar ja, wat moet je daar nou mee?
Taliaa is je kleine meisje niet een klein koukleumpje en 15 graden te koud vind zonder deken, zeg maar wat hoor. Wil je graag helpen. Bij Isa is het rond de 17 graden met dit weer. Roken wij hebben gelukkig weinig mensen in onze omgeving die roken, degene die het doen roken buiten.
Makkie vind dat ook moeilijk, denk dat we weet niet teveel bij stil moeten staan. Ze zitten gelukkig niet 24 uur in de rook. Heb me daar ook zolang druk over kunnen maken om jesse en roken. maar je kan niet alles voor komen. Mijn vader rookt ook en hij weet hoe ik erover.denk., maar als hij nu buiten rookt gaat jess erbij staan ja wat moet je dan doen???
Debjes, ja dat zijn lastige situaties....waar je zo weinig mee kunt.....hoop ook zo dat ze zelf later niet gaan roken.... Als poppie zo druk is als nu, krijg ik er steeds een harde buik van zeg....
Makkie wat vervelend nu al harde buikjes Misschien wat meer rust ? mmhhh afvallen, was heel goed bezig, -8 kg. En toen in eens diabeet tja dan zakt je broek af. Had mijn best gedaan, nu wil ik eerst goed instellen en dan met een goede dietiste afvallen.
Wat een gezellig geklets hier: Roken: zelf een jaartje gerookt. Gestopt toen ik ivo leerde kennen (l). Hier bijna niwmand die rookt alleen mijn zus en haar vriend. Ze maakt het huis volgens mij altij extra schoon als wij komen en rookt dan wel buiten maar thuis moet alle kleding gelijk in de was. Maar meestal komt ze hier en heb ik er geen last van als ze buiten rookt. Heb zelfs eens iets ergs gehoord dat mensen niet stopten met roken want dan werd het kindje niet te groot en raakte je niet overtijd....... Nouja soms vraag ik me dan af waarom je voor adoptie van voor tot achter gecheckt moet worden maar iedereen wel een kind mag krijgen maar goed andere discussie... Slapen: ik kleed ze ook best warm in bed. Ze zweten niet dus zo check ik altijd. Romper met lange mouw. Pyama dikke slaapzak zonder mouwen en nog een dekentje (katoen). Laatst met meer dan - 10 ook nog sokken. Het is 18 graden runmetevy: respect!!! Drie keer gedaan haha. Toen ik bij de dokter wad dinsdag ivm menstruatiepijn en darmklachten. Vroeg hij of ik wel beweeg. Dus ik zo schuldbewust nee ik sport niet. Zegt hij je hoeft ook echt niet te sporten maar voldoende bewegen. GEWELDIGE dokter haha voelde me gelijk stukken beter. Maar zonder gekheid wil ik zo graag mijn laatste kilos eraf. Zit nu op ruim -1 maar graag nog 3-4 kilo. Lijkt weinig maar ik ben niet zo groot natuurlijk.
roken, gelukkig niemand in de familie. En wij zijn er ook streng op, nooit binnenshuis, alleen in de tuin! aaah, heb spierpijn in mn armen en nek van het crosstrainen, leuk hoor sporten
Linda het is indd vreselijk waar dat je eren klein kindje kan krijgen als je flink door rookt. Walgelijk!! Ik ken helaas genoeg mensen die groot hebben tijdens hun zwangerschap. Ik vraag me dan echt af of er dan geen steekje bij je los zit. en dan nog hard op zeggen, hoop dat min kind gezond is!!7. Mensen die roken, willen volgens mij vaak niet inzien dat het echt slecht is. Zowel voor jezelf als voor een kind. En boven al je stinkt gewoon als roker hahaha
ik las laatst in de krant dat er vrouwen zijn, die bewust doorroken tijdens de zwangerschap om en kleiner kindje te krijgen.Ben je dan ziek of niet?! Zo ik ben blij dat ik niet weg hoef vandaag. Het is hier een grote ijsbaan buiten. De hele tuin is ijs!
Hier ook één ijsbaan!! Bah, vind het maar niets. Hoef nergens heen, maar gedo is net weg. Hij moet me echt laten weten als hij op zn werk is. Taliaa, hoe ging het vannacht met E? Vanmiddag met kai naar het bureau, ben benieuwd!
Goedemorgen Hier ziet het er ook gladjes uit maar dat was het gisteren al na mijn avonddienst. Talia zulke nacht zijn echt een ramp...ppff knuff meis Makkie ik ben benieuwd hoe je knul het doet op het cb Wij moeten nog steeds terug voor de ogentest. Weet zeker dat Jelmer goed kan zien, maar hij doet echt dat brilletje niet op ...en een hand voor ziijn ogen ook niet hihi boefje.
Kai krijgt de 18 maanden check, ben alleen bang dat hij geen blokjess wil stapelen, op comando doet hij niets haha. En ben benieuwd of hij nu seth met zn gewicht ingehaald heeft! Heftig hoor, mvj, alles wat jij hebt, doormaakt met je gezondheid...hoe hotel jij je nu trouwens mbt sanne en joure je je voelde na de bevalling?
hier weer koppige peuter. oh mn handen jeuken af en toe. Speelgoed af pakken van zijn zusjes, gisteren sloeg hij haar zelfs (wel tegen haar benen, maar had al 100x gewaarschuwd). Gillen om niets, bah!
Meiden heb al uur lang last van mijn buik, beetje soort van pijnlijke harde buiken. En het gaat ook niet weg. ??
pfff geen idee debjes, als ik buikpijn heb, is het laag en zijn het vaak mijn banden of een groeispurt. Bovenin ken ik niet... ja ik zou echt bellen, al is het maar voor je eigen gemoedsrust!