Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja ik herken dat gevoel van debjes ook niet .ja op het eind toen M geen plek meer ad in mn buik, maar dat waren dan duidelijk billen die in de weg zaten en pijn deden!

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Debjes je kan beter een keer te vaak bellen dan te weinig !

Pooh dat wordt wat donderdag hahahahh
    Hier ook zo'n mannetje alleen een tikkeltje ...ahum stouter ;)

Makkie ik kon het laatste stukje van je vraag niet echt lezen :) tik je op de ipad of phone ?

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Moet zo urine inleveren

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nee mvj, ik heb nog een simpel mobieltje, kan er niet mee internetten ;) 1000 bij mij, is dat oke voor jullie?

2debjes, goed dat je gebeld hebt!

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Mvj, sorry zie het ja! Toets met mn tel....kijk altijd de zinnen na, maar net dus niet...haha. Ik vroeg je hoe je je nu voelt, hoe het gaat het hoe je je voelde na de bevalling van sanne....en nu met je gezondheid steeds, lijkt me heavy, ook innerlijk....

Debjes, hoop een onschuldige blaasontsteking, wat zei je vlos verder, heb je nu ook nog pijn?

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Makkie kan gebeuren heb ik ook vaak met de phone !

Na Sanne haar zwangerschap voelde ik me beter als nu
    Maar tijdens Sanne haar zwangerschap voelde me ik soms beroerder als nu.
    Het is alleen niet te vergelijken.
    Als je zwanger bent is het heel anders, je hebt dan andere hormonen.
    Insuline is natuurlijk ook een hormoon.
    Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uit leggen.
    Bijvoorbeeld gistermiddag, om half 5 begon mijn dienst, ik had de hele dag al rustig gedaan op mijn eten gelet en geprobeerd mijn rust te pakken.
    Toen ik in de auto zat werd ik al heel erg moe.
    Eenmaal op mijn werk kreeg ik het warm en viel bijna om van de slaap, geprikt en ja hoor te hoge suiker.
    Dus avond eten even gecanceld, medicatie ingenomen ( gelukkig was het er wel tijd voor ) en 2 boterhammengegeten ipv warm eten.
    2 a 3 uurtjes later bgeon ik in eens te bibberen en voelde ik me eng, toen was ik al weer aan het afzakken.
    Dus dan neem je weer dextro om je suiker omhoog te schroeven.
    Zo schiet je soms heen en weer en som denk je het te kunnen incalculeren maar dat gaat gewoon niet.
    Vanmiddag even met dew kids naar de markt geweest en dan ga ik van te voren al kijken of ik wel genoeg eet en drink, heb ik spullen bij de hand om te prikken dextro bij me etc.

Maar goed moet geen klaagzang worden, vandaaag is het weer een redelijke dag, ben niet moe heb voor het eerst een dag geen koffie gedronken want ik heb gehoord dat dat slechte invloed heeft op de suiker....en ik ben een koffieleut.
    Drink het liefst heel de dag door zwarte koffie.
    En tot nu toe kan ik zeggen dat dat toppie werkt zo.
    We kijken gewoon wel hoe het loopt ben natuurlijk nog druk aan het instellen en voorlopig doe ik nog net even als of er geen insulinespuiten bestaan, want daar wil ik niet aan.

We zijn net even naar de weekmarkt geweest en daar staat altijd een man met schoenen en laarzen.
    Dat zijn outetmodellen bij een fabriek vna daan JJ laaren en innosent of zo.
    Ik keek voor de gein even voor Sanne want vond haar laarsjes krap.
    Blijkt dat ze al in maat 24 zit :$

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hele middag in het ziekenhuis gezeten. Geen blaasontsteking. Binnenwaardse echo.gehad, gelukkig was mijn baarmoeder mond nog pot dicht. Toen uitstrijkje gemaakt. Deze is opgestuurd voor kweek. Ze denken aan een schimmelinfectie.. Ik dacht al hoe kom ik daar in hemels naam aan, maar blijkt vaker voor te komen. Met de baby alles goed. Hij is nu wel weg druk in mijn buik.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gelukkig maar debjes! Dus geen urine infectie?

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nee geen blaasontsteking, vandaar de kweek

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oh super debjes wel een opluchting ...maar een schimmelinfectie is ook niet grappig !

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nee dacht ook hoe kom ik eraan. Maar kan van alles zijn. Nieuw ondergoed, met zeep wassen etc.

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Gelukkig niets ergs Debjes! Fijn die extra check in het zh!

Mvj, wat een verhaal....
    Zou echt niet weten hoe dat allemaal is, maar vind dat je erg moedig klinkt! Respect dus!!

Kai goed gekeurd op het bureau, ze vinden hem een heel wijs mannetje wat verbaal voorloopt. Hij gaf ook echt een showtje weg met al zn gekletst...hihi! Blokjes stapelen ging ook perfect. Hij vind de baby s daar geweldig, ze waren allemaal aaaaah beebie! en draag?? ( hij wilde ze dus vasthouden haha)

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    makkie fijn zeg, altijd weer leuk om te horen he, en had hij seth ingehaald met zijn gewicht?

hier moeten ze rond hun 2e weer dus binnenkort, krijg je oproep voor begreep ik maar weet niet of dat echt rond die tijd is.

debjes, ik hoop het niet voor je maar heb het idd wel eens vaker gehoord.

heb voor de verjaardag van de kinderen voor het eerst merkkleding gekocht haha, t-shirt van vingino en een jurkje van claesen's. heel bijzonder voor mijn doen haha.

verder zit ik een beetje te balen, I's familie kan zo ontzettend alles naar hun eigen hand zetten, ga er niet te veel over uitwijden maar ik kan er zo niet tegen als andere mensen denken te bepalen hoe wij onze visites in de weekenden moeten regelen. bah dat bepaal ik zelf wel.

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    mvj jeetje wat heftig zeg, je klinkt behoorlijk koelbloedig haha maar het is niet niks meis. en dat het idd je hele leven/dag gaat bepalen. ik moet eigenlijk mijn eten aanpassen nu de ha denkt dat ik een spastische darm heb, en dat vind ik al moeilijk dus laat staan jij. respect hoor.

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, och fijn zulke familie leden....ze krijgen het dan wel altijd weer voor elkaar hè, hier gaat zoiets ook nooit normaal, om dan maar de goede vrede te bewaren passen wij ons weer aan... Vingino is coooool! Voor de jongens ook best wat van, lekker stoer! En je hebt gelijk joh, ze worden maar 1x twee toch!

morgen weer naar de vlos! Zin an! En dan over twee werken alweer, met 27 weken prikken ivm mijn negatieve rhesus factor.

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    debjes, ales is gevoeliger daar beneden, dus is het niet zo gek hoor. Alleen lastig! Heb je geen branderig gevoel of jeuk? En hoe i het nu met de pijn?

Ik ben vandaag ook thuis. Mn moeder kan nog niet oppassen met die gebroken elleboog.
    Ben verwent met ontbijt op bed en kersenbonbons...en een tekening van jens (tis valentijnsdag). Ik heb mn vent getracteerd op een super snelle tocht op een speedboot die door rotterdam vaart (RIB-Experience: het bedrijfsuitje van Rotterdam, vlissingen, Dordrecht en Amsterdam, RIB Adventure, RIB-varen, RIB-verhuur, RIB huren, Boot varen)

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh lekker een extra dagje thuis. En dan ook nog zo verwend door manlief en jij hem ook.

Ik verwacht niets vandaag, we gaan voordat we naar het zh moeten lunchen maar dat hadden we ook gedaan als het geen valentijnskadootje was.

Debjes goed dat je gebeld hebt en fijn dat ze je goed nagekeken hebben. Wie weet dus een schimmeltje, hoop dat je snel de uitslag hebt.

Kai je heb je van je goeie kant laten zien op het cb goed zo! Mama kan weer trots zijn.

Taliaa nog wat anders gedaan met e. Haar slapen en hoe gaat het?

Isa was zenuwachtig voor al haar aanbidders vandaag denk ik pfffff wat een nacht, tot 00.40 met haar bezig geweest vanaf 22.45 uur toen om 5.00 moest Tygo poepen en om half 7 was mevrouw weer overstuur, nu ligt ze nog te slapen in ons bed maar wat dit nou weer was. Weet wel dat ik een zware dag heb met zware ogen maar ja.

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh nette nergens last van, alleen van veel afscheiding en stinkt een beetje! Maak niet uit hoe vaak je het wast

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    Wahahaha, die isa:):)
    En nee, eigenlijk niks anders gedaan en ze heeft vannacht weer flink gehuild! Terwijl haar kamer nu paar graden warmer was dan afgelopen nachten..
    Gaap.

Oei debjes, dat klinkt wel echt als een schimmeltje.

Pooh, leuk zeg, voor en van je ventje!

Makkie, leukkkk naar de vlos! :)

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa heb je haar bedje al eens verzet? Wie weet helpt het.
    Dus we gapen samen vandaag! :)

Deel Deze Pagina