zucht, er ligt hier al een half uur een meneertje op de deurmat te huilen. De post kwam, en die haalt hij altijd, maar nu wilde hij niet. Dus mama haalde de post uit de brievenbus (foei mama). En daar moet hij al een half uur om huilen. Ik heb hem net lief toe gesproken, dat als hij klaar is met boos zijn, weer naar de kamer mag komen, maar hij wil niet brult hij. Nou dan maar niet... ps, mag ik ook mee gapen?
Bij de vlos alles weer toppie! Ligt nu wel met dr koppie bovenin, naar nog tijd zat natuurlijk. Zit nu even lekker aan de kip nuggets (ooooh nu al) en rij zo door naar mn vriendinnetje die jarig is. oja, ik gaaaaaap mee hoor......succes meiden!!
Gapen zit ook in het weer denk ik... Ik slaap de hele ochtend al....en ik jank om alles en ik heb hoofdpijn en ik kan niet eens zeggen ik ben ongesteld want dat is al eeuwen geleden ....ggrr
Hier vanmiddag gebeld door het dagverblijf, Kai had hoge koorts. Dus ik weg van mijn werk en hoppa erheen, eenmaal ut viel mee qua hoe hij zich voelde, wilde gewoon lekker bij je hangen en knuffelen. Niet huilen ofzo! Maar wel errrrrrgggg warm. Nu ligt hij lekker op bed met een zetpilletje, hopelijk kan hij goed slapen.
Makkie er zijn nu veel kindjes ziek. Mijn meid is nu gelukkig weer koorts vrij, ze heeft een week hoge koorts gehad maar eigenlijk was ze alleen maar verkouden. Met de kleine man gaat het buiten het spugen ook goed. Hij heeft afgelopen weekend nog 2 diaree luiers gehad maar nu gaat het goed
haai meiden, niet veel te melden, ben chagi, werk en schoonouders pppfff gelukkig vind I dat ook alleen heeft hij ff geen puf er wat van te zeggen. ze zijn best ok meestal hoor maar zo dwingerig soms. x
Knuffel linda....same here....pffff Nijntje, wat fijn te horen dat de kleine man zo opknapt! Hoe reageert grote zus op haar broertje?
Wat lief nijntje! Seth zei vanmorgen toen ik zei kijk de sneeuw is weg! Ooooh nu is het warmer, komt de baby nou?? Hihi zoooo lief!!
zwaai, gisteren niet zo'n leuke dag geweest. J ontploft om niets. Niet te geloven. ga zo werken en de kids naar het kdv brengen!
Alle zieke kindjes beterschap! Hier ook eren zoek jongetje hele nacht over gegeven en hoge koorts. Hij slaapt gelukkig nu even in ons bed. Kind was dood moe
Debjes ah Jesse heeft het goed te pakken dus, beterschap voor hem!! Wanneer krijg je de uitslag van jezelf? Alle andere kindjes natuurlijk ook beterschap!! Pooh zware dag gehad dus, oh dat is zo moeilijk he. Makkie wat lief van Seth leuk dat hij het allemaal zo begrijpt he. Nou gister naar het zh geweest. Het gips is er van af, oh wat zat ik hierop te wachten maar nu weet ik niet of ik er op dit moment zo blij mee ben, werd spontaan weer angstig of het niet weer gebeurd en mijn beentje is zo slap en stijf ik sta er gewoon op te trillen dus nog even met krukken lopen. vanaf nu goed aan de fysio en goed trainen om alles stevig te krijgen en over 2 maanden terug komen.
debjes: dementie? lot: heftig, kan me goed voorstellen, met je gips had je toch steun, nu dus echt revalideren... sterkte!!! zieke kindjes: beterschap!!! ik mag in mijn handen knijpen, mijn kindjes al bijna een jaar niet meer ziek geweest, ik verwacht nu waterpokken o.i.d. haha Timo heeft wel vieze luiers dus misschien een kies ofzo. gister ok gesprek gehad met leidinggevende van andere afdeling, als alles lukt kan ik daar voor de zomer een nieuwe functie krijgen, ik hoop het erg, dan zit ik het nu wel ff uit, maar dan krijg ik weer een afdeling met collega's en weer doorgroeimogelijkheden, tot die tijd dan maar even only-the-lonely, in de toekomst wil ik graag zowieso weg en dichterbij huis maar goed part-time is nu weinig te vinden, toch wel echt crisis merk ik op de vacature sites.
Linda dat zou wel erg leuk zijn, of zou je liever helemaal ergens anders werken ? Debjes al gebeld ? Lot ooh gets kan me goed voorstellen hoe jij je voelt, heb ook zo getobt met mijn knie toendertijd.....Maar tot nu gaat het aardig. Ok ik ga werken, heb zo goed als heel de ochtend voor Lello gelegen op de bank en ga ik mijn best doen...tot 23.00
Linda goed dat je een gesprek hebt gehad en dat je ergens anders heen kan, dan word het misschien voor nu wat beter. Debjes en?
sterkte!!! ja het liefst ga ik ergens anders werken maar I zit in een reorganisatie dus we spelen even op safe omdat ik ook een vast contract heb (officieel nog 36 uur nu neem ik ouderschapsverlof op)