Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    houten garage voor Timo's verjaardag is net binnen, nu het kleine keukentje voor Evy nog (het is toch een tafelmodel geworden) werd me een beetje te vol in onze woonkamer

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hebben jullie een leuk idee voor een traktatie? ik wil beide kinderen laten trakteren, vorig jaar had ik rozijntjes en ontbijtkoekjes met een knijper met een plaatje van woezel en pip

nu wil ik iets met sassa en toto of met die kikker van kikker en zijn vriendjes

3. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Vandaag de eerste dag me twee kids thuis. Vanmorgen naar binnenpret geweest samen met sz en zoontje. En nu even bijkomen op de bank.

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda ja heel erg hahaha.

Probeert all de hele tijd te bellen maar ze nemen niet op. Ga het zo nog keert proberen. Mijn kleine man is goed ziek. Ligt al hele dag in bed:(

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Maandag de uitslag

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes hoezo dan pas? Jesse heeft het echt te pakken he, zag die foto op fb zp zielig koppie.

Linda traktaties, Tygo heeft dit jaar uilen getrakteerd van negerzoenen, erg ongezond en een smeerboel maar wel leuk. Maar iets van het zandkasteel of kikker is lastig. Misschien een knapzakje die heeft kikker ook toch, soepstengel met een zakdoekje eraan met iets erin. Anders even googelen zijn heel veel leuke dingen.

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Debjes beterschap voor je knul, balen dat je zo lang moet wachten zeg.

Linda mmhh ok voorzichtig aan dus met vacatures kijken en reageren.
    Traktaties ja heb talloze ideeen, Jelmer heeft vorig jaar getrakteerd op cupcakes met een eigen ontworpen wikkel.
    Ik heb toen een tube jam en pasta en versiersels mee gegeven zodat ze de cupcakes konden versieren.
    Nu ben ik dit jaar voor Sanne van plan om gelukspoppetjes te haken.

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Goeie smorgens deze morgen meiden!!

Vandaag alweer 25 weken, jihaaaaaaaa!!

En jij op de helft debjes! Hoe is het het jesse?

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Makkie ik vindt jou zwangerschap zo ongelovelijk snel gaan !

Ik ga met de kids een bakkie doen bij Pooh ! Gezellie !

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    tot zo mvj, J zit al klaar ;) Ik hoop dat ie vandaag een beter humeur heeft. Ze hebben tot 7.30 en 8.00 uitgeslapen, heerlijk :)

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Wat leuk!! Veel plezier meiden!!

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Mvj en pooh veel plezier.

Makkie ja 25 weken gaast echt snel! En ik op de helft.

Waarom die kweek zo lang duurt zou het niet weten, ze zeggen dat het normaal is bij uitstrijkje. Harde buiken zijn iets minder masr zijn er wel vannacht had ik enorme last van mijn buik onder maar denk mijn banden. Baby.voel ik goed zwemmen dus daar houdt ik me maar aan vast.

Jesse jeetje wat was dat kind ziek. Niet uit bed geweest echt niks voor hem bijna 24 uur geslapen. En vandaag lijkt het alsof er niks is. Ongelofelijk!!

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Debjes een kweek kan wel even duren want de bacterien moeten de kweekkast in om te kijken hoe ze zich ontwikkelen.
    Ach arm manneke, ze kunnen zo snel opknappen dan, ongelovelijk soms.

Nou onze date met pooh was zeer geslaagd.
    J en M zijn prachtige lieve kindjes.
    M kon niet ophouden met kijken naar de kindjes.
    Jelmer en J konden het ook erg goed vinden, jelmer had het in de auto er constant over dat hij terug wou hihi

Sanne ligt lekker op bed en Jelmer en ik hangen op de bank, moet nog wat haken, lekker relaxmodus dus.

14. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Net even lekker een paar kleertjes voor de kleine boef gehaald. Hier in de winkel was 70% korting op de winter mode heb een blouse en vest van lief gekocht voor 9 euro pe stuk. Dan is het shoppen toch leuk.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mvj, het was zeker gezellig! Die kids van jou zijn echt mooi! Lekker h,e speelgoed va neen ander...e waren lief en hebben geen ruzie gemaakt! J ligt nu net in bed. Die was geloof ik wel moe.En m wordt nu net weer wakker, maffe meid!

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nijntje, dat is zeker lekker shoppen! Succes morgen bij de kinderarts.

pooh en mvj, geslaagde date dus, leuk!!

Heb steeds harde buiken, de jongens liggen op bed dus ga zelf ook even rusten, toedels!!

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    slaap lekker makkie!

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Makkie doe aub rustig aan. Veel rusten hoor met die twee jongens erbij. Streng zijn voor jezelf.

Debjes wat kunnen kinderen dan ziek zijn hij en bizar snel weer beter.

Leuk mvj en pooh ook een date

Thnx voor de tips!!!

Vanochtend naar ouwehands geweest nu aan de poets. Cadeaus voor de kinderen zijn binnen. Kleertjes ook voor hun verjaardag. Heb er zin in!!!

Oja en evy kan de voordeur open doen. Erg handig mmmmmmmmmm

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Linda dat word een extra slotje er op of de sleutel er in hihi als ze het eenmaal door hebben ...
    Sanne deed vanmiddag bij pooh de voordeur ook open nou ja van het slot maar ze had hem niet open getrokken.
    Ik heb laatst zo gelachen we waren bij mijn schoonouders en ons neefje is net ietsje ouder als sanne
    Maar sanne en neefje stonden bij de voordeur en toen heeft Sanne de voordeur open gedaan en neefje heeft ze buiten gezet ;) ahum

Makkie hoe is het nu met de harde buiken ?

Pooh het was zeer geslaagd Jelmer heeft het er nog over haha

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hihi mvj leuk is dat. Wij waren laatst ook bij een ouder meisje. Zij was e en t ook echt de baad in alles alleen waren ze bijna een kop groter en toen ze de deur in de wk open deden stond dat meiske echt met open mond te kijken zo van hee kan dat ook!?

Deel Deze Pagina