Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hihi leuk is dat al dat kleine gespuis !

2. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Hi hi zo kun je ook van vervelende neefjes afkomen je zet ze gewoon buiten de deur.

Mijn meid ging vanavond zomaar uit zichzelf naar bed en ze heef geen kik meer gegeven.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijne dag allemaal! ik ga straks werken!

4. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Poog werk ze.

Ik ga dadelijk met de kleine man naar het zh. Verder huisje opgeruimd en nu broodje aan het eten voor de tv.

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Succes in het zh nijntje !

Wij zijn lekker wezen spelen met een vriendje van jelmer in playcity.
    Sanne bleef bij papa die zijn samen bij de mac wezen eten.
    Toen ik thuis kwam lag er een verschrikkelijke enge brief van de belastingdienst ....grrrrr of ik even iets meer van 3300 wil terug betalen.
    Nou nee dat doe ik niet dis we gaan een bezwaar maken.
    Waarschijnlijk is de jaaropgaaf van 2010 bij hun niet binnen gekomen.

6. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @linda en mvj grappig dat ze zelf naar buiten willen. Hebben jullie niet dat de kinderen door de brievenbus roepen? Thijs doet dat namelijk wel bij opa en oma. Wij hebben zelf geen brievenbus in de deur. Het is wel grappig als hij dat aan het doen is, want je ziet de mensen kijken.
    @linda ik hoop dat die andere functie wat is voor je. Ik heb van de week definitief te horen gekregen dat mn contract niet verlengt wordt en dat er een vacaturestop is, dus ik kan ook niet intern solliciteren. Ben nu dus druk met vacatures in de weer.
    @all zo gisteren weer begonnen met halve dagen werken. Het valt toch wel mee hoe het gaat. Ik ben dan wel de rest van de middag moe. Thijs heeft weer veel last van zn oren, dus ik heb voor hem al weer een afspraak gemaakt bij de kno arts. HA zegt dat het steeds lichte oorontstekkingen zijn. balen dus. zo van het weekend carnaval vieren.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sas hoe is het met je jou verder? Kan en mag je alles weer?

@mvj, leuk he playcity. J is er ook GEK op!!

@all, lekker gewerkt , wel geschrokken van het nieuws van prins Friso! J is onmoelijk met het ophalen op het kdv de laatste weken. DRAMA, gillen, slap houden etc etc, wil niet meeeeeeee! Dan vast snoeren in de auto en de halve weg lopen janken dat ie niet mee wil .Echt om te schieten!!!! i K kan dan ook flink te keer gaan en hard handig optreden. Ik sla niet hoor ,maar oh wat jeuken mn handen!

8. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hallo allemaal! hier een cira met het schaamrood op haar kaken. Ik kom hier echt veel te weinig.

Ik heb net een beetje bijgelezen maar het was zoveel:).

Even een update over ons...
    Jaimy begint behoorlijk op te knappen na het knippen van zijn neusamandellen. De opname was een drama, maar vooruit. Hij hoort al stukken beter en met zijn snotterigheid lijkt het ook beter te gaan. Slapen doet hij een stuk rustiger en dat merken we echt in zijn gedrag. Drinken gaat stukken beter en eten lijkt ook zachtjes aan wat beter te gaan. 29 februari ga ik hem wegen aals ik met Ruben naar het CB moet ben benieuwd wat zijn gewicht dan is.

Ruben doet het ook super ben erg benieuwd hoe hij nu groeid. In vergelijking met Jaimy is het echt een reusje.....Hij eet echt mega veel en drinkt ook nog steeds minimaal drie volle melk flessen per dag waarvan er in 2 nog extra granen zitten. Kruipen doet hij echt sper snel nu en hij probeerd momenteel op zijn handen en knieen te gaan kruipen. Het lukt hem nog niet maar dat duurd niet erg lang meer denk ik.

Met mij gaat het redelijk goed ben erg moe de laatste tijd door de druk op het werk en de drukte thuis. Ook is onze auto al 2,5 week kapot en moet ik dus alles met de fiets en lopend doen. Vanaf 1 maart ga ik geheel in mijn nieuwe functie aan de slag op het werk en hoop ik dat ik meer rust krijg want 2 banen tegelijk werkt niet echt lekker. Merk echt dat ik erdoor niet lekker in mijn vel zit. Ook wordt ik maar niet ongi en heb veel last van mijn buik. HA geeft niks ga denk ik binnenkort maar even smeken om provera welllicht dat dat wat verlichting geeft. Laatste ongi is inmiddels 7 maanden geleden. Met BV ben ik inmiddels ook geheel gestopt. Na 9 maanden vonden we het goed en ben ik erg trots op wat mijn lichaam heeft gedaan.

Verder geniet ik vooral erg veel van de kids ze zijn zo leuk samen maar Jaimy kan echt een draak zijn naar Ruben toe. Alles waar Ruben mee speelt wordt door Jaimy afgepakt en hoog weggelegd. Ruben kan dan behoorlijk kwaad worden op Jaimy...JAimy wordt kwaad op Ruben en dan moet mama maar even ingrijpen. Het wordt echt een heerlijk stel ongeregeld samen.

9. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Lot ik las dat je gips weer eraf is. Hopelijk is je knie weer snel de oude.

Linda jeetje Evy en Timo al weer bijna twee:$.

Makkie alweer 25 weken zwanger van jullie meisje. Vind het zo super leuk om te lezen.

Debjes jij ook alweer 20 weken zwanger. Wel balen dat je zolang op de kweek moet wachten. Hopenlijk gaat het snel beter en worden de harde buiken minder.

Nijn heerlijk he in de sale shoppen. Heb afgelopen woensdag ook flink geshopt voor de jongens.

Mvj jeetje zeg al dat gedoe met je suikers en die allergische reactie. Knap van je hoor hoe je ermee omgaat.

Pooh hier ook een drama als ik Jaimy weg wil brengen naar mijn moeder wilt hij thuis blijven en als ik de jongens 's middags ophaal wilt hij niet mee naar huis. Erg vermoeiend maar het is hopenlijk maar gewoon een fase.

Sas balen dat je contract niet verlengt wordt. De banen liggen inderdaad niet voor het oprapen momenteel.

Zo ik ga maar eens mijn bedje opzoeken manlief moet morgen ochtend nog even werken en voor die tijd moet ik de boodschappen hebben gedaan. Dus dat wordt weer vroeg dag. En 's middags gaan we met de jongens naar de carnavals optocht kijken in de stad. Hopenlijk van het weekend ook mijn auto ophalen. Wat ben ik blij als die hier weer voor de deur staat, merk echt goed hoe handig dat hij is.

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Cira wat fijn dat je knul al opgeknapt is !
    Balen van de auto zeg ben benieuwd hoe je nieuwe baan bevalt.

Pooh heb je op het kdv al gevraagd wat hun er van denken ?
    Rot hoor denk je gezellig je boefje weer op te halen is hij boos :(

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nee, ze bemoeien zich er niet echt mee. Ik dacht gelijk weer aan et verhaal van linda, een paar weken geleden! Het zal wel een fase zijn. Hij heeft het er gewoon erg naar zijn zin ;)

Straks weer een poging doen om J zijn haar te knippen bij de kapper, en daarna naar de action, kijken voor traktaties voor zijn verjaardag!

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Pooh ik heb met kdv afgesproken dat ze iets na 5en beginnen met te zeggen dat mama zo komt. Ik probeer niet te laat binnen te komen zodat ik rustig de tojd ksn nemen. Ging twee keer heel goed 1x super goed want toen was er een vervanger haha dus toen had ze zoiets van wegwezen maar di was weer minder dus ik ga het nog even benadrukken.

Cira klinkt super van ruben en ik duim dat jaimy nu in stijgende lijn verder gaat. Joe jij je voelt herken ik heel erg. Denk dat te eeinig rust en stress grote rol speelt maar ik zou als ik jou was langs gyn gaan. Die van mij wil toch graag dat ik het opwek als het niet komt. Ik heb standaard orgametril in huis. Indien nodig dan neem ik het eens in de twee maanden.

Sas wat shit van je werk zeg. I en ik zeiden nog het is echr crisis je mag blij zijn als je werk hebt. Sterkte met zoeken. Wat doe jij ook alweer?

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik ga het ook maar weer aankaarten bij de juf. Het ging altijd makkelijk, maar de laatste 3 weken is het drama!

de kapper ging super. Hij zat bij mij op schoot met zijn camera. Heel lief en hij heeft nu een mooi koppie haar. Hij zei tegen de kapster, niet draai haren weg doen hoor! :)
    Nog effe bij de action geweest, spullen voor zijn verjaardag gehaald.

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Up up up!!

Fijne zondag alvast meiden!

15. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Ook vanaf hier alvast een fijne zondag. En ik ga zo lekker naar bed.

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    debjes, fijne verjaardag, gefeliciteerd!! :)

Wij gaan zo naar mijn moeder. Hopelijk is het lekker genoeg om even langs het strand te lopen. Fijne zondag allemaal!

17. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Ik heb net samen met mijn meid haar spenen op de post gedaan naar de spenenfee. Hopelijk komt ze zo van de speen af.

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh bedankt! :)

Man lief is ziek heel ziek! Dus uk heb vandaag behang eraf gehaald in de gang en jesse zijn slaapkamer. Nu beetje teveel gedaan! Gespannen buik! Dus even rusten op de bank!

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Gefeliciteerd debjes!! Jonge blom nog!! ;)

Hopelijk word je niet zowel, spugen kan geen kwaad, maar hoge koorts is niet zo fijn voor de baby....

Hier lekkere hangdag, echte zondag dus!

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hoop ook dat ik het oversla makkie!

Deel Deze Pagina