Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    we zijn thuis van een dagje noordwijk, bij mn moeder. mn vader zou vandaag 65 zijn geworden :( Tussen de hagelbuien door, zijn we nog even op de boulevard geweest, maar het was erg koud!
    J heeft niet geslapen en was ook kapot moe onderweg naar huis, huilen, zeuren ,bah!
    M heeft 2 keer van haar buik naar rug gedraaid bij oma in bed! Ze was zo verrast dat ze er van ging huilen, malle uk!

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ahh wat goed van M
    Knuff voor jou poooh !

Debjes gefeliciteerd !

3. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Wat is het rustig hier.

M. Heeft vandaag een kado gekregen omdat ze haar speen heeft weg gedaan.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed zo M!!!!!!!!! :)
    Wij zijn terug van een rondje speeltuintjes in de wijk. M werd moe en koud,dus die ligt nu weer in bed. En J staat in de tuin te bellenblazen!

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hier ook één bellenblazend jongentje!! Hihi!

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Nijntje wat goed van je meisje !

Het is mij te koud buiten heb een joggingbroekdag hha

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wij zijn veel buiten geweest vandaag. Heerlijk! J heeft tot 1700 uur buiten staan bellen blazen met een buurmeisje. Zonnebril op en muts op en ijskoude handjes natuurlijk ;)

Zitten we net boerenkool te eten, dus ik zing, varkensschijt en boerenkool te zingen. Kijk ik net op youtube, is het varkens geiten boerenkool te zijn...oeps zing ik het al 36 jaar verkeerd ,wahahah!

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hier druk verjaardagsweekend. Mijn ouders bleven 2 nachten logeren dus gistermiddag kindjes beetje afgemat. Timo wilde geen avondeten en geen ontbijt dus ik had zoiets van mmmm om 15 uur gebeld, me ventje ziek... Op het werk weekplanning omgegooid zodat ik morgen vrij kan nemen. Nu ligt hij met 40 op bed. Hij huilt elk uur dus dat wordt wat vanacht. Evy morgen gelukkig wel kdv. Ga zo bedje voor I op zolder maken hij heeft morgen belangrijke meeting op werk. Kan ik me ventje evt. vannacht bij me nemen.

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Beterschap Voor Timo Linda !

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda beterschap voor Timo, fijn dat je je werk kon omzetten. Hopelijk valt de nacht mee.

Nijntje goed van de speen zeg! Hoe is het met jouw lichamelijk?

Pooh heerlijk hè dat zonnetje, de voorjaarskriebels komen gelijk hè. Jammer duurt nog even.

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoe gaat het lopen lot?

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hoe is het nu met timo?

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Nog steeds ziek. Evy stoer alleen naar kdv. Straks even bellen.

Pooh had nog helemaal niet gereageerd op het berichtje over je vader. Lijkt me echt zo moeilijk elk jaar/ elk speciaal moment weer. En je moeder? Voel je je daar meer verantwoordelijk voor? Knuf!

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda het lopen gaat met de dag iets beter, doe mijn oefeningen dagelijks dus kleine stapjes. Helaas was het advies van de fysio vorige week dat ik zeker 2 weken nog niet mag werken omdat alles zo verslapt is.
    Viel de nacht een beetje mee? Beterschap!

Taliaa Joehoe zag je FB wees trots op jezelf meid, hoop dat je snel het gewenste gewicht mag halen! Hoe is het met de dames?

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Joehoe bijna pagina 2!!! Wat is het rustig hier.

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    druk dagje thuis gehad. Met de kids naar mijn oma geweest. toen brood eten en ze naar bed brengen! Vanmiddag wat gesopt, de buuf kwam langs en toen eten koken, eten, in bad en naar bed!
    Morgen werken, heb er zin in!

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hier druk dagje met zieke Timo, zwaankleefaan zeg maar, Evy hoest ook erg. Inmiddels is de koorts zo goed als weg maar krijst hij ineens weer de hele boel bij elkaar omdat hij niet wil slapen, zucht. Evy aan de puf. Wordt een nachtje weer wel. Hihi ben ik echt niet meer gewend. Je hele avond dan ook weg maar goed, tijd dat het lente wordt, lekker buiten spelen en heerlijk slapen.

18. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Eerst heeft mijn mannetje diaree en nu kan hij al 2 dagen niet poepen. Weet iemand wat ik eraan kan doen. Met de reflux kan ik ook niet meer water in de fles doen want dan spuugd hij weer.

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Nijntje ik gaf ook wel eens infacol dat is meer voor de krampjes maar werkte goed

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    geen idee nijn, M ging over op de Omneo voeding en dat werkt nog steeds goed. Dupje olijfolie zou ook helpen, maar niet hier!

Deel Deze Pagina