linda leef je nog? Sorry, had zo'n rara droom vannacht. Ik had nieuwe benen nodig (geen idee waarom) en jij was zo lief je benen af te staan. alleen overleefde je de operatie niet. Ik heb zo gehuild in mn droom En ik moets naar de begrafenis met jouw onderbenen aan mij vast gemaakT!
Ooh Pooh ik moest wel ff lachen sorry, gekke meid Linda hoe is het met de kids Evy ook ziek ? Ik ga zo naar de diab verpleegkundige...HAd eigenlijk vrijdag een afspraak maar dat trek ik niet meer. Ben het zat !
MVJ succes bij de vpk. Pooh jeetje zeg wat een rare nare droom. Nijn infacol heeft hier ook behoorlijk geholpen en je heb ook van die homeopathische druppels (ik weet even niet meer hoe ze heten) die heb ik altijd bij Jaimy gebruikt. En wat goed van M!! Linda ja ik denk ook dat de onrust en stress een groot aandeelhouder is dat ik niet ongi word. Ga van de week maar even een test doen voor de zekerheid en dan maar even de HA bellen. Heb ook nog een oproep gehad voor een uitstrijkje. Debjes hoe is het met je man al weer een stuk opgeknapt? Hier al helemaal de zomerkriebels. Heb zin om de tuin op te knappen en weer naar de camping te kunnen. Straks even mijn vloer dweilen en dan maar met de jongens een stukje wandelen tot mijn vloer droog is. Het zonnetje schijnt hier al.
Cira hoe dweil je dan waar de jongens bij zijn ? Die van mij lopen er weer over heen hihi Nou ben weer een tabletje rijker ....geweldig maar niet heus.
Oplossing is dus zwaardere med. Mvj? Pppffff sterkte nijn hier hielpen druppels van vsm makkie sterkte met je boys!!! Pooh hihihi wat kan een mens toch gek dromen. Hoe kom je erbij! Wel een eer dat iemand mijn korte benen wil. Moet je vannacht een naaimachine kopen want elke broek is te lang . Cira dat heb ik ook! Kindjes al even in de tuin gespeeld en zelf aan het bedenken hoe we de tuin willen opknappen. Timo brult alles bij elkaar wil nu sinds twee dgn niet meer slapen. Maar hij is weer beter dus mama trapt er niet in. Maar dat vreet zoveel energie. Zo vaak dit soort periodes met hem...... Kindjes dus beter. Na half tien sliepen ze gister door tot half acht. Pppfff deed me goed.
Ik had hek verhaal geschreven heb ik het weg geklikt. Even snel hier weer behoorlijk ziek. Kleine verbouwing in ons huis kamers worden allemaal behangen leven dus in rotzooi en ik ben één erge poets miep dus wordt soms gek. Jesse probeert mij weer goed uit! Luistert veel pbeter naar papa Voor alles zieke kindjes beterschap 7
Linda, oooo vermoeiend... zwaar vermoeiend... wij hebben die periodes ook wel gehad, maar heeeeeel weinig. Mag echt zo van geluk spreken hoe het slapen hier gaat met de jongens... weet dat het heel anders kan hoor, ben ik me echt van bewust. Hopelijk is Timo met deze fase snel klaar... knuffel! MvJ, mijn zus is ook diabetes verpl.kund. Als ik eens wat moet vragen aan haar van je? Zit je niet mee meid, jij ook dikke knuffel.... hier twee terror mannetjes op bed, papa was de deur nog niet uit of en ze veranderde meteen in kleine terrorsoldaten... ze merken echt dat mama niet meer zo mobiel is en veel rust. En de misselijkheid blijft, dus heb soms ook een kort lontje... heel erg te verklaren dus hun gedrag, maar wel erg vermoeiend. Straks na de slaap weer lekker naar buiten, tis super lekker zeg!! Dus ik doe nu ook even een tukkie!!
Proest.... Pooh cola op mijn ipad. Jeetje zeg, gekkerd!! En wat lief van linda! Linda, als ik ooit onderdelen nodig heb mag ik je dan bellen?
Misschien heeft de droom van pooh ook wel betekenis voor mij. Wil me nog steeds als donor aanmelden. Makkie pppfff Tja en timo. Uiteindelijk sliep hij een half uur later. Gewoon volhouden maar het is zo irri. Het duurt ook geen uren maar ik wordt er zo onrustig van zo ff de schuur opruimen. Wil zo graag wat in de tuin doen maar weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen haha
Zit het in de lucht met onze boefjes, hier maken ze bijna de hele dag ruzie, Isa zit aan Tygo zijn speelgoed en dan word hij boos en Isa is een beentje kleverig bij mij kan niet zitten of ze staat er al bij. Tygo zit nu maar op de tafel te spelen met zijn trein, soms moet je een oplossing bedenken. Isa loopt trouwens steeds meer. Linda erg hè die fases met slapen, hopelijk gaat het snel beter. Pooh heb je nog een supertip voor waterwratjes Tygo krijgt ze licht volgens mij. Vind het altijd was viezig dus hoop op een supertip!
Lot, nou dan hangt er zeker wat in de lucht...pffff. Leuk dat ze steeds meer gaat lopen!! Linda, de volhouder wint, maar goed, soms heb je niet de energie ervoor en is het gewoon erg zwaar....al meer duidelijkheid over het werk van I? Nou, hier slapen ze al vanaf 13.00 uur, ze zullen het wel nodig hebben. Ben zelf ook net wakker hihi. Ik heb jullie hulp/ideen nodig! Ik twijfel zooooo over de babykamer, welke kleur.... het kamertje is nu: witte muren, donkergrijs rolgordijn, witte meubeltjes en grijze lamp aan plafond. Nu wil ik het gaan aankleden met roze... maar welke kleur roze!! Zachtroze is heel lief, maar na een paar maanden mss te lief.... en hardroze is gaaf, maar vind dat ook meteen zo hard... hahaha snappen jullie me nog? Of een hele andere kleur? Of roze met een andere kleur samen?? HELP!!!!
Makkie ik heb zelf roze met rood op Isa haar kamertje maar ken iemand die heeft het kamertje lichtgrijs met zachtroze erg mooi. Ik ben zelf niet zo van het harde roze, wat jij zegt het is gelijk zo hard.
zacht roze makkie!!! Hier heeft M de kamer van J overgenomen. Die was wit met zacht groen en zacht blauw. gaat prima met een meisje! @linda, ja raar he. Maar ik was er ook echt van ontdaan vanochtend. Mn moeder zou me naar je begrafenis brengen en ik vind het zo erg voor Evy en Timo, moest er van huilen! @lot, er bestaat tegenwoordig "Heltiq waterwratjes". Zou goed helpen. (van horen zeggen). En anders uitdrogen met zinkzalf of als ze open zijn betadine er op doen. @all, lekker dagje gewerkt. De kids deden het goed op het kdv. J ging gelukkig zonder gillen en moeilijk doen mee naar huis. Alleen thuis was het drama met eten. Hij was doodmoe (had niet geslapen) en wilde perse komkommer eten ipv de bami. Terwijl hier de regel is, eerst bami, dan komkommer (anders eet hij niets anders meer). Dus na een hoop gegil, zei ik, dan ga je naar bed. Dus pyjama aan gewurmd, naar boven en toen was het bleren natuurlijk. Dan hoort en ziet hij niets meer. Uiteindelijk zei ik, wat wil je? Eeeeeten wat het toen. Ok, zei ik, dan gaan we nu bami eten en geen komkommer. Dus dat deed hij dan ook. En dan is het goed, gaat ie zelf vertellen hoe leuk het is om goed te luisteren.
Pooh weet je wat goed helpt vind ik. De twee dagen kdv maak ik geen drama van het eten. Soms heb ik zelfs de tv aan, eten ze heel goed hihi. De andere dagen consequent aan tafel. Scheelt een hoop stress. Timo ging direct slapen joehoe wat zeur ik toch 2 avonden even bal en ik denk grlijk ojee Licht roze mooi makkie. Ik vond kleertjes licht roze maatje 50/56 ook het liefst Maar funchsia vind ik ook mooi. Je hebt bij ikea van die fuchsia lijstjes van een paar euro in versch maten. Daar kan je iets leuks in inlijsten
Thanx meiden, denk dat ik dan toch voor zacht roze ga, luister gewoon goed naar jullie hihi! Timo, goed zo ventje, fijn voor papa en mama!! Jens, wat ben jij toch een boef zeg....goed zo dat je toch naar mama geluisterd hebt! Onze wasmachine is stuk, met van mn schoonouders gehoord dat we één nieuwe van hen krijgen! Hoe lieffffffff!!!!
M is druk bezig met op haar zij draaien. Ze gooit haar hoofd achterover en graait dan naar speelgoed wat daar ligt. Dan ligt ze op haar zij en zet met haar voetjes af tegen de box. Ze rolt nog net niet door naar haar buik! Net met J effe de tuin wat opgeruimd. Oud blad weg vegen, dode geraniums weg gooien etc. Kom maar op met de lente! J was aan het bellenblazen en zit nu naar tom en jerry te kijken! Gisteren in de apotheek heb ik nog wel moeten lachen. Er kwam een 70-plusser bij me aan de balie. Zegt ie, sorry mevrouw, ik heb haast, over 5 minuten begint kleine huis op de prairie. Ik stikte er zowat in!
Hhahaha het kleine huis op de prairie ik had het ook niet gehouden. Pooh hier eten ze na het kdv ook minimaal dus het is altijd kost wat ze wel lusten iets als nasi met sate of poffertjes, tosti's etc. Komt ook wel goed uit want ik ben er nooit met eten als ze van het kdv komen dus heeft manlief het makkelijk. Makkie mooi hoor zachtroze met grijs, misschien nog wat zilveren tinten ? Hier een daagje relaxen ...