Makkie nee joh meid! Toch harstikke leuk! Ik gun het je ook hoor!!! Toch fanatstisch zo alles zonder hulpmiddelen! Ik heb er ook geen hoop meer in eigenlijk! Maar aan de andere kant, waarom komt er steeds een vaag streepje! Die komt er toch niet als er geen HCG is neem ik aan? En waar kan ik die topic vinden van jouw testen
weet ik debjes! Maar je gunt het jezelf net iets meer he!! Logisch toch...... ik weet even niet wat te zeggen..... ik gun het je gewoon zo ontzettend!!
Makkie ach ja dat is het leven toch Mijn kans komt dan nog wel denk ik maar Ik zal je dan wel snel volgen!
jeetje debejs, wat een onzekerheid en spanning om die streepjes. Ik zou gillend gek worden! @makkie, hihi, ik moet wel effe lachen hoor (goed bedoeld) @all, nou de kiddies (wat klinkt dat lekker) liggen op bed. HOPELIJK slaapt Maja wat beter vannacht. heb haar net ingefluisterd dat ze om 2300 wakker mag worden voor ene fles, en daarna lekker moet gaan slapen in haar bedje
Pooh van harte gefeliciteerd met jullie dochter Maja!!! Fijn dat alles goed gaat. Makkie Debjes wat een onzekerheid zeg. En wat een idioten bij jullie in het ziekenhuis:x. Wat is er nou moeilijk aan om een formuliertje te schrijven. Een hele dikke knuffel!!! Meisje wat goed te lezen dat het goed gaat. Wel jammer dat Tijn nog niet wilt doordrinken aan de borst, maar dat komt vast en zeker helemaal goed. Wij hebben Ruben onder de 5 pond mee gekregen naar huis terwijl dat tegen het regelement is van ons ZKH ook hij was 10% afgevallen en werd in het begin bijgevoed. Nu drinkt hij als de tierelier aan de borst. Taliaa mooi onderschrift (valt me nu pas op) Lot Beterschap! Hier gaat alles goed de jongens doen het super en afgelopen weekend nog 1 nachtje op de camping geweest. Zal waarschijnlijk een van de of de laatste nacht geweest zijn van dit seizoen. Zondag ochtend kastane gezocht bij ons op de stadswallen. En vandaag druk geknutseld met Jaimy om spinnewebben poppetjes en zonnetjes te maken van de kastanjes. Morgen weer werken.
Nou vanmorgen vroeg toch weer test gedaan.want idd je leeft in onzekerheid. Maar dit keer echt geen streep. Ik denk gewoon dat het indroog lijntjes zijn dan.want ze staan er echt. Dag 35 en nog niet ongi. Ik ga wel langs mijn huisarts om primolut te vragen.van hem krijg ik dat zo. Hij zou alleen missiën ook voor de zekerheid één test willen doen.
Och lieve debje,ik had echt echt nog hoop...waarom bel je de gyn niet?er moet toch een plannetje komen voor de volgende ronde?dikke,knuffel hoor oI
Debjes dikke knuffel. Ik zou alleen toch de gyn bellen en niet zomaar aan de primolut beginnen zonder zekerheid te hebben. Het kan altijd nog een laat ei geweest zijn en ik vind dat de gyn je toch verder moet helpen sowieso met fm dit werkt niet zo helemaal als de clomid zijn werk niet doet. Snap dat het moeilijk is maar probeer op je strepen te staan hoe je je voelt en wat jij wilt ik ben daar ook slecht in dus begrijp je wel maar denk aan jezelf.
De huisarts zegt toch echt dat er geen zwangerschap in zit als er nu geen streep was. Ik heb het ziekenhuis gebelt en, helemaal uitgelegd en ze zei oké js bel maar voor fm. Jeetje ik vind dit echt niet leuk meer. War moet ik dan nu doen.
Debjes als de ha het zeker weet en jou gevoel is daar goed bij dan zou ik daarna luisteren en zeker bellen voor de fm de volgende ronde. Is er dan niets te zien de volgende ronde dan kan je evt. overleggen om te spuiten als je je hier niet goed bij voelt. Vind het echt zo rot voor je en zoooo raar dat je eerst wel een streepje had binnen de tijd.
Heb nogmaals gebeld en zei zegt dat als de test met ochtendurine nu aangeeft negatief dan zit het er echt niet in het is één te lange cyclus zegt ze. En als ik zelf twijfel kan ik nog even wachten en test doen en dan met primolut beginnen. En de huisarts weet echt wel waar hij over praat zei ze
Lot weet je ik weet niks meer zeker. Wordt hier zo depri van. Ze doen ook alsof het niet zo boeiend is. Maart voor ons is het al heel wat.
tuurlijk debjes, voor jullie is het supersuperbelangrijk!!!!! Toen ik op dag 35 nog niet ongesteld was en een negatieve test had heeft de ass overlegd met de gyn: ik moest wachten tot dag 40 (geloof ik) en dan weer testen, was ik dan niet zwanger/ongesteld, dan moest ik terugkomen. Ik werk wel ongesteld uiteindelijk en had dus wrs. wel een eisprong gehad. konden we maar iets voor je doen! ik vind het raar dat de gyn je geen primulut geeft als ze zeker weten dat je geen ei hebt gehad en niet zwanger bent. Ik zou ook niet zomaar dan via de ha primulut laten voorschrijven, laat de gyn het maar uitzoeken hoor!!! bah, balen hoor! en als de doks dan ook nog eens niet meewerken, helpt ook niet meer he... @ll, hier zitten de meiden lekker samen met de duplo te spelen. elize dadelijk even naar bed, kan ik ook meteen even opruimen. @pooh, en hoe is de nacht gegaan??
Taliaa ik krijg altijd primolut van de dokter. Dus dat vind ik niet zo vreemd Maar door jullie heb ik besloten on te wachten tot maandag. Dan zit ik op dag 40 en begin dan aan de primolut.
Debjes een hele dikke knuffel vanuit onze kant! Pooh hoe is jullie nacht geweest? Nou net een familiebezoek aan de dokter gehad. Tygo heeft 1 rood oor en waarschijnlijk een koortslip op zijn tong, dit is het begin en duurt volgens haar 2 weken en met 1 week word het heel erg pijnlijk dus dat word nog wat als dit het echt is, hij heeft het sinds het weekend. Isa was alleen verkouden en verder niets dus de nachten wakker komen niet door oren of keel. Ik was volgens haar gewoon oververmoeid van deze nachten, zit er ook echt ff doorheen, ben gewoon moe en mijn geduld is ver te zoeken. Als ik nu al denk aan donderdag werken pfffff. Maar ik doe gewoon niets verder dan bankhangen en computeren.
hier is alles goed. Maja heeft perfect geslapen vannacht. We hebben haar zelfs wakker gemaakt voor de fles van 4.00 uur Ze is net in bad geweest en Jens is met papa even boodschappen doen. Ik vind het wel lastig om hem ook zijn aandacht te geven. Dat haalt ie wel weer in en we betrekken hem bij een hoop dingen, maar toch... Hij is ook best wil en dan moeten we hem corrigeren en dan gaat ie huilen. Dat breekt mn hart. Ach, het zal vast snel wennen. Mn kraamhulp werkt hart en maakt er wat leuks van .kleertjes leu kophangen, leuk fruit snijden (hoe bedenk je het) en goed voor jens en papa zorgen. Vanmiddag haalt S mijn oma (89 jaar) op, verder wacht ik nu op de kaartjes. Ben heel nieuwsgierig hoe die er uit zien in het echt! jeetje debjes, ik baal enorm voor je onzekere periode. Wat een gedoe, wel lijntjes ,geen lijntjes, je wordt er paranoia van! Dikke knu!