Had ik hier trouwens al verteld dat isa dinsdag gaat kijken op de psz en woensdag start? Woeochtend op de 3+groep en vrijochtend op een normale groep. Ben zooooo benieuwd... Is het stom dat ik het zelf doodeng vind?? Brrrr
Makkie wat lief van je schoonouders zeg! en mooi een kostenpost minder voor jullie. Taliaa ah je meisje naar school, word even wennen he. Tuurlijk is dat niet raar, ze moet het nu zelf doen zonder mama erbij ik moest ook erg wennen heb ze gewoon erg graag bij me thuis. Vandaag toevallig geslaagd voor Tygo voor kleding voor de bruiloft in Juni. Het stond zo stoer. Nu nog voor Isa wil graag een schattig jurkje maar ik vind alles te simpel tot nu toe. en ik moet ook zelf nog natuurlijk.
Lot, wie gaat er trouwen? ( heb ik even gemist, sorry) . Oei jurkjes shoppen, echt té leuk. Ik zag laatst een keileuk jurkje, die heb ik bij isa voorgehouden, foto gemaakt en naar mijn vriendin gestuurd met de melding dat ze nu echt eens moest gaan trouwen
D. Is vandaag al weer 4 weken. Hij kan nu weer poepen heb een beetje nutriton toegevoegd aan 1 fles en een dag later komt alles er weer uit. Nu is hij wel rustiger. Van de huisarts hebben we ook losec gekregen. Hij huilt nu alleen na de fles van 2 uur en 8 uur, maar dat kan dan wel een uur of zo duren.
Lot ik ben het ook even kwijt ja. Jeetje D alweer 4 weken, wel een 'gedoe' he nijn met je manneke, zielig hoor, dikke knuf meiden misschien weten jullie het: http://www.zwangerschapspagina.nl/verzorging-veiligheid/338994-bobike-achterzitje.html#post12161570
Linda en Taliaa vrienden van onze vriendengroep gaan trouwen de laatste van de groep. Taliaa vind het best moeilijk wil graag een tuttig jurkje en niet van dat strandjurkjes stof dus lastig.
Jottum? echt té mooi, maar wel erg duur... ( als in: ik kan het er echt niet aan uitgeven) Ik zag trouwens bij de ca een leuk jurkje hangen! Kom ik echt nooit, maar nu hadden ze wel wat leuks.. Best chique.
Zoiets was het: C&A - jurk + shirt + vest? Bestel nu bij wehkamp.nl Maar toch weer anders, leuker.. Haha
Feetje is ook zo een leuk merk! Ooooh er gaat echt een wereld voor me open met al dat meiden spul!!!! Wasmachine gekocht (gekregen) vandaag en komt morgen of zaterdag al!! En wat moet ik nou in bed kijken, geen ATWT meer, snif snif....
Leuk he makkie? ik ben meer van de moodstreet, bomba en retour. Maar meestal gewoon hm enzo, want tja, het is zoooo duur,..
Makkie wat een mazzel zeg. Zou ik ook wel willen die van ons is ook echt versleten en moet nodig vervangen worden. Heb net gelezen maar verder weing onthouden heb vandaag van 8 uur tot 21 uur gewerkt. Ga nu maar eens lekker mijn bedjae in.