Taliaa van bomba zoek ik nog een shirtje van de wintercollectie maar kan ik helaas nergens meer vinden. Jottum vind ik zo schattig maar de meeste jurkjes die ik zie voor Isa zijn vanaf maat 92 en dat is net 1 maat te groot erg jammer. Makkie zo leuk die meisjeskleding, vind s&d le chic ook mooi maar ook prijzig en noppies. Tygo zijn bruiloftsetje was ook echt te duur maar het stond hem zoooo leuk. Gelukkig doet oma ook een bijdrage en had ik een bon van 50 euro haha, scheelt weer iets, deze vind ik voor Isa zo leuk maar te groot en best duur: Welcome! | kleertjes.com
ja kleren zijn erg duur., maar zo vind ik schoenen helemaal belachelijk duur! hier gister naar de negenmaandenbeurs gweest. Leuke aanbiedingen hoor!!! Flink geshopt. Maar na twee uur was ik wel klaar
Lot, leukkkk! Ik vind jottum vaak wel echt over de top, ook qua prijs maar voor een bruiloft: leuk!! Kijk een bij bakkaboe, vind ik vaak heel leuk en "af" en dat is wel betaalbaar. Welke maat en welk shirt zoek je voor isa?
Taliaa maat 86, een kersenrood shirt met een meisje erop met een zwart thule rokje aan ken je hem. Isa heeft een rokje waar dat shirt bij hoort maar het shirt zit precies goed en het rokje kan nog wel een poos mee. Zal eens bij bakkaboe kijken.
Nijn wat heerlijk!! lekker genieten ervan. Linda ik weet het ook niet wat betreft het achterzitje. Zo de werkweek zit er weer op. Van het weekend eens lekker genieten met mijn mannen en eens de tuin in. We hebben een gigantische heg de nodig gesnoeid moet worden. Zal een lekker gevoel geven denk ik als die weer heerlijk in proportie is. Maandag intake op de basisschool met Jaimy en aankomende woensdag naar het CB met Ruben en Jaimy moet gewogen worden.
Cira ik heb volgende week net zo'n week. dinsdag met beide naar cb en donderdag intake op de basisschool. Vrijdag de buurt op kraamvisite en dan zaterdag verjaardag dat is volgens mij wel alles voor volgende week.
fijn weekend allemaal! Vandaag is boodschappen, wasjes draaien en wat soppen. Morgen verjaardags brunch bij mn vriendin!
Grappig dat jullie allemaal nu pas intake hebben op de basisschool. Eik moesten dat echt al heek vroeg regelen! Jesse was 1,5 toen we hem inschreven
Wij moesten hem inschrijven als ze 3 werd. Hier zijn geen wachtlijsten. Wij gaan zo het kabouterpad wandelen en daarna een pannekoek eten.
wat bedoelen jullie met een intake? Ik ben met J wel wezen kijken op school en heb hem daarna ook daar ingeschreven, omdat de de school me erg aansprak. Hij is nu net een maand ingeschreven. Nijntje, geniet van het mooie weer! gaat het nu iets beter met D? en groeit hij nu genoeg?
losec is prima spul! Wel lastig in gebruik vind ik bij de kinderen. Oplossen in een spuitje met wat water en dan in het mondje spuiten... bah! En het lost niet helemaal op!
yogurt???? mag hij dat al hebben dan? Dat advies heb ik nog nooit gehoord en gegeven! Wij hebben als advies om een tablet te halveren (ik neem aan dat hij 5 mg krijgt?), dat halve tabletje doe je in een kleine injectie spuit met een theelepeltje water. Even laten oplossen en dat in het wangetje geven!
sas, hoe is het met jullie??? Hier een "gezellig uitje" gehad naar het pannenkoekenhuis en kinderboerderij. J ging te keer tijdens het eten, ging op de grond liggen onder de tafel etc etc. Dus heb ik hem daar op de gang gezet! Nou dat maakte pas indruk ,hahahaha! Gezellig is anders ,maar het hielp wel . Ik ben maar met M naar huis gelopen, die ligt nu lekker in bed te knorren. Papa en J zijn naar de geiten!
Pooh, jullie meisje is een makkelijke slaper of niet? Hier lekker voor het huis, jongEns voetballen en krijten. Straks chinees eten met mn ouders. De wasmachine is btw echt superrrrrrr!!