@makkie, M is een heel makkelijk kind, Eet goed, slaapt goed en makkelijk en veel, en is altijd vrolijk! Zo lief! Hoe is het met je buik prinsesje?
Makkie ik zou echt niet zonder wasmachine kunnen ...ik heb er ook 2 aahhuumm *schaam* Ik moet Jelmer nog even inschrijven na de vakantie bij school ....benernognietaantoegekomen Ik ga weer verder relaxen op de bank.
Zijn jullie echt scholen aan het uitzoeken? Hier in de wijk hebben we keuze uit twee. Openbaar en christelijk.
ja, wat moet je nou met 2 wasmachines mvj? Ik weet dat we met 2 kids boven het landelijk gemiddelde zitten..... @linda, ja joh, met 2,5 jaar krijg je een brief van de overheid dat je kind ingeschreven moet gaan worden op een basisschool. Wij hebben ook maar 2 keuzes eigenlijk (als ik het op loopafstand wil doen), christelijk en openbaar. J is nu ingeschreven op de christelijke. Goede school resultaten, extra sport en vanaf groep 1 engelse les.
Zes?? Mmmm zo erg is het hier gelukkig niet, meestal één per dag.... Hier drie scholen, de open bare wordt hem. Zitten ook neefjes/nichtje op en straks ook buurtvriendjes. Verder gewoon één goede school, lekker klein. seth zit weer aan de puf....hoest/piept zich een ongeluk zou er iets in de lucht zitten, mn vader zegt ook meer ladst te hebben?? Fijne zondag allemaal!!
zo, J had weer effe een driftaanval. Ik had fruit klaar gemaakt en op tafel gezet, maar hij vond het nodig om zijn camera op de grond te smijten omdat hij geen fruit wilde eten. Dus ging de camera de prullenbak in, omdat hij "kapot" was. brullen natuurlijk, want het is zijn lievelings speelgoed. Dus mama, deed alsof ze hem misschien kon maken, als hij beloofde nooit meer er mee te gooien. Volgens mij maakte het indruk!
Hier keuze uit vele scholen maat op loop afstand vsn ons huis zijn het twee. Openbare of christelijk. Ik houd zelf niet van openbare school. Dus werd het al gauw de ander. vijf min.vsn ons huis dus ideaal!!!! En hij zit nu al jaar op de psz daar. En na de zomer gaat hij naar de basisschool.
zo, lekker de zolder opgeruimd en gepoetst, alle was weer bij, heerlijk!! De jongens hebben mama goed geholpen boven en lekker filmpjes gekeken. Net broodje gegeten en ze liggen nu lekker op bed. Ik ga nu ook even rustig aan doen.
vandaag is onze man alweer 1 maand oud. sinds vorige week donderdag zijn we begonnen met sab simplex tegen de krampjes en moet zeggen dat hij minder huild en dan meestal maar na 2 flessen. het gaat dus toch goed komen.
1 maand al weer, wat gat het snel. As ik nara M kijk, is ze echt al kleine baby af. Ze rolt BIJNA om, gaat op haar zij liggen ,pakt speeltjes, lepels en eet nu rijstebloem en 3 kwart potje. Niet te geloven toch? We zijn vandaag op verjaardags visite geweest. Was leuk, een brunch bij haar thuis. J stond 4 uur te bellenblazen en M sliep op het twee persoons bed als ene prinsesje Ik heb alleen mega last van mn nek/schouder spieren. Ik gan u op de bank liggen met een warme kruik in mn nek!
Hierrrr Vanmorgen rustig aan gedaan met kinderen en mijn man en vanmiddag waren de kinderen op het kdv even rustig aan gedaan. Bij jouw alles goed Nijntje Hoe is het met alle zieke, hoestende kindjes? Debjes hoe voel jij je? Taliaa al verandering in e. haar slapen?
Hier gaat het redelijk. Heb nog geen regelmaat maar dat zal wel goed komen. Lichamelijk is het nog wel zwaar. Ik merk dat als ik s'nachts uit moet en dat ik minder nachtrust krijg ik mee last van mijn rug heb. Wat zielig al die zieke kindjes.
Haai heel de dag gewerkt. ( van 700 tot 1830 van huis) Daarna gesport dus nu gesloopt... Morgen met isa fysio, kijkenspelen op psz en smiddags vergadering op t werk. Vind t echt spannend de psz. Woensdag gaat ze echt, mag ik hier dan even een traantje komen laten? Muts ben ik he? Lot, lief van je dat je eraan denkt. Eli.ze lijkt ju wat rustiger te zijn, de huiltjes zijn korter, en vooral tussen 000 en 200. Ach zal wel goed komen? Ik kom iig wat bij.. Gister zei mn man: jeetje moet je ongesteld worden ofzo? En dat was niet echt als compliment voor mijn geweldige humeur bedoeld ofzo.. Als ik mijn ei goed gemerkg heb moet ik idd een deze dagen ongesteld worden... 15 maart gaan we naar de infoavond van pleegzorh, spannend Zo, dat was mijn update, morgen meer
Haai, Zwaai, Druk daggie, Bezetting op het werk door schoonmakers, dus iedereen in rep en roer. Ciao!