Nog even. Taliaa spannend zeg! Weet van iemand van zp dat het daarna best snel kan gaan. Makkie hoe gaat het met seth? Geen longontsteking hoop ik! Evy nu ook voor 2e week aan de puf trouwens. Bijna niet nodig gehad deze winter. Begin november een tijdje en nu dus.
Gelukkig hier geen longontsteking, wel aan de drankjes, pufjes etc...en snachts koorts, overdag niet. Slapen is nu dramaaaaaah voor iedereen, hij hoest nonstop....arm mannetje
Debjes, ach nee toch.... bij Seth was dat 2 weken geleden ook het geval, toen waren we er met AB ook op tijd bij... gelukkig lijkt het nu weg en heeft hij nog wat naweeen van alles (veel hoesten). Gekke is hij snachts steeds koorts heeft... en idd, het slapen is DRAMAAAAAA!! hihihi, kunnen we alvast wennen debjes!
vraag aan mama´s die een draagdoek hebben gebruikt... welke raden jullie aan. Ik zit nu te kijken naar een ´Hoppediz das leichte´ deze is extra luchtig in de zomer..... jullie tips of aanraders
Makie ik had een madebyKay, die is elastisch en lekker luchtig, K zou daar ook nog in kunnen. Beterschap voor de kleine kindjes ! Ik ben hier KO van de griep ...baal er van maar ja komt wel weer goed.
MvJ, okee, ga ik die ook eens bekijken thanx! jij beterschap, je bent ook vaak de sjaak he, met ziek zijn.... knuffel!!
Nou er heerst vanalles en nu Seth blijft kwakkelen... ik houd dr rekening mee dat ik het ook nog ga krijgen (hoeft natuurlijk niet....) of Kai eerst nog.... mama's kunnen eigenlijk niet ziek zijn, dus hoop echt dat de rest het gaat overslaan.... het moet maar snel voorjaar worden, dit weer schiet niet op! ik hoor de volgens smorgens al vollop, dus het zit er aan te komen.... (even positief hahaha)
beterschap voor iedereen!!! @nijntje, n lekker opgeruimt? @taliaa, ik mis je hierrrrrrrrr. (zorg modus aan) Gaat het wel echt goed met je? (zorg modus aan) zVanochtend startte mn auto niet0 Dus ik met mn moeders auto naar mn werk. Mn moeder was hier om op te passen dus die belde de anwb voor me.. Heb ik nederland dekking, maar geen woonplaats dekking (what the f&ck??) EN ik moest er zelf bij aanwezig zijn.... Dus om 1830 stond de anwb op de stoep, bleke mn bougies vochtig te zijn door de mist/nattig weer. Effe er aan draaien, spray er op en hij doet het weer. Wel moet ik ze laten nakijken door de garage zei hij!
Ik heb eigenlijk helemaal niks gedaan behalve de vaatwasser uitgepakt en 1wasmachine gedraaid. Ik kan mij momenteel nergens toe zetten, ik wil van alles maar doe weinig, ik ben zo moe dat ik het liefst de hele dag op de bank zit. Erg hè
Nijntje, je bent het bevallen!! Rustig aan meid!! Niet te veel willen en lekker de boel de boel laten...komt vanzelf weer!!
Zorgmodus uitttttt Ik hen gister gepost en nu weer Succes met seth en jesse jeetje, heftig hoor.. Balen pooh van auto stomme auto's!! En wat gaat m. Harddddd, jeetje zeg!! En lot, hoe gaat t lopen?? Fijn? Wanneer ga je weer werken? Cira,straks weer lekker naar de camping? Heerlijk zeg! Lekker zomers!! Waar koken jullie op daar? Nijntje, hoe gaat t slapen van de kleine man? Thamaraa, hoe gaat t meid? En met werken?? Zo, vandaag intake gehad op de psz en morgen starten... Brullll nouja, niet aan isa laten merken maar.. Liefss, taliaa
Sterkte taliaa!!! Hier Evy ook aan de puf maar het gaat al beter. Zoontje van mijn vriendin had hetzelfde makkie en debjes, twee weken snachts koorts en overdag niet, nu ook ab. Maar zat ook tegen longontsteking én oorontsteking aan. Heerst dus echt. Hoera, twee achterzitjes op mp gekocht, nu deze week beide ophalen, kan ik ze samen op de fiets nemen en Ivo ook (we hebben beide al voorop). We hebben ook die fietskar maar die vind ik soms wel een gedoe, wel heel makkelijk in de stad omdat ik ze er ook in rond kan rijden. Morgenavond vergadering hier thuis van de oudercommissie van het kdv, hihi moest nog best veel voorbereiden. Nou ik ga weer ff verder. xxx for u all
Taliaa, breng je meisje heel stoer weg en kom hier je hart luchten dan merkt I. er weinig van en zij zal ook best even moeten wennen. Het lopen gaat steeds beter, moet mijn been nog goed leren strekken en het belangrijkste mijn spieren trainen want die doet nog erg weinig. Als mijn werk akkoord gaat wil ik volgende week weer 2 halve dagen gaan werken om te kijken hoe het gaat. Linda zit je in de oudercommissie, moet je veel doen?
Nou valt wel mee hoor maar je moet er wel even tijd voor vrij maken en dat is toch wel lastig merk ik. Weet ik in ieder geval dat ik het straks op de basisschool niet ga doen hihi. Fijn van je been, langzaam weer richting het gewone leven.