Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Ik denk dat het hier en lange dag wordt. M. Huilt heel veel om niks en ze is heel boos en slaapt weinig, zal dit de peuter puberteit zijn. Kan haar wel achter het behang plakken. Ze is namelijk zo moe en wil niet genoeg slapen, daarom is ze volgens mij zo vervelend.

Suc6 taliaa.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Pfft...wat is ze groot.ik had t wel even moeilijk hoor....

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa hier de morele steun, hoe is het gegaan? had ze er zin in en jij hoe is het?

Nijntje zwaar zo'n dag ken het Tygo heeft het soms ook weleens een dag tussendoor.

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Dat was tegelijk:)

Het ging goed! Ze was wel wat stil en bedeesd, maar niet huilem ofzo. Afscheid kort gehouden. Toen ging ik buiten even door het raam spieken, maar de juf liet isa toen zwaaien. Had ze beter niet kunnen doen ;) maar goed, volgens mij ging isa niet echt huilen. Maar ik wel, hahaha... Zag isa niet hoor.
    Nu lekker alleen met elize, toch ook wel fijn, lekker opruimen, de auto gezogen. Straks boodschappen doen en dan alweer isa ophalen.
    Stiekem wel even fijn, even de isamamamamamamamaaaaa doorbreken.

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Talia ik zag je foto op fb wat een grote stoere meide al weer !
    Ik snap dat het heel erg moeilijk is maar wel fijn dat je nu ook ff tijd alleen hebt met E.

pooh balen van je auto zeg !

Nijntje rustig aan meis, je bent net bevallen effe op de zen stand !

Ik zit nog steeds in de lappenmand, ben net naar de ha gweest baal er vreselijk van want we gaan zaterdag op wintersport.

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa en hoe heeft ze het gehad? Die tranen geloof ik zeker ik heb beide kids op kdv maar toen ze hier voor het eerst heen gingen heb ik ook een traantje gelaten en als ze er nu erg verdrietig om zijn als ze daarheen gaan vind ik het nog moeilijk dus lijkt me normaal. Wel lekker even met E. of niet? Zat te denken dat E. nu wat rustiger slaapt misschien omdat het snachts weer wat warmer is dat ze het toch wat fris had, hoop dat het snel helemaal top gaat.

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Aahh Isa grote meid, mama had mooi vlechtjes gemaakt... snik... ik huil al bijna terwijl ze bij mij 2 dgn naar KDV gaan hihi. Wel leuk even 1 kindje lijkt me.

Hier is de woonkamer ontploft, kindjes slapen, zo maar eens aan de slag. 1e achteropfietsstoeltje net opgehaald, vrijdag de 2e. Ben benieuwd, fietsen met 2 kinderen, jullie ervaring?

Verder weinig bijzonder, maar eens nadenken over taart voor volgende week en traktaties.

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Linda ik vind persoonlijk fietsen met 2 kinderen loeizwaar.
    Maar ze zijn bij mij allebei van een best kaliber en jelmer is 3 jaar en sanne 1,5 en ik heb zelf ook geen maat 36 meer dus het is best wel pittig hihi
    Als voordeel heb jij dat ze gelijk opgaan qua gewicht.
    Maar ze kunnen toch niet samen op achterop ?

Ppffff heeft iemand de gouden tip om snel op te knappen ?
    Zeikerd ben ik ook he ? ik baal zo we gaan zaterdag weg en heb bijna niks kunnen doen....ggrrrr
    Ben vandaag met de kuur begonnen en stiekum al gehoopt dat deze al een klein beetje zou aanslaan.

Ik kijk ondetussen dr Phil maar shocking zeg !

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda fietsen met twee kinderen is even wennen maar met goede fiets is.het makkelijk te doen! Heb jij zofiets waar twee zitjes achterop kunnen?

10. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Poog ik had nog een vraag, hoe kan ik de losec het beste toedienen. Ik doe het nu met een spuit maar er blijft altijd wat achter in de spuit.

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nijntje, met een lepeltje? Of zeg ik nu wat heel doms....

Taliaa, hoe heeft je meisje het gehad? Pfff straks gaan ze ook naar school..als ik daar aan denk krijg ik al buikpijn....

Hier meteen naar bed toen gedo thuis kwam, ben echt niet lekker....

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Nijntje ik deed het met lauwwarm water oplossen en voor je het laatste beetje geeft de spuit terug trekken en dan nog even goed schudden en geven.

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot je vroeg vorige keer hoe het ging. Het gaat ene dag beter als de ander. Nu sinds deze week weer heel erg ochtend misselijk! We overleven het wel;) nog 18 weken te gaan en dan zit het erop! alhoewel ik nu wel meer geniet hoor. Kleine wordt steeds actiever met bewegen. mijn placenta ligt natuurlijk weer voor dus is het bewegen nu steeds iets sterker.

14. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Linda fietsen met twee kids is inderdaad redelijk zwaar maar ik vind goed te doen. (met buggy erbij fiets ik nu niet meer nu ik ze beide op de fiets heb)

Makkie hier ook aan het kwakkellen met de verkoudheid en benauwdheid nu Ruben. Ook hier tegen oor en long ontsteking aan en 's nachts koorts. Jaimy gelukkig nog niet echt merkzaam.

Lot fijn te lezen dat het met je been beter gaat.

Taliaa stoere mama!! Ze heeft het vast super nar haar zin gehad. Hier overigens ook een ontaarde moeder geweest toen Jaimy voor het eerst naar het PSZ ging. kon echt helemaal niks uit mijn handen krijgen. Op de camping kook ik op een normaal gasstel maar dan speciaal voor butaan propaan. Met de oude caravan had ik er een aparte gasfles voor maar nu zitten we op de gastank van de camping aangesloten.

MVJ beterschap ik duim dat je je snel beter voel.

Nijn jeetje je mannetje alweer 1 maand!

Vandaag naar het buro geweest Ruben is inmiddels 75 cm:$ lang en weegt inmiddels 8350 gram. Jaimy is nu 95,5 cm groot en weegt 12750gram. Sinds de ingreep eet meneer super en dat beginnen we nu al te merken in zijn groei:). Verder weinig te vertellen druk opzoek naar een nieuwe wasmachine aangezien mijn huidige echt alleen maar het hoognodige draait nu (en maar hopen dat het er dan schoon en gecentrifugeerd uitkomt). De was stapeld zich dus heerlijk op nu. Morgen en vrijdag werken en dan weer heerlijk weekend!!

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Haai!

Wie het vroeg, nee ik heb er nog een voorop en dan dus 1 achterop, voor zolang het kan zeg maar. Met de fietskar trap ik me ook een ongeluk trouwens, terwijl ik nog 7 versnellingen heb.

Debjes heftig hoor die misselijkheid en wat ene lief wiegje!!!

Cira snap je gasflesverhaal niet helemaal of vroeg taliaa hoe je kookt op de camping? En super van je boys zeg. Ben erg benieuwd naar Evy en Timo hun lengtes, Evy is nu duidelijk langer, ik vind in bad Timo dunner lijken maar hij voelt veel zwaarder. Ze zijn denk ik beide 12 kilo ofzo. En gaan nu echt richting maat 92, alleen de broeken 92 vind ik zo lang.

Makkie en MVJ sterkte.

16. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Cira dan is jaimy ech een stuk kleiner dan mijn meid, ze was in november al 1 meter en 3 cm en dat voor haar 3e verjaardag.

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Nijntje ook niet gek he, met jaimy's medische status en geschiedenis!!!

Super cira, hij begint zeker eerst in de lengte te groeien??
    Ah, mbt koken. Ik vroeg me al af, als je zoveel en vaak op de camping bent en je moet alles op een skottel doen ofzo:)
    Ik zou btw ook best op een camping willen staan, maar manlief echt niet:(

Linda, huh? Schoonmakers op de bres?
    Hoe is het nu met je werk?

Makkie, beterschap!

Mvj, wanneer weer diavpk?

Lot, zou wel fijn zijn als je weer een beetje kunt werken he. Even iets anders!., lijkt me trouwens super leuk, een psz!! :)

Isa heeft t vandaag super goed gedaan!
    En ik ook, haha.
    Weet je wat ik het raarste vindt? Dat ze dingen heeft gedaan waar ik niks van weet. Ik bedoel, als ze bij mijn moeder is kan ik precies te weten krijgen wat ze heeft gedaan. Maar de pszjuf heeft echt geen tijd om dat allemaal te vertellen. :)
    Maar goed te had het naar t zin gehad! Vrijdagmiddag weer. Maar dan een normale groep, dit was de 3+groep.
    Ik ga snel kijken of ze een derde dagdeel kan gaan, want het beviel vandaag goed hoor. Mis haar enorm, maar even uit de peuterterror is wel fijn!
    Shameonme...

Liefss, taliaa

18. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    O ja sorry cira helemaal niet meer aan gedacht.

19. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Nijntje geen probleem

Linda Mbt broeken vind ik het echt per merk verschillen. Over het algemeen draagt Jaimy nu maat 92 maar van lief maat 98. Wat heerlijk dat Evy en timo zo lekker groeien. Let je wel op met je voorzitje bobike mag dacht ik maar max 13 kg.

taliaa hier was manlief ook altijd tegen maar na een maandje proef staan met een tent zag hij vooral de voordelen. En een echt kookstel is idd een must als je vaak op de camping bent. Zeker met die uitzonderlijke eters van mij ;)
    Jaimy was nu in een aantal weken idd vooral de lengte gegroeid maar ook 600 gram gewicht erbij. Of als je Ruben bedoelde die groeid idd flink in de lengte maar mbt gewicht gaat dat toch ok wel flink mee.

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Talia na de vakantie weer, maar sinds ik de glicazide gebruik gaat het wel erg goed.

Deel Deze Pagina