Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier was ik ook weer. Sorry, was een beeeeetje hectisch hier!
    Kijken of ik wat onthouden heb!

@cira, wat goed dat Jaimy en Ruben zo goed groeien! En heerlijk idee dat de camping weer bijna open gaat! Het trek mij ook nog steeds hoor, maar S heeft er geen zin in, helaas.

@mvj, ben je al ana het opknappen? Ik hoop dat de vakantie door kan gaan! Waar gaan jullie heen? Oostenrijk?

@lot, hoe is het met e waterwratjes van T? e nje been?

@debjes, fijn dat je ukkie beter gaat voelen nu :)

@makkie, hoe is het met de jongens, ziek las ik? trek je het nog een beetje?

@taliaa, knap van jou en van I, zo;n eerste keer naar de peuterschool! Ze zal het vast leuk gaan vinden hoor. :)

@all, hier is het goed, beetje druk. Mn auto startte gelukkig wel vanochtend dus die kon ik naar de garage rijden. Hopelijk kan ik hem vandaag weer halen. Het is een aardig eindje lopen, dus ik hoop dat J dat haalt ;) Het is gelukkig een goede loper!
    Vanochtend reed S met de kids achter me aan om ons weer thuis af te zetten (wat een gedoe he).
    De anwb had gezegd dat mn bougies vochtig waren geworden en ik daar naar moedt laten kijken en de bougie kabels. Dus dat belde ik gisteren door aan de garage. Had ik zo'n helde licht aan de telefoon, zo van .ooooooh nou ja, wat raar. Ennnnnn... Ik ik dacht halloooooo, ik ben een klant, je kan geld aan me verdienen, maar erg enthousiast leek hij niet. En die stond dus net achter de balie... grijns! We horen wel wat de schade is.
    I kzou eigenlijk vandaag naar een oude vriendin gaan, koffie drinken en de kids lekker samen spelen. Maar ze belde al dat haar zoontje ziek is en ja, ik zit zonder auto. Dus het wordt een thuis dagje!

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    pooh zo irri he als je wat aan je auto hebt!!!

bij ons belde gister iemand aan met de mededeling dat I's auto's midden op de parkeerplaats stond... oeps... geen handrem erop...

Cira de voorzitjes zijn trouwens tot 15 kg, ik ging twijfelen dus nog even gecheckt ;) we kunnen dus nog even ;)

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ooh autopech is mega irritant.

Pooh ja ben weer redelijk bij de pinken, inmiddesl wel heel goed opgeknapt.

Zo Sanne zit op het kdv, een extra daagje en jelmer is thuis, die was ziek maar het valt mee.
    Gisteren lag hij op het kdv te slapen op een mega zitzak met een dekentje, ze hebben me niet gebeld omdat hun geen last van hem hadden en hij het zelf ook prettig vond.
    Hij heeft alleen heel lang geslapen daar, tussen de spelende kinderen.
    Doet toch een beetje zeer omdat ik ze op het hart gedrukt heb om mij te bellen als het niet zou gaan.

Nou ja vanochtend naar de action/wibra/megabazaar of zoiets geweest .
    Heel veel spulletjes ( lees zoethoudvoer als lekkere dingetjes en boekjes gekocht.
    Nu druk hier aan het inpakken wassen en strijken ...noem maar op.

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hier ook auto pech. En enorme rekening:(

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Balen debjes:(

Mvj, heeeeeerlijk vakantie!! Maar wel sip van j!!:( zou daar ook niet blij van worden, ik zou ook gebeld willen worden, dan kun je zelf nog kiezen wat je doet..

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier maar 33 euro kwijt, bougies vervangen :) Lopend met buurmeisje en J rennend en M in de wandelwagen gegaan. 30 minuten lopen, maar was lekker!

@mvj, ik weet waar jij bent geweest ? Begint met een R en eindigt op dam... ;) Leuk daar he, en alles naast elkaar! Jammer dat de juf je niet gebeld had, maar als hij verder zoet was....

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Pooh ja super was het daar, alleen de action zit iets verder weg ...maar goed had nu alleen j bij me en ik had een hele grote sporttas gekocht met wielen en die heb ik volgeladen ....hoefde ik niet te tillen hihi
    Das nog eens een koop 33 euries !

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh dat is nog niks;) hier 530 euro. Koppeling kapot, cylinders en nog iets. Auto hebben we nog geen twee jaar. Maar wij hebben altijd pech met autos!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    shit debjes, dat is een hoop geld :( dat kan je nu wel gebruiken voor de baby!

We hadden een gezellige dag. M heeft veel geslapen, anderhalf uur, 3 uur en 3 kwartier. Met het buurmeisje leuk gewandelt naar e garage, geen gezeur, geen gang ,geen straf. Alleen met het avondeten was het drama. Hij weigerde te eten. Ik had gehakt met parika, mais gemaakt. heerlijk. Vies zegt ie, zonder een hap te nemen. Uiteindelijk zonder eten naar boven. Hij begon brutaal te doen .alles wat ik zei, was, is wel leuk, is wel vies, etc etc. papa heeft hem naar bed gebracht. Ik kwam nog even boven, en zei heel kalm, als ji zo brutaal doet en gilt is dat niet leuk, IS WEL LEUK< zei hij terug. Ok, dan ga je maar eens goed nadenken, want papa en mama vinden dit niet leuk! Echt,soms..... :(

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh Tygo zijn waterwratjes lijken nog niet uit te breiden en blijven heel klein dus hoop dat het zo blijft, het jeukt wel zegt hij doe er zinkzalf op verder nog niets gehaald.
    Met mijn been gaat het steeds beter, sinds deze week kan ik eindelijk weer een beetje mezelf redden met autorijden dat is al heel fijn en volgende week wil ik 2 ochtenden gaan werken om te kijken hoe het gaat.

Debjes oooooh wat een rekening zeg.

Autos onze moet eind deze maand gekeurd worden hoop dat het meevalt allemaal.

Mvj knap je al een beetje op zelf? Op naar de goede wintersport lucht.

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    lot wel opletten hoor, ze zijn heel besmettelijk, waar zitten ze? Ondergoed niet te lage temperatuur wassen en veel beddengoed verschonen.

Ik mag het niet zeggen hoor maar mijn schoonzusje is op dat gebied niet zo schoon, mijn nichtje zit helemaal onder, echt niet normaal, wel meer dan 100, en ze blijft er heel laks onder, ik was zowieso met mijn nichtje al lang naar een huidarts geweest.

Extreem geval natuurlijk maar dat besmettelijke moet je wel in je hoofd houden.

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Hey meiden

Pooh onvoorstelbaar soms he die kids.
    Nu ik zelf kids heb weet ik dat ze zo kunnen veranderen.
    Maar jens ziet er zo lief uit...maar ja net wat ik zeg.
    Zielig ook eigenlijk.
    Jelmer beet net in Sanne haar pop, omdat hij boos was.
    Das ook niet gezond .....

Ik ben redelijk opgeknapt !

IEmand ervaring met een dongel ?

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    geen dongel ervaringen hier. ;)

ja, dan lees/hoor ik dat kinderen van J zijn keeftijd het niet "expres doen", maar jun gevoelens slecht kunnen uiten/verwoorden. Maar hij doet of zegt echt dingen expres hoor. Het doet me soms pijn. Hij is zo lief en gezellig en slim,en dan opeens draait ie om als een blad aan de boom.

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda ze zitten onder zijn arm/ oksel. Wist niet dat ze zooo besmettelijk zijn, kan ik ze dan niet beter afplakken? Pooh weet jij dat?

Mvj succes met pakken en geniet van je vakantie! Dongel heb ik nooit gehad maar weet dat mijn vader zich kapot geschrokken is toen hij de rekening kreeg, geloof van Turkije toen.

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

hee meiden,

ff weer een berichtje van mijn kant. Gelukkig gaat het met de jongens weer goed, niet meer ziek. Nog wat hoesterig, maar niet zo erg meer. Pffff werd tijd hoor....

MvJ, superrrrrr fijne vakantie toegewenst!!

Lot, hihihi die foto van I. op je fb, geweldig!

Cira, wauw wat heerlijk dat Jaimy nu ook begint te groeien! wat een geruststelling voor jullie!

taliaa, hier ook brok in mijn keel eerste keer dat kai ook naar het kdv ging.... pffff vreselijk. Zie er nu al tegen op ons meisje straks te moeten brengen (duurt gelukkig nog heeeeeeel lang!). Dus snap het echt dat je het er moeilijk mee had hoor, psz is natuurlijk ook voor 'grote kindjes' en de tijd gaat zo vreselijk snel.... jullie al wat meer bekend over evt. pleegzorg??

Vanmorgen naar de vlos geweest, alles goed (2 kilo aangekomen in 2 weken tijd hihihi, knappe ikke!!) en weer een hele lage bloeddruk. Heb dr echt last van, maar ja beter laag dan hoog. Verder ligt meisje nog in een stuit, koppie helemaal bovenin.... heb nog genoeg tijd dat ze gaat draaien hoor, moest me er helemaal niet druk om maken, maar ben dr toch wel mee bezig... wat als ze nou niet draait? wil zooooo graag weer thuis bevallen.... de tijd zal het leren.

Kai wil niet slapen zeg, pffffff kleine boef. Mama heeft een hele lange adem dus ik reageer gewoon niet... straks even lekker met ze naar buiten, tis heerlijk weer!

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Lot volgens mij is afdekken niet goed. Kunnen ze niet uitdrogen. Maar misschien heb ik het mis hoor. Als ze open gaan kunnen ze zich uitbreiden is mijn ervaring. Misschien ff googlen. Dat besmettelijke weet ik wel bijna zeker.

Makkie klinkt goed. Lekker dopjes eten dus? Idd beter als te hoog maar toch. Vandaar ook de hoofdpijn? X

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    niet afdekken lot. In laten drogen me tzinkzalf of heltiq waterwratijes kopen! :)

@makkie, een stuitbevalling is te doen hoor ,helemaal als je al 2x bevalen bent ;) Fijn dat het beter gaat met de jongens!

Hier een avondje zonder papa, die is met wat collega's naar hyves toe in Amsterdam. Lezing bijwonen. Hij doet ook aan o.a. chat programma's schrijven voor zijn werk. Hun programma heeft miljoenen leden in india en arabische landen :). Je nik zitten nu patatjes te eten op de bank met een garfield film aan. M ligt al een half uur te knorren, mn lieve meid!

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Makkie, even over de draagdoeken. Een rekbare is toch minder luchtig dan de geweven, geweven zijn van natuurlijke materialen en ja geweven dus, waardoor ze minder zweten en meer ademen.
    Een kleintje draagt wel lekker in een rekbare, knoopt voor een beginner wat makkelijker en is lekker zacht.
    Echter als je 1 doek wilt kopen zou ik echt een geweven kopen. Heb je gewoon langer plezier van. Als je kindje groter is heb je er meer steun van, je kunt op verschillende manieren knopen én je kunt op je rug knopen.
    Je zou ook voor een ssc kunnen gaan. Dit zijn draagzakken die je kindje helemaal in de goede houding houden en optimaal ondersteunen. Dus geen babybjorn of zoiets, maar bvb de beco of de ergocarrier.
    Een andere optie is een ringsling. Ideaal, zeker in de zomer en met een klein kindje, het is minder stof, makkelijker ( niet knopen) em sneller aan en uit.
    Ik heb alle opties in mijn bezit, dus als je iets wilt lenenuitproberen? Dan hoor ik het tzt wel!!

15 maart infoavond pleegzorg, dus tot dan niks nieuws;)

Oei, waterwratjes, lastig zeg:(

Pooh, jouw man is ook zo'n computermannetje he? Snap jij ook de ballen van die verhalen? Haha...

Liefss, taliaa

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Waterwratjes zijn het meest besmettelijk als ze open zijn idd.
    Maar als de kids bijv in het zelfde bad zitten is het ook besmettelij, en als je bijv dezelfde handdoek gebruikt.
    Jelmer heeft ze ook gehad.
    Niks aan doe gaat vanzelf weg, tenzij ze gaan ontsteken.

Zo wij zijn helemaal ingepakt.
    Ik heb een dongel kunnen scoren ....ik kijk even of ik daar contact kan maken.
    Dan zien jullie mij wel voorbij komen ...en anders tot volgende week !

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, thanx voor je uitgebreide uitleg, super!! Welke zou jij me in eerste instantie aanraden?

Mvj, veel plezier!!

Deel Deze Pagina