Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    veel plezier mvj!!! :)

@taliaa, ja hij is software ingenieur. Ik zeg vaak maar ja ja oh oh, want het lijkt wel russisch voor mij, al legt hij het in "jip en janneke taal uit" (zegt hij zelf )

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Makkie, als je knopen niet 'eng' vindt zou ik zeker voor een geweven doek gaan! Liefst tweedehands, want die zijn vaak al wat zachter:)
    Wil je iets waar je man ook makkelijk mee kan dragen, dan zou ik voor een ssc gaan.
    Hier was de volgorde:
    Rekbare( lekker, maar zwaarder dragen) toen een geweven, hier kan ik nog steeds met gemak mee dragen. Gebruikt van inimipiep elize tot nu. Met een maand of 8/9 ging ik op mijn rug dragen.
    Met 8 maand kocht ik de ringsling, voor kleine stukjes. Bvb als we ergens met de fiets waren. Papa heeft hem ook veel gebruikt.
    Nadeel van de ringsling is dat je asymetrisch draagt.
    Met 11 maand kwam de boba. Omdat papa niet wilt knopen. Maar eigenlijk heb ik altijd de boba op mijn rug, zo gezellig.

Ehm, mijn aanrader: een geweven doek. Mijn waarschuwing: een dure hobby:):)

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @pooh. Ja, idd:) gewoon knikken en lachen:):)

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, dank je meid, duidelijk zo! ik ga maar eens op zoek naar een 2ehands geweven dan.... en papa maakt het niet zoveel uit, gaat eerst om mij. Ik ben 3 a 5 weken na de bevalling een aantal weken hele dagen alleen (papa werkt van smorgens tot savonds laat ivm zomeruitzendigen....) dus dan wil ik het praktisch voor mezelf. Handen vrij maar lekker de beeb bij me. Ik heb bij Seth en Kai nooit zoiets gebruikt, wat me nu dus wel erg handig lijkt. Dus je draagt E. nog steeds zo mee? Wat heerlijk knus zeg!!

Pooh, hahaha ja joh schat, leuk hoor, eeeuuuh.... hier ook vaak tv jargon/uitspraken/termen van WHATTTT????? Hihihihi!

Fijn weekend meiden!

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

ps, ik twijfel zelf erg of de kleine meid wel in stuit ligt... zulke harde bewegingen boven in... kunnen dus de handjes zijn, maar lijken me eerder voetjes/hakjes?? nou ja, de vlos is de expert, dus het zal wel.... hoop wel dat ze draait hoor.....

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie zou me echt nog geen zorgen maken hoor. Zeer heeft nog zolang de tijd om te draaien. Ons buurjongetje lag met 36 weken nog im stoot en na week wad hij ineens zelf gedraaid! Heeft ze toen wel heel erg gevoeld! Dus jam allemaal nog goed komen!

Pooh voeden jullie je kids nu tweetalig.op? Vroeg ik me zo af;)

Linda leuke foto van timo!! op fc. Kleine boeven zijn het dan hé!

Mvj veel plezier!

Ochtend misselijkheid.is hier weer zo erg!!! Makkie heb jij er nog last van?

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Makkie hier ervaring met stuitertjes. Die kunnen echt hard aankomen bovenin en de handjes kunnen hierlijk porren:). Geen ervaring met voeten tegen mijn ribben, maar een hoofd omhoog of een paar armpjes kunnen hard aankomen.

Meiden verder wel gelezen maar niet onthouden ga nu gauw een boterhammetje smeren voor de mannen en dan hopenlijk straks een wasmachine scoren voor niet al te veel geld.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    makkie, J la gook in stuit en dat voelde de vk en de gyn niet eens. Ik kreeg niet van die harde trappen als ik van M kreeg, dat verschil voelde ik nu wel. Maar J bewoog genoeg om het te laten lijken alsof hij goed lag ;)

@debjes, jep. S praat altijd zweeds tegen de kids. J verstaat hem goed, maar antwoordt altijd in het nederlands. We merk ik dat als we een boekje lezen dat hij dan het verschil zegt. Papa zegt mjolk, mama zegt melk. etc!
    Hij verstond mn schoonmoeder ook goed, maar ook tegen haar sprak hij nederlands. Van de zomer gaan we er naar toe, ben benieuwd hoe hij dan doet tegen zijn neefje en nichtje, die verstaan echt geen nederlands!

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Gaaf pooh, tweetalig! ( en altijd handig bij de ikea;)) nee zonder gein, ik denk dat het heel goed is voor kids om twee talig op te voeden!

Makkie, het is echt heeeel handig!!
    En knus
    En gezelig
    En goed voor reflux, onrustige kindjes. Heupjes, prikkelverwerking, mamahonger.

Als het echtecht vooral gaat om in de eerste weken dan zou ik voor een rekbare doek gaan. Het voordeel daarvan is dat je kindje erin en eruit kan doen, zonder knoop los te halen.
    Alleen als het warm Is zweet t behoorlijk. Maar als het echt warm is (+25/30) is een geweven ook te warm.

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zo, wij hebben een druk dagje gehad. Boodschappen doen, S naar de kapper. Ik met de kids naar de hema, van haren en kruitvat. J heeft nieuwe schoenen gehad, zelf uitgekozen en wilde ze gelijk aan houden ;) Toen voor papa broeken en shirts gekocht bij WE. Ik had vanochtend zijn kast uitgemest. Hij kan niets weggooien en loopt er soms armetierig bij, als ik er niet o plet! Verwassen, geen vorm, verkeerde kleur etc etc. Zelf ook wat shirts gekocht en tadaaaa de familie kan er weer mee door ;)

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh gaaf hoor tweetalig! Is toch voordeel vind ik.

Hier vandaag nieuwe commode/ladenkast gekocht bij de ikea. Wij zetten de commode nu in de badkamer, scheelt ruimte in de jongens hun kamer. En moet zeggen ben er erg trots op;) foto staat op facebook.

Ga nu slapen hoogste tijd!!

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Leuk debjes, handige plek idd!

Pooh, super mama, overal heen racen met twee kids!

Hier goede nacht, jongens waren rustig vergeleken de afgelopen nachten. Straks verjaardag van ons neefje, 8 jaar alweer!

Fijne zondag meiden!

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijne zondag. wij zijn thuis,wasje draaien, strijken, tv kijken kleren opruimen van J etc etc

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    meiden niet veel tijd dus alleen ff zwaai

over draagdoeken, ik had het ook met het idee mijn handen dan vrij te hebben maar het werkte bij mij niet, dus bijna niet gebrukt helaas

15. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @all sorry sorry dat ik even niet gereageerd heb, maar ik was gewoon uitgeput moe en ik moest al voor halve dagen werken en kwam dan doodmoe thuis en moest dan even slapen en daarna moest ik Thijs nog even ophalen. Ook was ik er heel somber onder. Waarschijnlijk is mijn schildklier even helemaal van de wap af. Over twee weken heb ik daar een afspraak voor. Ik heb morgen een afspraak bij de bedrijfsarts om even te bespreken dat ik het nog niet red om vanaf morgen al weer fulltime te werken. Maar ja ik ga morgen niet werken omdat Thijs harstikke ziek is. Die heeft stevig de griep te pakken met 40 graden koorts. ik ben de hele nacht in de weer geweest en vandaag wilde hij alleen maar bij me zitten. Dus morgen wordt het geen werken voor mij. Manlief kan helaas niet thuis blijven omdat hij cursus heeft. Ik moet nu maar zien of ik voldoende vakantiedagen overheb aan het einde van mn contract. Deze loopt eind augustus af en wordt niet verlengt. Dus ik ben druk aan het solliciteren. Hopelijk dat de bedrijfsarts morgen wil bellen omdat langskomen effe niet lukt. Het afvallen lukt gelukkig wel goed. Ik ben al 20kg kwijt in 2 maanden, dus dat is netjes.
    Ik zal proberen jullie weer even netjes bij te houden.

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hele hele mega dikke knuffel sas!!

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    knuf sas, pittig hoor! ze zeggen dat er een griep golf hier begint deze week .Ik hoop er hier voor bespaart te blijven. Wat een gedoe met dat solliciteren, bah moet er effe niet aan denken! Hopelijk wordt het weer snel mooi weer en komen er goede dingen dit jaar!

18. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    nou de baas was niet echt blij met me dat ik me vrij melde. Maar ja dat is pech hebben. Ik belde het kdv en daar waren veel meer kindjes ziek. Maar gelukkig is hij nu al iets levendiger dan gisteren. Hopelijk is hij morgen zo ver opgeknapt dat hij in iedergeval naar de oppas kan.

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas sterke.

Hier verloskundige gweest. Alles was goed met de kleine man! Sinds gisteravond is hij ook actiever in mijn buik! lag er zelfs van wakker;)

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijn debjes, goed gevoel he?! Hoeveel ben je nu aangekomen?

@sas, ja er heerst een griepgolf, dan kunnen ze wat verwachtten toch?

@all, J loopt vandaag zonder luier. We zijn thuis, dus ik denk, we proberen het maar eens. Ik zet hem elk uur op de wc. Net plaste hij in zijn broek, maar riep poep!! en rende naar de wc, die drol lag gelukkig niet in zijn broek!

Deel Deze Pagina