btw, J heeft zijn luier weer aan hoor. 2x zijn broek nat gepiest en 1 poep op de wc gedaan (gelukkig) en nu is mama het even zat
Pooh haag ook zo fase met jess dat ik er klaar mee was . Ja overgeven blijft wel vooral in de avond. Maar goed het is all stukken minder
Sas een hele dikke knuffel!! Pooh heerlijk het gezin weer in het nieuw. Makkie fijn dat het weer beter gaat met de jongens. Debjes heerlijk he wakker liggen van je buikbaby. Zoo voor het eerst sinds tijden weer gewerkt op maandag. Was even wennen vanmorgen maar een rustigere start van de avond werpt gelijk zijn vruchten af. De heren lagen om 7.30 al vertrokken op bed. Afgelopen weekend ook een nieuwe wasmachine gekocht. Mennnn wat zijn die duur. Maar ja mijn hele bad ligt inmiddels vol was en de kasten beginnen leeg te raken dus een woensdag na plaatsing kan die gelijk goed aan de bak.
toch heel knap van jens hoor! sas hele dikke knuf, echt even zwaar nu dus, maar wow 20 kilo halelujah, daar moet je lichaam ook gewoon van aclimatiseren lijkt mij (taliaa schrijf je dat zo ) en sch**t aan je baas die stuurt je toch al de laan uit, sterkte met solliciteren en dta in de tijd, ik duim! debjes mooie buik zag ik!
@debjes en makkie, ben net terug van een cursus over zwangerschap en baby vitamines. Vitamine b6 blijkt erg goed te helpen tegen zwangerschaps misselijkheid Tip!!
Sas je baas kon me de pot op, kinderen zijn belangrijker. Ik heb gisteren via vakantieveilingen een weekend weg geboekt met Pasen, maar ik vraag me nu af of de kleine man dan al mag zwemmen?
@debjes vervelend zeg dat je nog steeds moet overgeven. Voel je je er heel slabberdewiets onder? @nijntje volgens mij mogen ze pas zwemmen nadat ze de 1e inentingen hebben gehad. @all zo vandaag weer aan het werk. Die kleine naar opa en oma gebracht, waar hij niet zo'n zin in had. Maar ja dat is pech hebben. Hij had gelukkig geen koorts meer, maar was nog wel gammel. Gisteren ook nog de bedrijfsarts gesproken en ik ga deze week 2 x 4 uur en 2x 6 uur werken en volgende week 2x4 en 2x 8 en de weer erna weer volledig aan het werk. Nu maar hopen dat ik geen griep krijg.
hee meiden, even ego... gister spannend middagje in het ziekenhuis gehad.... ik heb vanaf week 26 af en toe bloedverlies, maar wist niet waar het precies vandaan kwam en de vlos vond het nog niet nodig verder te onderzoeken omdat ik er geen buikpijn/harde buiken bij had. Het werd ook niet meer, zo af en toe... gisterochtend opnieuw helderrood verlies en ook ineens veel slijm... kreeg er ook buikpijn bij, waarschijnlijk ook van de stress/schrik. Ik weer de vlos gebeld en ze wilde nu toch wel onderzoeken, want dit hoorde niet... Ik kon meteen komen bij de gyn en ben binnenste buiten gekeerd. Er is geen duidelijke oorzaak van het bloedverlies gevonden, waarschijnlijk is de moederkoek gaan schuiven (deze lag voor de uitgang en is daar gaan schuiven, wat alleen maar goed is, zo kan ik natuurlijk bevallen) en is dat wat gevoelig en gaan bloeden. Ook de combi druk met de jongens (lichamelijk), werk en gemeenschap is gewoon wat te veel geweest. Al met al niets ergs, maar zat wel even in de stress hoor...pfffff. Het leuke was wel een echo en heb ik heerlijk ons meisje kunnen bewonderen, wat is ze gegroeid!! Moet wel opletten dat het bloedverlies niet lang meer aanhoud of weer terugkomt of erger wordt. Nu is het zo goed als over.....
Makkie jeetje schrikken zeg, gelukkig viel het mee maar hou het aub goed in de gaten hoor. Heerlijk jullie meisje weer kunnen bewonderen. Sas rustig aan denk aan jezelf andere doen het niet voor je.
jee makkie, ik schrik me naar! Doe kalm aan he, zo ver dat kan! Knuf! @wij krijgen zo bezoek van de hypotheek adviseur. Onze rente vaste periode loopt af in juni, dus ik ben heel benieuwd!
Pooh, onze loopt ook in juni af, hebben ook over een tijdje een afspraak staan. Ben ook benieuwd, hoop niet dat het veel duurder gaat worden, maar daar ziet het wel naar uit.... Gister tijdens de echo bleek trouwens ook dat ons meisje nu niet meer in stuit ligt... hopelijk blijft ze zo liggen!
pfff wat een moeilijke stof! Het ziet er wel oke uit gelukkig. En we willen een deel extra aflossen met spaargeld wat we "over hebben". Hij gaat nu een opzet voor ons maken. Dan horen we het binnen een paar dagen wat het voorstel is .
Zo... Zit nu op dag 49.. Zie onderschrift.. "overtijd" dus.. En denk echt dik 2 weken geleden mijn ei te hebben gevoeld, nu kan ik gewoon niet zwanger zijn, klustechnisch gesproken, want dat is al heeeeeeeeel lang geleden geweest.. Dus. Ehm... Ik vrees dat pco de overhand weer neemt
@taliaa balen zeg dat de pco terug is. @makkie oeioei schrikken zeg. @pooh wij hebben eind vorig jaar ons nieuwe hypotheek advies gehad en we zijn nu per maand maar eur 20 meer kwijt. dus dat valt alles mee. @all grrrr thijs is nog steeds niet lekker ineens had ie vanmiddag weer 39,5 koorts. zucht wat moet ik daar nou mee. Zelf ben ik ook mega verkouden en morgen heb ik een sollicitatiegesprek. Hopelijk raak ik niet mn stem kwijt.
Sas, beterschap voor jullie en succes morgen met je gesprek! Taliaa, grrrrr balen..... Echt geen hele hele hele kleine kans? Zaad kan wel tot 8-10 dagen overleven....ga je nog testen? Hier minimaal bloedverlies gehad, pfffff. Wel last van mn buik, harde buiken steeds en straalt wat door naar mn rug. Voel me een oud wijf hoor, haha. Verder alles goed, jongens zijn lief, gezellig en seth blijft maar vragen: mama komt baby er nou uit? Hihi lieffff!
oeh taliaa, hoe lang is lang gelede. vertel me svp dat ik niet de enige ben die "op een droogje staat" .Ik heb er de puf en de zin niet eens voor/in. Arme vent van me. @makkie, oh meid, doe echt voorzichtig hoor, ik vind het doodeng! Zo, was een druk dagje op mn werk, zucht. J en M deden het prima op het kdv. alle heeft J sinds een week of 2 kuren met eten. Niet willen eten of het in zijn mond houden en niet doorslikken. heel irritant. Boos worden helpt niet, op de gang zetten helpt niet, lievelingstoetje beloven als hij goed eet, helpt niet! Dus nu maar steeds zonder eten naar bed. Ik baal er wel van. Hi jeet verder zijn brood (4 stuks) e nfruit goed, maar het avondeten is drama. En hij at altijd zonder problemen, koppig hoor!