Poog hier eet er 1 altijd weinig met het avond eten. Je moet erg geen strijd van maken. Wij zetten haar een bord voor en als ze niet wil eten dan eet ze maar niet.
makkie ppppffff lees het net pas, doe rustig aan je moet echt nog even!!! moet je niet gewoon stoppen met werken misschien? hier bezig met de voorbereidingen voor de verjaardag, leuk, leuk, leuk als je evy vraagt hoeveel jaar wordt jij, zegt ze DRIE!!! hihi
emooooo bedenk me dat morgen laatste dagje 1 jaar is, nu echt helemaal geen babys meer, slik al zeggen ze nu steeds als ze uit bad komen en ze een grote badcape omkrijgen, mama baby, en dan willen ze als baby in je arm liggen... daar geniet ik dan maar even van...
Oooo linda, zeker emo en nieuwe mijlpaal...wat gaat het snel hè.... Ja, ik ga zeer waarschijnlijk ook stoppen met werken, voelt niet goed meer... Ben weer misselijk, bleghhh echt elke avond nog....
Pooh, lang geleden als in echtecht onmogelijk om zwanger te zijn. Erg he? Makkie, schrikken joh! Hebben ze op blaasontsteking gecontroleerd? En idd stoppen joh! Denk echt aan je kleine meisje!!
Makkie radar heer die harde buiken. Had het natuurlijk ook. Masr sinds deze week minder, ik die ook rustiger aan, ook all is dat soms moeilijk! Taliaa balen daar het dan weer zo lang weg blijft! Merken jullie trouwens iets van de enorme stijging van de kinderopvang? Niet muffer dagen gaan werken etc.? Mijn werk is echt flink aan het bezuinigingen nu de terug loop van kinderen zo erg is!
muffer dagen debjes??? Wat bedoel je? Ja, ik ga volgend jaar een dag minder werken vanwege de kosten! Op woensdag zijn er nu op het kdv zo veel minder kindjes dat 2 groepen 1 groep wordt.! @taliaa, ok ,zo lang geleden..... Hier ook al maanden geen sex. ik moet er gewoon niet aan denken, is dat niet erg? Soms denk ik, ik moet zin maken, maar hoe , geen idee
Hier toevallig gister de knoop doorgehakt, ik ga vervroeg met verlof (ziektewet, net nog met vlos overlegd, had net weer bloedverlies), de kinderen gaan van het kdv af, blijf de eerste tijd lekker thuis totdat seth naar school gaat en dan zien we wel verder....hier erge stijging van de kosten (laat staan straks 3 kindjes!)en we spelen dan net quit met mijn salaris. Van de zotte natuurlijk!! Intake kraamzorg over een uurtje. Seth is op oorlogspad, hij breekt zn hele kamer af.... Is het trouwensweer aan tussen mvs en haar lover?? (zie fb)
@makkie, als je alleen maar werkt voor het kdv kan je net zo goed stoppen .Wij zijn nu 1100 euro per maand kwijt voor 2 kinderen, 2 dagen kdv. Dan krijgen we wel een stuk terug van de belasting, maar dan nog. En als J naar school gaat volgend jaar wil ik woensdag thuis zijn. Dus ga ik 2 dagen werken ipv 3. Ik vind dat prettiger dan ook nog BSo erbij te moeten doen . Dinsdag blijft oma komen en vrijdag is dan kdv en bso dag voor de kids. De rest ben ik thuis. Dat is te overzien. Ik vind dat bloedverlies van jou wel eng hoor...
Makkie groot gelijk! Dat je thuis blijft dan. De kosten zijn absurd!!! Sinds vrees ik wel is voor mijn baan straks!. Ja zag ook dat het weer aan was met haar vriend.
ze was toch weer zwanger? ik heb haar niet meer op facebook, had toch geen contact meer! is ze weer samen met de vader van S of met die andere?
Nee ze was niet zwanger. Ze heeft toen hier test laten zien indd met een licht streepje. Maar nooit met terug gekomen om verder iets te vertellen.maar op fb lees ik er niks over. Ze heeft andere vriend. Één uit brabant
Ik denk die andere...maar of ze zwanger is??!! Debjes, ja niet normaal nee....er zijn meer mensen om ons heen die hun kindjes er af gaan halen... maar goed, wij hebben de luxe dat ik thuis kan blijven, ik neem het er maar lekker van....masr op deze manier hebben sommige ook geen keus. Kraamzorg is net weg, was leuk gesprek. Komt allemaal dichtbij zo, kriebel kriebel....!! Debjes, waar wil jij graag gaan gevallen?
Makkie ja hier zou dat echt niet kunnen thuis blijven. Ja zou wel kunnen maar kunnen we niks extras doen. maar ik heb ook geen kosten aan kinderopvang dus dat scheelt. Ik wil weer in ziekenhuis bevallen. En jij?
@makkie, het is duur he, opvang! BSO is wel een stuk goedkoper. Maar ik wil gevoelsmatig ook meer thuis zijn voor mn kids. We hebben ook de pech dat we weinig opvang mogelijkheden hebben naast mijn moeder. Als zij uitvalt, dan hebben we een probleem. En het lijkt me heerlijk om volgend jaar met M te gaan zwemmen, peutergym, en dat J ook iets kan gaan doen op woensdag middag, al is het spelen met vriendjes. ipv steeds naar de BSO te moeten gaan. En woensdag middag BSo was zoiezo voor mij geen optie. Ik zou helemaal kunnen stoppen ,maar dan moeten we wel veel laten en ik heb zoveel plezier in mn werk!
Klinkt heerlijk pooh!! Ja, hier ook rustiger aan hoor, als ik niet werk, zullen ook wat meer moeten laten. Maar zonder het kdv houden we zelfs meer over!
Makkie fijn thuis. Ja dat is niks voor mij thuis bevallen. We hebben ook een hond die gedrags problemen heeft en dan wordt dat voor haar teveel all die stress. Klinkt misschien raar zo, dat we daar rekening mee houden., masr ze is nu al eenmaal bijna acht jaar lid van het gezin. En kan veranderingen en vreemde mensen moeilijk aan. en ondanks de enorme lange bevalling van jess vind ik het ziekenhuis wel fijn! Hoop alleen dit keer week un mijn eigen ziekenhuis te bevallen, dat was met jess toen vol.
Mij lijkt thuis fijner maar ik vond het een veilig gevoel in het zkh. Hier blijft werken wel gunstiger maar ik vind het ook heerlijk dat Ivo een dag met de kinderen heeft. Ik werk dus wel drie en hij vier (4x9). Daardoor 2 dgn opvang. Anders zou het heel duur worden idd. In de toekomst komen mijn ouders naar nl en dan hopen zij ook op te kunnen passen. Maar dat duurt nog even. Maar niet werken lijkt me niks hoe stressig die maandag en dinsdag ook zijn. Makkie ze hebben dus alles hoed gecheckt in het zkh? Vind het wel verontrustend hoor. Is het oud bloed of rood? Niet dat ik je ongerust wil maken maar blijf wel alert en als je het niet vertrouwd. Direct aan de bel trekken. Niet wachten. Dat was bezorgde tante m .