Makkie heerlijk dat je de knoop hebt doorgehakt. Voor jezelf wat meer rust is goed nu. Hou jezelf in de gaten en bij iedere twijfel bellen he. Heerlijk bij je kinderen thuis blijven. Ik zou willen dat het kon. Linda whaaaaa je kindjes morgen alweer 2 jaar!!! Fijne dag!! Mvs, ik denkt dat ze weer wat heeft met haar vriend, niet de papa van Suze. Hoop dat ze gelukkig is. Of ze nou wel of niet zwanger is weet ik ook niet. Nou we hadden gisteravond weer een dramaqueen in bed, om kwart over 10 werd ze wakker en niets was goed, we halen haar niet uit haar kamertje, troosten haar en weer neergelegd helemaal verdrietig even samen in de schommelstoel dan hangt ze helemaal tegen me op omdat ze zo moe is en als ik haar terugleg begint het weer. Wat het is ik weet het niet, het duurde 1,5 uur. Deze week weer 2 morgens gewerkt, het is even wennen, ik kan niet hurken dus sta veel krom niet lekker voor rug en hoofd maar kan even niet anders. Blijf nu nog zeker 2 weken halve dagen werken en kijk dan hoe het gaat of ik helemaal kan beginnen.
Mvs was niet zwanger en volgens mij weer zwanger met haar brabantse lover Makkie, heeeeerlijk meid!! Al pleegzorg dan hier misschien ook. Spannend En op tijd bellen mbt bloedverlies! Ben je al bij gyn geweest?
linda lijkt niet werken ook niks. Maar als je geen oppas hebt en al je geld gaat naar kdv dan snap ik well dat mensen stoppen.
Goede morgen dames, de kleine man heeft zijn fles weer op dus ik ga ook weer lekker naar bed. Linda gefeliciteerd met je twee lieve (grote) kindjes maak er een mooie dag van.
Linda gefeliciteerd!! Sjongejonge, wat gaat dat toch veel te snel! Ik weet nog zoooooo goed dat ik in de sportschool een smsje kreeg dat e&t geboren waren.. En nu alweer 2...
@linda gefeliciteerd met de 2e verjaardag. @makkie fijn dat je stopt met werken. Je verder nu niet meer druk maken en als je het niet vertrouwd BELLEN en je niet het bos in laten sturen. Vertrouw je moedergevoel. @all mmm stoppen met werken omdat de kdv te duur wordt. Helaas kan dat niet bij ons. Ik hoop ook echt straks weer een baan te krijgen. Ik ga wel kijken of ik een nieuwe baan kan krijgen waar ik een beetje onder schooltijden kan werken. Maar ja we zien wel. Eerst werk zien te krijgen. Vanmiddag met Thijs naar de HA want hij blijft maar ziek. Hij ziet zo wit als een pandabeer met van die mooie wallen rond zn ogen. En hij is heel snel moe. Dus dat is niet goed.
Linda van harte met je twee kleine schatjes! Twee alweer klinkt ook ineens zo groot hé, weet dat nog met jess! Geniet van deze mooie dag!!!!
Hiep hiep hoeraaaa, Evy en Timo 2 jaarrrrrr! Van harte en fijne dag!! Sas, hoe ging je sol.gesprek? Beterschap met thijs! Hier straks ook twee verjaardagen, mijn broertje en vader. Nu even tukken, de jongens slapen. Papa gaat zo verder met ontwerpen van het kaartje.
hoi meiden. Wat heb ik een zware rot dag achter de rug. De vader va een collega heeft darmkanker en werd vandaag geopereerd. Met als doel de tumor te verwijderen... Helaas blijkt zijn hele buik vol te zitten en is hij open gemaakt en gelijk weer dicht gemaakt. Einde verhaal . We waren er de hele dag van slag van. @J en M hadden gelukkig een goede dag op het kdv. j ging zonder brullen mee naar huis (nadat ik hem lokte me een doosje smarties, fout fout fout ) grijns! Maar ik kon vandaag geen brul partijen om me heen velen. Thuis lekker shoarma gegeten, ook zonder gezeur! @linda, hebben jullie een luek dag gehad?
@makkie mn sollicitatiegesprek ging een beetje raar. En aan het einde van de maand hoor ik meer. ik zie wel. @poohbear jeetje zeg ik kan me helemaal voorstellen dat je de hele dag van slag bent geweest. Sterkte ermee. @all zo vandaag ging het eindelijk beter met Thijs, hij was koortsvrij en was volop weer aan het kletsen, spelen en grapjes maken. De huisarts heeft nog even naar zn longen geluisterd en die waren gelukkig schoon. gelijk wat oogdruppels meegekregen voor de hooikoorts die van de week begint. En nu kan meneer weer een beetje aansterken. Alleen nu is die grote weer ziek. Gaat lekker hier.
Hai meiden, Ff banner checken Was leuk vandaag, tussendoor nog wel gewerkt. Morgen komt de fam.! Thnx voor alle felicitaties!
Pooh, he gatsie wat vreselijk... brrr daar word je idd stil van... dikke knuffel! Linda, leuke test onder je banner hoor, beetje dubbel natuurlijk, maar ja, de tijd gaat nou eenmaal door.... veel plezier morgen!! Sas, hoezo ging het gesprek raar? En gelukkig dat Thijs weer aan de betere hand is! Hier net thuis, verjaardag was gezellig. Seth al die tijd gezellig wakker geweest en gespeeld, Kai viel op een gegeven moment in slaap op de bank. Naar huis gelopen en lekker op bed gelegd. Nu ga ik zelf even douchen en ook slapen, truste allemaal!
@all, ik had een echte vette dip vandaag, na gisteren. Toen heeft vriendlief vandaag ook nog een mega stommiteit uitgehaald. Ik al het maar niet hier schrijven ,maar handig was het niet wat hij deed.... Maar gelukkig ging het vanmiddag beter. J at heel goed, was vrolijk en lief. ben samen met hem naar de jumbo geweest voor de grote boodschappen. Hij was super gezellig! Net samen in bad geweest ,dat doen we elke weekend. herlijk samen spelen en gek doen. Hi jging nu mijn haar ook wassen (goed naar lamp kijken mama, komt water niet in de ogen, grijns) Zegt ie: mama heeft au benen, doen heel veel au ... Dus ik vraag wat bedoel je, wat waar is de au dan? Die haren op de benen doen heel veel au...mama moet scheeeeeren (heerlijk joch, zo lekker eerlijk)
Hey meiden ! Linda gefeliciteerd met de twins ! Pooh wat een rotnieuws bah Hoe is het verder met iedereen ? Ik heb niet alles terug gelezen. We zijn vandaag terug gekomen van de wintersport. De kids hebben enorm genoten vooral van het sleeen. Manlief heeft een bruin koppie van het skieen. Ik ben geen ski vrouw dus veel met de kindjes bezig geweest. Het autorijden viel mij persoonlijk wel tegen maar dat komt nog steeds door een stuk angst. Maar goed we hebben genoten maar zijn ook weer blij om terug te zijn. Sas hoe bevalt het je ? heb je nog veel last van de operatie en zo gehad ? Hoe gaat het eten nu ? Ik zit nog steeds te twijfelen of ik het zal doen.....wil het wel maar vind het doodeng.
Hallo! Super geslaagde dag. De kindjes vonden de aandacht soms wat veel maar konden ook genieten. Zal snel fotos op fb plaatsen. Morgen nog traktaties maken.
Mvj welkom terug!! Fijn dat jullie het naar je zijn hebben gehad. Snap best dat lange auto rit nog heftig is. linda benieuwd naar de fotos