@linda, niet alleen gaan met 2 kids hoor! dat is niet te doen en gevaarlijk ook! Wij gaan altijd met zn 4e! En het is een hele operatie, maar wel de moeite waard! Ook wij hebben een weekendje landal geboekt. In mei gaan we naar port greve. Hopelijk hebben we dan mooi weer, lekker visjes vagen in het grevelingenmeer! Ik heb er echt behoefte aan, al duurt het nog 2 maanden!
oooh heerlijk Linda en ppoh lekkere weekendjes landal in het vooruitzich ! Sas het speelt al een dik jaar in mijn hoofd om dat te doen. Maar iederee wees het af en zou te gevaarlijk zijn. Maar zelf krijg ik niet blijvend een grammetje er af. Maar heb dan ook continu de gedachte ik ben geboren met een maag waarom zou ik de helft weghalen....maar goed ben ook geboren met een gal en die is ook weg.
Even de klaag modus aan Onze meid huilde eigenlijk nooit maar nu huilt onze zoon eigenlijk best veel. En mijn man kan er dus niet tegen als hij huilt. Nu het probleem ik stond onder de douche met m komt hij na 2min al boven van ik krijg hem niet stil en ik zit er al de hele tijd mee, omzeg ja nog geen 2 min want zo lang zijn wij nog niet boven. Nu huilt hij net weer toen ik m naar bed deed, ik kom beneden gaat hij naar boven en zegt ik kan er niet meer tegen, wat denkt hij wat ik de hele dag heb. Momenteel kook ik en heb ik het gevoel dat ik alles met beide kinderen alleen moet doen. Dus ik heb ook gezegt dat ik wel een alleenstaande ouder lijk . Stel ik me nu aan of zijn alleman en zo.
Nijntje nee meestal was ik in paniek en trooste malief de kids. Ik heb het nog steeds wel met S als ze erg verdrietig is in haar bedje weet ik niet wat ik moet doen en manlief red er mee dan is ze zo stil
Zwaai zwaai terug en beterschap. Ik ben de kleren van mijn meid maar op marktplaats aan het zetten iemand nog intresse? Er staat nu maatje 86, 92 en 98 op. Vanavond zet ik er maat 74 en 80 op als dat lukt.
Nijntje 92/98 ben ik wel in geintresseerd ! Makkie beterschap meis ! Denk goed om jezelf en je buikmeisje he ! Vanmorgen weer bijgeslapen, ik was zo moe en S ging ook een tukkie doen. J lekker bij me op bed en hupsakee slapen maar. Vanmiddag zijn we even naar het tuincentrum geweest, ik wou wat nieuwe leuke dingen voor in mijn vensterbank. Zo ff eten en dan vanavond op zolder dozen uitzoeken.
S kan wel redelijk tegen huilen hoor, maar hij geeft het sneller op met troosten dan ik dat doe!\ @taliaa, waar ben je????? ik moet ook nodig wat spullen op mp gaan zetten ,weet alleen niet wanneer.... Geen tijd! Misschien eens op een rommelmarkt gaan staan. Heb wel iemand in mn omgeving die net zwanger is , maar die leek niet al te enthousiast om dingen over te nemen.
Hihi pooh. Je bent veel te veel ongerust om mij ik ben errrr Alleen last van soort van hooikoorts. Ik ben al een paar dagen strontverkouden zonder verkouden te zijn.: zwaar hoofd, moehoe, vervelend en vol gevoel in mijn holtes, kriebel in de keel en bovensteluchtwegen en gewoon een rotgevoel... Hoor ik gister dat de pollen weer vliegen, dus t zal wel hooikoorts zijn. Heb ik af en toe en is echt afhankelijk van de soort pol. En ik slaap super slecht. Maar: ik ben er wel! Donderdag pleegzorg info avond.. Brrr spannendleukenbennieuwd! Smakkerd
Nijntje ik vind het wel makkelijk van je man. Ik heb gelukkig wel man die geduldig is. Ik zou ook echt kwaad worden als hij zo zou doen. En logisch dat hij jullie zoon niet stil krijgt hij is gespannen. Fout dit echt met hem bespreken dat jij ook wel is behoefte heb aan twee handen vrij.
hier een manlief die gelukkig heel geduldig is met een huilend kind. Alleen gisteravond hadden we hem laten huilen, want het eindigde gewoon in ik dram me zin door sessie. Tja en dan zijn mama en papa blij met deuren in huis. Die dempen het geluid zo lekker. grijns. Ach uiteindelijk is ie toch lief gaan slapen. We hadden trouwens gisternacht midden in de nacht telefoon. Is mn schoonvader met spoed opgenomen met een hartinfarct. Dus we hebben het nu even wat drukker ivm de ziekenhuisbezoekjes. Gelukkig is het ziekenhuis 10min fietsen vandaan. Met de auto is het net zo lang, voordat je geparkeerd ben en alles. Dus de komende dagen ben ik wat minder hier.
Sas sterkte met je schoonvader. Hier gaat het weer beter, hij had gewoon zijn dag niet en ik was ook erg moe. Ik heb voor D een afspraak bij een osteopaat gemaakt misschien helpt dat.
Wat is het hier toch rustig. Ik heb daagje medische klusjes. Zit nu bij de allergoloog. Ze gaan zo prikken met de mogelijke allergie dus dat kan leuk worden. *prikken zitten er inmiddels in* De arts zag een provocatie niet zitten gezien mijn reactie
@sas, sterkte met je schoonvader. Schrikken zeg! Had hij al hart klachten? @taliaa, sorry, ik mistte je gewoon effe. succes met je hooikoorts/verkoudheid! @ weer een lekker dagje gewerkt. Toen J en M gehaald op het kdv. Een collega van mij liep mee meteen verjaardags kado voor J. Een popup boek over het heelal. Dat bekkie van hem, helemaal blij! Hij rende ermee naar de juf en die waren stomverbaast dat ie alles wist. Mercurius, neptunes etc. Ik heb zelf veel last van mn nek en schouders. Heb dus maar eens een afspraak gemaakt bij de huisarts. Ik wordt er gek van er steeds last van te hebben en ik blijf ibuprofen slikken!
Pooh zeker even doen! Sas sterkte! Dat is schrikken! Taliaa spannend morgen! Nijn zijn zware weken nu he. Makkie las je fb. Wat leuk zeg. Ik was ook een beetje trots. Evy en Timo hebben echt lang samenn in de tuin gespeeld. Kon echt zelf even wat doen
spannend taliaa!! wij hebben vanavond een avond overpeuter pubertijd, op het kdv. Maar omdat ik vind dat ik al zo veel van dat soort dingen regel of bijwoon, gaat S vanavond eens Ik moet maandag weer met beide kids naar het cb, dan hoor ik weer genoeg over peuters