spannend taliaa, heeeel veel plezier!! en hoe staat het nu met je ongi?? Pooh, gelijk hoor, papa mag ook wel eens mee, have fun! en succes op het cb straks! Linda, jaaaaa lief toch he, ze gaan zichzelf steeds beter vermaken en hoe je niet steeds 400% je ogen op ze te richten, ze worden dan echt groter! Ik vind het wel 'lekker' hoor, dat Seth wat zelfstandige wordt, maar vind het ook al erg snel gaan zo.... Zo, lekker de hele ochtend buiten geweest (tis hier voor echt rete warm, heerlijk!) en pannekoeken gegeten met de jongens, ze slapen nu lekker. Ik ga vanmiddag rondje Axion doen met Seth en de rest van de dag heerlijk naar buiten. Krijg trouwens straks 4 uurtjes extra kraamzorg ivm 3 kindjes onder de 4 jaar. Lekkerrrrrrr en mooi meegenomen toch! En morgenavond pretecho!! zoooooo zin in!! (het gaat trouwens goed hoor met de bloedingen, bijna niets meer gespot!!!!!!!!)
Fijn makkie heerlijk he. Succes taliaa heel benieuwd en pooh interessant zon avond hier op de fiets naar de bieb geweest. Heerlijk op terras tosti gegeten kindjes luisteren ineens alleen wat minder goed maar al met al toch genoten. We zijn wel echt aan een paar dagen vrij toe dus ik ga snel pakken.
Goed geregeld pooh, laat die mannen maar eens gaan Makkie, fijn van extra uren! en nog fijner van bloedingen! Buik ook rustig? Veel plezier vanavond! Ongi? Tja.. Zit inmiddels op dag 59 en heb ineens enorm veel vruchtbaar slijm, afgelopen rondes betekende dat echt een ei, dus heb hoop wel een lange cyclus, maar goed.. Linda, heerlijk he dat weer.. Genieten! En 2 is een vreselijke leeftijd, grijns.. 3 ook trouwens! Mvj, hoe is het gegaan gister???
@makkie, goed zeg, het is "maar"4 uur, maar alles extra is fijn! En super dat het bloeden over is! brrr , altijd eng! Wij zijn de hele dag buiten geweest .vanochtend lopend boodschapjes gehaald. Toen brood gegeten en J naar bed. En vanmiddag een tuin vol buurkids gehad. Bellen blazen, kletsen en gewoon gezellig! M was ook effe in de schaduw. Lag op haa rzitzak te graaien naar de bellen, zo lief!
Makkie fijn dat jw langer krijgt. Ik ben zelf typ die daar niet van houd. Ik wil gewoon maar vier uurtjes. Taliaa hoe was het? Alleen buiten spelen, in de tuin of galerij vind ik het best maar niet voor de deur! eergister hier in den haag iets afschuwelijk gebeurd meisje van zes ontvoerd, veerkracht en na 30 min weer uit de auto gegooid.zieke wereld!!!
Update, sorry ego Tja, gisteren.. We hebben er allebei onrustig van geslapen.. Moet zeggen dat we allebei erg enthousiast zijn over peegzorg, alleen hebben we er allebei een ander beeld bij. Nee, meer dat we allebei een andere vorm aantrekkelijk vinden. Manlief wil graag voor langdurig gaan en ik voor crisis. Maakt allemaal geen hol uit, want we gaan ons nog even bezinnen, dan inschrijven voor de stap ( start pas n het najaar) en dan kijkendenken we verder! Heerlijk hoe nuchter mijn man is: waarom zouden we na zo'n avond nog gaan voor een biologisch kindje? We willen graag een 3e of 4 e ( shock, ZIJN woorden, haha) plekje op willen vullen en er zijn kinderen die op een warm plekje zitten te wachten. Dus Moet wel ff schakelen hoor, want als dit idd allemaal doorgaat, dan gaan we dus nooit meer dokteren voor een biobeeb, dat wilde mijn man sowieso nooit meer. Dus de kans op een beebinbuik is nihil nog. Maar een kleuterinhuis, dat weer wel Moet zeggen dat die mw niet erg enthousiast was zelf, haha. Die had haar quota al gehaald denk ik, deze maand. Maar goed, er zat ook een diehard crisispleegmoeder, die kon ik wel doodknuffelen, wat een heerlijk wijf! Er is de grootste vraag naar langdurige opvang voor 8+,maar dat kunnen wij niet bieden, omdat de regel is dat de oudste de oudste moet blijven. Ze gaan wel even na of dat ook geldt voor weekendenvakantieopvang. Natuurlijk ook negatieve verhalen gehoord, maar alles bevestigde alleen maar: dit is het voor ons. Onze levensvisie, hart, liefde, alles roept: ja! Het feit dat ik 5 jaar met een hele moeilijke doelgroep heb gewerkt maakt mij wel realistisch maar in mijn ogen ook echt geschikt!! En ineens vallen de stukjes op zijn plaats, ons hart met plek, maar mijn lijf wat, heel realistisch, eigenlijk nu niet nog een zwangerschap aan kan. Ik hoop zo ontzettend dat iedereen hier mijn goede intenties begrijpt en snapt dat ik íedereen de vervulling van haar wens wens! Hoopbidwens! Maar voor ons is dit het echt nu denk ik.
Taliaa geweldig toch daar dit voor jullie is weg . Ik heb alleen maar diep respect!!! En indd en zijn 1000de kinderen die op een warm huis zitten te wachten! ik vind het echt heel gaaf dat jullie beide zo enthousiast zijn! Dat betekend alleen maar dat het voor jullie echt is weg gelegd! super!!!!!
taliaa wat verwoord je het mooi! Heel knap hoor, het is niet niets zo iets te besluiten! Ben trots op jullie! @linda, ja je had me al bedankt, Ben blij dat de kaart goed viel bij de kids! zo, de slingers en ballonnen hangen. Morgen vieren we J zijn 3e verjaardag, 3 al weer ,shock! Hij is dinsdag pas echt jarig. een vriendin heeft een maan en sterrentaart gemaakt, echt heel gaaf! We verwachtten een drukke middag, lekker chaos en gezellige mensen! En een hoop kleine kindjes, dus hopelijk is het droog, dan kunnen ze in de tuin spelen!
Net heeft iemand alle pakketten die ik op internet had staan opgehaald. Dat werkt goed dat verkopen op marktplaats. Nu heb ik weer ruimte in de kast.
Goedemorgen Ben net thuis van mijn nachtdienst. Zo lekker tukken en dan vanmiddag naar J van Pooh. Jelmer zijn vriend zijn verjaardag !
Taliaa ik geloof dat jullie een fantastisch gezin zijn waar pleegkinderen het fantastisch naar hun zin krijgen en weer helemaal gaan opbloeien. Makkie bah zeg die bloedingen gelukkig is het bijna weg. En wat heerlijk dat je straks thuis ben met de kids! Hier zou het ook niet kunnen en gelukkig heb ik mijn ouders die altijd oppassen. Linda sorry Nog gefeliciteerd met E en T!!! Pff ik heb het verder echt niet meer kunnen onthouden. Hier zijn we allen echt stront en stront verkouden. De nachten beginnen op te breken met al dat gekuch van iedereen en van mij eigen. Mijn nieuwe functie bevalt goed en de tijden zijn heerlijk. Heb echt het gevoel elke dag meer aandacht aan de kinderen te kunnen geven. Jaimy geniet er echt van dat ik elke dag nu een stukje wandel en even in de speeltuin stop of een spelletje met hem kan doen. De avonden zijn ook een stuk rustiger geworden voor ons en voor de jongens. Ruben heeft inmiddels 4 tanden en die zijn met veel rumoer gekomen.
Even ego kamer van Jesse en .... Is af!!! Nou ja af op de nieuwe vitrages en plakken aan de na fotos op mijn daarbij