Beterschap voor alle zieke kindjes. Hier was m ook al vanaf 1 uur aan het spoken en huilen. Nu zit ze lief tv te kijken. Gisteren met D naar een osteopaat geweest en nu maar hopen dat het helpt. Ik ben vanmorgen zelf even naar het zh geweest om foto's te laten maken van mijn holtes.
Nijntje, kon de osteopaat wat vinden bij D? Bij K en S zat beide spanning in het nekje en na twee behandelingen was dat over. En sliepen ze veel beter! Wat zijn de klachten bij jou ventje? Taliaa, had je verhaal echt gelezen hoor, maar niet gereageerd, maar wat super dat het zo goed voelt voor jullie, pleegzorg!! En wat zal dat kindje in een warm mooi liefdevol nest terecht komen. Petje af om dit nog te doen na je handen al vol te hebben al twee kids, zegt genoeg over hoeveel liefde jullie overhebben. Ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat verlopen en jullie wens snel in vervulling gaat komen!! Zooooo wat een weeeeertje! Echt hottiehottie hier voor ons huis pffff. Heerlijk hoor! De jongens slapen even, vanmiddag naar neefje van Gedo, kleertjes brengen die onze jongens te klein zijn. Tja, wat moet ik nou nog met jongenskleertjes? hihihi!
Bij het nekje zit veel spanning en ze kunnen iets doen aan de reflux. Makkie misschien dat ik nog kleertjes van jou over kan nemen?
Heeeeerlijk weertje makkie Jeuhhh we doen onze box niet weg wieweet wordt hij toch nog gebruikt Qua pleegzorg, wat een lieve reacties hier we zijn er zelf ook heel blij mee, het voelt zo goed. En meteen is de drang van het zwangerwillenzijn ook weg. Helemaal. Heel gek is dat! Ik kon me echt niet voorstellen dat ik nooit meer zwanger zou zijn, maar dat is nu dUs echt weg. Heerlijk gevoel.. Klinkt misschien stom, maar kan het niet anders verwoorden. Maar... Ssst... Anticonceptie blijft in de kast, dus wieweet...
Taliaa wel heerlijk dat de AC in de kast blijft en heerlijk dat jullie je zo goed voelen met pleegzorg. Een kindje (of kindjes....) vanuit pleegzorg zal vast en zeker heel gelukkig bij jullie zijn. Makkie Thx ja ach het is nu griep en dat heerst gewoon heel erg verder gaat het gelukkig heel goed met de jongens. En al geshopt voor meide kleren? Nijn beterschap met je meid! Wat een overheerlijk weer. Zo even Ruben van bed halen en naar de Ha fietsen met de jongens. Even de oren en longetjes van Ruben laten checken. Jaimy is gelukkkig weer een stuk opgeknapt en speelt nu heerlijk in de tuin. Mijn moeder is nu wel ziek dat isbest balen voro de oppas morgen maar ik heb het kunnen regelen moet alleen zelf mijn bed heel vroeg uit. Ga nu zelf vroeg naar de zaak (lees uiterlijk 7uur daar zijn) dan blijft mijn hubbie wat langer thuis, vervolgens ga ik rond een uur of negen a half tien weer terug naar huis gaat hubbie werken en komt mijn schoonpapa einde van de ochtend zodat ik weer terug naar de zaak kan. Het is even wat regelen maar de jongens kunnen lekker thuis blijven dus die merken er nis van.
morgen meiden! hier de was klaar, gestreken, alles netjes opgeruimd, kunnen we zo heeeeerlijk naar buiten toe en verder niets meer! Nijntje, ik hoop dat je dan snel verandering merkt en dat de reflux beter gaat! Taliaa, heerlijk toch dat gevoel, dat het zo goed is! ik hoop zoooooo dat als ons meisje straks op mijn borst ligt ik ook voel van, jaaaa zo is het goed, we zijn compleet! want tja, we kunnen niet door blijven gaan toch... dat broedse gevoel.... ik ga er wel vanuit dat het hierna 'klaar' voelt, voelt nu al een beetje..... Cira, soms een gepuzzel he, met oppas! Ik ga straks ipv het dagverblijf een oppas aan huis zoeken (tis maar max. 4 uurtjes per dag) Hoop dat jij en je man niet ziek worden, er heerst van alles! Zo, hier rustig dagje dus, papa is vrij en vanmiddag nog even naar de speeltuin/kinderboerderij, lekker spelen in het zonnetje en papa en mama met een kopje koffie! Ennnnnn.. alweer 30 weekjes vandaag! joehoeeeee aftellen!!!!!!
geniet van je 30 weken en de zonnige dag Makkie! Ik heb al een druk ochtendje gehad. We hadden een brief gekregen dat we op tijd een paspoort oid moeten aanvragen. Dus ik met de kids naar de fotograaf. M was geen probleem, maar J was aan het brullen. Die zat te snikken met een hand in zijn mond. Na zeker 10 minuten vroeg ik , moet mama de foto maken dan? En dat mocht. Dus ik heb zijn pasfoto gemaakt en nu heb ik ene foto van een heel sip kijkend jongetje ,hahaha! Toen naar het gemeentehuis. Moet papa eerst papieren tekenen en legitimatie meegeven voor ze de aanvraag in behandeling nemen. Dus moet ik maandag weer met 2 kids daarheen, met alle papieren en dan pas gaan ze paspoorten aanvragen. zucht. En de kinderen moeten bij de aanvraag en het ophalen mee komen ...... Nou maar hopen dat het op tijd klaar is.
Pooh jeetje wat een gedoe zeg nu moet je steeds met de kids op en neer. Wel weer goed dat ze niet zomaar een paspoort meegeven Makkie en lekker aan het genieten/genoten van de zon. Nog maar 10 weken tot je uitgerekend bent. Pff we hebben het gehaald vandaag. Ben zelfs aan mijn uren gekomen. Zat vanmorgen om 6.45 uur al op kantoor en was om 9.30 weer thuis toen man naar het werk en om 11.30 kweam mijn schoonvader en ben ik weer terug naar kantoor gegaan. 15.30 weer snel naar huis zodat mijn schoonvader weer terug naar huis kon op tijd. Ben nu behoorlijk aan mijn latijn en Ruben is aan het rebellen......... Elke keer als ik nee zeg gaat hij lachen als een gek dan lig ik dus ook dubbel.
zo, wat een heerlijke dag (na het gemeentehuis gezeur dan). Vanmiddag in de tuin gezeten. J was flink aan het bellenblaas (top hobby nummer 1 tegenwoordig). daarna ontdekte hij handjes vol kapoentjes die in een emmertje werden gestopt. GEWELDIG! Ik had de zandbak open gezet om effe te luchten en droog te wordne 9had gelekt). Maar uiteindelijk werd er toch flink in gegraven door Je en het buurmeisje. Ach, hij was te smerig om beet te pakken, maar diep pretoogjes zeiden mij genoeg,Het buitenspeel seizoen is weer begonnen, I LOVE IT! M doet het ook nog goed. Is een het "kruipen" in haar bed. Ze slaapt al vanaf 5 weken oud op haar buik en is nu "on the move". Ligt dan overdwars in bed, dus huilen....grrrr @lot, hoe is het met je knie? @nijntje, hoe is het met D? Merk je verschil door die behandeling van de osteopaat?
Linda, zoooo jullie boffen echt super met die mooie weer!! kan niet beter toch! dus het zwemmen was een succes deze keer, leuk!! Mooi park? (ken um volgens mij niet) en de rest van de week lekker thuis geweest dus? Ooooo wat een heerlijk weertje toch, ben al gekleurd zeg! (nu de benen nog hahaha). Er zit nu een wasje in de wasmachine, eerste babywasje... alles roze natuurlijk hihihi. Zo lief weer..... snel de stofjes voor in het ledikantje aan elkaar naaien, kamertje soppen en nieuwe lamp ophangen, hemeltje erbij, schilderrijtjes aan de muur en klaar is ie voor de komst voor ons meisje! Ze slaapt wel de eerste weken weer op onze kamer hoor, dat vind ik toch wel een fijn idee weer. Verder is de nesteldrang beetje aan het toeslaan, maar kan ook komen door het mooie lente weer natuurlijk. Maar goed, gewoon aan toegeven, tegenhouden lukt toch niet! Bij de vlos gister weer goedgekeurd, ze ligt gelukkig nog steeds netjes met dr bolletje naar beneden. Ik ben nu toch wel een beetje begonnen met aftellen... kan ook nog 12 weken duren natuurlijk.... fijn weekend verder meiden!!
Makkie wat voor stofjes naai je aam elkaar ben niet nieuwsgierig. Hier even snel woensdag in ziekenhuis gezeten, baby bewoog al bijna dag niet. Wat eren stress en ik ben iemand die nooit snel belt. naar ziekenhuis voor hart filmpje. En daar was het hartje. Jeetje tranen vloeide van opluchting. Echo gemaakt alles was goed kleine is waarschijnlijk gedraaid.ligt all met het hoofd naar beneden en door dat de placenta.voor ligt ik het nu niet zo goed voel. Ze konden er geen andere verklaring voor geven. Maar als ik niet gerust was mocht ik in de namiddag nog is komen. Maar de kleine bewoog echt vruchtwater was goed, dus ja wat moet jeeee nog meer. Sinds.die avond voelde ik de kleine wel met zijn benen porren en nu beweegt hij weer elke dag even. Maar het was wel even schrikken
Getsie deb. Gelukkig was alles goed! Makkie nee hele week. Gister terug. Hier ook al lekker gekleurd ja. Vandaag weer in de tuin bezig geweest. Heb een nieuwe hobby geloof ik. Vind het super leuk en relax. En die zandbak..... Wat een uitvinding!!!