Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ged debjes wat eng! Gelukkig is alles goed met ukkie! Maar het laat je wel effe flink schrikken zeg! Ik heb J en M ook wel eens uren niet gevoeld (bewust)> Toen ben ik op bed gaan liggen en gaan porren tegen de baby. Gelukkkig werden ze dan wel wakker ,maar het is wel spannend!

@linda, leuk he zandbak. Ik was gisteren bij intertoys voor een nieuwe, zo'n blauwe schelp. Die van ons lekt. :(
    Het meisje daar zei dat ik beter 7 april vroeg kan komen, dan zijn ze in de aanbieding! :)

Ben gisteren effe alleen gaan shoppen. Ik moest schoenen en slippers hebben. Nou heel nederland had dezelfde plannen, want het was heel druk in de schoenenwinkels. maar ik heb ze gevonden! :)

2. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Debjes dat is schrikken. Met m heb ik 2 keer in het ziekenhuis gezeten, en met d 1 keer. Maar iedere keer ben je blij dat je de hartslag hoort.

Gisteren naar de dierentuin geweest. M heeft de hele tijd gelopen, en ze is niet weg gelopen. Maar nu heb ik het idee dat ik over reden ben door een vrachtwagen

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh ik had van alles geprobeerd. Geschud met mijn buik, gesprongen, iets koud op mijn buik. Maar vanaf woensdag middag tot donderdag ochtend 10 uur vorige ik niks.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, oeh dat is wel lang ja. Maar misschien heeft hij juist snachts bewogen toen jij sliep?

@nijntje , leuk de dierentuin! Was D ook mee en sliep hij lekker in de wagen?

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes wat schrikken joh, goed dat je aan de bel hebt getrokken, blijven doen bij twijfel hoor.

Makkie hoe is het las op fb dat het een vervelende nacht was.

Linda heerlijk dat jullie een lekkere week hebben gehad.

Sas hoe is het met jouw?

Wij zijn gisteren met zijn 4en naar Malkeschoten geweest, de kinderen vonden het erg leuk, eerst de kinderboerderij, Tygo was helemaal gek van waterfietsen dus dat ook gedaan en toen heerlijk gespeeld in de speelweide. Was een heerlijk dagje met zijn 4en, Tygo zei vandaag weer mama was leuk he in de kleine dierentuin. Nu lekker in de tuin en vanmiddag misschien even fietsen. Heerlijk genieten met dit mooie weer.
    Ook ben ik van de week geslaagd voor kleding voor de bruiloft van onze vrienden dus alleen Isa nog en papa nog een overhemd ja en ik nog wat bijpassende accesoires.

6. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Pooh ja D was ook mee. In de dierentuin heb je de dessert en de ocean en je zag aan hem dat hij de vogels enzo wel hoorde maar hij heeft veel geslapen.

Nu is hij iedere keer te laat voor de fles, ik heb hem ne maar wakker gemaakt want normaal krijg hij elf uur de fles.

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Goedemorgen !

Debjes wat schrikken zeg! Gelukkig voel je de kleine weer goed nu !

Makkie voel je je verder ook goed ?

Pooh het is echt slipperweer inmiddels, ik kan geen schoenen meer verdragen met dit weer.

Ik ben gisteravond op stap geweest met mijn schoonzus, moet er nog ff van bijkomen geloof ik.

Fijne dag allemaal!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @nijntje, leuk hoor! Wanneer moet je weer naar het CB, denk je dat hij nu goed groeit of heeft hij nog last van die reflux? Merk je verschil na de osteopaat?

@mvj, heerlijk he. ik heb iets gekocht wat ik normaal nooit zou doen. Het zijn sandalen met een lage slee hak. Echt zo anders maar ik voel me een beetje sexy ;) Grijns!

9. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Pooh hij groeit goed hoor hij was al 61,5 cm en 5780 gram en dat was vorige week. Hij heeft nog wel heel veel last van de reflux na iedere fles huilt hij 15 tot 30 min. En dan valt hij in slaap tot de volgende fles. Ik merk nog niet zo veel van de osteopaat maar moet er begin april nog een keer heen.

10. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Wat is eigenlijk het verschrik tussen zantac en losec?

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Losec is volgens mij een medicatie wat onder de omeprazol /pantazol valt en zantac heeft andere ingredienten.
    Ik ben bijv allergisch voor losec en niet voor zantac
    Maar pooh heeft hier meer verstand van denk ik ;)

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @nijntje, losec wordt bij "ergere" maagproblemen gegeven en scheurtjes in het middenrif. zantac meer voor maagzuur te remmen. Losec krijg je tegenwoordig ook bij pijnstillers als ibuprofen,naproxen en diclofenac. Om je maag te beschermen tegen die zooi!

13. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Dank je wel.

Ik ga donderdag lunchen bij Libije's zusje in Zwolle. Ik ben nog nooit in zo'n duur restaurant geweest. Mijn zwager had dat van zijn baas gekregen, een lunche voor 2 personen, maar hij is vrijgezel en had niemand om mee te gaan zegt mijn man gisteren dat ik toch vrij ben. Hi hi een gratis lunch gaat er altijd wel in.

14. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Mijn kleine man is vandaag al weer 2 maand.

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Pppff gaat snel nijntje

16. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    hoi meiden ik lees wel mee, maar heb het even te druk om te reageren. We worden op dit moment echt helemaal geleefd en ik en s'avonds dan te moe om wat te doen. Mn schoonvader heeft vorige week woensdag een open hart operatie gehad wat gelukkig goed gegaan is, alleen nu knapt hij wel lichamelijk op, maar geestelijk blijft behoorlijk achter. Dus dat kan nog wat worden als ie van de week naar huis gaat. We rennen nu dus overal achteraan. Manlief heeft het megadruk met een zware cursus, dus kan niet altijd vrij nemen. En al die ziekenhuisbezoekjes komen er dan ook nog gezellig bij. Gelukkig van het weekend wel lekker van het mooie weer kunnen genieten. Alleen een zandbak is leuk, maar zoonlief neemt zoveel zand mee naar binnen, dus ik blijf stofzuigen in huis. pffff. Maar ja hij heeft de grootste lol. Vrijdag krijgt hij trouwens weer buisjes. O ja en met mijn afvallen gebeurd op dit moment niets, ik sta lekker stil. Maar ja dat komt waarschijnlijk door alle stress en onregelmatigheid. Het zal vanzelf wel weer goed komen.
    @debjes wil je niet zo raar (grijns) doen, met kindje niet voelen. Gewoon netjes zwanger blijven.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @sas, shit sorry, helemaal vergeten dat het niet goed ging met je schoonvader. sorry :( Jullieh ebben het echt druk zeg. Succes met alles. En dan klaag ik over "mijn drukte".. hahaha!

Ik stond net bij het gemeentehuis (poging 2), gelukkig met alle goede spullen. Dus de paspoorten zijn aangevraagd, (kassa!). Zou 5-7 dagen duren.

Vanmiddag naar de huisarts voor mn nek en schouder klachten .Zal je zien ,heb ik vandaag weinig tot geen last...zucht!

18. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @pooh geen probleem dat je het even niet meer wist. Ik vergeet ook wel eens wat. En zeker nu. Wat een geklooi he, die paspoorten. Ik stond ook voor jan joker in het gemeentehuis. Dus nu maar een afspraak op 23 apr gemaakt zodat we alle 3 kunnen bij de aanvraag. Zijn we van dat gezeur ook weer af.
    @all kreeg net een telefoontje dat het toch niet zo goed ging met mn s. vader opgezette buik en spugen. Ik hou mn hart vast, wat volgt er nog meer. Het wordt dus weer een week van geleefd worden ipv wat meer rust. O ja en ik ben ook nog druk met solliciteren en mn studie. Binnenkort weer examens. Ik heb niet het idee dat ik dit keer goed voorbereid aan de examens begin. Nou ja we zien wel. Om 15.00 uur lekker klaar met werken en dan lekker met Thijs in het zonnetje zitten.

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Sas ik kan me dat gevoel goed voorstellen.
    je bent amper voorbereid op deze manier en al zou je wel goed voorbereid dan zit je met je koppie ergens anders door deze toestanden.
    Hoop dat het snel beter gaat met je schoonvader !

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sterkte sas! :(

ik ben bij de huisarts geweest. mn gewrichten zijn oke, het zijn echt mijn spieren. Moet naar de fysio :( dacht ik al wel...
    Effe wat plantjes gekocht voor in de tuin en J gaat opeens als een speer op zijn fiets. Vorige week kreeg hij de fiets en wilde hij alleen duwen. Nu fietst hij zelf!! ;)

Deel Deze Pagina