Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie ik zag jeeee foto leuk hoor erg schattig dat roze. Maar mag je dat zo bekleden? Vanwegen wiegendood? Want mijn werd dat toen afgeraden

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes hoe voel jij je?

Makkie ziet er leuk uit, maar vroeg me hetzelfde af als Debjes?

Taliaa hoe zijn de nachten met je kleine meid? Hoe is het met werken nog het idee om te gaan stoppen?

Over werk gesproken, mijn schoonzus is met zwangerschapsverlof en werkt bij mijn vader nu doe ik een beetje haar werk zodat mijn vader niet alles op zijn schouders krijgt en het bevalt me wel. Mijn schoonzusje wil misschien minder gaan werken dusnu vroeg mijn vader of ik er dan niet bij wilde en dan de dagen samen met mijn schoonzus op te vullen zodat er bijna alle dagen iemand is. Hij gaat nu kijken hoe en wat en misschien ga ik dan wel bij hem werken en weg op de psz, wel spannend om
    de beslissing te maken ik ben daar nooit zo'n ster in en een ontzettende twijfelkont :)

3. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @lot jeetje spannend. Wel dingen contractueel vast laten leggen, stel dat het mis gaat met het bedrijf heb je in iedergeval recht op ww.
    @all even een trots mama moment delen. De voorgeschiedenis is dat mijn zoon absoluut niet op de wc wil poepen, al maanden. Hij is voor zn plas zindelijk. Gisteren haal ik hem op bij het kdv en daar heeft hij zelf aangegeven dat hij wilde poepen op de wc. En heeft dat ook gedaan en ging het in het vervolg doen. Hij heeft geen luier meer nodig, stond ie eigenwijs te vertellen en ook vanacht had ie hem niet meer nodig en dat ging ook harstikke goed.

4. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Goed zo Thijs. M wil ook niet poepen op de wc.

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot lief dat jeeee het vraagt. Misselijkheid is afentoe nog maar. Overgeven is ene keer hele week andere keer blijft het twee dagen weg.

Spannend lot wat voor bedrijf heeft je vader. Wel wat anders dan nu.

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

zoooo ook weer even tijd om te posten hier!

Debjes en Lot, tja geen idee of het mag... daar zijn de meningen over gedeeld... zolang er geen voering in zit mag het... de andere zegt mag helemaal niet... ik weet het nog niet straks. Maar mocht het niet mogen/onverantwoord zijn, dan kan ik het stofje helemaal naar beneden trekken, dus dan blijft het wel leuk en mooi aangekleed, want daar was het voor bedoeld. (ik doe deze keer geen wiegje, en dan is een ledikantje wel heeeeel groot voor een babytje, dus wilde ik deze wat aankleden. Maar veiligheid boven alles natuurlijk!!!!!!).

Lot, tjee wat leuk!! wat voor werk is het? En wat voor een bedrijf heeft je pa ook al weer?

Debjes, wel fijn zeg dat het misselijk zijn (vooral het spugen) beter is geworden! Hier gelukkig ook hoor, ik slik nog 1x de emesafene, in de avond.

Sas, pfffff heftig zo allemaal voor jullie, ik wil je veel sterkte wensen met je schoonvader, hopelijk knapt hij helemaal op!! En wat goed zeg, nu helemaal zindelijk dus!!

Hier alles zn gangetje, heerlijk aan het tutten op de babykamer, wasjes, dingetjes freubelen, ben zoooo aan het aftellen, kan niet wachten tot ze er is! (maar nog wel minimaal 6,5 week blijven zitten hoor!!) Ben het zwanger zijn niet zat, maar om dr vast te houden straks... heerlijk!!!!! Jongens gaan super, ze hebben nu zoveel aan elkaar met buitenspelen! En ze delen nu zowat elkaars kleding.... ook erg handig hahahaha!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    lekker aftellen makkie, De laatste loodjes.... :) Ben heel benieuwd naar de naam van jullie prinsesje!

@lot, wat voor bedrijf is het? En het zou misschien wel erg mooi zijn om het zo te doen! :)

@sas, he he eindelijk, lekker ding, niet willen poepen op de wc. Dat gaat hier best goed. Als ik hem er tenminste op zet. Als ik dat niet doe, poept hij in de luier!

@all, ah zo lief, kom ik net uit mn werk, vliegt ie om m n nek. Hou van jou toch? zegt ie....dat is voor het eerst dat ie dat zegt! Zo lief!!! En toen naar papa en oma en M, hou van jou!!!
    M is verkouden. Hoest een beetje en piept wat , maar het lijkt hoog te zitten en ze heeft geen koorts, eet goed en is vrolijk. We bekijken het nog maar effe! De kinderwagen is nu omgebouwd, ze paste echt niet meer goed in de bak.

@debjes, voel je de baby nog goed?

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, ooooo lief is dat.... dan smelt je helemaal he.....

9. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier even snel een brichtje. Ben eindelijk ongesteld geworden afgelopen vrijdag. donderdagavond de hele avond dubbel gelegen van de ijn en nu nog steeds veel last van mijn buik. Maar ik ben blij dat na 10 maanden ik weer eens ongi ben. Moest er eerst wel weer voor aan de gewone pil (of dat is toeval geweest). Gelukkig is iedereen verder wel weer beter dus dat scheelt weer een hoop werk.

10. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Pooh *smelt*

Makkie lekker hoor dat tutten!

Debjes jeetje dat was schrikken zeg!

Sas sterkte!!

Lot heb je het daar niet al eens eerder over gehad om bij het bedrijf van je schoonvader te gaan werken? En als je het nu leuk lijkt lekker doen!!

Nijn jeetje D alweer 2 maanden:$

Ik ga hier meneertje dada dada baba mamamamamamam maar eens uit zijn bedje halen. En hopenlijk vandaag genieten van het lekkere weer op mijn vrije dagje.

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Goedemorgen !

Cira dat is lang geleden zeg 10 Maanden !

Hier is het wat stiller maar dat komt vooral door dat de kids bijna heel de dag buiten spelen, probeer wel zoveel mogelijk mee te lezen.

Debjes hoe is het nu met de buikbaby ?
    Sas hoe is het met je schoonvader ?
    Makkie hoe is het met je buikje ?

Ik heb vanochtend het exit gesprek van Sanne gehad.
    Vanaf volgende week gaat ze naar de peutergroep bij Jelmer.
    Ik ga ff rommelen in huis en zo en dan straks werken ...bah

12. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    PFF hier net uitslag van mijn uitstrijkje gekregen. PAP 2 moet over 6 maanden weer terug voor een nieuw uitstrijkje. Ze zeggen dan zo leuk maakt u zich maar geen zorgen hoor mevrouw, maar ja met mij achtergrond geeft het me toch geen gerust gevoel.

Ik moest het even kwijt meiden kan hier wel tegen de kids aanlullen maar ja die snappen er niks van.

13. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Cira dat is niet leuk. Waarom moet je dan 6 maanden wachten?

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mmhh weet niet precies wat het inhoud maar het zou me niet lekker zitten cira

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, wat schrikken! Wat houd het precies in? Knuffel voor jou....

Mvj, tjee naar de peuter groep....ze wordt groot! Werkse straks!

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Ff ego...
    Vandaag eindelijk maar eens naar de ha geweest ivm rugklachten. Eigenlijk te zot hoe erg het nu was, ik merkte nu pas hoeveel rekening ik ermee hield( elke middag rusten, wasophangen òf strijken, stofzuigen òf dweilen, kleren op een stoel en niet op de grond wAnt dat kan ik niet oprapen, etc etc)
    En de dok heeft niet eens gekeken, op grond van mijn klachten denkt hij aan bechterew:( meteen foto's laten maken en bloed laten prikken. Maandag de voorlopige uitslag.. Knijp hem wel hoor:(:(

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    iew taliaa, bechterew? Heeft de man van.....was het nou meisje of ryanne dat niet? Volgens mij meisje haar man....sorry als ik het fout heb! ;) Ik hoop het niet voor je hoor!

@mvj, exit gesprek?? Dat ze overgaat naar de peutergroep bedoel je?

@cira, he bah, maar ik hoorde van een collega die ook pap 2 had, dat dat niets te beteken heeft (meestal) maar dat je alleen eerder terug moet komen dan die 5 jaar die er normaal voor staat omdat het "onrustige cellen zijn". Hoe dan oook, leuk is anders...

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa goed dat je gegaan bent, maar dat is wel ff schrikken of niet? Succes tot de uitslag!

Cira schrikken joh, dikke knuffel!

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ojee taliaa, hoop zo voor je dat dat het niet is! Denk aan je, door knuffel!

Hier vrijdag naar het ziekenhuis met mn papa, eiwitten van prostaat onderzoek zijn verhoogd....:(

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Jeetje meiden ik lees geen leuke berichten hier.

talia dat is niet mis, hoop voor je dat je goede berichten hoort maandag.

Makkie jeetje wat een spanning moeten jullie nu voelen, sterkte !

Ik heb morgenochtend een date met de internist.
    Weet niet wat ik er van verwachten moet.
    Denk dat ik naar huis wordt gestuurd met een voedseldagboek en turven.
    Misschien is er nog een roer wat omkan zodat ik geen diabeet ben ????????????????????
    Weet het niet.

Meiden ik heb een vraagje ...
    Ik ben al een tijdje niet aan de anti coptie in de vorm van de pil of spiraal, wij doen het absoluut veilig.
    Maar nu ben ik af en aan ongesteld.
    Vorige week was het weer ff weg en toen vrijdag ge**** en toen was ik zaterdagochtend weer ongi.
    Wel goed oud bloed en menstruatie vorm zeg maar.
    Wat moet ik er nou van denken ?
    Je hoort de laatste tijd zoveel pap 2,3 verhalen en zo ...word er wat onzeker van.
    Kan toch ook gewoon weer een pco cyclus zijn ?

Deel Deze Pagina