mvj, happy birthday! Geen idee, het zou ook pco gezeur kunnen zijn! Maar laat er eens naar kijken, is mijn idee! @makkie, oh jee, sterkte met je pa! @all, ben vandaag vrij. Ga NIETS doen. Ben moe, ongi, M is verkouden en hopelijk wordt het mooi weer om in de tuin te zitten!
Mvj kan zeker pco zijn hoor. Ik heb dat ook is gehad maar dab tijdens het slikken van mijn pil. Taliaa jeetje sterkte meid. Makkie oei dat is altijd spannend! Sterke hoop op goed nieuws. 26 weken zwanger gaat hard. Gister wezen shoppen bij de prenatal. Vandaag en morgen ook vrij, maar nu is mijn kleine man ziek. Ligt in het grote bed nu en wil er niet uit zul je altijd zien als je vrij bent. Dus rustig dagje hier.
altijd leuk!!! was zeker wel druk? Toen ik zwanger was van J stonden we een uur in de rij voor de kassa!
Viel nu mee. Maar komt omdat het vier dagen achter elkaar zijn denk ik. Ik weet met jesse was het alleen op maandag.
ooh leuk babyshoppen ! wat heb je allemaal gekocht ? Ik heb het er vanmorgen met de internist over gehad het kan zeker door de pco komen maar ook door de suikerhuishouding. Vaag dus ... maar ben wel een keer goed onderzocht en had ook het idee dat er naar mij geluisterd werd. Alles wordt na gekeken, volgende week een hartfilmpje, bloeddruk en gewicht worden goed gecontroleerd. Over 2 maanden terug tenzij ik ergens tegen aanloop en dan allen opnieuw proberen. Ik ga een nieuwe medicatie proberen en als dat niet werkt zijn er nog bepaalde injectie. Maar eerst in kaart brengen of ik zelf nog ergens insuline aanmaak. Heb er een heel goed gevoel bij !
MvJ, o meid wat fijn! vooral dat het zo goed voelt voor je omdat je je eindelijk begrepen voelt, dat is soms al even genoeg he.... nu hopen dat ze je goed kunnen verder helpen en dat je snel je balans vindt! Taliaa, hoe is het meid, denk aan je..... Hier alles zn gangetje, erg bezig met babykamertje en alles klaar te krijgen, krijg nu echt zwaar die drang. Alweer 31 weken zwanger, nog max. 11 te gaan!!!!!!!
oh mvj, wat een gedoe. Maar fijn dat je je begrepen voelt! Wat heb je nu voor medicatie erbij gekregen? En hoe hoog was je suiker? @makkie, geduld meid. Voor jet het weet heb je het mega druk Maar de laatste loodjes zijn niet altijd het leukst! Kreeg een smsje dat de paspoorten van de kids al klaar zijn (snel!!!) Heb ze maandag aangevraagd... Ze zijn tot 1500 uur open. Effe kijken of het vandaag nog gaat lukken met jut en jul er naar toe te gaan Ze liggen nu beide te slapen!
Pooh het is iets nieuws, mijn apotheek heeft het niet in huis en moet gaan bestellen, ze kenden het ook niet. Ik weet niet meer hoe het heet maar als ik het in huis heb geef ik een gil. Ja ben nog steeds tevreden gewoon ook een arts die uitlegt waarom je bepaalde dingen hebt en niet ja knikt en alleen maar schrijft.
Mvj, dat is precies hoe ik ongesteld was voor isa. Af en aan. Maaaaanden lang Fijn van goed gevoel van internist! Pooh, ja, idd de man van meisje. Die heeft het icm crohn. Thnx voor de lieve woorden meiden. Het hakt er gewoon even in. Kan nu alleen maar denken: ga ik die pijn en vermoeidheid voor altijd houden?? Aan de ene kant hoop ik dat ze iets vinden, want zo kan het niet langer. Maar aan de andere kant, geeeeen bechterew!!! Maar gewoon iets anders maar goed. Gedachten vliegen echt alle kanten op. Ik ga morgen al even bellen of er al iets van uitslag binnen is. Gistet ook even traantjes gehad hoor, ik bedoel, papa is al ziek, wat nu als mama ook ziek is? Nee, positief denken!!! Liefs
Taliaa hele hele dikke knuffel voor je, je wilt zo ook niet verder maar als het niet te verhelpen is is het erg hard he. Wat heeft je man als ik vragen mag? Vind het zo rot voor je, knuffel van ons.
@taliaa, wat heeft je man? Ik ben soms ook bang bechterew te hebben. Had er al over lopen googlen. Dinsdag voor het eerst naar de fysio, wie weet wat daar uit komt! @mvj, ik gok dat je Byetta krijgt @all, wat een kl%te dag. J was zooooooo koppig vandaag. Het is leuk dat hij goed praat nu, maar overal komt een weerwoord op. Wil niet dit, wil niet dat. Speelgoed afpakken, brutale mond! De hele dag door! Ben doodmoe (en ongesteld)..... M was vandaag een winterslaapje aan het doen. Schade inhalen van gisteren, Bij de juf is het blijkbaar zo gezellig, daar slaapt ze minder goed!
Ik weet niet echt wat bechterew is, wat van horen zeggen. Pooh een dag om snel voorbij te zijn dus, zwaar dan zulke dagen he. Hopelijk morgen een betere. Hier alles zijn gangetje een beetje druk op het moment. Mijn oma ligt in het zh al 5 weken dus dat zijn wat bezoekjes en zorgen. Ik probeer naast mijn werk mijn vader een beetje te helpen nu mijn szus verlof heeft en dan geniet ik ook volop van de kinderen, jammer dat het weer minder word ze vinden het zo heerlijk buiten. Isa komt iedere keer met haar schoentjes aanlopen en loopt dan naar de deur. Morgen mogen ze samen op de foto op de psz ben benieuwd of ze meewerken _________________
Oh leuk lot de fotoshoot ! Pooh mmhh hopelijk is J vandaag wat tammer Dat zou goed kunnen, hoop wel dat de apotheek vandaag belt want van de glicazide heb ik te veel hypo's. Zo hier waren de kindjes iets te vroeg wakker.
Pooh ik ken het dat gedrag vreselijk soms. Ze zijn ook zo bijdehand. Lot leuk fotos maken ben benieuwd. Hier is jesse weet opgeknapt. Dus nu ijn de auto naar blijdorp. Jammer van het weer! Maar jess heeft er zin in!
oh taliaa, is dat goed of slecht nieyws? @debjes, hoe was blijdorp? leu zeker, maar beetje koud? @all, de juf kwam "klagen" dat J niet zo gezellig was. Hij kan zo boos kijken en koppig doen .Het gekke is dat de andere juffies eigenlijk niet zo snel over hem klagen .Zij altijd wel .En ik klik ook niet zo met haar. Maar oke, leuk is het niet om te horen dat ie "stout was" Ikzit zelf met mn rug in de knoop. Kan niet wachten tot ik dinsdag nara e fysio mag! Stijf, pijnlijk en gewoon k.u.t
Taliaa jeetje schrikken zeg. Je schreef inderdaad wel dat je vaak last had/heb van je rug maar dit is wel zeer serieus. Bechterew ken ik niet en lysis ook niet. Hoop dat de orthopeet je vrijdag gerust kan stellen en dat het goed te behandelen is, zodat je van de zomer weer lekker van het buitenleven kan genieten. Makkie wow nog max 11 weken. Ben benieuwd naaar de naam. Lot jeetje je oma al 5 weken in het ziekenhuis dat is niet niks. Mvj hopen dat de nieuwe medicijnen snel aanslaan en je je daarmee een stuk beter gaat voelen. Debjes een leuke dag gehad in blijdorp? De uitslag heb ik even gegoogled. Pap 2 hoeft inderdaad niks te zeggen hebben, maar ja ik heb altijd zoveel geluk met dit soort dingen. Toen ze aan PCO dachten hadden ze ook niet daadwerkelijk verwacht dat ik het zo hebben. Maar ik kan niks anders doen dan nu afwachten tot het nieuwe uitstrijkje. Ik denk wel dat als het in mijn hoofd blijft zitten ik de gyn bel om te vragen of er nog iets in mijn dossier staat over onrustige cellen in de baarmoederhals. weet niet meer wat ze allemaal al eens hebben getest. Ow ja had ik al verteld dat ik blij was om ongi te zijn inmiddels neemt de blijdschap af na een week ongesteld te zijn. Weet niet wat normaal is om ongi te zijn na zo lange tijd. Normaal duurde het maar hooguit 4 dagen bij mij. Van het weekend eindelijk onze schutting plaatsen zal mijn tuin van opknappen.