Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Idd pooh!

We zaten op p.2 dus ff up ondertussen denken aan ons pco-dinnetje

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jeetje lees het nu pas en ben er ondersteboven van. Makkie vind dit zoooo erg voor je. Ik geloof zeker dat jij je red met je mannetjes en je meid maar dit is zo hard en zwaar. Dikke knuffel!!!!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Jullie zijn schatten....

Net terug uit het ziekenhuis en als klap op de vuurpijl de diagnose colitus ulcerosa gekregen....nu niet meer naar de verloskundige en thuis bevallen, nadat gynaecoloog en ziekenhuis.....kan wel janken....

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Wat?? Hoe kan dat ineens??? (mijn man heeft dat ook:( enorm heftig!) Nu medicijnen? En waarom niet thuus bevallen? Hebben ze een colonscopie gedaan?
    Och meissie toch...:(

5. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Makkie dit kon je ook niet bij gebruiken. Luister goed naar je lichaam.

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Wat is dat?

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Wat is dat idd? Ik ga googlen... Meis toch. Kan alleen maar asn jiu denken..

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, ik heb vandaag een sigmoidscopie / endoscopie gehad, duidelijke ontsteking te zien en arts denkt (weet bijna zeker ) dat dit het is. Ook een biopsie, uitslag krijg ik volgende week, om het echt zeker te weten.

Uit bloed onderzoek bleek mijn ferritin erg laag (6) en krijg morgen een infuus om dit aan te sterken.

Heb als medicijnen nu mesalazine.

Mocht na het onderzoek komen bij een gyn omdat ik na het onderzoek erg last van mn buik had, niet zo gek natuurlijk, maar ben nu dus 'medisch'.

Meisje doet het super goed, meteen echo gehad. Ze is alleen wel wat kleiner dan bij 32 weken hoort, maar niet zorgwekkend.

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Heb het even opgezocht... Jeetje zeg. Viel je daarom altijd veel af en wad je al lanfer voor onderzoek bezig?

Jeetje wat een vragen allemaal jou kant op!!!

Meis voor ons hoef je niet sterk te zijn. Wij steunen je!!! En al wil je alleen maar af en toe wat posten. Wij begrijpen alles xxx

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Heel veel rusten voor de kleine meid. Dat is het enige wat je nu zelf kan doen. Ik hoop dat het ondanks alles wel kan!

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Och liefmeisje, ik heb zoooooo met je te doen!! Wat heftig!!!:(:(
    Onderschat de collitus niet:( wil niet doemdenken voor je, maar het is echt heftig:(:(
    Hoop dat de medicatie aanslaan! Had je al lang klachten?
    En je hoeft hier idd helemaal niks. Kunnen we iets voor je doen??

Liefss

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Och liefmakkie,
    Zit het net tegen mn man te vertellen. Krijgt hij gewoon de traantjes in zn ogen en was bijna in staat om meteen iets te regelen of we iets konden doen voor je..

Ik vind het zo zo zoooo erg voor je!! En deze ziekte er nog eens bij.
    Gaat je moeder steeds met je mee? En kun je met G nog wel over praten?

En de boys,hoe doen die het?
    Denk aan je hoor!

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nee makkie, ook niet dat nog! Stress is dan zo funest voor je darmen en ontstekingen. EN dat heb je nu juist zo veel denk ik.! Alsof de wereld onder je voeten vandaan schuift!

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Dikke tranen hier, meiden, jullie zijn schatten....
    even geen energie om uitgebreid terug te reageren, sorry, doe ik snel !

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Lieverd,je mag geen sorry zeggen!!so!
    Weltrusten voor straks!

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Jeetje makkie wat onzettend K*t ....heb je er veel last van ? ( stomme vraag waarschijnlijk)
    Het eerste wat in mij opkwam was ..ook dat nog grrrrrr.
    Ik mag het misschien niet zeggen en ik weet natuurlijk ook niet alles maar heb wel zin om even een hartig woordje met de vader van je kinderen te praten.
    Is het geen koudwatervrees nu de 3e er aan komt of zo ?
    Ik zit steeds maar te malen en dan zie ik op FB je nmooie buikkie met je meisje er in en denk ik waarom ?

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Me2 mvj...

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Snap dat gevoel van jullie, maar zo zit het echt niet in elkaar. Hij gaat er net zo aan onder door als ik....hij zorgt goed voor ons, er is geen ruzie, jongens merken niets, er veranderd nog niets totdat ons meisje wat ouder is. En ondertussen hou ik hoop...

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Owh gelukkig makkie... Ik zat ook nog te denken: de afgelopen jaren heb je eigenlijk constant onder de hormonen gezeten ( zwanger worden van s, zijn, jullie lieve vlindertje, k, en nu meisje) kan dat voor hem ook niet meespelen?
    Best heftige jaren zo!
    Maar ik begrijp dat hij nog wel bij jullie blijft tot meisje er is iig? Ik leef zo met je mee, wat moet dat moeilijk zijn voor je! Je man wel bij je, maar toch niet helemaal...
    En hoop houden, dikke knuf erop!
    Misschien mosterd na de maaltijd, maar zou hij niet openstaan voor therapie? Of voor een groep pcohormonsters die eens even komen vertellen hoe fantastisch jij bent? Ik doe het hoor!!!;)
    Dikke knuffel nogmaals!! Vandaag infuus? Hoop dat het aanslaat!

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Makkie ik hoop zo dat je man bijtrekt dat hij dadelijk inziet wat voor fantastisch gezinnetje jullie met zijn 5en zijn!

Nou ik heb net geshopt voor mijn meisje ze is zo moeilijk te vermaken althans ze kan zich zelf niet vermaken.
    Alleen door stoute dingen te doen en daar had ik geen zin in hihi.
    Dus nu een interactieve puzzel gekocht.
    En nog wat kleine spulletjes, hoop dat het nu beter gaat.

Deel Deze Pagina