Ojee, wat wordt sanne alweer grooooot zeg jeetje. Is ze eigenlikk net zo'n reusje als jelmer? Hier zit isa vanochend op de psz, dus ik heb even de handen vrij elize is lekker aan t spelen. Ik ga langzaam dood aan de rugpijn gisteravond gewerkt.
Jeps Sanne is ook een reusje Van bovenmaat 92 en soms al 98/104 onderkleding zoals broeken houd ze wel klein en van schoenmaat heeft ze 24 Maar volgens mij gaan jou meiden ook hard ?
Nou elize lang zo hard niet.. dat is een klein flink meisje. ( shoenmaat 21, bovenkleding 86/92 en broeken 80/86) ik weet niet wat me overkomt, meiden zijn net zo breed.( rokjes gaan meteen door, en hoef de knoopelastiek niet te verstellen) Maar jeetje sanne echt een reusje ja! Hoe groot is j nu? En vertel, watvoor interactieve puzzel??
Deze puzzel bol.com | VTech Ontdek & Leer Stad, VTech | Speelgoed Je hebt 3 verschillende stande, ontedekken, lezen en muziek geloof ik. Als ze dan bijvoorbeeld een puzzelstukje optilt hoor je een woordje of een muziekje. Ze vind hem super ! Rokjes en broekjes gaan hier niet gelijk door hoor, tis een ramp ben van morgen nog op pad geweest maar sanne heeft een aantal broekjes waarbij je een knoop sluiting hebt en een strikje om te knopen ( weet ff niet hoe dat heet ) die zakken glad af hihi En broeken met knoop elastiek moet ik op de kortste stand zetten en ze zakken nog. Jelmer gaat niet meer zo hard blijft wat hangen in 98/104 soms 110/116 , wel grote voeten maat 28/29. Qua lengtge is Jelmer nu ongeveer 107 cm maar ik zie hem niet meer uitschieten bij leeftijdsgenootjes , tenminste niet op het kdv.
Grappig hoe die curve dan afvlakt he. Hier beide 86/92. Timo is nu wel uit de broeken 80 vind ik maar ze liggen nog wel in de kast. Evy is iets groter en heeft langere benen maar veel van 92 is echt nog veel te groot. Schoenen Evy 22 en Timo 23 best klein. Makkie hoe ging het infuus? Hier zo eindelijk eens de paastak maken.
@heb een goed gesprek me t de juf van J gehad. Zeker een kwartier even door genomen waarom ik het niet zo leuk vond dat ze vorige week zei dat J niet zo gezellig was geweest. Het was niet zo bedoeld, al was hij inderdaad lastig geweest, m me daar zo van slag over te brengen. Hij is erg leuk en lieg, maar heeft ook enorm koppige buien daar (net als thuis). Was wel fijn, dat gesprek. Ze deden het vandaag allebei erg goed! Morgen komt de taxateur ivm oversluiten hypotheek. Stom, maar alles moet schoon en opgeruimd zijn (alsof we het huis in e verkoop hebben staan, hahaha) J is nu 102 cm en 15.7 kilo, draagt maat 98-104 en heeft schoenmaat 27!
Grappig al die maten! Ik heb echt klein mannetje! Terwijl wij zelf niet klein zijn! Maar zowel papa als mama gingen pas later in de puberteit hard groeien! Jesse draagt van bovenkleding vaak 104 soms 98 nog ligt eraan! maar van broeken 98. En schoonmaat 27/28 dat is wel weer groot. En weegt 14 kilo Jesse moet trouwens naar de KNO arts volgende week vrijdag! Waarschijnlijk moeten zijn amandelen eruit
Taliaa ja denk het wel. Hij heeft nu voor derde keer in vier maanden tijd een ontsteking. En waarschijnlijk zit die ontsteking in zijn amandelen
debjes als zijn amandelen er uit moeten krijg je wel een heel ander kindje terug hoor, ze knappen er zo van op ! Linda ik denk dat de twins precies volgens de curve gaan hoor. Je moet niet maar mijn reusjes kijken ! Ben zo benieuwd naar Makkie hoe het infuus is gegaan en zo
Hey, wie heeft t nummer van makkie? Ik maak me een beetje zorgen t zal toch wel goed zijn gegaan met t infuus?? Ik snap ook wel dat ze in deze shitsituatie geen zin heeft om die halfgaren van het internet op de hoogte te brengen steeds, maar ik maak me zooooo'n zorgen om haar
ooh makkie knuff meis. Beterschap voor Seth en hopelijk heb je snel profijt van je infuus ! Meiden ik weet niet wat er gebeurt is maar het lijkt wel of mijn onderkantje ontploft is ....heb ook zoveel bloedverlies. Ben er echt een beetje zenuwlappig van
knuf makkie! @mvj, wat?????? Ben je ongi of is het wat anders? @all ,de taxateur is net weg. Half uurtje wezen kijken, meten en foto's maken. Ben benieuwd wat ons huis waard is. J liep achter hem aan te babbelen. "Hele mooie kamer, met planeten!!! "
Poo allebei ...maar nu niet meer ongi gisteravond wel na wat bedpret ...snap er niks van heb ook het gevoel dat er wat uit hangt ...heb er echt de zenuwen van bah Morgen is mijn eigen ha er weer en dan kan ik bellen
Mvj wel even naar de huisarts. Ik ben net daar therapie geweest en van hem moet ik naar de huisarts. Mijn lichaam is oververmoeid daar het slaap gebrek, en dit ondanks dat d de hele nacht doorslaapt. Ik heb zelf ook het idee dat ik aan het eind van mijn Latijn ben maar ik ga gewoon door omdat ik denk van ze vinden mij vast een zeur als ik zeg dat ik zo moe ben en een baby heb die gewoon door slaapt.