Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Pooh ja als iets ....denk misschien een verzakking maar goed wil geen ongein in mijn hoofd halen.
    Weet wel dat mijn moeder het erg jong had.
    Het is ook allemaal opgezwollen ....nou ja morgen effe langs de dok.

Nijntje naar wat voor therapie ben je geweest ?

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hoe kom je dan zo moe nijntje? Ik bedoel, ik ben ook erg moe hoor, ondanks dat M doorslaapt. De eerste weken waren gewoon hel, als het ging om de vermoeidheid. Nu ben ik "gewoon moe' van 2 kids die van 630 tot 1930 aandacht nodig hebben.

3. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Ik ga naar fysio voor mijn rug en bekken. Maar deze man kent mij al jaren omdat het chronisch is, en hij merkt aan de bewegelijkheid aan mijn rug dat ik over vermoeid ben.

4. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Poon ik heb altijd slecht geslapen, kan moeilijk in slaap komen en doorslapen ho maar. Voor de zwangerschap van m wilde de huisarts mij aan de slaaptabletten hebben maar omdat ik al in het ziekenhuis bezig was hebben we h niet gedaan. Maar ik ben al moe vanaf mijn 12e vanaf dat ik in ondiep water ben gedoken en met mijn hoofd het beton geraakt heb. Sinds dien heb ik last van mijn rug en nek en ben heel erg moe.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jee nijntje, wat heftig! heb je er verder niets aan over ghouden, ik bedoel breuk, verlamming etc?e

6. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Ik ben toen opgenomen met verlammingsverschijnselen, maar ik heb nu iedere dag pijn, soms uitval in de benen, veel hoofdpijn. Maar ik ben blij dat ik er nog ben en dat ik kan lopen, maar soms is d pijn mij iets te veel. De pijn is wel minder dan dat het was, maar mijn pijn grens is ook heel anders geworden. Ik kan nu ook meer pijn verdragen.

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Sorry ff ego, ben dus bij de orthopeed geweest:

Zo , daar was ik weer

Ik dacht: bel op de valreep nog even voor de uitslag van de genbepaling tja, ik hebde genafwijking dus wel.
    Maar: van de bechterew patienten heeft 95% dit gen en van de gezonde mensen 8%. Dus, het is niet bindend.

Afspraak bij de orthopeed: hele fijne vrouw!! Echt! Super serieus genomen, jankje!
    Foto wees niet op bechterew, jeuhhhh? Maar wel een aangeboren afwijking aan mijn ruggenwervel. Die zorgt waarschijnlijk voor alle trammelant! Afspraak nu: vandaag foto's gemaakt van de hoge rug, om te kijken of er daar ook geen bechterew activiteit is en om te kijken of er daar ook nog aangeboren afwijkingen zitten.

Over een week krijg ik foto's met radioactieve zooi, dan kunnen ze kijken of er activiteit is rondom afwijking en dus in hoeverre het de oorzaak van de pijn is.
    Waarschijnlijk wordt het wel een fysio traject, maar het zou evt met een brace of operatie kunnen. Kortom: we gaan nu vooruit!
    Mochten de behandelingen niet aanslaan, dan wordt de reumatoloog er toch bij gevraagd.

Smak

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nijntje, heftig hoor en je hebt zo te oren echt veel geluk gehad toen, I kheb zelf 2 keer men staartbeentje gebroken (11 en 14 jaar oud) e toen zei de arts ook dat ik geluk had. Had even geen gevoel in mn benen etc!>

@taliaa, knuf! ook jij maakt een heftige tijd door zeg! Spannend, onzeker en pijnlijk! Mega knuf!

@all, ben niet veel online de komende dagen, denk ik. S is nu naar eindhoven airport om n schoonzus met 2 kids op te halen. Die blijven tot zondag middag! Ik zie er mega tegen op. J en M zin al druk zat en nu komt er een 4 jarige en een 1 jarige bij! M slaapt nu bij ons op de kamer zodat zij haar kamer hebben. Wish me luck!

9. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Pooh good luck!!

Makkie dikke knuffel!!

Debjes hier was jaimy ook een heel ander persoontje en dan mogen zijn keelamandelen er niet eens uit (is te klein waardoor er een te groot risico is) Dus al resultaat met alleen de neusamandellen.

Nijn ook voor jou een dikke knuffel.

Taliaa komt goede beweging in bij de arts. Fijn dat je er een goed gevoel bij heb. Nu afwachten op de latste onderzoekn.

MVJ jeetje zeg lijkt me een eng gevoel. Ben je al bij de dokter geweest?

Hier gaat alles goe dbalen van het weer aankomend weekend. Wouden eigenlijk lekker naar de camping. Ach misschien gaan we er toch 1 nachtje slapen zijn er nu druk over aan het nadenken. Zo weer even het weer bericht bekijken.

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Hey meiden

Talia dikke knuff meis hopelijk weten ze snel meer !

Pooh ooeeffff good luck !

Ik ben vanochtend naar de ha geweest ....wat ik voelde/merkte is mijn voorwand van de baarmoeder maar dat is niet erg.
    geen verzakking dus maar het onplofte gevoel komt van een schimmeltje wat alles laat opzwellen van binnen ( ook mede erg gevoelig door de suiker)
    Dus nu een flucanazolletje en klaar.
    ben wel erg opgelucht zat er erg mee...

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gelukkig maar mvj!!!

12. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    MVJ gelukkig valt het mee.

Wij gaan zo naar de camping. Het weer is niet super maar wil toch eieren zoeken in het bos morgen.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijne dagen cira! :) het is inderdaad een beetje oud en nat. Maar wij hebben ook net eieren gezocht in de tuin!
    Het is gezellig, maar erg chaotisch hier.

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh drukte dus bij jouw im huis. Gaat het één beetje?

Cira veel plezier.

Taliaa zit jouw ook niet mee zeg. :(

Hier op kraamvisite geweest. En ben nu mijn vitrages aan het wassen vervroegde nesteldrang?? ;) morgen eieren verven en goumetten met zijn drieën.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jahet is erg druk hier, beetje chaos. Die 2 van mn schoonzus slapen zo onwijs lastig. Overdag in de wandelwagen of op schoot. (dus moeten wij stil beneden doen). En gisteravond lag de oudste (bijna 4 jaar) in de wandelwagen te slapen, in de woonkamer en de jongste lag boven te bleren .Dus die wordt gesjouwd, gewiegd, mee op de bank, toch weer aan de borst (hij is anderhalf). Toen moest om 2130 de oudste wakker gemaakt worden, mee naar boven ,beide huilen etc etc...pffffffffffff
    Vanmiddag gaan ze weer naar huis ;)

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Jeetje wst een gaos maakt die vrouw van haar leven. Als je dat zo hoort bepalen doe kinderen de hele boel. Zou gek worden.

Ik heb tot nu toe echt een,makkelijk kind met slapen betreft. Als jess is in doodsaai valt in de middag ( komt niet meer zo veel voor) gaat hij gewoon netjes om 20:00 uur naar bed. Valtdan wel wat later im slaap dan normaal maat hij maakt nooit drama. ik heb in de avond gewoon altijd mijn rust. En ik probeert als straks de baby er is het precies zo te doen!!!

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Jeetje poohh dan heb je als ouders nooit rust.Op zich zijn de kids hier heel akkelijk.
    Alleen Jelmer wil de laatste tijd heel graag sávonds op ons bed tv kijken ....en meestal zetten we de timer er op en dan gaat hij naar zijn eigen bedje maar als we dat vergeten valt hij dus zo in slaap en daar baal ik wel eens van dan ( noem het maar schamen ahum )

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    het is ook mijn manier niet nee. En het vraagt veel energie. Heelmaal omdat mn zwager niet mee is en ze alles zelf moet doen .De kids kennen ons niet( we zien elkaar 1-2xper jaar) en die willen n
    niets van ons weten als het gaat om naar bed brengen ;) Ze wil ook niet dat ze even huilen .Nu huilen M en J eigenlijk nooit met naar bed gaan en als ze het doen ,is dat ook niet zo erg!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Heftig pooh, maar nu wee rust:):)

Zo, hier gaat t allemaal rustig.

Makkie,hoe gaat t meid?? Denk veel aan je!!

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh druk weekend dus.

Taliaa hoe is het met de pijn?

Makkie ook hier word veel aan je gedacht!!!

Gister lekker gebruncht bij mijn ouders. Savonds lekker met zijn 2-en aan het steengrillen geweest thuis. Wat we vandaag gaan doen nog geen idee het is geen weer om de tuin te doen dus maar ergens heen denk ik. Isa had van de week hand- voet en mondziekte, zo zielig haar mondje zat vol aften. Het is bijna over maar ze kan nog weinig hebben. We wachten ook vol smart op de kleine van mijn broertje ze is 38,4 dus van mij mag het komen ben zo benieuwd en ervaar het zo anders dan toen we samen zwanger waren van de jongens.

Deel Deze Pagina