Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot ach daar heb jesse ook is gehad. Wad hij ook zo ziek! Spannend wanneer der baby zal komen!!! Kan niet snel genoeg gaan dan.

Hier ziek enorme keelpijn en verhoging:( net twee uur geslapen. Bah wat kan je je dan ellendig voelen zeg. Jesse had vrijdag enorme oorpijn en blijkt nu ook nog niet over klaagt toch steeds over zijn oor. Ben benieuwd vrijdag bij de kno arts

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Hey meiden

Wat is het stilletjes hier !

Debjes hoe is het nu met jesse en met jou ?

Ik heb gisteren een uitstrijkje laten maken.
    Ze kon er niet zo goed bij omdat mijn baarmoedermond achterover gekanteld is.
    Maar god het is weer achter de rug.
    Het viel alleen wel op dat het erg rood met witte stippen is binnen dus nog steeds een schimmeltje.

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    mvj bah uitstrijkje vind daar altijd een vreselijk gevoel.

Jesse heeft nog steeds oorpijn,.en klinkt nog steeds verkouden. mijn keel gehaast weer langzaam;) ben benieuwd vrijdag.

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mmh vaak als ze verkouden rommelt het oor ook door.
    Blijven sprayen zegt de ha altijd bij ons.

Ik heb net de wieg verkocht .....weer wat afgesloten

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik zit thuis. Heb sinds gisteren enorm last van mn onderrug. Pijn, stijf, alsof er iets is ingeschoten. En mn bovenrug is verkrampt. Heb gisteren wel gewerkt , maar vandaag blijf ik maar thuis. Liggen ontspant het een beetje. Morgen fysio! De kids zijn op het kdv, dus ik kan echt rust nemen. bah wat en ellende

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wat balen pooh ! Hopelijk kan de fysio wat beteken voor je !

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Bah pooh:( herken het:(:(

Mvj, waarom uitstrijkje? Vervelend he? Heb je wel goede meds voor de schimmeltjes?
    Heb je geen jeuk?

Zo... Ik zit er he-le-maal doorheen. Ben zo moe en stik van de rugpijn.
    En 4 mei pas weer meer bij de orthopeed. Bah. Heb gewoon even een baaldagje, en dan ga ik eten, en dan baal ik nog meer. Bahbahbah

Zo dat is eruit;)

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Taliaa van fb even naar hier. Slaapt e smiddags gewoon goed?

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    doe jij nou nog aan evy start to run taliaa? Ik MOET gewoon iets gaan doen aan mn conditie ,denk er over te gaan zwemmen. Morgen maar advies vragen!

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Nee pooh, ik mag niet meer hardlopen. Zwemmen ook voorlopig niet, iig geen schoolslag.

Linda, ja maf he? Ze ligt nu alweer anderhalf uur te slapen, kind is doodop natuurlijk. Monstertje;)

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Hey makkie, je hangt onderin:) zwaai

Plan voor vanavond: pmolzetpil, chamodent op de bulten van de kiezen, bed verschuiven en nachtlampje op de babyfoon aan ( en in het zicht)

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden. Allemaal dikke knuf! Debjes zet m op. Mvj respect voor jou. En pooh zit het ook niet mee he. Meiden jullie zijn super mamas en van dat eten herken ik zo taliaa! Hier druk aan de poets. Ongi komt er alweer aan, zucht, volgens mij heb ik echt pms ppppffffffff nu echt om de vijf weken. Hadden trouwens ge**** met ei viel toevallig in het weekend ;) dus zat wel te denken. Jeetje zal wel nooit meer gebeuren.

Makkie meis ik mis je!!!

Debjes zijn jullie er klaar voor? Wat staat er nog op je lijstje? Hihi. Jij sluit nu toch een soort van af voor mijn gevoel. O nee dat is niet waar mvs natuurlijk niet vergeten.

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Taliaa hebben jullie ook je ritueel qua voorlezen enzo? Verslapte bij ons soms. Nu niet meer want de kinderen geven het zelf wel aan haha. Lamp op overloop en deur op kier helpt ook hier. Die doen we later dan uit. In die periodes met timo sluipen we ook als muizen naar boven en gaan we niet kijken. Als de dood dat ie wakker wordt.

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Talia wat is jullie meisje toch aan het tobben zeg.
    Op een gegeven moment weet je het niet meer volgens mij.
    We hebben wel een wat moielijkere periode gehad met Jelmer en toen adviseerde de ha om 3 avonden lang voor het slapen gaan een pcmzetpil te geven.
    Bij ons werkte dat wel.

Tja uitstrijkje en nog iets volgens mij , ze hebben het iig goed nagekeken.
    Ook alle soa's en zo worden nagekeken niet dat ik er 1 heb volgens mij maar als ik er wel 1 heb dan weet ik precies wie er buiten de deur heeft gegeten hihi.
    De ha adviseerde nu het totaalpakket.
    Nee jeuk niet echt maar dat komt waarschijnlijk omdat het inwendig diep zit.
    Ik slik nu flucanozol echt een paardemiddel.

Linda ooeeie kan nog spannend worden dan ?

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zwaai, heir een ventje dat met 2 lampjes aan slaapt. Maakt mij niet uit, als hij maar slaapt! Ik ga ook niet kijken (hij slaapt op zolder, heeft kraak trap). Zorg dat ie er goed in ligt etc etc.

Ik heb vandaag veel geslapen en lig nu op de bank te zappen .Merk wel dat ik ook erg vermoeid was. Niet zo gek.....
    Morgen om 7.30 fysio. Ik denk zelf aan spit.

16. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Ik moet morgen bloedprikken.

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik lees nog mee hoor meiden. Dikke kus aan jullie en jullie kindjes!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    waarom bloed prikken nijntje?

@makkie, hoe ie het met jullie nu?

19. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    De vermoeidheid begint op te breken. De kleine slaapt door maar ik heb het gevoel dat in niet geslapen heb.

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier een gevalletje spit.... ben net 3 cm langer geworden bij de fysio, uitgewrongen en pijnlijk! Maar oke, het zal wel helpen. Mag even nog niet sporten .Beginnen met wandelen en fietsen. Straks auto banden wisselen en verder rustig aan doen in huis.
    Was om 4.15 al klaar wakker. En de kids slapen opeens uit tot 0730! Dat doen ze nou nooit als het weekend is :(

Deel Deze Pagina