Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

ooo meiden ik kan niet meer.... thuis wordt alle energie uit me gezogen omdat Gedo hier gewoon is... hij wil gezellig normaal gezinnetje spelen zolang we hier nog samen wonen, maar ik kan het niet... ik moet steeds naar boven omdat ik weer in tranen uitbarst. En ik kan ook geen steun verwachten, geen arm om me heen, geen knuffel.... ik word uitelkaar gereten door verdriet en onmacht.... getver, ik zit er nu echt echt echt helemaal doorheen.....

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Och makkie toch...hier tranen om jou:( wat een verdriet....kunnen we iets doen?voel me zo machteloos:(:(dikke knuffel en ik denk heelveel aan je!

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooh makkie wat rot heb het zo met je te doen dikke knuffel !

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh makkie, ik voel met je mee. Wat een vreselijke weken moet je zo nog tegemoet gaan. Dat is toch niet menselijk? Hoe doet hij er zelf over, of heeft hij een muur om zich heen. En misschien een prive vraag, maar waar slaapt hij nu? Merk je wat aan de jongens? Knuf meid! Ik word eerlijk gezegd lichterlijk agressief van zo'n vent. Je vrouw met binnenkort 3 kids achter laten. Oke, ik ken het hele verhaal natuurlijk niet, ik ken Gedo persoonlijk niet. Maar oef........

Hier een druk dagje thuis gehad, wassen ,was opvouwen, strijken ,zuigen ,dweilen, kids entertainen, effe blokje om, weer eten koken, kids naar bed etc etc. Ben versleten. Morgenmiddag naar een vriendin en donderdag nara mvj, (gaat nog door toch?)r

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Oh makkie wat heb ik toch met je te doen en wat zou ik graag je verdriet wegnemen en je wakker laten worden uit deze boze droom! Zo kan je niet verder meid, en wat vind Gedo zo? Dikke knuffel!!!

6. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Makkie toch meid ik wou dat ik dichterbij woonde en een arm om je heen kon slaan. Een hele dikke cyberknuffel!!

MVJ even afwachten dus had verwacht dat'je de uitslag wel sneller zou krijgen.

Debjes het voelt rot maar echt achteraf merk je zulke verschillen.

Hier 2 over actieve kids. ruben trekt zich echt overal aan op en krijgt zelfs de kaart uit de digitale ontvanger van de tv. Heerlijk dat hij nu staat en stapt langs de bank en tafel maar soms......
    Moet nog even doorbijten denk ik en dan kan hij gewoon wandelen en zit hij hopenlijk ook aan minder dingen waar hij niet aan mag komen.

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @Cira ja dat was het eerste wat sanne ook deed, die kaart uit het kastje trekken.
    Ik wacht de uitslagen gewoon rustig af.

@pooh ja tuurlijk gaat het door.

Ben gisteravond ziek geworden, in de zin van hele erg buikkrampen, hoop dat het snel over is.
    Ook van het weekend weer ongi en nu heel veel kan het bijna niet bijbenen.
    Maar goed deze 2 buikklachten hebben verder niks met elkaar te maken hoor hihi

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    lot, ik denk dat we je mogen feliciteren met een klein nieuw nichtje? Ik zag iets op facebook namelijk :)

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot van harte!!!!

Hier net naar de vk gweest. Alles was goed. Buik groeit netjes. Baby is niet heel groot heeft nog veel ruimte maart ligt wel al met hoofd naar beneden net als vier weken terug toen ik één echo had. Waarschijnlijk is dit zijn favoriet houding en nooit hij netjes zo liggen nu;)

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Even vraagje voor de mamas met kindjes beetje even oud als jess spelen jullie kinderen ook zo slecht alleen. Jesse is echt vreselijk met spelen. 100 duizend.dingen maar hij speelt met niks. Hangt bwetje bij mij of loopt wat rund. En wil liefst hele dag op zijn fototoestel muziek luisteren

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Debjes Jelmer heeft dat niet die kan heel goed alleen spelen.
    Die gaat vaa languit op de grond liggen met zijn speelgoedjes en dan hoor je verhaaltjes die gebeurt zijn of dingen die hij gezien heeft op tv terug komen in zijn spelen.

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Debjes super dat alles weer goed is met jou en de beeb !

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijn debjes, ukkie doet het goed :) J speelt heel goed zelf en ook best lang. De juf op het kdv zei het ook. Hij speelt prima samen maar kan ook goed alleen spelen! Ik was best trots vanmiddag. Ik was bij een vriendin met een zoontje van bijna 3 die veel moeite heeft met samen spelen delen, op het kdv, psz etc. Gilde om alles wat J pakte. J bleef best kalm en zei, je mag niet gillen, je mag niet slaan. En gaf ook speelgoed terug. :)

mvj ,mail me je adres nog effe voor donderdag ;)

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Pooh dan is J vast goed opegwarmd voor donderdag
    PPPfff het is hier heel de dag al moet tussen de 2 kids ....S mag van J nergens mee spelen

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh jess speelt bij opa en oma en op school uren! En kan ook goed samen spelen. alleen als ik erbij ben wil hij niet samen spelen, gemeen doen. Meer mij uitproberen denk ik. Maar thuis is het drama met spelen.

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    makkie huil met je mee... wat een ontzettend boze droom maar dan in het echt.... oh meis, wilde dat ik het even van je weg kon nemen

want voordat de kleine meid er komt... hoe 'mooi' het ook klinkt om voor de kinderen mooi weer te spelen als het niet werkt... dat moet je aan G zeggen hoor, jij zou het ook wel willen maar dit kan jij niet opbrengen zo! het kan zo ook nooit al is het maar voor even, bezinken, omdat je er steeds me geconfronteerd wordt als je hem ziet. Erover praten? S avonds? Kan dat aangezien jullie niet echt ruzie hebben?

17. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    O makkie meid, ik leef echt met je mee. Is het niet beter voor jou en de kinderen dat jullie toch uit elkaar gaan, want dit voelen ze toch ook. Denk ook goed aan gezelf.

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie zou weet indd ook punt achter zetten. Zo kan je niet verder. En of je nu uit elkaar gaat of als de baby er is. Het blijft toch zelfde. Denk zelf dat het beter is ervoor. Kunnen de jongens nog wennen met name seth. Anders is er straks en nieuwe baby en papagaat weg lijkt me nog heftiger voor hem. En indd wat linda zegt kan je niey met hem praten erover. Zijn liefde kan toch niet ineens helemaal weg zijn?

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

was het maar zo 'simpel' allemaal.... ik kan nergens heen, tenminste, naar een vriendin of ouders kan wel, maar ik wil echt niet een dag/moment van de jongens missen! En hier heb ik alles, de babykamer, jongensspullen.... ik kan nu niet op een klein kamertje gaan wonen!

En Gedo die vertikt het om te gaan.... hij kan naar zijn ouders voor de nachten... maar nee, hij wil ook niets van de jongens missen. En duuuuuuuuhhh wat dacht je van straks dan?? Maar hij steekt wat dat betreft zijn kop een kilometer in het zand.

Ben er nu ook achter dat dit van alles (twijfels, wat wil ik met mijn relatie/leven/werk??) al een hele tijd speelt, vanaf Kai zijn geboorte al! En dat hij een vrouwelijke collega in vertrouwen heeft genomen en zijn verhaal heeft kunnen doen, maaaaanden lang... ook zij zat in een crissis thuis met dr vriend wat nu uit is. En wat een cliche.... tuuuuuurlijk was er een zwakte moment en hebben zich laten gaan/vergist... dikke vinger, ik geloof daar niet in.... je bent er zelf met de 100% volle verstand bij! Je hebt GVD een gezin en een zwangere vrouw thuis zitten!! Dus dit maakt me echt razend, verdrietig en zooooooo boos!!

Volgende week woe komt er een mediator bij ons thuis, eindelijk stappen ondernemen. Heb vanmiddag ook afspraak bij de woningstichting.

Maar nu naar de vlos, laatste keer (afscheid....) en vanmiddag intake in het ziekenhuis mbt de bevalling!

20. Fleurrebel

Fleurrebel Niet meer actief

Ook al ben ik niet actief nog hier bij jullie in het PCO clubje, maar van wat ik mee lees wil ik toch even reageren.

Makkie ik hoop zo dat jullie eruit komen , met of zonder elkaar. Zoals het nu gaat is niet goed voor jouw en je meisje in je buik.
    Wat een oetlul om zo zijn kop in het zand te steken. Juist nu heb je tijd nodig voor hezelf en de jongens, laat hem maar uit logeren gaan.

Veel sterkte met alles!

Deel Deze Pagina