Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Hier is het ook rustig.
    Manlief is naar iets van zijn werk en ik ben met de kids thuis.
    Ik heb wel lekker gegeten bij mijn schoonouders dus dat scheelt.

2. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Ik had vanmorgen toch weer iets. Ik poets altijd elektrisch en dacht heb ik nu roze tandpasta gebruikt? Toen deed ik mijn mond open en liep er zo een straal bloed uit mijn mond. Ik denk dat het met een b12 tekort te maken heeft. Ik moet morgen naar de huisarts en neem de lijst met symptomen mee van stichting b12 tekort.

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Haai! Kus makkie vanuit hier!!!

Hier weer mega endopijn. Pooh nu 2x 1 naproxen. Maar is na een iur of 7 iitgewerkt. Voor de volgende keer dokter maar bellen. Apotheek dacht dat drie keer 1 ook mocht maar moest ovetleggen is nml. 500 dosis. Vraahje aan jou is ficlofenac iets anders of vergelijkbaar?

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Sorry dat ging niet helemaal goed via de phone......

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Diclefenac is niet hetzelfde als naproxen. En de rest weet ik niet, haha:)

Knuffel op endopijn:(:( ben je ongesteld? Of is dit tussendoor? Wat ontzettend klote zeg:(:( is er verder niks aan te doen? Kunnen ze geen verklevingen weghalen ofzo?? ( domme vragen vast, sorry)

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    nou het is een beetje een keuze, of aan de hormonen die alles platleggen zeg maar zodat ik geen cyclus heb en ik dus geen bms aanmaak of aan de pijnstillers tijdens de menstruatie. En aangezien ik ineens om de 5-6 weken ongi ben (vroeger droomde ik ervan...) heb ik dus nu best vaak klachten (lees helse pijn).

de laatste keer in december bij de gyn zag alles er heel mooi uit, geen cystes en alle kweken waren goed en de bloedwaarden van de ontstekingen waren ook acceptabel.

weghalen zou echt weer een kijkoperatie betekenen en de laatste keer konden ze bij mij niks weghalen omdat er overal een flinterdun laagje overheen zat zeg maar, wegbranden zou dan schade veroorzaakt hebben.

afhankelijk van je klachten en uiteraard in overleg kiezen ze dus de behandelmethode

mocht dit nou echt te erg blijven moet ik maar weer naar de gyn, maar ik hou graag mijn eigen cyclus omdat ik me verder zoveel beter voel als alle jaren hiervoor. drie/vier dagen per 5/6 weken pijnstillers slikken vind ik wel acceptabel dan maar de dosering is dus even zoeken.

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Och linda. Zo heftig:(
    Mijn nicht heeft het ook, misschien wel eens gezegd, en van haar weet ik ook hoe pijn t doet...

En niks te doen dus eigenlijk. Zo shit zeg. Ik hoop dat je wel een goede pijmcocktail kunt vinden!!!! :(

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Naproxen geven wij op tijden als 09.00 , 15.00 en 21.00 dus 3 maal daags.
    Je kan evt volgens mij om 21.00 er nog een pcm bij nemen.
    Tenminste ik weet uit mijn hoofd dit soort recepten maar dit is wat ik weet
    Diclofenac en naproxen zijn allebeide onstekingsremmende pijnstillers alleen is naproxen is iets sterker als een diclo.
    Naproxen word ook bij bechterew voorgeschreven en zo maar ook bij abonormale menstruaties.

Maar pooh weet hier denk ik veel meer van.

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooh pardon ik zie in eens een 500mg dosering staan in je verhaal, pittig meis pas dan maar op

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Dat wordt dus een bezoekje ha...

Weet je wat grappig is. Ik heb ergens niet eens door dat het zoveel pijn is. Je bent eraan gewend. Komt ook omdat je zoiets ook altijd voor jezelf houdt. Je gaat niet op je werk zeggen. Ik heb weer zon ongipijn..

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Mvj thnx missch is er nog wat mogelijk

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    linda, effe snel, moet zo werken. 3x daags 500 mg zou ik alleen op advies doen, niet zelf. Levensgevaarlijk! En altijd in combi meteen maagbeschermer als bijvoorbeeld omeprazol. ANders beland je zo in het ziekenhuis met maag bloedingen. Diclofenac is net zo iets , a=ook tuig voor je maag ;)Knuf!!!
    als je er niet uit komt, bel of sms me maar :)

gisteravond van 2000 uur tot 2300 uur de hypotheek adviseur gehad hier (voor de 3e keer) nu om alles te tekenen en documenten te overleggen..pfff wat een werk.

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Oh pooh dat zijn pittige afspraken !

Linda ben benieuwd wat de ha zegt.

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    linda jeetje lijkt me pook zwaar als je je zo moet voelen met twee kleintjes.
    Pooh sterkte!!!

Makkie hoe is het.

Hier de kinderkamer officieel af!! Ben zo blij en trots op het resultaat. En verbaasd hoeveel ruimte ze hebben straks met zijn tweeën

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Kamer

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Onze woonkamer

17. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Ik moet volgende week starten met de b12 injecties ik hoop dat het helpt.

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Mooi debjes !

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, fijn dat alles nu echt klaar is!

Nijntje, dus de ha denkt ook vit. B12 tekort? Hopelijk gaan de injecties helpen!!

Pfffff het lijkt hier niet op te houden..... mijn vader heeft vanmorgen te horen gekregen prostaatkanker te hebben :( Nu wordt snel onderzocht dmv een MRI hoe welke en hoe erg de vorm is en of er uitzaaiingen zijn..... brrrrr ben dr kapot van.... en Gedo die steeds onredelijker wordt en ik steeds meer en meer alleen maar BOOS ben op alles zo...... gelukkig zijn mn mannetjes zooo lief, die slepen me er echt doorheen.

Sta nu ingeschreven bij de woningstichting en kan nu reageren op woningen. Kan 3 weken maar ook 3 jaar duren... pfff hopen op het eerste!

Meisje in mn buik doet het gelukkig ook goed, lekker bewegelijk. Ben alleen zo bang wat dit alles (stress, verdriet) toch voor haar betekend, wat ze er van mee krijgt... :( Ze voelt toch ook dat mama nu niet happy is en veel verdrietig is......

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie het houd niet op. Wat een naar bericht erbij. Heel veel sterkte en hopelijk is het te behandelen bij je vader. Nog duidelijkheid gekregen bij de woningstichting? Hopelijk snel een huis voor jouw en je kleine mannen.

Linda jeetje zoveel pijn toch ff naar de ha of gyn misschien.

Deel Deze Pagina