Makkie ze zeggen dat het slecht is idd. Ik heb niet in het zelfde schuitje gezeten maar ik heb wel heel veel verdriet en pijn mee gemaakt vooral tijdens Sanne haar zwp en volgens mij doet ze het redelijk goed hihi . Ik begrijp wel dat je je er zorgen om maakt maar dat is dan weer een zorg er bij. Als ik jou was zou ik jezelf even richten op je vaders en de kids. IK hoop zo dat je snel een huisje hebt.Je kan idd het beste inschrijven bij een echte woningstichting want dan kan je ook op huurtoeslag rekenen straks. knuff meis !
Thanx meiden.... MvJ, ja heb ik ook gedaan en ga vanaf maandag achter een bijstandsuitkering/huursubsidie/andere toeslagen aan. Er komt een hoop op me af, dus stapje voor stapje. Heb nu al een uur om de 8 a 10 minuten harde buiken die toch ook wel pijn doen....
makkie, hoe oneerlijk kan het zijn... alsof je niet al genoeg shit hebt. Sterkte met alles en met je pa!! Krijg je geen urgentie als mama met 3 kids? En wat ga je doen met werk?
Och meis toch... Het is toch dus echt wel over. Zijn je harde buiken minder? Volgens mij krijg je wel urgentie of niet? Hebben jullie wel een samenleefcontract oid? Nouja zul je nu ook wel allemaal aan het uitzoeken zijn. Dikke knuf meis al voelt dat zo machteloos in deze situatie.
Makkie, lieve makkie.. Hoeveel kun je hebben meis... 1 ding, liefde voor je meisje is meer dan genoeg!! Zj haalt wel wat ze nodig heeft en voelt echt wel dag de liefde meer dan genoeg aanwezig is! Harde buiken al minder? Ik heb veel voorweeën gehad bij elize, misschien is dat het? Als het in rust minder wordt wel echt een teken dat je lijf signalen geeft... Al kun je er niks mee, want je moet wel. Ach lieverd. En dan je ouders die je zo graag zouden helpen en nu je vader. Ochoch, hoe kan dit allemaal tegelijk?? Heb je mensen in de buurt die mee helpen? Mee gaan regelen enzo?? Anders kom ik hoor!! Ik meen het!! Ook bij een nietwoningbouw kun je huurtoeslag krijgen, mits onder een bepaald bedrag en een eigen voordeur en sanitair. Bijstand etc is er zo iemand van maatschappelijk werk die jou kan helpen? Zo heftig.. Bahbah Ik leef met je mee!!
makkie je kan weeen krijgen van stressmeid, doe voorzichtig! en wat zegt je familie en vrienden van dit alls?
makkie kijk ook even bij antikraak organisaties. die hebben wel woningen voor 1 of 2 jaar. Dan ben je weer even geholpen. En hou je taai. En ik vind eigenlijk dat Gedo het huis moet verlaten. Je kunt geen moeder met 3 kinderen op straat zetten.
Wij hebben een rete drukke dag gehad. Om 6.00 beide kids wakker met poepluier. Om 1000 waren we al in Ikea. Nieuwe eettafel met stoelen gekocht, fles gegeven aan Me nnaar huis. We waren om 1230 thuis. M gelijk naar bed en J aan de boterhammen. Ik begon met de tafel in elkaar te zetten en S ging naar de jumbo. Toen hij thuis kwam waren de kids weer wakker en wilde J helpen met de tafel (handig, not, schattig yes) Dus de tafel staat. Eerste pakket stoel misste 2 plankjes,,,grrrr 2e en 3e stoel compleet, 4e stoel mistte een schroef...gggr Dus na het eten kids in bad en naar bed en S nog snel terug om alles goed te krijge....pfff Ik snel fotos maken voor marktplaats...en nu zit ik....haleluja! Morgen viert mijn ma haar verjaardag dus moeten we "effe" naar noordwijk. Daar ik ook bloemencorso...leuK!
ja het was zeker mooi weer. We waren er om 1200 uur en toen moest M naar bed. Die sliep tot 1445 en toen wilde J op de bank liggen "slapen". Uiteindelijk zijn we bij mn ma gebleven. Om 1700 naar huis, belde ze bij wassenaar dat ik mn handtas had laten liggen....grrr. Dus omdraaien en terug. Was er file op de A20 (ongeluk) dus bi jDelft patatjes gegeten en fles gegeven en toen via een omweg naar huis. We zijn net thuis...pfffff
Makkie jeetje meid hoe is het nu met je??? Sorry maar maak me echt zorgen om je meid. Kan er echt niemand tot G komen dat hij even tijdelijk het huis verlaat zodat jij meer rust heb? Dit is toch geen gezonde leefsituatie meer voor jullie. En je meisje zal vast en zeker ook meekrijgen dat je ontzettend veel van haar hou meid net als je jongens! Een hele dikke knuffel. Meiden heb even bijgelezen maar heb het even rete druk gehad (zoals iedereen) Jaimy is gelukkig weer boven de -2 lijn mbt zijn gewicht. Niet veel maar genoeg om weg te mogen blijven tot oktober. Hij is ook zo bang inmiddels voor het ZKH hij vroeg gewoon aan de dokter of hij nog wel naar huis mag. Ruben loopt steeds steviger langs de bank en tafel en trekt zich overal aan op. Hij s alleen nog steeds zo snot en snot verkouden dat hij sinds afgelopen vrijdag gewoon bloedneusjes heeft en de huid net onder zijn neusje ligt helemaal open zo zielig.
Cira aacchh wat sneu voor je jochie ! Ik heb vandaag de 2e uitstrijk ghad. Bij de vorige uitstrijk waren er niet genoeg cellen afgenomen. MAar het uitstrijke vandaag is ook weer mislukt. Mijn baarmoedermond ligt te ver achter over. Dus nu weer ff overleggen en afwachten. Verders is het hier gezelli !
Cira ach wat sneu ! Mvj is dat erg als hij naar achter ligt? Hoe kan dat? Of weten ze dat ook niet. Het is hier erg rustig zeg. Hier zo nat het ziekenhuis voor voor onderzoek voor jesse iemand een idee hoelang zoiets duurt? In de middag heb ik een echo!!! Morgen 30 weken gaan we echt aftellen
Nee dat weten ze niet ....het is ook niet ernstig begreep ik maar in dit soort gevallen ook niet handig. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem na de bevallingen altijd al gevoeld heb daar tijdens de bedpret en dat niet als lekker kon ervaren.
Hey meiden, idd stil hier. Allemaal verdrietig om makkie denk ik. Deb succes! Spannend hoor je kleine man in het zkh. En succes vanmiddag. Nijn ik hoop dat het snel werkt! Lot hoe is je been inmiddels? Kleine meid lekker op avontuur en tygo nog steeds zo aan de klets? Pooh alweer wat rustiger bij jullie? Jullie kleine meid gaat hard zeg! Taliaa hoe gaat het slaoen en hoe is het nu met i? Sas hoever ben je nu hersteld en gaat het afvallen goed? En de sollicitaties?
Mvj heb dat bij mij ook wel eens gehoord van die kanteling maar niet aktijd ofzo. Hoe gaat het met de suiker? Cira wat super van jaimy!!! Evy heeft hiet ook altijd bloedneus. Makkie hoe is het met je vader. En thuis....... Was je lekker bij je zus las ik op fb? Xxx