Duurde iets minder dan uur jesse moest bloedprikken en wad heel stoer. Weet iemand hoelang zo operatie duurt, ik vergeet dat weet te vragen. Met de baby alles goed. Zo groot alweer en wat leuk zo echo! Zag zijn oogjes bewegen en hij wilde alleen niet veel van zijn gezicht laten zien haha steeds met site handjes ervoor hij groeit goed, had al lekkere bolle wangen. Weegt nu ongeveer 1700 gram. Hij wordt denk ze iets zwaarder als jesse. Jesse was 3375
de operatie zelf duur nog geen 10 min. maar het ligt eraan hoelang het duurt voordat ze slapen. en hou er rekening mee dat als hij boos onder narcose gaat hij ook boos er weer uit komt.
Daar is toch meestal als ze narcose krijgen met zo kapje? Hij krijgt geen kapje hoor gewoon infuus. Via het infuus spuiten ze de narcose in. Ben wel bij dat ze geen kapje doen ik.vind dat vreselijk. Ze zijn er ook geen voorstanders van. Denk opzich dat jesse wel goed mee werkt, tot nu toe doet hij dat ook.
@linda afvallen gaat goed en ik ben al volledig hersteld. Solliciteren is een ramp, want je solliciteerd rustig met 200 man op 1 vacature, dus tel maar uit. We zien wel. Hier heb ik het verder erg druk met de examens voor de deur. Ik lees wel mee met iedereen.
even een updateje! ik voel me na omstandigheden best goed de afgelopen dagen... krijg meer rust met de situatie en voel steeds meer dat ik hier sterker uit ga komen en het echt wel ga redden met mn kindjes! Met mn vader... tis even afwachten wat de MRI scan zegt volgende week... dan is er pas te zeggen hoe en wat.... blijft dus nog even spannend en men wat is dat killing... Bij de gyn geweest, meisje doet het super gelukkig. Gyn zegt me geen zorgen te maken over de gevolgen van mijn stress/verdriet op haar.... dan doe ik dat maar niet meer.... Sorry dat ik veel over mezelf spreek hier, lees echt jullie verhalen ook hoor..... dikke knuffel aan iedereen en nogmaals thanx dat iedereen zo meeleeft en denkt!!!!!!!!
ik zwaai effe voorbij. Knuf voor makkie, je doet het super meid!!! vandaag gewerkt, effe snel naar condoleance geweest (vader van collega), toen weer werken,meldt een collega out of the blue dat ze een andere baan heeft per 1 juni, allemaal in shock, weer werken en toen werkbespreking! lekker dagje...... Morgen ben ik thuis ,heb ik meer tijd!
Makkie je mag niet eens naar ons kijken ! Je hebt je eigen sorres meis. Ik zit soms zo over je in en dan zie ik je mooie plaatjes op fb. Toch zie ik wel dat je het moeilijk hebt meis ! Knuufff Linda suiker ??? ik neem mijn pilletjes in en ik doe verder aan struisvogelpolitiek en dat gaat best aardig. Zo lang ik het ontken voel ik me beter. Debjes het hele pakket duurt 15 min a 20 min
Even ego. Hier niet met zindelijkheid bezig. Evy zit heel sporadisch wel eens op de wc. Potje kijken ze niet naar om. Ineens zegt Timo mama wc. Mijn motto is dan ok. Dus hij erop en er na een minuut weer af. Evy wil natuurlijk ook en... Doe een plasje! Misch toeval hoor maar ben erg trots. Haar er nu af en toe opzetten op gezette tijden? Wat zouden jullie proberen?
probeer een paar keer per dag linda. Zo na het ontbijt en brood eten, als ze wakker worden. J doet het redelijk goed. Hij riep nu net met het eten, plassen! En we waren eens op tijd! Hij doet het wel vaak op de wc, maar alleen omdat wij hem er op zetten Maar als hij het nu eens zelf gaat aangeven.... M sjeest opeens de hele kamer door in de loopstoel. geweldig, dat mini mensje! met een big smile van oor tot oor hahahaha! Opeens moet mama weer alles van tafel halen. madammeke is on the move !
Hoi lieve meiden, Het is even geleden dat ik heb meegeschreven, zoals jullie weten doe ik dat ook eigenlijk nooi meer vanwege een meelezer, maar ik wil toch even Makkie een hart onder de riem steken.. meid wat heftig, ik wil ook even vanaf mijn kant jouw een hele dikke knuffel en heel veel sterkte toewensen, ik heb wat van je berichtjes gelezen en wat vind ik je ondanks je verdriet sterk overkomen! Ik hoop dat je deze kracht door alles heen in jezelf vast kunt blijven houden en dat jij er met je kindjes zo goed mogelijk doorheen gaat komen, heel veel sterkte en een dikke knuffel!! Ik denk aan je.
Linda ik zou het vragen moet jeeee nog plasje doen, of haar zo nu en dan erop te zetten. Zou het niet teveel forceren. Ze is nog zo klein. En misachten zakt haar intresse weer straks. En komt het ineens terug. Jesse had dat toen. Hij was met.iets ouder als 2,5 zindelijk overdag en met drie jaar ook in de nacht.
Marente fijn wat van je te horen, jammer dat je niet meer kan meeschrijven. Meisje hoe gaat het bij jullie? Makkie fijn dat de gyn je wat gerust heeft gesteld. Ook hier word veel aan je gedacht en over je gepraat, je lijkt heel sterk voor je jongens ik weet dat je vol zit met verdriet en boosheid!!! Dikke knuffel en laat er maar snel een huisje komen!! Ik hoop dat de uitslag van je vader nog enigszins positief is. Linda wat goed van Evy!! Met mij gaat het goed hoor, pijn lijkt steeds iets af te nemen, ik train 2x per week op de hoop dat alles aansterkt. Nu zei de fysio dat ik helemaal iets te flexibel en instabiel ben dus dit hangt met alles samen. Met de kids alles goed, heerlijk genieten van onze boefjes! Sas rot dat het solliciteren niet zo gaat. Fijn dat het afvallen goed gaat!! Taliaa hoe zijn je nachten? Nijntje hoe was je eerste spuit? Pooh drukke dagen bij je morgen lekker rustig aan doen. Ik heb heerlijk 2 weken vakantie. Wel wat bij mijn vader werken maar ff wat rustiger is wel lekker. Mijn lieve kleine nichtje is zo schattig genieten zeg zo'n klein hummeltje.
@lot,fijn dat het langzaam beter gaat met je knie. M had van de week dat spijkerjurkje aan van Isa...zo schattig!!! Effe kijken of ik een foto kan plaatsen.
Pooh als ik me zit te bedenken dat dat frummeltje nog lekker in mijn huiskamer lagen te kraaien en nu in een loopstoel door de hk sjeest.....vindt ik het wel heel snel gaan allemaal hihi Heey marente ! Linda rustig aan het komt vanzelf echt waar ! Wij zijn vanmorgen voor het eerst naar peutergym geweest en het was erg leuk ! De kids hebben zo genoten !
hihi goeie, maar als iemand pco heeft kan ze natuurlijk hier uitkomen Nee Evy kwam er zelf mee hoor, doe het meer voor haar want zelf vind ik het nog wel een gedoe steeds die luier uit en aan haha